Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:"Kuunnelkaa syyttömyyden epäilijät se tallenne tarkoin ja oma ennakkoasenne pois huuhtoen."

Tallenne alkaa: "Tääl on joku tappaja..."

Anneli Auer tiesi draaman lopputuleman jo HÄKE-puhelun alussa vaikka Jukka Lahti oli vielä hengissä (taustanauhan mukaan ainakin).

Vakuutuin erään naisen syyllisyydestä vain lisää taustanauhan kuuntelemalla :twisted:
Jos joku mielipuoli rikkoisi talomme ikkunan ja ryntäisi puukon kanssa sisään alkaen hakata sillä hullunlailla miestäni ja tökkäisi siinä sivussa itseäni hengenvaarallisesti rintaan, niin en pitäisi lainkaan kummallisena, jos havaitsisin itseni kommentoimassa hätäkeskukseen, että talossamme riehuu joku tappaja. Siis, jos ylipäänsä olisin pystynyt toimimaan niin rationaalisesti, että olisi Auerin tavoin saanut soitetuksi hätäkeskukseen. En edes tiedä, kuinka usein häkevirkailijat saavat soittoja puukotustilanteista, joissa veriteko on edelleen käynnissä. Mitä häkevirkailijat ovat todenneet apua pyytävien henkilöiden näissä tilanteissa yleisesti ottaen sanovan, jos Auerin mainitsemaa tappajaa pidetään kummallisena?

Olisi kiinnostavaa tietää, mitä ihmeen taustanauhaa CSI on päässyt kuuntelemaan. Onko kyseessä jokin Digi-Columbon luomus?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Öppnas Här
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Pe Loka 24, 2014 9:41 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Öppnas Här »

Joopasjoo. Ei ole mitään todisteita huppiksen olemassaolosta ja punavolvon ajelusta. Eikä niitä todisteita enää tulekaan. Mutta AAn ja Jkn lapsenraiskaukset ovat seiviö ja todistettu asia. AAn marinat netissä eivät tätä miksikään muuta. Pili, Sulo, Siso ja muut harhautuneet, tulkaa oikeiden tietojen lähteille. Uusi vuosi uusin ajatuksin teillekin.
Asialinjalla alati. Pohjolan poliisi. Varo vaaraa. Kavahda konnaa. Pakene pedofiilia. Ikuinen isä. Salainen sopimus. Hallitse halusi.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Miksiköhän kaikki 2010-2015 täällä vaikuttaneet antiannelistit hävisivät palstalta ja vain pari hörhöä jäi ?

Missä on "lapset kärsii"-Alpo? Missä on "turha meidän on tutkia"-ulkosuomalainen? Missä kaikki muut etsivät? Ei kukaan tule enää puolustamaan teorioita. Mikäköhän siinä on? Alpokin oikein otsikoihin pääsi, mutta ei ole sanaakaan tutkimuksistaan kirjoittanut tänne. Raine Ampuja, mestarietsivä. Taitaa hävettää?

Luuserit. Ei sen vertaa ole munaa, että tulisivat kertomaan, että sori, taidettiin olla sittenkin väärässä. Jättävät nämä apukoululaiset vaan tänne höpöttämään.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Omasta puolestani on kirjoittamista estänyt oma syöpä-sairauteni, mutta myös se tapa jolla täällä hallitevat Susku, PL ja sinä itsekin hyökkkäävät

Don Salamanca
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2018 12:17 am

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Don Salamanca »

Kuolemannaakka kirjoitti:Miksiköhän kaikki 2010-2015 täällä vaikuttaneet antiannelistit hävisivät palstalta ja vain pari hörhöä jäi ?

Missä on "lapset kärsii"-Alpo? Missä on "turha meidän on tutkia"-ulkosuomalainen? Missä kaikki muut etsivät? Ei kukaan tule enää puolustamaan teorioita. Mikäköhän siinä on? Alpokin oikein otsikoihin pääsi, mutta ei ole sanaakaan tutkimuksistaan kirjoittanut tänne. Raine Ampuja, mestarietsivä. Taitaa hävettää?

Luuserit. Ei sen vertaa ole munaa, että tulisivat kertomaan, että sori, taidettiin olla sittenkin väärässä. Jättävät nämä apukoululaiset vaan tänne höpöttämään.
Tähän on käsittääkseni kaksi isoa syytä:

Miksi tulisivatkaan enää tänne? Kuten sisotalo sanoikin niin sinun, pienen liekin (pilin) ja susku londonin takia täällä on ollut mahdotonta asiallisesti keskustella, kun olette porukalla hyökänneet kaikkien kimppuun jotka ovat kertoneet, että ovat sitä että Anneli Auer on syyllinen.

