Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ti Syys 17, 2019 2:39 am Aikoinaan markjan kirjoituksista näki heti, että kyseessä on selvä pedari ja mitäs sitten paljatuikaan. Jos se näyttää ankalta, ui niin kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, niin se on todennäköisesti ankka
JolIain on ollut aikaa lukea kaikki vanhat viestit ja vielä muistaa ne! Ja vielä vajaassa kuukaudessa!
Ai mutta hänhän onkin näitä "olen seurannut foorumia jo pitkään, ja nyt päätin rekisteröityä..." eikä missään nimessä multini(l)kki...
hutkivajournalisti on liittynyt foorumille 21.8.2019 ja markja taisi kirjoittaa viimeisen kerran joskus 2010 lopulla...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Rescuer kirjoitti: Ti Syys 17, 2019 4:49 pm
Ai mutta hänhän onkin näitä "olen seurannut foorumia jo pitkään, ja nyt päätin rekisteröityä..." eikä missään nimessä multini(l)kki...
hutkivajournalisti on liittynyt foorumille 21.8.2019 ja markja taisi kirjoittaa viimeisen kerran joskus 2010 lopulla...
Kuten sanottu tällä palstalla tyhmyys saa ihan uuden ulottovuuden. Ei uskoisi, että tuo Rescuer saisi kävellä ihan vapaana, ilman saattajaa keskuudessamme. Mutta, se on tätä nykyaikaa:avohoitoa ja potilaillakin laitoksissa kännykät.

Minä ole todellakin seurannut tätä palstaa pitkään, ennen kuin rekisteröidyin. Ihan tavallista, ei mitään kummallista.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Naurattaa kun nimimerkki "patoevä" ei pysty edes kertomaan kuinka monta luokkaa hän on käynyt peruskoulusta, 3 vai 4? Ilmeisesti jossain vaiheessa päihteet ja huumeet ovat vallanneet hänen elämänsä koska kielellistä osaamista ja muistikuvia koulusta ei ole. :mrgreen:
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

hutkivajournalisti kirjoitti:Mutta, se on tätä nykyaikaa:avohoitoa ja potilaillakin laitoksissa kännykät.
Sinähän sen tiedät, kun et muuten tänne pystyisi kirjoittamaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Syys 18, 2019 1:25 am
Rescuer kirjoitti: Ti Syys 17, 2019 4:49 pm
Ai mutta hänhän onkin näitä "olen seurannut foorumia jo pitkään, ja nyt päätin rekisteröityä..." eikä missään nimessä multini(l)kki...
hutkivajournalisti on liittynyt foorumille 21.8.2019 ja markja taisi kirjoittaa viimeisen kerran joskus 2010 lopulla...
Kuten sanottu tällä palstalla tyhmyys saa ihan uuden ulottovuuden. Ei uskoisi, että tuo Rescuer saisi kävellä ihan vapaana, ilman saattajaa keskuudessamme. Mutta, se on tätä nykyaikaa:avohoitoa ja potilaillakin laitoksissa kännykät.

Minä ole todellakin seurannut tätä palstaa pitkään, ennen kuin rekisteröidyin. Ihan tavallista, ei mitään kummallista.
Ekkö sää putsari tajua että noi kaikki sun vakiofraasit, kuvat, loukkausyritykset, allekirjoitukset ja kirjoitustyyli näkyy kuun pimeälle puolelle asti.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

JammuSetä kirjoitti: To Syys 19, 2019 12:04 am

Ekkö sää putsari tajua että noi kaikki sun vakiofraasit, kuvat, loukkausyritykset, allekirjoitukset ja kirjoitustyyli näkyy kuun pimeälle puolelle asti.
Kehitysvammainen pedofiilin fanittaja nyt on sotkeutunut nimimerkeistä, nimimerkkini on hutkivajournalisti.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Rescuer kirjoitti: Ke Syys 18, 2019 12:11 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:Mutta, se on tätä nykyaikaa:avohoitoa ja potilaillakin laitoksissa kännykät.
Sinähän sen tiedät, kun et muuten tänne pystyisi kirjoittamaan.
Väärin, sinä olet sakeimpia tapauksia tällä palstalla.Olet tyypillinen Niuvanniemen kriminaalipotilas. Luultavasti myös pedofiili.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Niin, unohdin koska nimimerkki "patoevä" ei osaa englantia pätkääkään kesken jääneen peruskoulunsa takia, kerrottakoon hänen englanninkielisen nimensä olevan "damfin". Vain tyhmä idiootti nimeäisi itsensä näin lyhyellä sanalla jossa on jopa kaksi kirjoitusvirhettä. :mrgreen:
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10688
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

