Ruumiista irtautuminen

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Haha Patela perkules mä meinasin lentokapteenix Finnairille, saan hilloo yli 5000 kuussa istumalla penkissä, vääntämällä nappulaa tai kahta ja puhumalla pari sanaa mikkiin! :o
I am an African!
patela

Viesti Kirjoittaja patela »

Herkkis kirjoitti:Haha Patela perkules mä meinasin lentokapteenix Finnairille, saan hilloo yli 5000 kuussa istumalla penkissä, vääntämällä nappulaa tai kahta ja puhumalla pari sanaa mikkiin! :o
Meinaa vaan, mutta nämä kuviot on nähtävissä lentokoneesta, siis monet näistä kuviosta.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tuuli ei tee symmetrisiä kuvioita, sori vaan. :P Ihminen se on joka tekee, ellei ole ufojuttuja.
patela

Viesti Kirjoittaja patela »

Loka kirjoitti:Tuuli ei tee symmetrisiä kuvioita, sori vaan. :P Ihminen se on joka tekee, ellei ole ufojuttuja.
Eipä ole ulkoavaruuden avaruusalusten tekemiä kuvioita nämä kuviot.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

patela kirjoitti:
Loka kirjoitti:Tuuli ei tee symmetrisiä kuvioita, sori vaan. :P Ihminen se on joka tekee, ellei ole ufojuttuja.
Eipä ole ulkoavaruuden avaruusalusten tekemiä kuvioita nämä kuviot.
Sä olet siis ollut todistamassa jokaista peltokuvion syntyä? :lol: En mäkään moiseen helposti usko, mutten kuitenkaan ehdotonta eitä sano. Ei me tässä universumissa yksin olla. Mitä jos joku vaan vit*tuilee tilallisille ja nauraa tuolla valovuosien päässä? No joo, uskoo ken tahtoo ja mitä tahtoo. Jos tästä aiheesta on jaksamista pidemmälle lukea, kaatuu teoriat tuulista.
patela

Viesti Kirjoittaja patela »

Loka kirjoitti:
patela kirjoitti:
Loka kirjoitti:Tuuli ei tee symmetrisiä kuvioita, sori vaan. :P Ihminen se on joka tekee, ellei ole ufojuttuja.
Eipä ole ulkoavaruuden avaruusalusten tekemiä kuvioita nämä kuviot.
Sä olet siis ollut todistamassa jokaista peltokuvion syntyä? :lol: En mäkään moiseen helposti usko, mutten kuitenkaan ehdotonta eitä sano. Ei me tässä universumissa yksin olla. Mitä jos joku vaan vit*tuilee tilallisille ja nauraa tuolla valovuosien päässä? No joo, uskoo ken tahtoo ja mitä tahtoo. Jos tästä aiheesta on jaksamista pidemmälle lukea, kaatuu teoriat tuulista.
No en ole ollut todistamassa, mutta et sinäkään että ne olis ufojen aikaansaannoksia. Tuulet on aika kova sana tuottamaan noita kuvioita ja julkisuutta tavoittelevat maajussit toinen aika kova taho.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mutta näitä kuvioitahan on tutkittu jopa valtiollisella taholla miljoonien dollarien tutkimusvälineistöllä. Kyllä se vaan maiden johtoa asti kiinnostaa. Näitä on lukemani mukaan (ei välttämättä fakta, en muista enkä lähdettä mutta voin koittaa etsiä) syntynyt kokopäiväisen/öisen seurannan aikana eli tälläisesta tapauksesta voi tilallisen sulkea pois. Ja koneet myös. Ai niin, ja ihmiset, koska jalan jälkiäkään ei löydetty. Ja kuviona erittäin monismutkainen, ihmispelillä tehtynä aikaa olisi kulunut.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Pellossa on hämäriä kuvia -> johtopäätös: niiden on pakko olla ufojen tekemiä, ei se nyt ihan noinkaan pitäisi mennä, ihmiset ovat yllättävän näppäriä tekemään moisia ja jotenkin nuo ufoselitykset on vähän sama juttu kuin aikoinaan keijut/menninkäiset/tms, jos ei jotain ymmärrä nii se selitetään ufoilla. Noihin tutkimuksiin kelpaisi linkit, toisaalta en kyllä yhtään ihmettelisi jos jenkit ois tommoseenkin miljoonia syytänyt.