Toinen syy on se, että kaikki suomalaiset jo pitävät Anneli Aueria ja Jens Kyllöstä Suomen tunnetuimpina pedofiileina. Heillä on lainvoimainen tuomio ja minnekkään ei voi asiasta enää valittaa. Miksi keskustella enää asiasta, joka on jo pitkä aika sitten todettu toteennäytetyksi lainvoimaisella tuomiolla? Enää vain Auer fanit yrittävät Auerin sairaita tekoja puolustaa. 99,9999% muille ihmisistä asiassa ei ole enää mitään keskusteltavaa.

Bou
Jack Bauer
Viestit: 924
Liittynyt: La Syys 17, 2011 3:46 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Bou »

Don Salamanca kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Miksiköhän kaikki 2010-2015 täällä vaikuttaneet antiannelistit hävisivät palstalta ja vain pari hörhöä jäi ?

Missä on "lapset kärsii"-Alpo? Missä on "turha meidän on tutkia"-ulkosuomalainen? Missä kaikki muut etsivät? Ei kukaan tule enää puolustamaan teorioita. Mikäköhän siinä on? Alpokin oikein otsikoihin pääsi, mutta ei ole sanaakaan tutkimuksistaan kirjoittanut tänne. Raine Ampuja, mestarietsivä. Taitaa hävettää?

Luuserit. Ei sen vertaa ole munaa, että tulisivat kertomaan, että sori, taidettiin olla sittenkin väärässä. Jättävät nämä apukoululaiset vaan tänne höpöttämään.
Tähän on käsittääkseni kaksi isoa syytä:

Miksi tulisivatkaan enää tänne? Kuten sisotalo sanoikin niin sinun, pienen liekin (pilin) ja susku londonin takia täällä on ollut mahdotonta asiallisesti keskustella, kun olette porukalla hyökänneet kaikkien kimppuun jotka ovat kertoneet, että ovat sitä että Anneli Auer on syyllinen.

Toinen syy on se, että kaikki suomalaiset jo pitävät Anneli Aueria ja Jens Kyllöstä Suomen tunnetuimpina pedofiileina. Heillä on lainvoimainen tuomio ja minnekkään ei voi asiasta enää valittaa. Miksi keskustella enää asiasta, joka on jo pitkä aika sitten todettu toteennäytetyksi lainvoimaisella tuomiolla? Enää vain Auer fanit yrittävät Auerin sairaita tekoja puolustaa. 99,9999% muille ihmisistä asiassa ei ole enää mitään keskusteltavaa.
Juurikin näin. Välistä täällä hivenen huvittuneena seurailen, mutta onhan tämä homma taputeltu. Kurja homma, että aika kovan tilin teki mamma. Ahdistaa uhrin läheisten puolesta, mutta jaksan uskoa karmaan.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

sisotalo kirjoitti:Omasta puolestani on kirjoittamista estänyt oma syöpä-sairauteni, mutta myös se tapa jolla täällä hallitevat Susku, PL ja sinä itsekin hyökkkäävät
Koska minä sinua vastaan olen hyökännyt?
Sinun suosiotasi tällä palstalla vei se, että aloit jankuttamaan viestistä toiseen ihan samoja asioita, etkä enää jaksanut paneutua juttuun ja sen yksityiskohtiin. Tutkimus ajoi sinusta ohi ja sinä jumitit sinne vuoteen 2013. Olen antanut sinulle kaiken kunnian siitä, että toit aineistoa palstalle. Jostain ihmeen syystä se kunnia tuntui olevan sinulle kaikki kaikessa, niinkuin tässä nyt olisi kyse siitä, kuka ratkaisi ja mitä. Kun ihmiset eivät jaksaneet sinua riittävästi ylistää, katkeroiduit ja aloit hyökätä näitä kahta kirjoittajaa vastaan ja valittaa joka viestissä samoja asioita, tuomatta mitään uutta palstalle. Harvemmin perustelet asioita, vaan ainoastaan toteat. Jos toteaa, että Auer on syytön niin se ei oikeastaan ole juurikaan arvokkaampaa kuin todeta, että hän on syyllinen. Pitäisi jotenkin pystyä asioita myös perustelemaan.

Toivon, että voitat sairautesi.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Bou kirjoitti:
Don Salamanca kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Miksiköhän kaikki 2010-2015 täällä vaikuttaneet antiannelistit hävisivät palstalta ja vain pari hörhöä jäi ?

Missä on "lapset kärsii"-Alpo? Missä on "turha meidän on tutkia"-ulkosuomalainen? Missä kaikki muut etsivät? Ei kukaan tule enää puolustamaan teorioita. Mikäköhän siinä on? Alpokin oikein otsikoihin pääsi, mutta ei ole sanaakaan tutkimuksistaan kirjoittanut tänne. Raine Ampuja, mestarietsivä. Taitaa hävettää?

