Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Onneksi tosiaan vain hurjastelijat kuolivat eikä ketään sivullista. Kyydissä ollut tosin on voinut olla kuskin hurjastelun uhri.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1258
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Romuläjä vaikuttais olevan vuosimallia 2005 ja 148 hevosvoiman Ford Fiesta ST, kahden litran koneella?

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3916
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

John Kimble kirjoitti:Onneksi tosiaan vain hurjastelijat kuolivat eikä ketään sivullista. Kyydissä ollut tosin on voinut olla kuskin hurjastelun uhri.
Näin ne epäkelvot yksilöt hoitavat itsensä pois. Ei tyhmiä voi suojella, eikä edes kannata. Paranee suomalaisten geenitkin samalla kun tyhmät kuolee pois. 8)
"Those who want respect, give respect."

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Paikallisia nistejä. Luonnonvalintaa.

Onneksi sivullisia ei loukkaantunut

Johnny_B
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 12:05 pm
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Johnny_B »

Joku varmaan laskee tämän turhaksi nipottamiseksi, mutta minun mielestäni aiheessa olevat kuvat (ainakin osa) olisi ollut syytä laittaa linkin taakse ja mainita mitä kuvassa näkyy. Siten halukkaat olisivat voineet kuvat edelleen nähdä ja toisaalta ne meistä, joita kiinnostaa enemmän asioiden tekninen puoli, olisivat voineet jättää ne katsomatta. Itseäni ainakin näissä tapauksissa kiinnostaa se mitä on tapahtunut, miten on tapahtunut ja miksi on tapahtunut, ei niinkään lopputulos.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3916
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Johnny_B kirjoitti:Joku varmaan laskee tämän turhaksi nipottamiseksi, mutta minun mielestäni aiheessa olevat kuvat (ainakin osa) olisi ollut syytä laittaa linkin taakse ja mainita mitä kuvassa näkyy. Siten halukkaat olisivat voineet kuvat edelleen nähdä ja toisaalta ne meistä, joita kiinnostaa enemmän asioiden tekninen puoli, olisivat voineet jättää ne katsomatta. Itseäni ainakin näissä tapauksissa kiinnostaa se mitä on tapahtunut, miten on tapahtunut ja miksi on tapahtunut, ei niinkään lopputulos.
Kyllä mä ymmärrän jos kuvat häiritsee joitakin, mutta muistetaan nyt kuitenkin millä sivustolla olemme: murha.info. Jos on heikkohermoinen, niin kannattaa varmaan vaihtaa sivustoa.

Oikeesti hyvä vaan että porukka näkee (noissa kuvissa nyt ei mitään oikeastaan nähnytkään) mitä tapahtuu kun perseilee. Ei ne perseilyt silmiä ummistamalla ja välttelemällä totuutta ainakaan vähene.
"Those who want respect, give respect."

Avatar
myrskylyhty
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: To Kesä 28, 2018 4:01 pm

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty »

Kuvista puhetta niin eihän edes Prinsessa Dianan onnettomuuskuvat ole salaisia. Löytyy heti googlesta naama jauhelihana eikä ole Google vähäisenkään sensuroinut.
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja meitzi »

pliis ei mitään muumikerhofiltteröintiä tänne. Kuvat voi ohittaa selaamalla alaspäin, ei niistä ole pakko etsiä yksityiskohtia jos kuvat ei ole oma juttu.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Johnny_B
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2009 12:05 pm
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Johnny_B »

Arvasin että kommentista syntyy keskustelua.

Olen kyllä varsin hyvin tietoinen sivuston tarkoituksesta. Siitä huolimatta, minua tämän aiheen kaltaisissa onnettomuuksissa kiinnostaa eniten nimenomaan onnettomuuden syntymekanismi ja sen tekniset tekijät, ei lopputulos. En myöskään ehdottanut kuvien sensurointia tms, vaan yksinkertaisesti niiden jakamista linkkeinä. Tällöin jokainen voisi itse päättää haluaako nähdä kuvat vai ei.

Myrskylyhdyn mainitsemat Dianan onnettomuuskuvat eivät oikeastaan vertaudu tähän, koska niitä nähdäkseen pitää itse käyttää Googlen kuvahakua oikeilla hakusanoilla, jolloin käyttäjä varmasti tietää mitä tuleman pitää. Korkeintaan niitä voisi verrata em. linkkeihin, jotka vaatisivat käyttäjältä tietoista päätöstä kuvien näkemiseksi. Nyt kuvien postaaja on tehnyt tuon päätöksen lukijoiden puolesta.

Ymmärtäisin tämän paremmin jos kyseessä olisi suljettu foorumi, jota ei voisi lukea ilman kirjautumista. Tämä on kuitenkin julkinen palsta ja tätä pääsee lukemaan kuka tahansa, iästä yms. riippumatta. Siksi olisi mielestäni ihan hyvä osoittaa jonkinasteista hienotunteisuutta uhreja ja heidän omaisiaan kohtaan, vaikka omaa tyhmyyttään kuolivatkin.

Minun puolestani asia saa nyt jäädä tähän.

