Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Acastus Kolya kirjoitti:Naurattaa kun pieni liekki yrittää saada hänelle kiusallisia aiheita ja ketjuja tuhottua, mm. Aarniotrollit ja Aarnion propaganda ketjuja pyrkimällä huijaamaan ylläpitoa niiden aiheista. :D

Kohta varmaan vaatii, että Aarnio osio on yhdistettävä Ulvila osion kanssa, kun on itse niin paljon Auerista Aarnio ketjuissa puhunut.. :mrgreen:
Muistaakseni olen ollut yksi niistä kirjoittajista, jotka aikanaan vaativat Aarnio-aiheelle omaa keskusteluosiota. Ehkä sinä et niitä viestejä ole nähnyt, kun olet sen verran tuore kirjoittaja murhainfossa. Viestit lienevät edelleen löydettävissä ketjussa, jossa saa esittää kysymyksiä ylläpidolle.

Ei minulle täällä murhainfossa ole mikään aihe tietääkseni kiusallinen. En vaan pidä siitä, että avataan harkitsematta uusia keskusteluketjuja ja että leimataan ihmisiä ilman kunnollisia todisteita psykopaateiksi, murhaajiksi, pedofiileiksi tai mielenterveyspotilaiksi.

No, ilonsa kullakin, mutta koska nauru tiettävästi pidentää ikää ja saa yksilön voimaan paremmin, niin iloitaan sitten yhdessä kaikkien muidenkin murhainfotrollien kanssa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

damfin kirjoitti:
DemlaMinfo kirjoitti:Damfin voisi lopettaa tuon turhan vänkäämisen joka ketjussa. Monta sivua samaa putkiaivoista jankkaamista omasta kapeasta näkökulmasta.
Tuo postaus heti sen jälkeen kun itse on postannut vänkkäävän vastauksen minun viestiini toisessa ketjussa :lol:

Vänkäämiseen tarvitaan yleensä aina vähintään kaksi, ja toki minulla on paha tapa vänkätä vastaan silloin kun tiedän olevani oikeassa, toki siitä aina sitten joku mielensä pahoittaa kun ei itse ollutkaan se oikeassa oleva osapuoli, ymmärtäähän sen että se rupeaa vituttamaan :mrgreen:

Kun nyt tuo vänkääminen otettiin esille, niin muistellaanpa niitä viimeisiä vänkäämisiäni,
porakaivoketjussa vänkäsin siitä että poika on aivan mahdollisesti voinut peittyä maatulpan alle koska hänen pudottuaan kaivon seinämistä irronnut maa-aines peittänyt hänet, ja karkkipussi sekä muovimuki on jäänyt hänen yläpuolelleen koska ne tuollaisessa paikassa putoavat hitaammin... no miten kävi, viimeisimpien virallisten tietojen mukaan maanvyörymä porareiässä on peittänyt pojan, olinpa ilkeä kun vänkäsin ja väitin että juuri noin siinä on voinut käydä :roll:

Toinen josta lähiaikoina olen ilmeisesti vänkännyt, on Riina ketjussa se seikka että uutisoitujen sanamuotojen perusteella päättelin että auto on ollut jo kokonaan palanut siinä vaiheessa kun koiranulkoiluttaja näki Riinan ja Jarvan, no vastaanvänkääminenhän siitä alkoi kun ei se ollut yleiseen käsitykseen sopiva väite... paitsi että tosiasiassahan näin taisi juurikin olla, koiranulkoiluttajan tarkemman kertomuksen mukaan auto oli palanut kokonaan, ja paikallisilta saatujen tietojen mukaan auto oli ilmeisesti palanut jo pari tuntia aiemmin... ja taas joku mielensä pahoitti kun damfin taisikin olla oikeassa eikä suostunut lopettamaan vänkäämistään. :roll:

On se piru joka paikassa vänkäämässä.

Toisaalta nuo DemlaMinfon postauksen kaltaiset vitutuksen purkaukset kuuluisi tänne lautamiesosiolle, vaikkapa sinne "harmittaa murhainfossa" ketjuun
Mitä nyt vänkäsit pitkään siitäkin, että se on koiran vika, kun viranomainen antaa koiran purra pihansiistijää ja ei omaa mitään auktoriteettia huollettavaansa.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

damfin kirjoitti: Sopii hyvin "Naurattaa murhainfossa" teemaan, mutta ehkä on parempi etten kerro miksi tuo minua omasta mielestäni älykkäänä ihmisenä naurattaa, useinhan se vaan menee niin että omasta mielestään älykkäät eivät ole kaikkien muiden mielestä älykkäitä :lol: :lol:
Se, ettet sinä ole älykäs ei poissulje sitä, etteikö joku muu voisi olla ja pitää itseään älykkäänä.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