Luuserit. Ei sen vertaa ole munaa, että tulisivat kertomaan, että sori, taidettiin olla sittenkin väärässä. Jättävät nämä apukoululaiset vaan tänne höpöttämään.
Tähän on käsittääkseni kaksi isoa syytä:

Miksi tulisivatkaan enää tänne? Kuten sisotalo sanoikin niin sinun, pienen liekin (pilin) ja susku londonin takia täällä on ollut mahdotonta asiallisesti keskustella, kun olette porukalla hyökänneet kaikkien kimppuun jotka ovat kertoneet, että ovat sitä että Anneli Auer on syyllinen.

Toinen syy on se, että kaikki suomalaiset jo pitävät Anneli Aueria ja Jens Kyllöstä Suomen tunnetuimpina pedofiileina. Heillä on lainvoimainen tuomio ja minnekkään ei voi asiasta enää valittaa. Miksi keskustella enää asiasta, joka on jo pitkä aika sitten todettu toteennäytetyksi lainvoimaisella tuomiolla? Enää vain Auer fanit yrittävät Auerin sairaita tekoja puolustaa. 99,9999% muille ihmisistä asiassa ei ole enää mitään keskusteltavaa.
Juurikin näin. Välistä täällä hivenen huvittuneena seurailen, mutta onhan tämä homma taputeltu. Kurja homma, että aika kovan tilin teki mamma. Ahdistaa uhrin läheisten puolesta, mutta jaksan uskoa karmaan.
Kaks tampiota, jotka eivät edes henkilöitten nimiä tiedä, mutta muuten kyllä tietävät kaiken. Mikä se on Bou ollut sinunkin antisi palstalle? Mitä sinä TIEDÄT tästä Ulvilan jutusta? Miksi tosiaan "keskustelisit" täällä? Kahden rivin viestejä viisi vuotta, aina komppaamassa sitä, mitä edellinen antiannelisti kirjoittaa.

Teidän kanssanne ei voi keskustella mistään, koska teistä ei irtoa muutamaa riviä enempää juttua, ettekä tiedä mistään tapauksen yksityiskohdista. Mitä ihmeen keskustelua se on, kun jankataan viestistä toiseen, että syyllinen on, kun on tuomiokin, jota emme tiedä ja murhaajakin on kyllä kun kaikkihan sen tietää? Mitä keskustelua se on?

Jos minä kysyn teiltä jostain yksityiskohdasta, niin ettehän te osaa sanoa siihen yhtään mitään. Vielä 2013 täällä olisi joltain voinut saada johonkin asiaan vastauksen tai olisi voitu rakentavasti (no joo...) väitellä jostain, mutta hyvänen aika, kun täällä nykyään höpisee nimimerkkejä, jotka eivät tiedä edes tuomittujen nimiä, niin "keskustele" nyt tämmöisten kanssa sitten. Ette ole tiedollisesti lainkaan samalla viivalla, ei keskustelusta tule sen takia mitään. Ettekä halua ettekä pysty juttuun millään lailla paneutumaan. Te ette tutki mitään, ettekä ole koskaan tutkineet.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Kirjoittelin 2013 erään palstalla vaikuttaneen vakaumuksellisen anti-annelistin kanssa. Minun oli vaikea ymmärtää, kun hän akateemisesta, tieteellisestä koulutuksestaan huolimatta uskoi vakaasti mm. astrologiaan ja muuhun "hömppään". Hän tiesi, etteivät horoskoopit ole totta, mutta koska sai niistä turvaa ja mielentyyneyttä (kun pystyi lehdestä lukemaan, että "huono jakso" päättyy pian), hän luki ja uskoi niitä. Hän ei osannut sanoa, kuinka koko astrologian idea toimisi, mutta se ei vaivannut häntä. Hän uskoi, ja sillä hyvä. Hän oli myös täysin vakuuttunut, että Auer on surmannut miehensä, eikä hänen uskoaan lainkaan vähentänyt asiaan liittyvät fyysiset mahdottomuudet. Hän ei pohtinut niitä. Anneli vain oli surmaaja, koska oli surmaaja. Hän keksi Annelille ominaisuuksia ja kaikenlaista pahaa, mitä Anneli teki. Hän ei tuntenut Annelia tai ketään juttuun liittyvää millään lailla, mutta hän koki oman äitinsä syrjineen häntä lapsena eikä ollut tämän kanssa missään tekemisissä. Minusta tuntui, että Anneli oli hänelle tämän pahan äidin ilmentymä.

Olen itse täysin eriluonteinen. En usko mihinkään hömppään tai uskomuksiin, ja haluan asioille selityksen. Pohdin ja tarkastelen asioita liikaakin. Muutan kantaani, jos saan selityksen, jonka ymmärrän. Minun ei ole pakko olla oikeassa, jos joku esittää tiedon, joka selvästi kumoaa aikaisemman uskomukseni. En hyppää yksityiskohtien yli, koska yksityiskohdista muodostuu kokonaisuus. Yksikin mahdoton asia tekee teoriasta väärän, ja sellainen teoria on hylättävä.

