Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
veniard
Harjunpää
Viestit: 328
Liittynyt: La Joulu 29, 2012 11:18 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja veniard »

Nacci kertoo kirjassa episodista pohjoisessa. Hämärässä rupes tulee iskuja. Täällä kun on sisäpiiriä niin ketä mahtavat olleen nämä nyrkkisankarit jotka antoivat lähtöpassit. Eikös Armanin dokkarissa eräs maininnut että hakataa kerhoon ja kerhosta ulos.
säätäjä-ässä
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ma Syys 03, 2018 3:12 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja säätäjä-ässä »

Ja ketkä oli "kolikkopötkömiehet"?
Liigo
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2015 9:30 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Liigo »

veniard kirjoitti:Nacci kertoo kirjassa episodista pohjoisessa. Hämärässä rupes tulee iskuja. Täällä kun on sisäpiiriä niin ketä mahtavat olleen nämä nyrkkisankarit jotka antoivat lähtöpassit. Eikös Armanin dokkarissa eräs maininnut että hakataa kerhoon ja kerhosta ulos.
Mukava ajella lamput ummessa takasin lapista.
Kardemumma

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Lönnqvist olisi pistänyt muutaman Dollyo Chagin vastustajien kylkeen ja viimeistellyt ne kaikki hyppäämällä ilmaan ja potkaisemalla kaikkia samanaikaisesti päähän takakiertopotkulla. Nacci muuten asuu Calle Calvarion varrella Mijaksessa. On kuulemma tuttu näky paikallisessa McDonaldsissa ja italialaisessa ruokaravintolla. On käynyt useampaan kertaan laulamassa karaokea Torremolinoksessa. Aika huolettomasti kuulemma kulkee Paseo Maritimollakin kaljuaan auringossa ruskettaen. Ihan täysin hetero ei kuulema kuitenkaan ole, koska oli yhden suomiräkälän kaljamyyjätytöltä pyytänyt sormea sänkyleikeissä. Kasvattanut pitkän parran ja käyttää aurinkolaseja ja lippistä. Hiukan kuihtunut olemus.
Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Khato, kardaanimummokin päässy lepositeistä. Tervetuloa takas kanariansaarilta. Saiko ne lääkityksen sille tasolle että näppis ei tarttee kuolasuojusta?
Avatar
Härmän häjy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: To Maalis 07, 2019 8:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Härmän häjy »

Huomasi iltalehden kommenttiosiossa kuinka monet olivat katkeria Nacille siitä, että mies oli rohkeasti elänyt sellaista elämää mitä halusi ja mistä oli unelmoinut eikä sellaista mitä yhteiskunta kertoo, että "pitäisi elää".

Nacci on saavuttanut ja kokenut elämässä asioita mistä monet voivat vain unelmoida. Ja sekös noita näyttää kismittävän. Uskallan väittää että vaikka nuo valittajat kaikki tekisivät elämästään kirjan niin niitä ei luettaisi yhtä paljoa kuin Nacin kiinnostavasta elämästä tullaan lukemaan.

Kaikkia se elämä ei kiinnosta, että pitäisi lähes koko elämä ensin käydä jossain tylsässä työssä. Jotkut mieluummin elävät sellaista elämää mitä näkee toimintaelokuvissa. Kauniista naisistakaan pahoilla pojilla ei ikinä puutetta ole ollut.

Ennemmin välillä kuningas vankilassa kuin ainainen luuseri yhteiskunnan orja siviilissä.
Averell
Harjunpää
Viestit: 302
Liittynyt: Ti Marras 29, 2016 6:02 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Averell »

Kuin kuningas linnassa? Ex jengipomolla ei ole ystäviä linnassa. Eiköhän tämä sankari lusi tuomionsa liskolla?

Lähti kuin nakki stadista on uusi sanonta.
Mieluummin elän köyhänä ja vapaana kuin lusin liskolla.
Vanhat rottailut ja kusetuksen tulevat maksuun.
Oleskelulupa, tarkoittaako se lupaa oleskella ilman velvollisuuksia?
Kardemumma

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Härmän häjy kirjoitti:Kauniista naisistakaan pahoilla pojilla ei ikinä puutetta ole ollut.
Tästä olen erimieltä. Aika karmaisevia pirihuoria näiden tyttöystävät ovat. Usein myös mielialalääkittyjä läskejä näkee näiden tyttöystävinä. Sellaista valkoroskaista lähiötyttöä on näiden tallihuorat. Ei se Naccin elämä mitään glamouria ole varmaankaan myöskään ollut. Viettää aikaansa jossakin tupakansavuisessa jengitilassa joidenkin luusereiden kanssa. Jatkuvan huumeidenkäytön jäljiltä on varmaan kauhistuttavaa myöskin vilkaista peliin, kun on tullut naama sutattua samanlaiseksi kuin tarhaikäisenä. Jotenkin surkeaa katseltavaa, kun aikuiset miehet eivät pysty edes Suomen lakien mukaan elämään, jotka eivät juurikaan rajoita elämää, kuten jossain ulkomailla.

Tavallinen lakia noudattava kansalainen saa vaikka minkälaista rynnäkkökivääriä ja pistoolia hankittua ihan luvallisesti. Elämä lakia noudattavana kansalaisena on kokonaisuutena ajatellen paljon mielekkäänpää kuin liivihörhönä. Näiden kerholaisten kirjoijen julkaisemisen innokkuus tuo jotenkin mieleen Tukiaisen ja Fingeroosin salarakastouhut. Siinä mielessä Naccin ura liivispedenä on edes jotenkin onnistunut, että on saanut rahaa tahkottua itselleen alv-petoksilla, että on saanut edes jotain hyötyä itselleen. Hänen halunsa olla esillä julkisuudessa ja näyttäytyä "coolina", viestittää hänen valinneen väärän uran. Hänen olisi pitänyt ryhtyä räppäriksi, kuten se yksi hänen narkkarikavereistaan. Räppärinä hän olisi saanut olla jatkuvasti esillä luomansa hahmona. Päihdekäyttäytyminenkin olisi ollut yhtä samalaista kuin liivispedenä.

Katsoo vaikka jotain Cheekkiä ja vertaa sitä Nacciin, niin aika moni alkaa hymyilemään. Toisella on Töölöössä kattohuoneisto, puhtaat luottotiedot, arvoauto ja tilillä kymmeniä miljoonia rahaa. Toisella taas muutamia kymmeniä tuhansia, jotka alkavat nekin olemaan viimeistään tämän vuoden puolella erinäisistä syistä loppu, luottotiedoissa muutamien miljoonien rästit, omaisuutensa ehkä jonkinlaiset vaatteet äitinsä luona. Moni myöskin haluaa mieluummin ampua Naccin kuin Cheekin. Tai no, äskeisestä en ole ihan varma.
Averell
Harjunpää
Viestit: 302
Liittynyt: Ti Marras 29, 2016 6:02 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Averell »

Nakki on pienempi kuin makkara. Rahat ovat vähissä koska kirja. Kirja on epätoivoinen teko koska myyntiluvut.
Tietty ikävää jos joku nuori jannu uskoo nakkitarinat ja jatkaa omaa elämäänsä samaan suuntaan.

Nakki pelkää vankilaa vaikka tuomio on melko vaatimaton. Ilmeisesti ystäviä ei ole eikä rahat riitä maksettuihin kavereihin saati sitten liukkareihin kun linnaan pitää mennä.

Mitä tuollainen nakki tekee tuomion jälkeen? Vastaan että pelkää ja pelkää aivan pirusti. Funtsikaa nyt tussinaaman vaihtoehtoja? Joka paikassa tunnetaan ja tiedetään kyseessä olevan vapaata riistaa. Tietty säästöä jos ei tarvitse mennä Lappiin saamaan umpiot pimeiksi!
Oleskelulupa, tarkoittaako se lupaa oleskella ilman velvollisuuksia?
Avatar
Härmän häjy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: To Maalis 07, 2019 8:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Härmän häjy »

Joitain tuntuu ärsyttävän Nacin valinnat elämässä.

