Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Madeleinen tapaus
Mut jos toi puolalais-jehovalaisnainen oli kuitenkin se vaalee nainen, joka oli taksissa. Jos poliisi epäilee sitä, ja siks miestäkin nyt kuulustellaan?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Jos poliisilla olisi näyttöä Muratin tyttöystävän osallisudesta olisi hänet mitä todennäköisemmin jo julistettu epäilluksi tai jopa pidätetty.
Hänen liikkeistään on poliisilla todennäköisesti enemmän tietoa kuin McCannien liikeistä tapahtuma iltana.
Tyttöystävästä poliisi on jo sanonut, ettei ole syytä epäillä. En jaksa kaivaa linkkiä, selaa keskustelua noin sata sivua taaksepäin niin jostain sieltä se löytyy.
McCannit eivät itse pyytäneet 'arguido' -statusta vaan se ihan annettiin poliisin toimesta.
Gerry kirjoitti blokissaan 5.9., että testitulokset dna-labrasta ovat median mukaan saapuneet, muttei heille ole ilmoitettu virallisesti mitään.
6.9. hän päivitteli kuinka Katea oli kuultu 13 tuntia todistajana ja että on ''ludicrous'', että hänen epäillään olevan osallinen.
Perjantaina 7.9. heidät molemmat julistettiin virallisesti epäillyiksi.
Tuon seurauksena herrasväki pakkasi tavaransa ja säntäsi seuraavana aamuna takaisin kotiin englantiin.
Poliisi oli jo jättänyt monta viikkoa pariskuunnan 'tiedotuspimentoon' ja epäilykset olivat silloin jo olemassa.
Minä ihmettelen kovasti sitä, että täällä tietyt ihmiset ovat kyllä osoittamassa sormella mielellään Muratia, hänen tyttöystäväänsä, euroopan pedofilejä, Marokolaisia kieroutuneita rikkaita, lapsikauppiaita ja vaikka ketä, siitä huolimatta, että kylmä tilastollinen faktakin on, että lapselle jotain sattuessa, syyllinen on yli 90% tapauksissa oma perheen jäsen tai läheinen.
Minusta tuntuu, että moni meistä, jotka uskovat vanhempien syyllisyyteen tai osallisuuteen tai siihen, että he tietävät mitä on tapahtunut, alkoi alunperin miettiä asiaa omassa päässään, koska koko show asian ympärillä oli niin epätodellinen ja kumma. Vasta sitten tulivat julkiset epäilyt mediassa. Ainakin omalla kohdallani kävi niin.
Tunsin ensin suunnatonta myötätuntoa vanhempia ja ennen kaikkea Katea kohtaan, mutta hänen ''tunteettomuutensa'' ja koko ihmeellinen sirkus ja ne hymyt ja pope-tempaukset, saivat minut vähitellen epäilemään asian aitoutta.
Hänen liikkeistään on poliisilla todennäköisesti enemmän tietoa kuin McCannien liikeistä tapahtuma iltana.
Tyttöystävästä poliisi on jo sanonut, ettei ole syytä epäillä. En jaksa kaivaa linkkiä, selaa keskustelua noin sata sivua taaksepäin niin jostain sieltä se löytyy.
McCannit eivät itse pyytäneet 'arguido' -statusta vaan se ihan annettiin poliisin toimesta.
Gerry kirjoitti blokissaan 5.9., että testitulokset dna-labrasta ovat median mukaan saapuneet, muttei heille ole ilmoitettu virallisesti mitään.
6.9. hän päivitteli kuinka Katea oli kuultu 13 tuntia todistajana ja että on ''ludicrous'', että hänen epäillään olevan osallinen.
Tuon seurauksena herrasväki pakkasi tavaransa ja säntäsi seuraavana aamuna takaisin kotiin englantiin.
Poliisi oli jo jättänyt monta viikkoa pariskuunnan 'tiedotuspimentoon' ja epäilykset olivat silloin jo olemassa.
Minä ihmettelen kovasti sitä, että täällä tietyt ihmiset ovat kyllä osoittamassa sormella mielellään Muratia, hänen tyttöystäväänsä, euroopan pedofilejä, Marokolaisia kieroutuneita rikkaita, lapsikauppiaita ja vaikka ketä, siitä huolimatta, että kylmä tilastollinen faktakin on, että lapselle jotain sattuessa, syyllinen on yli 90% tapauksissa oma perheen jäsen tai läheinen.
Minusta tuntuu, että moni meistä, jotka uskovat vanhempien syyllisyyteen tai osallisuuteen tai siihen, että he tietävät mitä on tapahtunut, alkoi alunperin miettiä asiaa omassa päässään, koska koko show asian ympärillä oli niin epätodellinen ja kumma. Vasta sitten tulivat julkiset epäilyt mediassa. Ainakin omalla kohdallani kävi niin.