Minua eivät rikokset yleensä järkytä, enkä vaadi rikollisten rankaisua enkä ylenmäärin kauhistele heitä, en itke tapettujen lasten puolesta. Maailmassa tapetaan niin paljon lapsia joka päivä, etten ehtisi muuta kuin itkemään, jos sille linjalle lähtisin. En saa iloa siitä, että joku joutui vankilaan tai sai kuolemantuomion, enkä allekirjoittele adresseja kovempien tuomion takia, enkä usko rikollisten vaanivan kaikkialla, enkä pelkää heitä. Elän aika turvallisessa ympäristössä, lapsuuteni oli samoin turvallinen, introverttinä luonteena en ole paljon ihmisten kanssa tekemisissä työni ulkopuolella ja olen aina tarkastellut asioita vähän ulkopuolisena ehkä. Olen ns. "tutkijatyyppi".

Olen tullut tänne palstalle 2010, koska luulin, että tämä on semmoinen "salapoliisipalsta", jossa yhdessä yritetään ratkoa rikoksia ja arvailla ja tutkiakin (jos materiaalia on), mitä on tapahtunut. En tullut tänne riitelemään, koska ahdistun riitelystä. En tullut tänne puolustamaan Anneli Aueria, koska en tullessani tiennyt, oliko hän syyllinen vai ei, eikä sillä asialla ollut kovin suurta merkitystä ylipäätään. Luulin, että tämä on hauskaa ajanvietettä, ja tätä tehdään tosissaan, mutta huumorilla, rennosti. Asiathan eivät kosketa meitä ketään henkilökohtaisesti, uskoin.

Kirjoitin tälle henkilölle 2013 seuraavan tekstin, joka edelleen tulkitsee tuntoni:

Nyt oli hieno artikkeli Talouselämä -lehdessä. Tämä kuvasteli aivan tuntojani kun olen murha.infossa, ja nyt vasta tajuan, ettei mitään yhteisymmärrystä tai yhdessä tutkimista voi koskaan syntyä, koska ihmisten perusluonteet ovat niin erilaisia. Olen toki tästä samasta asiasta kirjoittanut ainakin kaksi kertaa (ekan kerran jo vuonna 2010), mutta tähän ne on kerätty oikein tieteellisellä tavalla.

Siis looginen persoonallisuus vs. "tunteellinen" persoonallisuus. Itse käytin nimityksiä "sekunninlaskijat" ja "intuitiiviset näkijät" eräässä postauksessani, jossa käsittelin anti- ja pro-auerilaisten luonteenpiirteiden eroja. Ne on nimittäin erittäin selvästi havaittavissa. Anti-annelisteissa ei ole kuin muutama looginen persoonallisuus: pardon ehkä loogisempana, alpo selvänä päivänään, ulkosuomalainen tietyin varauksin (hänellä oikeassa olemisen tarve voittaa loogisen rehellisyyden, mutta muutoin hän kyllä sinänsä mielessään asiat tajuaa). Taitaa olla melkein kaikki loput näitä "intuitiivisia näkijöitä", toki osa on sitten vain noita amisjätkiä ja muita tyhmiä, jotka eivät ole tapaukseen edes perehtyneet eikä heidän älyllinen kapasiteettinsa riitä sen syvällisempään pohdiskeluun ylipäätään. Pro-annelistit ovat melkein järjestään loogisia pohdiskelijoita: turre tuollainen insinööriluonne (itse en jaksa noin tarkasti numeroilla mitata asioita), mariacka, vespa velutina, hyvin älykkäänloogisia ja rauhallisia, hyvällä tavalla "tunteettomia". Peräkylän Maigret on hyvä esimerkki loogisesta ihmisestä, pro-puolella hänkin vaikkei enää keskusteluihin osallistu, kuten ei mariackakaan. Annaannakin on parhaimmillaan looginen, tosin polttaa päreensäkin helposti. Ei sinänsä ihme, kun on vuosikausia saanut kuulla haukkumista ja kärsiä aiheettomia banneja.


Molempien persoonallisuuksien on tärkeä huomata toistensa erot, ja mistä lähtökohdista he maailmaa katselevat. Ehkä sinäkin ymmärrät minua paremmin. Ei tietenkään ole mitään "parempaa" tai "oikeassaolevampaa" personallisuutta olemassa. Loogisena ihmisenä kuitenkin perustelen, että loogisten personallisuuksien on huomattavasti helpompi ratkaista esim rikoksia, koska rikokset ja elämä on loogista - ainakin se on realistista, reaalimaailmassa tapahtuvaa, eikä siihen liity yliluonnollisuuksia tai epätarkkuuksia, joita looginen ihminen karsastaa, mutta intuitiivinen persoona ei välttämättä niistä välitä. Väitän rohkeasti, että nimenomaan rikosten tutkiminen on loogista työtä, ei intuitiivista.