Taitaa ärsyttää vielä enemmän se, että Nacin elämää pidetään kiinnostava ja jännittävänä ja se tulee näkymään kirjan myynnissäkin toisinkuin perus Lassen, jonka kuivasta elämästä ei kukaan haluaisi kirjaa lukea.

Nacin Instassakin on pari seuraajaa enemmän kuin perus Lassen. Mistähän johtuu. :D


Muutenkin ihan älytöntä että yhteiskunta saisi päättää ihmisen puolesta mitä se saa tehdä ja mitä ei.
oldstyle
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:44 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja oldstyle »

Härmän häjy kirjoitti:Joitain tuntuu ärsyttävän Nacin valinnat elämässä.

Taitaa ärsyttää vielä enemmän se, että Nacin elämää pidetään kiinnostava ja jännittävänä ja se tulee näkymään kirjan myynnissäkin toisinkuin perus Lassen, jonka kuivasta elämästä ei kukaan haluaisi kirjaa lukea.

Nacin Instassakin on pari seuraajaa enemmän kuin perus Lassen. Mistähän johtuu. :D


Muutenkin ihan älytöntä että yhteiskunta saisi päättää ihmisen puolesta mitä se saa tehdä ja mitä ei.
Yhyy. Yhteiskunta ei anna varastaa. Pientä katkeruutta havaittavissa.

Ai niin, pahimman roistot on eduskunnassa, eiks niin? ;)
Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Wanted kertoo kuinka nuori mies Helsingin Oulunkylästä astuu ensimmäisen kerran vankilaan. Nakkikioskiriidan jälkeen hän oli ajanut annoksiaan jonottavien riitakumppaniensa päälle. Tuomio ensikertalaiselle oli 12 vuotta vankeutta viidestä tapon yrityksestä.
Nakkijono. Siitäpä lähti Nakin ura urkenemaan, maineteot kasvamaan....
Avatar
Härmän häjy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: To Maalis 07, 2019 8:21 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Härmän häjy »

oldstyle kirjoitti:
Härmän häjy kirjoitti:Joitain tuntuu ärsyttävän Nacin valinnat elämässä.

Taitaa ärsyttää vielä enemmän se, että Nacin elämää pidetään kiinnostava ja jännittävänä ja se tulee näkymään kirjan myynnissäkin toisinkuin perus Lassen, jonka kuivasta elämästä ei kukaan haluaisi kirjaa lukea.

Nacin Instassakin on pari seuraajaa enemmän kuin perus Lassen. Mistähän johtuu. :D


Muutenkin ihan älytöntä että yhteiskunta saisi päättää ihmisen puolesta mitä se saa tehdä ja mitä ei.
Yhyy. Yhteiskunta ei anna varastaa. Pientä katkeruutta havaittavissa.

Ai niin, pahimman roistot on eduskunnassa, eiks niin? ;)

En minä ainakaan yhteiskunnalle ole katkera, sinä sen sijaan näytät olevan vihainen ja katera rikollisille sen perusteella mitä olen kommenttejasi lukenut. :mrgreen:

Ei oo pahimmat rosvot eduskunnassa, ei ole pahimpia rosvoja, vain hyviä rosvoja.

Itse olen tyytyväinen asemaani yhteiskunnassa. Minulla on erittäin korkea elintaso siitä huolimatta että en tee mitään työtä. Treenailen päivisin, matkustelen paljon ympäri maapalloa luksushotelleissa ja eksoottisissa kohteissa, juhlin Suomen kerman kanssa parhaissa bileissä jonne vain harvat pääsevät ja kavereitakin minulle on todella paljon. Ajelen kalliilla autoilla ja veneillä. Minulla on iso asunto ja luksus mökki. Löytyy tyttöystävä joka on malli. Teen oikeastaan vaan kaikkea mistä tykkään todella paljon ja elämäni on jännittävää kuin toimintaelokuvissa. Elämä on ylipäätänsä aika mukavaa. :)

Eikö arvaus mennytkään oikein? :)


Nacci myös on ollut omantiensä kulkija ja sekin tuntuu joitain katkeria ihmisiä ärsyttävän jotka hukkaavat parhaat elinvuotensa työtä raataessa. :) Nacilla näkyy olevan n. 30 000 seuraajaa Instagramissa kun on elänyt mielenkiintoista elämää. Ei taida Lassi työmiehellä ihailijat ihan yltää tuohon määrään. :lol:

Innolla odottelen kirjaa.
oldstyle
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:44 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja oldstyle »

Härmän häjy kirjoitti:
oldstyle kirjoitti:
Härmän häjy kirjoitti:Joitain tuntuu ärsyttävän Nacin valinnat elämässä.