Tunsin ensin suunnatonta myötätuntoa vanhempia ja ennen kaikkea Katea kohtaan, mutta hänen ''tunteettomuutensa'' ja koko ihmeellinen sirkus ja ne hymyt ja pope-tempaukset, saivat minut vähitellen epäilemään asian aitoutta.
Nuotio & Äreät Tiput
Madeleinen tapaus
Koitin tosta edellä olevasta lukea, että mitä siinä kirjotuksessa arveltiin miks miestä kuulusteltiin, mutta en oikein saanut selvää. Se oli niin tunteellinen, ja raskas asia tää monille on varmaan.
Viimeksi muokannut h.simpson, Ma Maalis 03, 2008 9:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Yksi opettavainen lukunurkka on myös Gerryn bloki.
En lakkaa edelleenkään ihmettelemästä sitä tapaa ja tyyliä millä hän kirjoittaa ajasta Luzissa.
En laita tähän muuta kuin linkin blokiin. Kukin voi tehdä omat päätelmänsä lukemastaan.
http://www.findmadeleine.com/blog/?cmd=find#Blog
En lakkaa edelleenkään ihmettelemästä sitä tapaa ja tyyliä millä hän kirjoittaa ajasta Luzissa.
En laita tähän muuta kuin linkin blokiin. Kukin voi tehdä omat päätelmänsä lukemastaan.
http://www.findmadeleine.com/blog/?cmd=find#Blog
Nuotio & Äreät Tiput
Eli Kate jätti vastaamatta tiettyihin kysymyksiin, vaikka hänellä ei ollut arguidos-statusta?MissHolmes kirjoitti:
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Madeleinen tapaus
h.simpson kirjoitti:Koitin tosta edellä olevasta lukea, että mitä siinä kirjotuksessa arveltiin miks miestä kuulusteltiin, mutta en oikein saanut selvää.
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt? Siis mitä miestä? Missä kirjoituksessa?
Tarkennan mielelläni, kun selität mitä koitit ymmärtää?
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin varmasti kävi Marski, mutta miksi hän jätti vastaamatta?
Ja miksi sama toistui Gerryn kohdalla?
Mitä tietoa poliisi tuolloin sai testilaboratoriosta ja miksi sen perusteella kysymykset olivat sellaisia ettei niihin lapsensa takaisin haluava äiti vastannut? Sen paremmin kuin isäkään?
Kenen arvovaltaa voi loukata rikostutkimuksessa välttämättömät kysymykset, jos pelissä on oman tyttären kohtalo?
Voisitko sinä kuvitella, että tuollaisessa tilanteessa sinulta voitaisiin kysyä jotain sellaista, johon syyttömänä jättäisit vastaamatta ja näin vaikeuttaisit poliisin etenemistä tutkimuksissa?
Minä en omalla kohdaltani osaa kuvitella.
Ja miksi sama toistui Gerryn kohdalla?
Mitä tietoa poliisi tuolloin sai testilaboratoriosta ja miksi sen perusteella kysymykset olivat sellaisia ettei niihin lapsensa takaisin haluava äiti vastannut? Sen paremmin kuin isäkään?
Kenen arvovaltaa voi loukata rikostutkimuksessa välttämättömät kysymykset, jos pelissä on oman tyttären kohtalo?
Voisitko sinä kuvitella, että tuollaisessa tilanteessa sinulta voitaisiin kysyä jotain sellaista, johon syyttömänä jättäisit vastaamatta ja näin vaikeuttaisit poliisin etenemistä tutkimuksissa?
Minä en omalla kohdaltani osaa kuvitella.
Nuotio & Äreät Tiput
Madeleinen tapaus
No toi mistä puhuttiin tossa edellä, sen puolalais-naisen miehen kuulustelusta. Mistä noi jutut tulee? Mitkä kysymykset? Onks ne niitä lehtivuotojuttuja vai onks poliisi ne sanonut?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Saksalais-puolalaisen Michellen mies työskenteli ainakin tuolloin keväällä 2007 Ocean Club -hotellilla uima-altaan puhdistajana. Hän taasen muistuttaa hyvin paljon epäillyksi nimettyä Muratia.
Molemmat on kuultu jo kesällä ja useasti sen jälkeenkin.
Ymmärtääkseni kuulemiset ovat kuitenkin johtuneet enemmänkin siitä, että tuntevat Muratin. Michelle seurustelee hänen kanssaan ja ex taasen oli muuten vaan tekemisissä + että oli OClla töissä.
Ainakin Kate kieltäytyi vastaamasta osaan poliisin esittämistä kysymyksistä.
Kukaan meistä ei tiedä mitä ne kysymykset olivat. Liittyivät kuitenkin kaiketi Madeleinen katoamiseen
Paljon selviää Gerryn blokista noin 1.9.-15.9. välisistä kirjoituksista. Siis Gerry on McCann perheen isä, joka pitää edelleen tuota blokiaan Madeleine -sivustoilla.
Molemmat on kuultu jo kesällä ja useasti sen jälkeenkin.
Ymmärtääkseni kuulemiset ovat kuitenkin johtuneet enemmänkin siitä, että tuntevat Muratin. Michelle seurustelee hänen kanssaan ja ex taasen oli muuten vaan tekemisissä + että oli OClla töissä.
Ainakin Kate kieltäytyi vastaamasta osaan poliisin esittämistä kysymyksistä.
Kukaan meistä ei tiedä mitä ne kysymykset olivat. Liittyivät kuitenkin kaiketi Madeleinen katoamiseen
Paljon selviää Gerryn blokista noin 1.9.-15.9. välisistä kirjoituksista. Siis Gerry on McCann perheen isä, joka pitää edelleen tuota blokiaan Madeleine -sivustoilla.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin ja minun ymmärtääkseni enää ei ole aikomus kuulla uudelleen kuin osaa Tapas 9 -ryhmästä ja jos sen jälkeen tuntuu tarpeelliselta, niin sitten myös herrasväki McCanniä.
Muiden, niin Muratin tyttöystävän, kuin exänsä osalta kuulemiset on kuultu.
Muratin osalta ei ole aavistustakaan missä mennään.
''Pääryhmän'' kuuleminen on venynyt siksi, että porukka on englannissa ja maan rajojen yli toimiminen vaatii byrogratiaa.
Kulemisten pitäisi kuitenkin olla tuloillaan lähi päivinä. Jos lehtitietoihin on uskomista....
Muiden, niin Muratin tyttöystävän, kuin exänsä osalta kuulemiset on kuultu.
Muratin osalta ei ole aavistustakaan missä mennään.
''Pääryhmän'' kuuleminen on venynyt siksi, että porukka on englannissa ja maan rajojen yli toimiminen vaatii byrogratiaa.
Kulemisten pitäisi kuitenkin olla tuloillaan lähi päivinä. Jos lehtitietoihin on uskomista....
Nuotio & Äreät Tiput
Madeleinen tapaus
Niin, että niitä olis kuulusteltu siks kun epäiltiin Muratia. Nyt selvis.
Ihan kuin joku toinen täällä olisi väittänyt jotain muuta...Niin varmasti kävi Marski,
Pitäisi tietää tarkkaan, mihin kysymyksiin hän jätti vastaamatta.MissHolmes kirjoitti: mutta miksi hän jätti vastaamatta?
Jos kysyttiin vaikkapa, että "tapoitko lapsesi", niin joku voisi kokea kysymyksen loukkavaksi, eikä vastaisi lainkaan. Ihmiset ovat erilaisia. Mutta vaikea sanoa, kun en tiedä kysymyksiä, joihin Kate ei vastannut. Tiedätkö sinä?
Eikö Gerrykään vastannut tiettyihin kysymyksiin? Mihin kysymyksiin hän ei vastannut?Ja miksi sama toistui Gerryn kohdalla?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kyllä varmaan McCannejä uudestaan kuulustellaan, kun ovat jättäneet vastaamatta tärkeisiin kysymyksiin.MissHolmes kirjoitti:Niin ja minun ymmärtääkseni enää ei ole aikomus kuulla uudelleen kuin osaa Tapas 9 -ryhmästä ja jos sen jälkeen tuntuu tarpeelliselta, niin sitten myös herrasväki McCanniä.
Madeleinen tapaus
Mä nyt vielä kysyisin noista kysymyksistä kanssa, että mitä niistä on poliisi sanonut, kun tää tuntuu sekavalta, että mitä poliisi on sanonut, kun ei vastattu? Kai ne ihmetteli.
Sit mä mietin vielä sitä taksijuttua, että nehän sano, että olis joku enkkupariskunta, ei noi ystävät ole sieltä. Muratin kanssa olis ollu joku toinen pariskunta, jos se oli Murat.
Mä jätän teidät keskusteleen tästä, tää on niin sekava juttu, että ei tästä pääse kärryille.
Sit mä mietin vielä sitä taksijuttua, että nehän sano, että olis joku enkkupariskunta, ei noi ystävät ole sieltä. Muratin kanssa olis ollu joku toinen pariskunta, jos se oli Murat.
Mä jätän teidät keskusteleen tästä, tää on niin sekava juttu, että ei tästä pääse kärryille.