Fullsize-jenkillä leveyttä on suunnilleen saman verran kuin uudessa 5- sarjan bemarissa tai E-mersussa. Pituutta on hieman enemmän, mutta siitäkin suurin osa on perässä. Vanhassa jenkissä korin kulmat on yleensä paljon helpompi hahmottaa kuin uusissa muovisukkuloissa.Iso-D kirjoitti:Jos tuollaisen auton ajaminen ei ole tuttua, niin on melko hankalaa hahmottaa auton ulottuvuudet, ehkä yksi mahdollisuus tuohon kaistalla oloon.... tuossa on muuten sen verran valoja takana, että varmasti näkyy, paitsi jos ei olleet päällä?
Ja onhan niitä valoja takana paljon... takavalot (parkit), vilkut, peruutusvalo ja jarruvalo molemmilla puolilla. Niistä toki normaalisti ovat päällä vain ne 5 watin parkit, joita on yhteensä kaksi: yksi kummallakin puolella - puskuriin upotettuna, jolloin se ei edes kajasta sivulle, jos sen edessä on este. Chryslerin tuon ajan valokatkaisin tuo myös vanhemmiten oman jännityksensä valaistuksen läsnäoloon. Takavalopaneeli näyttää leveältä ja moniosaiselta, mutta on keskeltä pelkkä koriste. Heijastimienkin pinta-ala on vain muutamia kymmeniä neliösenttimetrejä.
Harmillista kyllä, pysäköidyn auton vähäisetkin valot yleensä vain vaikeuttavat vieressä olevan heijastimettoman jalankulkijan havaitsemista, mikä on muutenkin hiton vaikeaa pimeällä. No, nytpä nähdään mihin kaikkeen kuljettajan pitää pystyä oikeuden mielestä varautumaan moottoriliikennetiellä. Joidenkin mielestä tuntuu olevan selvää, että kaistalla voidaan tapella. Myös rekkakuskin etnisyys on joidenkin mielestä osoitus syyllisyydestä.