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Kuolleita ei taida kiinnostaa hienotunteisuudenosoitukset ja toisaalta kenenkään ei ole pakko jäädä noita kuvia missä ei mitään järkyttävää näykkään katselemaan. Ajan henki on toki pahoittaa mieltään kaikesta ja uhriutua ei siinä mitään. Ei vaan oikein natsaa tällä foorumilla nämä piffiläisten strategiat.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Marokonsoturi kirjoitti:Kuolleita ei taida kiinnostaa hienotunteisuudenosoitukset ja toisaalta kenenkään ei ole pakko jäädä noita kuvia missä ei mitään järkyttävää näykkään katselemaan
Jeps, näppäimistöissä on mukana sellainen kuin page down. Ei ole pakko tutustua yksityiskohtiin aivan samoin, kuin ei ole pakko tutustua kuvauksiinkaan. Yleensä kuvaukset ovat raaempia, mutta harva niitäkään pyytää linkkien taakse vain siksi, ettei ole se ns. oma juttu.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10564
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja damfin »

Ei tuo Johnny nyt varmaan ihan yksin mielipiteensä kanssa ole, itse ainakin ymmärrän hänen pointtinsa ja olen periaatteessa samaa mieltä, mutta koska toisaalta minusta on hyvä että tämä on palsta jonne voi postata tapauksiin liittyvät raaemmatkin kuvat sensuroimattomina niin en rupeaisi niiden kuvien postaamista hankaloittamaan.

Jos se olisi forumin ylläpitäjien toimesta mahdollista niin ennemmin tuon soisi toteutettavan niin että sivulla olisi painike "näytä kuvat automaattisesti" jota klikkaamalla ketjuihin postatut kuvat latautuisivat ja näkyisivät automaattisesti mutta ellei sitä ole klikannut niin kuvat ei aukeaisi ketjua selatessa.

Koska vaikka tämä onkin murha.info, eli sivusto jolla käsitellään raakojakin aiheita, niin tänne silti saattaa eksyä myös uteliaita lapsia joille tuollaisten kuvien yllättävä näkeminen ja tajuaminen että kuvassahan oikeasti retkottaa juuri henkensä menettänyt ihminen saattaa aiheuttaa traumoja ja painajaisia.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kerrankin nistit hoitivat hommat asiallisesti, kaksi nistiä vähemmän kuluttamassa yhteiskunnan vähiä varoja. Vauhdikas ja komea lähtö eikä jääty letkuihin porkkanana kuluttamaan hoitajaresursseja, pisteet siitä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Hippie Supremacist
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Ti Tammi 19, 2016 12:38 pm

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja Hippie Supremacist »

Johnny_B kirjoitti:Arvasin että kommentista syntyy keskustelua.

Olen kyllä varsin hyvin tietoinen sivuston tarkoituksesta. Siitä huolimatta, minua tämän aiheen kaltaisissa onnettomuuksissa kiinnostaa eniten nimenomaan onnettomuuden syntymekanismi ja sen tekniset tekijät, ei lopputulos. En myöskään ehdottanut kuvien sensurointia tms, vaan yksinkertaisesti niiden jakamista linkkeinä. Tällöin jokainen voisi itse päättää haluaako nähdä kuvat vai ei.
Hohhoijaa. Tässä on hyvin nähtävissä tämä "minä-minä-minä"-asenne. Sinua kiinnostaa se ja se ja juuri sen takia kuvat pitäisi piilottaa linkin taakse muiltakin.

Miksi ihmeessä? Jos foorumin nykykäytäntö ei sinulle kelpaa niin voit aina vaihtaa sivustoa. Tämän sivuston tarkoitus ei ole palvella juuri sinua ja sinun kiinnostuksenkohteitasi. Näitä sinulle kirjoitettuja vastauksia lukiessa on käynyt jo aika hyvin selväksi se, että selvä enemmistö sivuston käyttäjistä ei jaa tätä sinun mielipidettäsi.

Tuo sinun vikinäsi kuulostaa omaan korvaan vähän samalta kun vaikka se, että joku ostaisi Alibi-lehden ja rupeaisi parkumaan kun oli kuvia rikospaikalta. "Minä halusin vain lukea niistä tapahtumista, miksi on pakko laittaa kuviakin joukkoon". Voi voi, nyyh ja itku. Älä osta Alibia jatkossa. Äläkä vieraile murha.info -nimisellä keskustelupalstalla jos kuvat niin kovasti järkyttää.

mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Huomattavaa ylinopeutta ajaneille tyly loppu Seinäjoella

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Eiköhän niitä ruumiskuvia ja kaikkea muutakin vinksahtanutta ole netissä yllin kyllin ilman, että niitä täällä pompsahtaa eteen varoittamatta. Voisi olla ihan hyvä, että raa'at kuvat olisi linkkien takana, niin kenenkään ei tarvisi vahingossa nähdä mitään ahdistavaa - vaikka tämä nyt onkin nimeltään murha.info. Jotkut meistä todella on täällä nimenomaan lukemassa näitä juttuja...
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.

Vastaa Viestiin