pop kirjoitti:Pieni liekki kirjoitti:Olen yrittänyt etsiä litterointia Aarnion vaimon ja Kaupin käymästä keskustelusta koskien kuorikatteen levittämistä pengerryksille. Valitettavasti en ole onnistunut sitä keskustelun kohtaa löytämään, missä Aarnion vaimo mielikuvieni mukaan puhuu katteen levittämisestä kolmeen tasoon. Voisiko joku jelppiä tässä asiassa?
Vihje: hakukone nimeltä
http://www.google.fi, sanat: Aarnio alainen vaimo. Mitäs löytyikään?
Vois ehkä joskus tulla asiallisempiakin vastauksia jos omatoimisuusaste ei olisi nollissa. Tai nipistät vähän sieltä kyselypuolelta ja käytät sitä aikaa Googlen käytön alkeisiin.

Miten pääsisi näkemään Aarnion alaisen ja vaimon käymän puhelinkeskustelun litteroinnin kokonaisuudessaan? Minusta edellä olevassa jutustelu jää kesken.
...
Kiitos muuten popille ruoskimisestani omatoimisuuteen googlettamisessa, sillä nyt löysin lähteen etsimälleni kohdalle:
https://www.iltalehti.fi/uutiset/201511 ... 0_uu.shtml
Alainen neuvoi Aarnion vaimoa: ”Paras on ettei vastaa mihinkään”
17.11.2015 klo 18:37
Jari Aarnio huolehti kiinniottonsa jälkeen siitä, että kuorikate on levitettävä pian kukkapenkin päälle.
...
Yhdessä levitettiin
Syyttäjät soittivat tänään oikeudessa todisteena puhelun, jossa alainen soittaa Aarnion vaimolle ja puhuu kuorikatteen levittämisen tärkeydestä.
– Se (Aarnio) sanoi, että kuorikate pitää levittää, että se kaivinkonekuski heittää sitä johonkin kulmaan. Se sanoi, että se on tärkeä juttu, ylikonstaapeli kertoo puhelimessa Aarnion vaimolle.
Vaimo tietää selvästi asian tärkeydestä. Alainen kysyy vaimolta mistä kukkapenkin kulmasta on kyse ja vaimo tietää vastauksen.
– Kun katsotaan alhaalta, niin mun mielestä oikea. Mä ymmärsin, että se olisi pitänyt kolmeen tasoon laittaa, oikealle puolelle.
Ylikonstaapelin mukaan lopulta hän ja toinen Aarnion alainen sekä kaivinkonekuski levittivät kuorikatteen kukkapenkin päälle yhdessä.
– Tämän puhelun jälkeen olet ollut levittämässä sitä kuorikatetta? syyttäjä Pihla Keto-Huovinen kysyi.
– Kyllä, mutta en muista oliko se vasta seuraavalla viikolla. Siellä oli tämä traktorikuski, minä ja (toinen alainen). Siinä yhteydessä kun levitettiin sitä, niin sinne tuli Helsingin Sanomien kaksi toimittajaa. Ajoin heidät sieltä pois, alainen kertoi.
...
Oikeudessa on ainakin ollut puhetta tuosta kuorikatteen levittämisestä kolmeen tasoon, mikä oli jäänyt itselleni mieleen. Olisi kiinnostavaa kuulla oikeudessa soitettu puhelinkeskustelu, jotta voisi nähdä, millaisia mielikuvia se jättäisi omaan mieleen myöhemmin löydettyyn rahakätköön liittyen.