hannu hanhi kirjoitti:Lestadiolaisteoria on jo vuodelta 2011. Jokainen voi lukea sivulta 48 lähtien, missä sykäyksen antaa naispuolinen keskustelija v-a-45 kertoessaan epäilyttävästä lestadiolaismiehestä. Minä tunnustan vetäneeni hihasta tuon vanhoillislestadiolaisten Maitoisten leirikeskuksen, joka sijaitsee kohtuullisen lähellä hiekkakuoppia (siitä sivulla 49). Tunnustan myös aikanani katsoneeni karttaa paljon ja liikkuneeni usein murhaturistina strategisesti keskeisillä paikoilla ja niiden ympäristössä. Ongelma oli, että v-a-45:llä ei ollut miehen henkilötietoja. Tiedämme, että poliisi kiinnostui asiasta ja ketjussa tiedotettiin, että v-a-45 ei voi enää kommentoida asiaa julkisesti. Mutta sen jälkeen on odoteltu kohta 7 vuotta. Henkilökohtaisesti en oikein jaksa uskoa tähän teoriaan, mutta se oli kieltämättä mielenkiintoinen teoria.
Lainaan vielä tähän v-a-45:n tekstin:
Pakko nyt tänne kirjoittaa, mutta katsoin kadonnet sarjaa ja tämä Haantien juttu jäi muutamaksi päiväksi vaivaamaan.
Muistan kun v.92 ystäväni kanssa liftasimme helsigissä ja saimme kyydin valkoiseen/vaaleaan datsun henkilöautoon, jossa takapenkillä oli lasten turvaistuin.
Kaikki tuntomerkit mitä ohjelmassa (hellu kertoi) täsmäsi kuskiin, paitsi ikä, mies oli silloin 30 (tosin ikä haitari oli laitettu 30-40)nahkatakkinen, luonnonkiharat hiukset ym.
Itselläni oli tuohon aikaan punaruskeat hiukset jos sillä nyt on väliä?.
Mies kertoi vaimonsa kuolleen ja olevansa poliisi.
Tapasin miehen myös uudelleen muutaman kerran myöhemmin.
Jotain outoa miehessä oli ja otin hänestä selvää, selvisi, ettei vaimo ole kuollut ja mies ei ole poliisi vaan lihanleikkaaja.
Tuli kaikenlaista uhkailua sen jälkeen kun ilmoitin tietäväni totuuden ja vasta siskoni miehen soiton jälkeen uhkailut loppuivat.
tarina on paljon pidempi, mutta en jaksa tänne nyt kaikkea kertoa, eikä kukaan varmasti jaksaisi edes lukea.
Joka tapauksessa otin yhteyttä ylen poliisitv.seen JD,n kehotuksesta tänään ja sitten myös poliisiin.
Tämän miehen vaimo oli ainakin silloin tumma hiuksinen ja raskaana (olivat ainakin silloin lestaadiolaisia).
Tiedän myös missä mies silloin -92 asui, mutta nimeä en muista, toki senkin saa selville minun muista tiedoista, joista en jaksa nyt tänne kirjoittaa.
Katsotaan miten juttu etenee, laitan sitten lisää infoa.
Keskustelua lestadiolasmiehestä tässä ketjussa:
https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php ... &start=705
Kuten olen ennenkin tänne jo vuosia sitten kirjoittanut, niin tämä lestadiolaismies on erittäin korkealla omalla epäiltyjen listalla. Mieshän on täysin selvä sosiopaatti ja lastenistuimet ja vaaleat Datsunit löytyy. Vaimon kuolemasta valehteleminen kertoo siitä, että kyseinen apina on todennäköisesti fantasioinut vaimonsa kuolemasta.
Hannu Hanhi oli sitä mieltä, että ei ole riittävästi mietitty sitä, että tekijä olisi syntynyt 50-luvun alussa. Itse olen miettinyt enemmän tuohon ikähaarukan yläpäähän, eli 50-luvun alun suuntaan. Profilointihan kertoo päälle 30-vuotiaasta miehestä, jolla on vakaa elämä. Silti ei voida poissulkea sitäkään, että tekijä olisi ollut 28-vuotias vuonna 90.
Paikoista olen edelleen sitä mieltä, että tekijällä on ollut hyvä paikallistuntemus Hikiän alueelta ja, että hän on ollut kotonaan Järvenpään yöelämässä ja viinaan menevien naisten seurassa.
En myöskään usko, että tekijä löytyisi välttämättä seksuaalirikollisten joukosta, joskaan ei sekään mahdotonta ole.
Mielestäni raiskaajat ja tällaiset ruumiin silpojat ovat ihan eri porukkaa, joskin Peter Madsen poikkeuksena.
Minä olen kääntynyt sille kannalle, että tämä äijä ei ole ehkä tappanut enempää, kuin Lukkarisen ja Haantien. Maailmalta tiedetään, että suurin osa sarjamurhaajatyylisistä rikollisista ei tapa, kuin pari-kolme ihmistä ennen, kuin lopettavat, tai jäävät kiinni.
Tämä mies on tosiaan edennyt murhaan hyvin hitaasti ja totuttelemalla, kuin totuttelisi kylmään veteen ja sitten, kun lopulta uskalsi polskahtaa veteen, niin poliisi ja media pelottivat miehen takaisin kuivalle maalle ja murhat loppuivat.
Pirjo Jauhiainen on todennäköisesti jonkun kanssaan samoissa hämäräbisneksissä liikkuneen miehen uhri, eikä häneen liity sarjamurhaajat. Näitä "kurvin naisia" oli kuitenkin useampi pitkällä aikavälillä... Laina Tuomainen 1966, Leila Peksujeff 1969, Pirjo Jauhiainen 1977, Raili Rekonius 1979, Ulla-Maija Poussu 1984 ja Arja Seppänen 1985. Näistä Poussu tuli saman henkilön surmaamaksi, kuin Elsa Argillander.
Lisäksi lähellä kurvia oli Susanne Lindholmin ja Onerva Ketolan kellarisurmat. Lindholmin ja Ketolan surmasi yksi ja sama henkilö, joka surmasi myös Seija Kekkosen Itä-Helsingissä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden