Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

calle retortillo la puerta.jpg
calle retortillo la puerta.jpg (114.89 KiB) Katsottu 10586 kertaa
Kuvan ovi liittyy vahvasti tapaukseen.

Mijas Comunicacion kertoo, että mies olisi ollut noin 45-vuotias.
Liekö tuolla merkitystä muuta kuin, että siinä olisi voinut olla vaikkapa isä ja tytär.

KLIK

Kyllähän tuo Ninnu Kin sopisi hyvin kuvaan, rastaletti ja jalka paketissa, kuten tällä pariskunnan naisella oli ollut.
Mielenkiintoista on se, että Ninnu Kin on naimisissa, mutta sitten nurkissa pyörii myös poikaystävä? Ei ihme jos ruumiita tulee.
Ruumiinavaustuloksia odotellessa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

tturpo
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Pe Maalis 18, 2011 5:56 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja tturpo »

Blues kirjoitti:
Kyllähän tuo Ninnu Kin sopisi hyvin kuvaan, rastaletti ja jalka paketissa, kuten tällä pariskunnan naisella oli ollut.
Mielenkiintoista on se, että Ninnu Kin on naimisissa, mutta sitten nurkissa pyörii myös poikaystävä? Ei ihme jos ruumiita tulee.
Ruumiinavaustuloksia odotellessa.
No, ehkä naapurit eivät ole tienneet, että kyseessä aviopari ja puhuneet vain poikaystävästä. Jos meno ollut vauhdikasta ja huumeiden kanssa aktiivisesti touhuttu, voi ajatus olla ettei tuossa elämäntyylissä olla naimisissa.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

tturpo kirjoitti: No, ehkä naapurit eivät ole tienneet, että kyseessä aviopari ja puhuneet vain poikaystävästä. Jos meno ollut vauhdikasta ja huumeiden kanssa aktiivisesti touhuttu, voi ajatus olla ettei tuossa elämäntyylissä olla naimisissa.
Mutta kuka on mies, joka oli kuolleena asunnossa, jos "poikaystävää", joka oli vielä keskiviikkona käynyt asunnossa, etsitään nyt?

Edittiä, jaa, Mijasin paikallislehti oli väärässä, jos kyseessä on tuo yllä mainittu, niin muun median vuonna 1983 syntynyt mies pitää paikkansa.
Viimeksi muokannut Blues, Pe Touko 31, 2019 3:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Mörkönen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Touko 31, 2019 10:06 am

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Mörkönen »

Samaa katsoin itsekin.
Ei päivityksiä sitten sunnuntain ja parvekekuva erehdyttävästi samannäköinen.
Pariskunnan yleinen ”habitus” sopisi myös kuvaan...
Lisäksi ollut jo ainakin maaliskuussa päivityksiä Mijaksesta, joten ovat olleet siellä jo pidempään. Menisi siis tuohon naapurin ilmoittamaan 6 kk akseliin.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja URSA »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/esp ... #gs.fu75te
Espanjassa kuolleiden suomalaisten naapuri kertoo Fuengirola.fi:lle: "Pariskunta kulki sekavassa tilassa aamusta iltaan"

MTV
JULKAISTU 4 TUNTIA SITTEN
Espanjassa toimiva suomenkielinen media Fuengirola.fi on haastatellut kuolleiden suomalaisten naapuria.

Tänään perjantaina 31. toukokuuta aamulla uutisoitiin, että kahden suomalaisen ruumiit on löydetty Mijasin kaupungista Espanjan Andalusiassa.

ABCandalucian mukaan ruumiit löydettiin torstaina iltapäivällä yksityisasunnosta.

Toinen kuolleista on vuonna 1983 syntynyt mies ja toinen vuonna 1992 syntynyt nainen. ABCandalucia kertoo, että suomalaiset ovat saattaneet olla kuolleina jo useita päiviä.

Medialähteiden mukaan ruumiit löydettiin, kun naapurit ilmoittivat poliiseille epämiellyttävästä hajusta.

Espanjassa toimiva suomalainen media Fuengirola.fi uutisoi, että kerrostaloasunnosta kuolleina löytyneiden suomalaisten huumeiden käyttö oli päivittäistä.

– Tapasin aamulla tuttavani, joka asuu kyseisen asunnon yläpuolella. Hän sanoi haistaneensa mädän tuoksun rappukäytävässä jo monta päivää. Eilen hän oli jutellut talon siivoojan kanssa, joka oli heti ollut sitä mieltä, että kyse on ihmisruumiin hajusta. He soittivat poliisille ja sitä kautta asia alkoi purkaantua, kertoo naapuritalossa asuva Miia Paukkunen Fuengirola.fille.

Artikkelin mukaan asunnossa on noin kuusi kuukautta asunut nuori suomalaispariskunta, jonka tunnisti rastatukista.