Minulle murha.infon "väittelyt" näyttäytyvät ihan kaoottisena ja pääasiassa aivan aiheen vierestä menevänä höpötyksenä. Tuntuu, että anti-puoli ei saa aikaiseksi mitään pitävää, pysyvää teoriaa tai selitystä, eikä edes yritä saada. He tuovat palstalle jatkuvalla syötöllä joko täysin aiheeseen liittymättömiä asioita tai toinen toistaan lennokkaampia teorioita, mutta koskaan ei päästä mihinkään ratkaisuun. Aina kun joku esittää jonkun uuden kauheuden, häntä tulee peesaamaan kolme kaveria. Asiaa puidaan muutaman viestin tai sivun ajan, ja sitten tulee joku toinen, jopa täysin vastakkainen teoria, ja kaikki peesaa taas sitä! Ei tule valmista lainkaan. Kukaan ei keskity selvittämään mitä Ulvilassa tapahtui. Kukaan ei paneudu yksityiskohtiin ja siihen tapaukseen. Tuodaan vaan erilaisia AA:n huonoon valoon asettavia asioita esille, joita vuoron perään kehutaan ja sitten tuodaan taas lisää. Ja välillä tietysti haukutaan vastapuolta. Kuinkahan monta kertaa minuakin on pedofiiliksi tuolla mainittu? Yksikään pro-puolen kirjoittaja ei koskaan ole käyttänyt tämmöisiä nimityksiä vastapuolesta, eikä perustanut mitään haukkumisketjuja. Joku Toripolliisi on kirjoittanut tuhatkunta muutaman rivin viestiä, joista puolet on jonkun "vastapuolen" henkilön haukkumista. Pro-puoli on huomattavasti asiallisempaa ja sivistyneempää, ja tohdin arvailla, korkeammin koulutettua väkeä kuin antipuoli. Uskon, että tämän voisi todistaa, vaikka antipuolellakin korkeakoulutettuja toki on (kuten sinä). Tämänkin kirjoitin jo 2010 aikanaan. Tämä johtuu siitä, että korkeakoulutuksessa menestyy paremmin, jos luonne on looginen. Koulumailma tukee loogista päättelykykyä. Elämässä pärjäämisessä sillä ei tietenkään ole niin suurta merkitystä. "Hankalasti" ylilooginen ihminen ei muiden ihmisten kanssa pärjää ja voi syrjäytyä kokonaan.

Mitään tapahtumakuvausta ei ole antipuolella vielä kuuden vuoden jälkeenkään kellään esittää. Mä olen ihmetellyt tätä ihan hirveästi, että miksi ette ole tosissanne ja miksi ette edes yritä. Keksin itsekin paljon toimivampia tapoja, miten AA voisi olla syyllinen; olen itse esittänyt sen ainoan tavan, miten AA voisi nauhan ja AJAN puitteissa olla syyllinen, mutta kukaan ei edes harkitse sitä, koska minä olen sen kirjoittanut. Jos olisin kirjoittanut sen jollain muulla nimellä, olisin saanut selkääntaputuksia aikani, ja sitten tuokin teoria taas olisi hautautunut kaiken muun tauhkan alle. Anti-annelisteilla on kymmeniä teorioita, eivätkä he pääse yksimielisyyteen mistään. Siis mistään muusta, kuin että AA on syyllinen, se on ehdottoman varmaa. He eivät keskity. Ja tämmöinen on loogiselle ihmiselle yhtä kärsimystä, koska en minä ainakaan tuonne tullut AA:ta puolustamaan, vaan selvittämään, mitä siellä Ulvilassa tapahtui. Tulin siksi, että huomioni kiinnityi häke-puhelun litteorinnin ja AA:n syyllisyysolettamaan välisiin ristiriitoihin, ja halusin jutella niistä jonkun kanssa. Minusta olisi kiva väitellä, jos vastapuoli olisi edes yhtään samalla viivalla, mutta kun ei heistä saa mitään otetta. Kukaan ei esitä mitään teorioita, ja lopettavat keskustelun, kun heitä pyytää perustelemaan asiat. He ovat tuolla viihdyttämässä itseään ja toisiaan, eivät he mitään rikosta yritä ratkaista. Heille tuntuu olevan tärkeintä juoruilu, ja palstalta saatava yhtenäisyydentunne.

Kuten huomaat tuosta alla olevasta artikkelista, looginen persoonallisuus haluaa perustellun mielipiteen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että pitää AA:ta syyllisenä, mutta pitää se pystyä perustelemaan jollain lailla järkevin argumentein. Eikä mitään "hyvä äiti olisi vienyt lapsen turvaan ja miksei se pelänny ja ei meillä tuomita viattomia". Ei tämmöiset ole mitään asiaperusteita, vaan tulkintaa ja yleistyksiä. Ja siksi multa palaa tuolla hermo, kun tuntuu, etten saa mitään yhteyttä kehenkään. Puhun aidasta, ja toiset puhuu seipäistä.

