Tackleberryn perseilyt

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti:kun tietää olevansa väärässä mutta jatkaa inttämistä ja länkyttämistä kääntääkseen asian ja maalitolpat niin että voi itse olettaa voittaneensa väittelyn ja olleensa oikeassa, sellaiseen tackleberryn tyyliin :mrgreen:
Let's agree to disagree. Se, että joku setäkerhoyhdistys on joskus päättänyt, että irrotetaampa nipusta kuitenkin oma lempparivaihtoehto, eikä kutsuta sitä huumeeksi, on lillukanvarsia, mutta toki jollekin toiselle itse tärkeimmän pointin aihe.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja damfin »

meitzi kirjoitti:
damfin kirjoitti:kun tietää olevansa väärässä mutta jatkaa inttämistä ja länkyttämistä kääntääkseen asian ja maalitolpat niin että voi itse olettaa voittaneensa väittelyn ja olleensa oikeassa, sellaiseen tackleberryn tyyliin :mrgreen:
Let's agree to disagree. Se, että joku setäkerhoyhdistys on joskus päättänyt, että irrotetaampa nipusta kuitenkin oma lempparivaihtoehto, eikä kutsuta sitä huumeeksi, on lillukanvarsia, mutta toki jollekin toiselle itse tärkeimmän pointin aihe.
Tarkoitatko sellaisia setäkerhoyhdistyksiä kuten YK, EU ja muut kansainvälisten sopimusten laatijat ja hyväksyjät?
Suomen huumausainelaissa huumausaineella tarkoitetaan mm. Yhdistyneiden kansakuntien (YK) huumausaineyleissopimuksissa ja kansallisessa lainsäädännössä kiellettyjä aineita
Kuten sanoin, minä länkytän virallisten määritelmien pohjalta, länkytä sinä niiden setämiestesi mielipiteiden pohjalta.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Eli emme ole samaa mieltä siitä, että olemme eri mieltä?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja damfin »

meitzi kirjoitti:Eli emme ole samaa mieltä siitä, että olemme eri mieltä?
Tämä on suomenkielinen palsta joten vastasin ainoastaan tuohon suomenkieliseen osaan kommentistasi :mrgreen:

Toki olen siitä samaa mieltä että olemme eri mieltä, minä pidän tärkeämpänä asiana pointtia, sinä taas jointtia :lol:

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti:Toki olen siitä samaa mieltä että olemme eri mieltä
Me varmaan voidaan jatkaa sitten tästä teillemme?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja putsari »

Onko takkumarjalta hoitajat ottaneet kännykän pois, kun ei ole palstalla näkynyt?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

putsari kirjoitti:Onko takkumarjalta hoitajat ottaneet kännykän pois, kun ei ole palstalla näkynyt?
Putsarille tiedoksi, että useimmilla ihmisillä on
a) työ, jossa pitää välillä tehdä myös töitä ja
b) elämä, johon mahtuu muutakin kuin internetin keskustelupalstat.

Sitten on tietysti näitä putsareita, jotka "keskustelee" Minfossa keskellä yötä ja/tai kännissä. :lol:
Palstan pahin luuseri, ja se on paljon sanottu se. :lol:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja putsari »

Tackleberry kirjoitti: Putsarille tiedoksi, että useimmilla ihmisillä on
a) työ, jossa pitää välillä tehdä myös töitä ja
Tarkoitatko työnteolla sitä sinun toimintaterapiaasi siellä suojatyökeskuksessa? :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Tackleberry kirjoitti:Sitten on tietysti näitä putsareita, jotka "keskustelee" Minfossa keskellä yötä ja/tai kännissä. :lol:
Palstan pahin luuseri, ja se on paljon sanottu se. :lol:
???

Ei kait tänne tarvitse kirjoittaa vain päivällä ja/tai selvänä. Varmaan joka viides mun viesteistä on kirjoitettu vähintään puolen promillen jälkeen.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Salmari
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Salmari »

No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja putsari »

Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Hän on toimintaterapiassa paikallisessa suojatyökeskuksessa. Tuskin siellä mitenkään kontrolloidaan puhelimen käyttöä.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

putsari kirjoitti:
Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Hän on toimintaterapiassa paikallisessa suojatyökeskuksessa. Tuskin siellä mitenkään kontrolloidaan puhelimen käyttöä.
Ullatus. :lol:
"Those who want respect, give respect."

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

jepulis82 kirjoitti:
putsari kirjoitti:
Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Hän on toimintaterapiassa paikallisessa suojatyökeskuksessa. Tuskin siellä mitenkään kontrolloidaan puhelimen käyttöä.
Ullatus. :lol:
Täytyyhän yhteisön tukea heikompiaan. On hyvä, että heikommille yksilöille on erilaisia työpajoja, VOK:ja yms. joissa voi käyttää ylimääräistä energiaansa ja kokee omalle toiminnalleen tarkoitusta.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Suurin osa päivällä, koska olen siistissä, hyväpalkkaisessa ja rennossa duunissa eli koneen äärellä koko ajan. Tuollaiset raksamiehet ja roskakuskit eivät tietenkään pääse nettiin duunipäivän aikana. Pitää sitten vapaa-ajalla vaivautua tänne itkemään mamuista. Vittu mitä luusereita. :lol:
putsari kirjoitti:
Salmari kirjoitti:No mitä tacklen viestejä katsoo, aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Suurin osa päivällä eli tuskin töissä.
Hän on toimintaterapiassa paikallisessa suojatyökeskuksessa. Tuskin siellä mitenkään kontrolloidaan puhelimen käyttöä.
putsari satuilee, kun paljasti totuuden omasta säälittävästä elämästään. Täällä aamuyöllä keskustelemassa yksinään. "Ehkä mä oon eri aikavyöhykkeellä?!"

Luuseri. :lol: :lol: :lol:
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Tackleberryn perseilyt

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Ei liene olemassakaan duunia, joka tehdään koneen ääressä, ja olisi vieläpä rentoa. Kaikki koneen ääressä tehtävä työ on kaukana rennosta, syistä jotka koneen ääressä työtä tekevät tietävät.
Tämän tosiasian perusteella oletan, että Tackleberry naputteli vahingossa sanan ’rennossa’, eli tapahtui lapsus 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Vastaa Viestiin