Kun juuri faktapohjaisia vaihtoehtoja esitin.lech kirjoitti:....Huohvanainen ilmeisesti itse ilmoittautui poliisille tapahtuneen jälkeen. Tämä viittaa siihen, että kilahti kännipäissään/huumeissa/lääkehumalassa. Jos olisi ollut tilaustyö, niin olisi edes yrittänyt peitellä jälkiään. Tai sitten pää on niin pahasti pehmennyt vuosien mittaan, että millään ei ole enää mitään väliä.
....
....
En tiedä, miten sä luet ja tulkitset muiden viestejä? Kyllä tämä mun viesti pään selviämiseen viittasi nimenomaan siihen, että tajusi jäävänsä kiinni. Nettifriikkinä voit toki päätellä mitä päättelet. Ikävä vaan, kun ilman minkäänlaista kokemuspohjaa sulla on pakonomainen tarve kertoa, että se juttu meni näin.
Tiedossa on ilmeisesti sitten ilmoittautumisensa, valvontakamerat ja paikalta tavatut. Tiedossa ei ole päihteitten tai lääkkeitten käyttö. On vain sinun päätelmäsi ja ilmeisesti kokemuksesi, joihin vetoat.
En aio väittää olevani vanha linnaruuna, joka kyllä kaltaisensa tuntee
Huohavanainen on vaiti. Ilmoittautuu, mutta vaikenee. Osaako joku kokemusasiantuntija avata tätä toimintaa. Mua hämmentää.