DemlaMinfo kirjoitti:
damfin kirjoitti:Toisaalta nuo DemlaMinfon postauksen kaltaiset vitutuksen purkaukset kuuluisi tänne lautamiesosiolle, vaikkapa sinne "harmittaa murhainfossa" ketjuun
Mitä nyt vänkäsit pitkään siitäkin, että se on koiran vika, kun viranomainen antaa koiran purra pihansiistijää ja ei omaa mitään auktoriteettia huollettavaansa.
Naurattaa kuinka demlalla on vitutuksensa keskellä vaikeuksia hahmottaa suurempaa kokonaisuutta viesteistä kun keskittyy vaan siihen omaan vitutukseensa :lol:
En minä kyllä ole väittänyt että se on koiran vika kun viranomainen antaa koiran purra, vaan minä väitin että koira teki virheen sivullista purressaan, eikä mielestäni tästä syystä sovellu palveluskoiraksi, toki koiranrakastelija demlan mielestähän koiraa ei saisi syyttää mistään :mrgreen:

Käykää nyt joku siellä kehumisketjussa demlaakin kehaisemassa, ettei sen tarvi olla jatkuvasti niin katkera siitä että lassieta on kehuttu :lol:

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

damfin kirjoitti: Naurattaa kuinka demlalla on vitutuksensa keskellä vaikeuksia hahmottaa suurempaa kokonaisuutta viesteistä kun keskittyy vaan siihen omaan vitutukseensa :lol:
En minä kyllä ole väittänyt että se on koiran vika kun viranomainen antaa koiran purra, vaan minä väitin että koira teki virheen sivullista purressaan, eikä mielestäni tästä syystä sovellu palveluskoiraksi, toki koiranrakastelija demlan mielestähän koiraa ei saisi syyttää mistään :mrgreen:

Käykää nyt joku siellä kehumisketjussa demlaakin kehaisemassa, ettei sen tarvi olla jatkuvasti niin katkera siitä että lassieta on kehuttu :lol:
Vastuu koirasta on edelleenkin ja vielä jatkossakin lain mukaan vain ja ainoastaan koiran haltijalla. Koira ei siis lain mukaan voi tehdä virhettä. Meneekö vieläkään jakeluun?
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

DemlaMinfo kirjoitti:
damfin kirjoitti: Naurattaa kuinka demlalla on vitutuksensa keskellä vaikeuksia hahmottaa suurempaa kokonaisuutta viesteistä kun keskittyy vaan siihen omaan vitutukseensa :lol:
En minä kyllä ole väittänyt että se on koiran vika kun viranomainen antaa koiran purra, vaan minä väitin että koira teki virheen sivullista purressaan, eikä mielestäni tästä syystä sovellu palveluskoiraksi, toki koiranrakastelija demlan mielestähän koiraa ei saisi syyttää mistään :mrgreen:

Käykää nyt joku siellä kehumisketjussa demlaakin kehaisemassa, ettei sen tarvi olla jatkuvasti niin katkera siitä että lassieta on kehuttu :lol:
Vastuu koirasta on edelleenkin ja vielä jatkossakin lain mukaan vain ja ainoastaan koiran haltijalla. Koira ei siis lain mukaan voi tehdä virhettä. Meneekö vieläkään jakeluun?
Ja minä en edelleenkään ole ottanut mitään kantaa lakiin ja vastuuseen, kannanottoni liittyy siihen että mielestäni koira ei sovellu palveluskoiraksi eikä poliisikoiraksi jos se koulutuksestaan huolimatta puree vastaan tullutta sivullista ihmistä.
Onhan se nyt naurettavaa että vänkkääjälle ei edelleenkään mene jakeluun että tuo toteamani seikka ei sulje pois sitä koiran haltijan vastuuta :lol:

Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

DM:llä ei ole mitään hajua koirista ja tosta aihemaailmasta, jankkaa vaan yhtä virkettä. Kirjoitin pitkän jutun siihen ketjuun, mutta poistin sen koska katsoin, että keskustelu ei ole mahdollista näillä speksein.