– Tuttavani kertoi olleensa huolestunut näiden nuorten toiminnasta jo aiemmin. Erilaisten huumeiden käyttö oli ilmeisen jatkuvaa, pariskunta kulki sekavassa tilassa aamusta iltaan, Paukkunen sanoo.

– Heillä oli käytössään auto ja tuttavani sanoi olleensa erityisen peloissaan heidän autoilustaan, koska he tarttuivat usein rattiin selvästi huumeiden vaikutuksen alaisina. Naapuri kertoi myös, että pariskunnan naisella oli kipsi jalassaan ja liikkui kainalosauvojen avulla.

Paukkusen mukaan kyseisellä Las Lagunasin alueella ei juurikaan näe suomalaisia.
Viimeksi muokannut URSA, Pe Touko 31, 2019 4:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Silli
Axel Foley
Viestit: 2179
Liittynyt: La Elo 25, 2018 12:28 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Silli »

Ylempänä oli linkki Ninnukin-nimimerkin Instaan. Siellä näkyy sininen rakkauslukko, jossa on teksti "Beni & Ninnu". Instassa on myös useampi kuva, joihin on merkitty #aviomies ja mainittu Bensku. Tykkääjien joukossa on useampia tutuhkoja nimiä. Huumeiden käyttö ei yllätä yhtään, mutta milläköhän nämä ovat rahoittaneet elämäänsä.
Kauden kalasuositus: Jalostajan Saaristosilli & Sipulisilli

miituska^^
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Marras 26, 2014 5:28 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja miituska^^ »

Nyt naisen viimeisimmässä kuvassa rupee olemaan sydämiä ja itkuhymiöitä.
Mut pitäskö tää oikeesti tietää jostain, kun ekalla sivulle jo ehdotettu?
mä haluun kertoo teille kuinka kiva jätkä mä oon

tturpo
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Pe Maalis 18, 2011 5:56 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja tturpo »

miituska^^ kirjoitti:Nyt naisen viimeisimmässä kuvassa rupee olemaan sydämiä ja itkuhymiöitä.
Mut pitäskö tää oikeesti tietää jostain, kun ekalla sivulle jo ehdotettu?
Samaa mietin itse, vai oliko vain ensimmäiselle ehdottajalle jotenkin tuttu?

Mörkönen
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Touko 31, 2019 10:06 am

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Mörkönen »

Ei ollut tuttu, mutta #haulla tuntui sopivan tähän kuvioon.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

Silli kirjoitti:...mutta milläköhän nämä ovat rahoittaneet elämäänsä.
Naikkonen aloitti Helmikuun alussa työt jossakin. Veikkaan puhelinpalveluita.
Sitä ei tarina kerro, miten koiven katkaisemisen jälkeen on rahaa tienattu.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Samusirkka
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Joulu 25, 2018 12:34 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Samusirkka »

Tämän naisen instasta löytyy kuva suomalaisen miehen kanssa, jossa hehkutetaan ystävyyttä. Tämä mies myös ollut kuutisen päivää sitten oman profiilinsa mukaan Malagassa tai saapunut sinne. Ei ole sama kuin tämä kuvissa näkyvä aviomies.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Blues »

Se mies taas on kaiketi reilu nelikymppinen, joten sopisi ainoastaan Mijasin paikallisuutisissa mainittuun "45-vuotiaaseen". Se oli ikänä ensimmäisessä asiaa koskeneessa uutisessa, jossa ei kansallisuutta oltu mainittu.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Ninnukin IG kuvissa toisiaan osanottaja ja lepää rauhassa kommentteja.

Missähän se aviomies luuraa ja onkohan varmaa, että on käynyt asunnolla kuoleman jäljeen vai onko naapurin omaa mielikuvitusta.

Ihmeen vähän ninnulla tykkäyksiä kuvissaan, 20-30 on todella vähän nuorelle instaa aktiivisesti käyttävälle nuorelle naisella, joka käyttää paljon hästägejä.
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja damfin »

^ vaikka moni neito ilmeisesti niin luuleekin, niin naamakorut ja tatuoinnit eivät ole kovin hyvä keino saada seuraajia, rumiahan nuo ovat seurata ja katsella.
Tuokin näyttäisi siltä että olisi ollut ihan nätti tyttö ilman noita naamaan tökittyjä koruja ja jaloissa sekä käsissä olevia tatuointeja, toki tuolla sentään vielä kohtalaisen vähän tatuointeja moneen muuhun ulkonäkönsä pilanneeseen verrattuna.

khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Aurinkorannikko; kaksi suomalaista löydetty kuolleena

Viesti Kirjoittaja khl »

Fuengirolan uutinen sanoo että asunnosta löytyi kuolleena kaksi rastatukkaista ihmistä,tiedä sitten kun yksi kirjoittaa toista ja toinen toista,eli varmaa tietoa ei ole kuka tuo naisen kanssa löytyi kuolleena?Tuon naisen ukolla on rastat.

Vastaa Viestiin