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-rah ... 01466.html
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Laitetaanpa toinenkin samaan aiheeseen liittyvä, kirjasta pudotettu juttu:

Ihan selvä juttu, vuodesta toiseen

Keskustelupalstoilla on kautta vuosien ollut aina paljon niitä kirjoittajia, joiden mielestä Ulvilan juttu on ihan itsestään selvä. Muija tappo sen. ”Todisteeksi” laitetaan vaikka että ”se lavasti jäljet” tai ”niillä oli tappelu ja muija tappo sen” tai ”Se tuli kaikki etukäteen tehdyltä nauhalta”. Mielipiteitä ei tämän tarkempaa perustella, mutta kirjoittajalle kaikki on erittäin selvää.

Itseäni tällainen suhtautuminen asioihin yleensäkin tuskastuttaa, koska haluan saada selityksen asioille. Haluan saada tietää, mitä on tapahtunut ja MITEN asiat ovat tapahtuneet. Minua ei kiinnosta itse tekijä läheskään niin paljon, enkä todellakaan tutki juttua saadakseni jonkun murhamiehen kärsimään tai mahdollisimman pitkäksi aikaa linnaan. Minä en vihaa Ulvilan surmaajaa, kun ei hän ole minun omaisiani murhannut. Ehkä tässä vuosien vääntämisen jälkeen olen häneen hieman ärtynyt, lähinnä sen vuoksi, että hän on raukkamainen ja munaton luuseri, joka antaa kymmenien ihmisten kärsiä oman pimahtamisensa vuoksi eikä pysty ottamaan teoistaan vastuuta. Mutta pääasiassa minua kiinnostaa ottaa selvää, mitä on tapahtunut.

Ulvilan jutussa minulle on tuottanut välillä suurtakin ahdistusta huomata se, kuinka vähillä tiedoilla ihmiset valitsevat kantansa. Ulvilan surmajuttu on vain yksi pieni esimerkki, koska tämähän koskee kaikkea muutakin elämää, mielipiteitä ja valintoja. On ilmeisesti suuri määrä ihmisiä, joille asiat ovat aina yksinkertaisia ja itsestään selviä, eikä niitä tarvitse perustella mitenkään tai sitten perustelu on parin sanan ympäripyöreä ja kaiken mahdollistava lause. ”Se lavasti”.

Ulvilan jutussa nähtiin ilmiö, missä ihan tavallisena perheriitana alkanut syyttäjän visio laajeni lopulta saatananpalvojapedofiilin oman 9-vuotiaan tyttärensä kanssa toteuttamaksi rituaalimurhaksi, jossa käytettiin murhan aikaisemmin taltioinutta nauhaa, jota tekijä itse soitteli poliisille hätäpuhelun taustalla, lähtien kuitenkin jostain syystä puhelimesta ja tärvellen vaivalla tehdyn alibinsa ja lavastaen itsensä syylliseksi. Mitään tästä ei syyttäjä koskaan pystynyt selittämään, eli mitään tapahtumakuvausta ei saatu oikeudenkäyntien aikana. Anneli vaan tappoi ja äänitti ja lavasti, ja PUOLUSTUKSEN tehtäväksi tuli jotenkin kumota kaikki väitteet. Syyttömyysolettamaa ei ollut missään vaiheessa. Syyllisyyshän tulee länsimaissa todistaa, eikä syyttömyys.

Kamalinta oli huomata, kuinka jutun kommentoijien mielipiteet muuttuivat aina sen mukaan, mikä kulloinkin oli syyttäjän ja median kanta. Juuri kukaan ei missään vaiheessa painanut jarrua, että hei nyt kyllä tämä juttu tuntuu jo liian paksulta. Kaikkien oli pakko kannattaa tai ainakin myötäillä syyttäjän kulloinkin esittämää teoriaa. Silloinkin, kun syyttäjä esitti jotain, mikä kumosi heidän vanhan esityksensä. Aina oli kaikki yhtä itsestään selvää ja yksinkertaista. Kunhan syyllinen oli oikea, uskottiin mitä vaan. Minkäänlaista omaa ajattelua ei ollut.