Taitaa ärsyttää vielä enemmän se, että Nacin elämää pidetään kiinnostava ja jännittävänä ja se tulee näkymään kirjan myynnissäkin toisinkuin perus Lassen, jonka kuivasta elämästä ei kukaan haluaisi kirjaa lukea.

Nacin Instassakin on pari seuraajaa enemmän kuin perus Lassen. Mistähän johtuu. :D


Muutenkin ihan älytöntä että yhteiskunta saisi päättää ihmisen puolesta mitä se saa tehdä ja mitä ei.
Yhyy. Yhteiskunta ei anna varastaa. Pientä katkeruutta havaittavissa.

Ai niin, pahimman roistot on eduskunnassa, eiks niin? ;)

En minä ainakaan yhteiskunnalle ole katkera, sinä sen sijaan näytät olevan vihainen ja katera rikollisille sen perusteella mitä olen kommenttejasi lukenut. :mrgreen:

Ei oo pahimmat rosvot eduskunnassa, ei ole pahimpia rosvoja, vain hyviä rosvoja.

Itse olen tyytyväinen asemaani yhteiskunnassa. Minulla on erittäin korkea elintaso siitä huolimatta että en tee mitään työtä. Treenailen päivisin, matkustelen paljon ympäri maapalloa luksushotelleissa ja eksoottisissa kohteissa, juhlin Suomen kerman kanssa parhaissa bileissä jonne vain harvat pääsevät ja kavereitakin minulle on todella paljon. Ajelen kalliilla autoilla ja veneillä. Minulla on iso asunto ja luksus mökki. Löytyy tyttöystävä joka on malli. Teen oikeastaan vaan kaikkea mistä tykkään todella paljon ja elämäni on jännittävää kuin toimintaelokuvissa. Elämä on ylipäätänsä aika mukavaa. :)

Eikö arvaus mennytkään oikein? :)


Nacci myös on ollut omantiensä kulkija ja sekin tuntuu joitain katkeria ihmisiä ärsyttävän jotka hukkaavat parhaat elinvuotensa työtä raataessa. :) Nacilla näkyy olevan n. 30 000 seuraajaa Instagramissa kun on elänyt mielenkiintoista elämää. Ei taida Lassi työmiehellä ihailijat ihan yltää tuohon määrään. :lol:

Innolla odottelen kirjaa.
Siis tämä Nakkihan on itse katkerasti tilittänyt sitä kuinka vaikeaa on kun poliisit kiusaa..
Eiköhän siellä kerhon sisälläkin tule jonkinlaiset seuraukset jos varastaa ja rottailee toisilta. Luulisi tuon olevan ihan oerusjuttuja.


Tuosta sun luksuselämästä:
Joopa joo. Laita vaikka kuvaa timestampilla :D
El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Ei jäänyt kirjassa Naccin oman tarinoinnin varaan: kirjan toimittanut Pekka Lehtinen oli haastatellut useampaa herran tuntevaa tahoa omasta äidistä poliisiviranomaisiin.

Poliisiviranomaisten kommenteista tuli aika selvästi ilmi kupletin juoni: Nacci oli CMC:n moneymaker, jolla oli kyky tienata - kyky joka suurimmalta osalta kerholaisista puuttuu tyystin. Keikkojen suunnittelija vetää ihan ansiostakin isomman siivun tuotoista kuin apupojat.

Nacci kun lähti, niin kerho näyttää palanneeen takaisin huumerikollisuuteen. Ei ole kykyä suunnitella talousrikoksia. Nyt sitten ainakin Ulvilasta ja Heinolasta on kärkiporukkaa pitkään kopissa.

Minun nähdäkseni Cannonball kaipaa enemmän Naccia kuin Nacci Cannonballia.
Vastaa Viestiin