Tappo Hausjärvellä 14.4.19. Tietääkö joku uhrin?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Tappo Hausjärvellä 14.4.19. Tietääkö joku uhrin?

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Kokeilenpa vielä tätä kautta. Eli onko kellään tietoa, jonka voisi jakaa eteenpäin, eli kertoa kuka kyseinen surmattu nuorukainen oli? Tai siis!!
Kokonimiä tai muuta tietoa en siis kaipaile julkisuuteen! Vaan vaikkapa sukunimen kaksi ensimmäistä kirjainta riittäisivät!
Olen erään tuntemani henkilön kanssa koettanut tätä selvittää (tapaus koskettaa häntä, koska kyseessä on luultavasti häneen "liittyvä henkilö"). Olen kovasti ihmetellyt, kun asiasta ei olla puhuttu edes missään "juorupalstoilla", joista rikosten tekijöiden ja uhrien nimet yleensä löytyvät. Ainakin jonkinlaisina huhuina. Tämä tapaus on muutenkin ollut todella vaiettu.
Tämä tuntemani henkilö kävi jopa Riihimäen hautausmaalla kävelemässä mutta ei tuottanut kävelylenkkikään tulosta. Hänellä siis tieto/oletus, että uhri on sinne haudattu.

Eli jos täällä joku tietää jotain, voisiko kertoa vaikkapa uhrin etunimen viimeisen ja sukunimen ensimmäisen kirjaimen?? Korostan vielä, että EN HALUA, ETTÄ UHRIN KOKO NIMI JULKAISTAAN TÄSSÄ!
Kiitos!

PS: niin tähän tapaukseen liittyy siis. Laitan nyt vain linkin. Täältä minfosta löytyy ketju ko. tapauksesta. https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame ... ta-793408/
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Tiikerinlilja
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: La Huhti 11, 2015 12:39 pm

Re: Tappo Hausjärvellä 14.4.19. Tietääkö joku uhrin?

Viesti Kirjoittaja Tiikerinlilja »

Huhuina, joita ei paljoa ole ollut, olen kuullut että uhrin nimi alkaisi V tai W, mutta joku tietävämpi voi sanoa enemmän.

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Tappo Hausjärvellä 14.4.19. Tietääkö joku uhrin?

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

^Kiitos sinulle, tämä auttaa jo paljon. Olkoonkin huhua.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1157
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Tappo Hausjärvellä 14.4.19. Tietääkö joku uhrin?

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Tiikerinlilja kirjoitti:Huhuina, joita ei paljoa ole ollut, olen kuullut että uhrin nimi alkaisi V tai W, mutta joku tietävämpi voi sanoa enemmän.
Kiitos, kaveri saanut tiedon että olisi mahdollisesti W.P. kyseessä. Tietävämmät tietysti korjatkoon...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks

Vastaa Viestiin