Osa niistä, jotka olivat olleet murhainfossa aktiivisesti jo vuodesta 2010 ja uskoneet kiihkeästi Auerin syyllisyyteen, häipyivät palstalta siinä vaiheessa, kun syyttäjä alkoi ihan tosissaan ehdotella taustanauhateoriaa. He olivat jo sen verran kauan juttua tutkineet ja tiesivät siitä yksityiskohtia, että he tajusivat, että nyt aletaan mennä metsään. Heistä monet olivat jo aikaisemmin nauraneet tätä taustanauhaideaa, jonka luulivat olevan joko Annelin itsensä keksimää höpöttelyä tai jopa Annelia syyttömänä pitävien juoni, jolla yritettiin saada vastapuoli naurunalaiseksi. He eivät voineet uskoa, että ihan oikeasti tätä asiaa käsiteltäisiin vakavin naamoin oikeudessa. Heillä ei enää pokka riittänyt puolustamaan syyttäjää, mutta koska eivät voineet myöntää olleensa väärässäkään, he vaikenivat iäksi. Hörhöimmät sitten jäivät toistelemaan tuota ”se tuli nauhalta”-mantraa.

Vastasin kerran eräälle uudelle kirjoittajalle, jonka mielestä juttu oli itsestään selvä ja kaikki tuli nauhalta:
Kuolemannaakka 11.11.2015:” Joka sekunti on häke-puhelusta jauhettu atomeiksi jo vuodesta 2010. Ei kannata ankkuroida teorioitaan jonkun yksittäisen yksityiskohdan varaan, vaan miettiä mielessään, miten kaikki on mennyt. Jos vain sanoo, että "se tuli nauhalta, ja sillä selvä", niin ei asiat ole sillä selvät.

Ihan faktapohjalle jos mennään, niin tähän asti oikeudenkäynneissä on ollut riidatonta, että Jukka kuoli puhelun aikana ja että nauhalla ei ole merkkejä manipuloinneista tai edeltäkäsin äänitetyistä äänistä. Ja kaikki tekninen tutkimustulos viittaa ulkopuoliseen tekijään ja puhelunaikaiseen rikokseen. Kaikki muu on vain vilkasta mielikuvitusta.

Ihminen hyväksyy tavattoman helposti lähes mitä tahansa, kun sitä toistetaan tarpeeksi kauan ja tarpeeksi suuren auktoriteetin toimesta. Hulluimmistakin väitteistä tulee aivan luonnollisia lopulta ja niitä pidetään itsestään selvinä. Kun on yli 5 vuotta seurannut tätä palstaa ja tätä keissiä ja teorioiden kehittymistä, tietää jo kaikki variaatiot ja kuinka niitä on vuoronperään kuorossa totena toisteltu. Joka hetki on paljon ihmisiä, jotka ovat täysin vakuuttuneita, että heidän tämänkertainen teoriansa on varmasti oikea. Sitten tulee joku uusi teoria, ja taas kaikki onkin vakuuttuneita siitä. Sitten palataan taas takaisin vanhaan, ja yhä kaikki on ihan yhtä selvää.

Kukaan ei muistele, kuinka monta väärää teoriaa aikoinaan kannatti, ihan yhtä varmana kuin nykyistä. Epäilys ei herää siitä, ettei oikeastaan itse asiassa ole missään vaiheessa tajunnut asiasta yhtään mitään. Vieläkään.

Vanhoja tekstejä kannattaa lukea, erityisesti silloin kun joku juttu tuntuu ihan itsestään selvältä. Voi nähdä, onko asia ollut itsestään selvä joskus aikoinaan, vai onko se sitä vasta nyt.”
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Mutta pääasiassa minua kiinnostaa ottaa selvää, mitä on tapahtunut.
Juurikin näin, tämä tapaus herättää lähinnä kysymyksiä vaikka joidenkin mielestä asia on päivänselvä.
Tätä kummastelen.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Don Salamanca
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2018 12:17 am

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Don Salamanca »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Bou kirjoitti: Juurikin näin. Välistä täällä hivenen huvittuneena seurailen, mutta onhan tämä homma taputeltu. Kurja homma, että aika kovan tilin teki mamma. Ahdistaa uhrin läheisten puolesta, mutta jaksan uskoa karmaan.
Kaks tampiota, jotka eivät edes henkilöitten nimiä tiedä, mutta muuten kyllä tietävät kaiken. Mikä se on Bou ollut sinunkin antisi palstalle? Mitä sinä TIEDÄT tästä Ulvilan jutusta? Miksi tosiaan "keskustelisit" täällä? Kahden rivin viestejä viisi vuotta, aina komppaamassa sitä, mitä edellinen antiannelisti kirjoittaa.

Teidän kanssanne ei voi keskustella mistään, koska teistä ei irtoa muutamaa riviä enempää juttua, ettekä tiedä mistään tapauksen yksityiskohdista. Mitä ihmeen keskustelua se on, kun jankataan viestistä toiseen, että syyllinen on, kun on tuomiokin, jota emme tiedä ja murhaajakin on kyllä kun kaikkihan sen tietää? Mitä keskustelua se on?

