manager kirjoitti:Palaa tämän ketjun alkuun ja alapa lukea noita lehtien antia. Selvästi myös kerrotaan, että " TT, Fariad ja jotain muuta saattoväkeä tuli hotellille ja että Fariad poistui shortly eli nopeasti ja kertoi palaavansa aamulla klo 7.00 " pick up" nämä vieraat. Hotellissa on tietysti turvakamerat ja liikennettä huoneesta ja ulos voidaan seurata. TT ei todellakaan irstaillut huoneessa tämän Fariadin kanssa. Naisen käynti huoneessa oli pikaista. Nythän lehdissä on mainittu, että tuota liikennettä huoneeseen ja takaisin eli keitä siellä kävi ja miten kauan viipyivät, tutkitaan. Tämän Fariadin veli Musa kävi myös huoneessa. Epäiltynä ja pidätettynä on myös hotellin tarjoilija, joka oli jo poistumassa maasta. Lisäksi pidätettynä on autonkuljettaja.
Olkoonkin, että Patria nyt on vedetty tähän juttuun ja asia on politisoitunut, minua kiinnostaa eniten murhan motiivi ja itse murha. Nimittäin olen tietystä syystä aika varma, että TT ei käyttänyt huumeita, ei tässäkään tilanteessa, vaikka olisi kokenut tulleensa huijatuksi ja matkan epäonnistuneen.
Ketjun alusta voit hyvinkin löytää noita vanhoja tietoja jotka eivät uusien tietojen mukaan pidä paikkaansa, tässä hieman uudempaa tietoa siitä kuinka "pikaista" se naisen vierailu huoneessa lopulta olikaan:
Kuulustelujen jälkeen suomalaismies ja Lindén siirtyivät hotellille. New Vision -lehden mukaan Faridah olisi jäänyt suomalaismiehen huoneeseen, lähtenyt sieltä yhdentoista aikaan ja palannut jälleen aamuyöllä. Suomalaismies löydettiin kuolleena aamulla hotellihuoneestaan.
linkki
Millähän asioilla se Faridah mahtoi käydä lähtiessään yhdentoista aikaan ja palatessaan aamuyöllä, mitäpä veikkaat, kävikö ehkä ostamassa melarestia ja maitoa jotta TT:tä nukuttaisi paremmin...?