Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja Iivis »

https://www.nykysuomi.com/2019/03/26/ka ... vinkaalla/
Ulkomaalaistaustaisten jengi pahoinpiteli ja ryösti miehen Hyvinkäällä
26.3.20193

Sami (nimi muutettu) vietti lauantai-iltaansa Hyvinkään Amarillossa ja kun tunnelma ei enää tuntunut sopivalta, päätti hän lähteä ”nakkikioskin kautta kotiin”. Matka läheiselle MacDonaldsille sujui odotetunlaisesti, mutta matka juna-asemalle, kotiinpääsyä varten toi mukanaan ei-toivotun yllätyksen.
Hyvinkään rautatieaseman sillan alla Sami kuuli takaansa juoksuaskelia ja välittömästi käännyttyään katsomaan taakseen, tuli ensimmäinen isku: pamppu ohimoon. Uhrin kertoman mukaan viiden ulkomaalaistaustaisen miehen jengi käytti mitä monipuolisinta väkivaltaa pahoinpidelläkseen uhriaan.
Kuva
Lukuisat sähkölamauttimen iskut poistivat kaikki edellytykset vastarintaan ja Samin maatessa maassa, osa porukasta löi ja potki tätä kasvoihin ja vartaloon, yhden istuessa Samin rinnan päällä tökkien tätä nenään noin 5cm pitkällä terä-aseella.

Sadistisen pahoinpitelyn lopuksi ulkomaalaisjengi ryösti uhrinsa javeivät mukanaan puhelimen ja lompakon lisäksi Samin kaulassa roikkuneen kultaketjun.

Lopulta pahoinpitelijät päättivät pahaa-aavistamattoman uhrinsa telomisen ja poistuivat paikalta. Sami jatkoi matkaansa kohti juna-aseman taksitolppaa, josta uhrin kuvailun mukaan ”ystävällinen taksinkuljettaja vei hänet kotiin”, siitäkin huolimatta, ettei Samilla ollut ryöstön jäljiltä maksuvälinettä mukanaan matkan maksamiseksi.
Kuva
Uhri on antanut luvan sekä nimensä, että kuviensa julkaisuun, mutta uhrin turvallisuuden ja yksityisyydensuojan vuoksi Nykysuomi jättää uhrin oikean nimen julkaisematta.

Kyseessä ei ole ensimmäinen kerta kun Hyvinkäälle sijoittuneet maahanmuuttajataustaiset miehet ovat ”kunnostautuneet” väkivallan saralla. Esimerkiksi viime elokuussa Hyvinkäällä raiskattiin nuori nainen ja tapauksesta etsittiin kolmea vieraskielistä ja ulkomaalaistaustaista mieshenkilöä.

Lähde: Yksityinen

Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 966
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Itse veikkaan syyllisiksi japanilaisia ninjoja tai kanadalaisia jääkiekkoilijoita.

kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

Mistäs nää vekkulit on tazerin saanu?

oldstyle
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:44 am

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja oldstyle »

kaarmis kirjoitti:Mistäs nää vekkulit on tazerin saanu?
Helposti, mutta tuskin se kuitenkaan Taser™ oli.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Nyt on sikäli huono ajankohta joutua hyökkäyksen kohteeksi, että jos kyse ei ole oikeiston hyökkäyksestä tai kansanedustajaehdokasuhrista, niin ei kiinnosta kiviäkään.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

vempele
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: To Marras 24, 2011 7:21 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja vempele »

Falseflag/velka/perinteinen kurmotus: "5 jätkää puukot ja panssarivaunu" / kyntänyt vaan sekavuuksissa emännälle valehtelee ja emäntä antanut pelolle vallan. Ajatukset ja rukoukset samin suuntaan.

Onneksi ei käynyt pahemmin kun veitsellä on pistelty ympäri kehoa.
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä

Maverick
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 04, 2012 12:13 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja Maverick »

Nyt vaikuttaa aika pahasti keksityltä jutulta tai ainakin hyvin paljon liioitellulta. Jos tuolle kundille olisi tehty kaikkituo mitä tekstissä kerrotaan, niin naama olisi kyllä aika paljon pahemmassa kunnossa.

Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Kyllä tosiaan tuntuu siltä että tässä jutussa ei ainakaan ihan kaikki kyllä täsmää.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.

Avatar
myrskylyhty
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: To Kesä 28, 2018 4:01 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty »

Tää uutinen ei löydy kuin Nykysuomesta.
https://www.nykysuomi.com/2019/03/26/ka ... vinkaalla/
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Vekkulia että esiintyy nimellä Sami(nimimuutetty) mutta silti omin kasvokuvin. Kuvista voisi äkkiseltään päätellä että Valavuori on taas mennyt pullistelemaan väärille tyypeille, sen verran on samaa näköä, eri henkilö kuitenkin kun tarkemmin katselee.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

SatuSetä
Harjunpää
Viestit: 333
Liittynyt: Ma Loka 29, 2018 6:35 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

kaarmis kirjoitti:Mistäs nää vekkulit on tazerin saanu?
Fiksuina koneinsinööreinä varmastikkin itse ottaneet juotoskolvin käteen ja rakentaneet. Ei ole kovin kummoinen homma... ja sitten mä heräsin.

tj_eme
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 1:22 pm

Re: Hyvinkää: Jengi ryösti ja pahoinpiteli miehen

Viesti Kirjoittaja tj_eme »

Tämä taas samanlainen fake news, kuin se arabipoika, joka ajelee uudella AMG-mersulla Suomen kilvissä ja potkiskelee lumen lapioijia ohi mennessään. Fake news!

Vastaa Viestiin