Aiheesta. Speksit.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

damfin kirjoitti: Ja minä en edelleenkään ole ottanut mitään kantaa lakiin ja vastuuseen,
Eli olet eksynyt vauva-foorumilta väärälle foorumille. No tämähän selittääkin.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

DemlaMinfo kirjoitti:
damfin kirjoitti: Ja minä en edelleenkään ole ottanut mitään kantaa lakiin ja vastuuseen,
Eli olet eksynyt vauva-foorumilta väärälle foorumille. No tämähän selittääkin.
Ja sinä luulit tätä hauva-foorumiksi jossa kilvan kehutaan omia ja toisten söpöjä pikku kuolaturpaisia hauveleita jotka eivät ikinä tekisi pahaa kärpäsellekkään jos heidän hoitajansa vaan antaa heille riittävästi rakkautta ja hellyyttä :mrgreen:

"koira ei tehnyt virhettä" :lol:

Porin

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Porin »

SYLWAR kirjoitti:Putsarille pitää kyllä nostaa jo hattua yritteliäisyydestä. Katselin tuossa, että sitä on konginlakaisijalle kertynyt jo tätä kirjoitaesssa 900 viestiä koko lailla silkkaa trollausta, eikä ole vieläkään lopullinen banaani napsahtanut kätöseen. Nyt jännityksellä odottelen, meneekö tonni rikki trollauksissa. :lol:
No jos lasket edelliset ja samanaikaiset nimimerkit (mm.äitylit_oulu jne) niin koko palstaura on ollut aika tuottelias. Asiaa ei vielä yhdessäkäään viestissä ole ollut, mutta henkistä pahoinvointia on purettu palstalle senkin edestä.

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

damfin kirjoitti:
DemlaMinfo kirjoitti:
damfin kirjoitti: Ja minä en edelleenkään ole ottanut mitään kantaa lakiin ja vastuuseen,
Eli olet eksynyt vauva-foorumilta väärälle foorumille. No tämähän selittääkin.
Ja sinä luulit tätä hauva-foorumiksi jossa kilvan kehutaan omia ja toisten söpöjä pikku kuolaturpaisia hauveleita jotka eivät ikinä tekisi pahaa kärpäsellekkään jos heidän hoitajansa vaan antaa heille riittävästi rakkautta ja hellyyttä :mrgreen:

"koira ei tehnyt virhettä" :lol:
En. Esitin vain kuinka asia tulisi hoitaa lain mukaan. Näin ei tehty eli viranomainen rikkoi lakia, jota valvoo. No ei ollut ensimmäinen kerta. Pääset Lassien kaveriksi, kanssasi keskustelu on yhtä hedelmällistä kuin tyhjään luolaan huutaminen. Anteeksi ei ole. Tyhjään luolaan huutaminenkin on mielekkäämpää.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.

khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja khl »

Oot sä kyllä vitun nolo no nuoruuden piikkiin taitaa mennä tuo jankutus :mrgreen:

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Voi Voi siellä se Demla...on heti käynyt kurkkimassa tilannetta mutta bannithan siitä turhasta länkytyksestä tuli :lol:

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

pultsari taas banneissa, loistavaa. :D

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Naurattaa Gurney kun se taas pikkarit märkänä hekumoi näpäyttäneensä minua mutta vihkoonhan se taas kerran meni:
Gurney kirjoitti:Radiopuhelin, sun tiedot ei oikein aiemmin osuneet kohdalleen, joten vähän epäilevästi näihin "tietoihisi" täytyy suhtautua.
Hyvä yritys, mutta..
Gurney kirjoitti:Väität että kyse on palautuksesta, vaikka mies lähti vapaaehtoisesti.
Henkilölle ei myönnetty turvapaikkaa vaikka selkeästi olisi sen tarvinnut. Jos henkilö tavataan Suomessa laittomasti tai hänelle ei ole myönnetty oleskeluun oikeuttavaa lupaa, kuten turvapaikkaa, hänet poistetaan maasta. Ensisijaisesti paluu pyritään järjestämään vapaaehtoisesti tähän varatun määräajan kuluessa. Tilanteesta riippuen paluu voidaan varmistaa viimekädessä saattamalla henkilö perille asti. Vaikka hän on vapaaehtoisesti lähtenyt, kyse on silti palautuksesta.
Gurney kirjoitti:Väität, että tapettiin poliittisista syistä, mutta politiikalla ei ole osuutta asiaan vaan tyyppi riiteli työpaikalla.
Sikamaista valehtelua. En ole väittänyt että tapettiin poliittisista syistä. Aika törkeää väittää minun kirjoittaneen moista. Tällaisesta valehtelusta pitäisi rankaista aika kovilla banneilla.

Haluaisin tiedustella miksi valehtelet näin?
Gurney kirjoitti:Molemmat meni väärin.
Niin sinulla taas meni, ehkä jo ensi kerralla nappaa.

Vastaa Viestiin