Jos minä kysyn teiltä jostain yksityiskohdasta, niin ettehän te osaa sanoa siihen yhtään mitään. Vielä 2013 täällä olisi joltain voinut saada johonkin asiaan vastauksen tai olisi voitu rakentavasti (no joo...) väitellä jostain, mutta hyvänen aika, kun täällä nykyään höpisee nimimerkkejä, jotka eivät tiedä edes tuomittujen nimiä, niin "keskustele" nyt tämmöisten kanssa sitten. Ette ole tiedollisesti lainkaan samalla viivalla, ei keskustelusta tule sen takia mitään. Ettekä halua ettekä pysty juttuun millään lailla paneutumaan. Te ette tutki mitään, ettekä ole koskaan tutkineet.
Ja vielä ihmettelet miksi kukaan ei ole täällä kirjoittelemassa teidän Auer-fanien kanssa enää, kun kutsuit erimieltä olevia mm. tampioiksi. Sisotalokin on tellä tästä erimieltä olevien jatkuvasta haukkumisesta huomauttanut, mutta on mennyt puhe on tyhjille korville.

Ja jos syytetyt eivät olleet Anneli Auer ja Jens Kukka niin kerrotko meille muille ketkä ne olivat?

Teillä ei ole täällä enää keskustelu kavereita juurikaan, kun 99,99% ihmisistä tajuaa, että Anneli Auer ja Jens ovat pedofiileja, jotka on tuomittu. Juttu on ns. selvä. Tuomiokin on salainen eli siitä ei voi keskustella. Te Auer-pedofiilin-fanit perustatte mielipiteenne mielikuvitukseen, kun sanotte että salainen tuomio on väärä, vaikka ette ole edes sitä lukeneet. Kuka tuollaisen mielikuvitukseen uskovan kanssa haluaisi tuomioista edes vääntää?

Kuten boukin sanoi niin tämä asia on taputeltu. Auer ja Kukka ovat pedofiilejä. Ei siinä enää ole keskusteltavaa. Kaikki eivät asiaa ole vielä voineet hyväksyä. Tämä selittää myös sen miksi moni on siirtynyt teistä Aarnio ketjuun ja siellä muut saavat korjata jatkuvasti teidän virheellisiä väittämiä Aarnio tapauksesta, koska ette ole jaksaneet perehtyä kunnolla ja pohjallisesti saatavilla olevaan materiaaliin.

Koittakaa myös ymmärtää mitä kärsimystä aiheuttasitte raiskatuille lapsille, jos he lukisivat teidän tekstejä joku päivä täällä, kun syyllistätte raiskattuja lapsia valehtelusta.

Luotsi
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Pe Marras 29, 2013 1:45 pm

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Luotsi »

Käyn silloin tällöin tällä Ulvila-palstalla ja olen todennut kirjoittelun ja kopiointien paisuneen käsittämättömiin mittasuhteisiin. Niinpä olenkin päätynyt käytännölliseen ratkaisuun eli jätän kaikki annelistien vuodatukset lukematta ja poimin vain täysipäisten kirjoittajien kommentit. Uskon, että samaa käytäntöä harjoittaa moni muukin. Arvostan suuresti näitä muutamia nimimerkkejä, jotka kerta toisensa jälkeen jaksavat yrittää palauttaa annelistit todelliseen elämään harhaisesta maailmastaan.

Corazzon
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Marras 15, 2014 12:37 am

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Corazzon »

Luotsi, niin samaa mieltä olen. Joskus silloin, kun viitsin tai enää jaksan käydä tsiigaamassa, niin huh huh ja yök. Refluksi on salamannopea. Siinä vaiheessa viimeistään kun eräs nimimerkki haluaa epätoivoisesti, jostain kumman syystä pedofiilin ja rikoksista kärsineet lapset yhteistapaamisiin. Keskustellaan, silähän ne asiat hoituu, eikä Jukan kuolemastakaan mitään väliä, me muutettiin Turkuun ja unohdetiin koko asia. Nih.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9123
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Eikö teidän antiannelistien mieleen ole?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Corazzon kirjoitti:Luotsi, niin samaa mieltä olen. Joskus silloin, kun viitsin tai enää jaksan käydä tsiigaamassa, niin huh huh ja yök. Refluksi on salamannopea. Siinä vaiheessa viimeistään kun eräs nimimerkki haluaa epätoivoisesti, jostain kumman syystä pedofiilin ja rikoksista kärsineet lapset yhteistapaamisiin. Keskustellaan, silähän ne asiat hoituu, eikä Jukan kuolemastakaan mitään väliä, me muutettiin Turkuun ja unohdetiin koko asia. Nih.
Olet vissiin merkannut minut vihamieheksesi, koska et ole vaivautunut lukemaan sinulle jo 30.9.3018 lähettämääni yksityisviestiä. Mielenkiintoista, että muutamat laiskemmin palstalla vierailleet, mutta vuosikausia Aueria syyllistäneet nimimerkit ovat ohellasi aktivoituneet aivan parin päivän sisällä. Ilmeisesti jotain on jossain päin liikahtamassa, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Vastaa Viestiin