Suosittelen Lokan lukemaan nuo sivut:
http://www.circlemakers.org/

Kuva
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mä olen nuo lukenut. :P Koitan etsiä sulle juttua siitä hallituksen osallisuudesta.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Jeah :) Mä oon kans miettinyt sitä, et JOS ufot olisikin noiden kuvioiden takana, niin mikä ihmeen motiivi niillä olisi. Humanoidigrafiitit? :D
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Bombay kirjoitti:Jeah :) Mä oon kans miettinyt sitä, et JOS ufot olisikin noiden kuvioiden takana, niin mikä ihmeen motiivi niillä olisi. Humanoidigrafiitit? :D
Varmaan vitsit. :lol: Pistää vähän heilutellen tilallisten munaskuita..

Ainakin ufosaiteilla noiden meinataan olevan jotain "maamerkkejä" tms.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

EuroJR kirjoitti: Kuulin kerran eräältä luotettavalta kaverilta omituisen tarinan. Hän oli pyörtynyt eräässä baarissa keski-euroopan reissullaan. Oli leijaillut kerroksesta kerrokseen kohti kattotasannetta minkä sitten kuvaili herättyään porukalle. Menivät myöhemmin tarkistamaan tuon tasanteen ja juuri kerrotunlainen oli. Kaverit vielä vakuuttelivat kaiken olevan noin. Joo ja oli kyllä päihteillä siinä osuutta asiaan, mutta silti.
Itsellani oli myos kummallinen hallunisaatio vuosia takaperin nestepitoisen illan jalkeen.

Kuvittelin keskustelevani yhden naisen ja miehen kanssa huoneessa ja olin tekemassa lahtoa kun he sanoivat: "Please do not leave, if they find you, they throw you out".

Poistun huoneessa ja kuvittelin, etta rakennus ja kaytava jossa olin, on juna ja selvasti ikkunasta nain, etta maisemat liikkuvat. Se oli valtavan ahdistava tunne silla, joka jarki sanoi etta eihan rakennus voi olla juna ja se, etta en tieda mihin paamaaraan se on menossa.Se oli selkeaa pelkoa siita, etta on menossa tuntemattomaan paikkaan ja ei voi hallita tilannetta.
Sekin viela, etta minulla ei ollut aavistustakaan keta ne olivat ne henkilot, joiden kanssa juttelin ja miksi olin ylipaataan olin mennyt huoneesee.Siita olen taysin varma, etta oikeasti olin siina kaytavassa eli kyseessa ei ollut uni.Se sitten on hamaran peitossa olenko ollut ko. huoneessa. The Demon Alcohol. :roll:
---------
Allekirjoitus.
TrustNo1
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 6:11 pm

Viesti Kirjoittaja TrustNo1 »

Kokemusta on. Ainakin melkein. En ollut aineissa, väsynyt tai muutenkaan missään poikkeavassa mielentilassa. Kokeilin tätä tarkoituksella. Menin makaamaan sänkyyn. Rentouduin täysin ja tuijotin jotain katossa olevaa läikkää [suositellaan, että keskitytään johonkin tiettyyn asiaan operaation aikana]. No sitten meni pieni sähkövirtaus koko kehon läpi. Teki raajat sellaisiksi 'puutuneiksi'. Eli pientä kirvelyä oli. Sitten kaikki seisahtui. Tiesin että nyt se on tapahtumassa joten pyrin olemaan liikkumatta ja keskityin edelleen siihen läikkään. Vähän ajan päästä alkoi kuulumaan hirveä narina ja se koveni tosi suureksi. Tämän narinan aikana tunsin kohoavani ilmaan. Kehosta irtautumisen aikana kuului hirveä 'paukahdus'. Narina ja muut äänet vaan kovenivat kokoajan Loppujen lopuksi ei hermot kestänyt enää. Vaan liikautin sormea ja palasin takaisin kehooni. Kyllä harmitti. Yritin uudestaan samaa juttua heti perään - mutta en päässyt sitä alkunarinaa pidemmälle. Lopulta mielenkiinto katosi ja aloin nukkumaan.
patela

Viesti Kirjoittaja patela »

No huhhuh ja justiinsa joo. Ruumistaan ei voi irrota. Siitä voi irroittaa eräitä nestemäisiä ja kiinteäksi luettävia, pahalle haisevia eritteitä.

Tervetuloa meille ruumiistairroitustilaisuuteen ihan milloi vain.
Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 443
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Ruumiista irtautuminen

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Entäs sitten ne väkivallan uhrit, jotka kokevat "katsovansa tapahtumaa ulkopuolelta". Onko siinä kyse jotenkin samasta asiasta vai onko se pelkkä kuvaannollinen ilmaus?
May contain suicide or self-harm topics.
Vastaa Viestiin