John Kimble kirjoitti: Ilmeisesti murha.info haluaa tappaa oman fooruminsa ja karkottaa kaikki käyttäjät?
Foorumin taso paranisikin huomattavasti jos tämä uudistus karkottaisi Kimplen kaltaiset käyttäjät, no toivossa on hyvä elää mutta olen kyllä skeptinen sen suhteen että edes bannit saati minkäänlainen softan uudistus saisi tuon nimimerkin takana olevan henkilön pysymään poissa :mrgreen:
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Ootte kyllä melkoisen riidanhaluista porukkaa. Teille ois paikallaan samanlainen miitti, mikä on keksitty usalaisille julkkiksille eli hanskat pikku kätösiin ja kehään ratkomaan erimielisyydet. Samalla poistuisi turhat aggression ja ehkäpä jopa muutama valmiiksi harvassa kasvava hammas?!
Rescuer kirjoitti: Ke Syys 18, 2019 12:11 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:Mutta, se on tätä nykyaikaa:avohoitoa ja potilaillakin laitoksissa kännykät.
Sinähän sen tiedät, kun et muuten tänne pystyisi kirjoittamaan.
:D
Nimimerkki Rescuer on eräs asiallisimmista ja [usean alan] asiantuntijimmista kirjoittajista, ehdotonta eliittiä omalla listallani. Tepottelee tarvittaessa "vastustajansa" mennen tullen, myös palatessa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Syys 19, 2019 11:37 pm
JammuSetä kirjoitti: To Syys 19, 2019 12:04 am

Ekkö sää putsari tajua että noi kaikki sun vakiofraasit, kuvat, loukkausyritykset, allekirjoitukset ja kirjoitustyyli näkyy kuun pimeälle puolelle asti.
Kehitysvammainen pedofiilin fanittaja nyt on sotkeutunut nimimerkeistä, nimimerkkini on hutkivajournalisti.
Putsarin suu jauhaa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Syys 20, 2019 3:44 pm
Nimimerkki Rescuer on eräs asiallisimmista ja [usean alan] asiantuntijimmista kirjoittajista, ehdotonta eliittiä omalla listallani. Tepottelee tarvittaessa "vastustajansa" mennen tullen, myös palatessa.
Vaikka kaltaisesi älyllisesti kehitysvammaisen runkkarin mielipiteet eivät suuremmin kiinnosta, niin kommentoidaan muutamalla sanalla tuota Niuvanniemen kriminaalipotilasta (joka luultavasti on pedofiili)

Nimimerkki Rescuer on palstan tunnetuin kyylä ja vasikka,rasittava jankkaaja, jota kiinnostaa sairaaloisesti muiden tekemiset. Siviilissä Rescuer on tunnettu naapurikyttääjä.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

damfin kirjoitti: Pe Syys 20, 2019 7:49 am Foorumin taso paranisikin huomattavasti jos tämä uudistus karkottaisi Kimplen kaltaiset käyttäjät, no toivossa on hyvä elää mutta olen kyllä skeptinen sen suhteen että edes bannit saati minkäänlainen softan uudistus saisi tuon nimimerkin takana olevan henkilön pysymään poissa :mrgreen:
Jäit useamman kerran kiinni valehtelusta täällä. Patoevän kaltaiset valehtelijat sietäisikin karkoittaa foorumilta pysyvästi. Ei sinua enää kukaan usko. :mrgreen:
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9171
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

hutkivajournalisti kirjoitti: La Syys 21, 2019 1:11 am
On Anoi Kaa kirjoitti: Pe Syys 20, 2019 3:44 pm
Nimimerkki Rescuer on eräs asiallisimmista ja [usean alan] asiantuntijimmista kirjoittajista, ehdotonta eliittiä omalla listallani. Tepottelee tarvittaessa "vastustajansa" mennen tullen, myös palatessa.
Vaikka kaltaisesi älyllisesti kehitysvammaisen runkkarin mielipiteet eivät suuremmin kiinnosta, niin kommentoidaan muutamalla sanalla tuota Niuvanniemen kriminaalipotilasta (joka luultavasti on pedofiili)

Nimimerkki Rescuer on palstan tunnetuin kyylä ja vasikka,rasittava jankkaaja, jota kiinnostaa sairaaloisesti muiden tekemiset. Siviilissä Rescuer on tunnettu naapurikyttääjä.
Kuka pystyy nimeämään edes yhden nimimerkin, joka kirjoittaa murhainfossa ja jota ei kiinnostaisi muiden tekemiset?
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti: Ma Syys 16, 2019 9:16 pm
CSI kirjoitti:
Meri-Mari kirjoitti:Olipa mielenkiintoinen dokumentti tuo Pakotettu tunnustus, kiitos vinkistä Pieni liekki! Olisi muuten mennyt minulta ohi.
Merimaikkuli kiittelemässä itseään. LOL.
Onko sinulle tuttu seuraava murhainfopalstan sääntöpykälä:
*8 §* Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista
arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista. Ns. "valeuutisten" levittäminen on erityisen rangaistavaa.
Kiitos vaan ohjeistasi, joita jakelit minulle Aarnio-osiossa. Ehkä sinulla oli niitä kirjoittaessasi mielessä seuraava palstan sääntö:
*6 §* Kohtele muita kirjoittajia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.
Naurattavatko sinua muuten murhainfossa omat juttusi?

Minä naureskelen nimimerkki MeriMaiskuttajalle ja PiLi-lei tulee siihen perään katkerana änkymättämään..

Joo, ette ole sama nickki missään tapauksessa. LOL. Uskon ihan täysillä. (naurunpyrskähdyksiä)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Vastaa Viestiin