http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008030 ... 3_uu.shtml
Mies puukotettiin kuoliaaksi Soinissa
9.3.2008 19:38
Mies puukotettiin kuoliaaksi Soinissa Etelä-Pohjanmaalla sunnuntain vastaisena yönä.
Verityö tapahtui rivitaloasunnossa, jossa kolmen hengen seurue oli ryypiskelemässä. Asunnon haltijan ja vierailulla olleen viisikymppisen miehen välille tuli riita, jonka seurauksena isäntä puukotti vierasta.
Puukotuksen uhri pääsi itse poistumaan asunnosta, mutta hän tuupertui talon pihaan. Paikalle saapunut sivullinen löysi miehen ja ilmoitti tapauksesta hätäkeskukseen. Löydettäessä mies oli jo menehtynyt.
Poliisi on pidättänyt puukotuksesta epäillyn miehen.
STT
En löytänyt tästä aloitusta joten tein itse tämän
Mies puukotettiin kuoliaaksi Soinissa
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Re: Mies puukotettiin kuoliaaksi Soinissa
tekijä on yli 60 soinilainen arto kuhmoinen hän sai käräjillä kuolemantuottamuksesta 3 vuotta,mutta syyttäjä valitti hoviin tuli taposta 9 vuotta.
Oliko tekijä pyörätuolissa?
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Alibi 2/2009 mukaan puukottajan nimi on Aarto Kuhmonen. Vaasan hovioikeus langetti hänelle kahdeksan ja puoli vuotta vankeutta. Lehden mukaan hän istuu tuomion pyörätuoleinensa Hämeenlinnan vankisairaalassa ja vapautunee ehdonalaiseen kesällä 2012.kurvijor kirjoitti:tekijä on yli 60 soinilainen arto kuhmoinen hän sai käräjillä kuolemantuottamuksesta 3 vuotta,mutta syyttäjä valitti hoviin tuli taposta 9 vuotta.
Kiitos oikaisusta. Vähän oli alibista muistikuvat hatarat,kun kyseistä lehteä ei enään minulla ole.Voiko joku kopsata alibin jutun.
Tulee ehkä vähän myöhässä, mutta ilmeisesti tämä sivullinen, joka uhrin löysi, oli paikallisen vanhainkodin yökkö, joka oli vanhusten palvelutalolla yökiertoaan tekemässä. Tuli varmasti jännitystä tylsään yövuoroon..