Venäläinen poltti viisi lasta ja kaksi aikuista - "kännin piikkiin"

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Venäläinen poltti viisi lasta ja kaksi aikuista - "kännin piikkiin"

Viesti Kirjoittaja poikani »

Iltalehti kirjoitti:Humalaisen päähänpisto vei viiden lapsen hengen Venäjällä

Tänään klo 10:35

37-vuotiaan miehen päähänpisto tappoi yhteensä seitsemän ihmistä.

Viisi lasta ja kaksi aikuista kuoli tulipalossa Venäjällä Rostovin kaupungissa lauantaina aamuyöllä. Lapset olivat iältään 1-6-vuotiaita. Lisäksi 21 ihmistä loukkaantui. Palokunnan saapuessa paikalle kaksikerroksisen talon toinen kerros oli tuhoutunut jo kokonaan. Yhteensä pienkerrostalossa oli 19 asuntoa.

Viranomaisten alustavan version mukaan humalassa ollut 37-vuotias mies päätti puisen pienkerrostalon rappukäytävässä sytyttää koko talo palamaan.

Kuulusteluissa pidätetty mies on myöntänyt olevansa vahvassa humalassa ja saaneensa yhtäkkiä idean tulipalosta löydettyään sytkärin.

Lähteet: Fontanka.ru ja Vesti.ru

ANNA EGUTKINA
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f5 ... ba1a0a9b64

Olen niin umpimielinen, että en vielä ymmärrä venäläisten kuolemaa uhmaavaa kännisekoilua, vaikka minulle on sanottu, että kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä.
????? ?? ??????.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Venäläinen poltti viisi lasta ja kaksi aikuista - "kännin piikkiin"

Viesti Kirjoittaja aga »

poikani:
Olen niin umpimielinen, että en vielä ymmärrä venäläisten kuolemaa uhmaavaa kännisekoilua, vaikka minulle on sanottu, että kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä.

Venäjällä on lähes 200 eri maansisäistä alkuperäistä kansaa ja kulttuuria, huvittavaa ja tietämätöntä typeryyttä leimata kaikki venäläiset samaksi porukaksi ja kansaksi, vaikka itsellämme onkin vain suomalaiset, suomenruotsalaiset ja saamelaiset + maahanmuuttajat. Toki kovin yleistä. Venäjä on ehkä yksi laaja-alaisimmista valtioista eri kansoiltaan ja kulttuureiltaan maailmassa. Helpompaa toki ajatella että kaikki ne siellä rajojen sisällä ovat vaan niitä vitun ryssiä, samaa porukkaa kaikki.

Porin

Re: Venäläinen poltti viisi lasta ja kaksi aikuista - "kännin piikkiin"

Viesti Kirjoittaja Porin »

aga kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 2:06 am
. Helpompaa toki ajatella että kaikki ne siellä rajojen sisällä ovat vaan niitä vitun ryssiä, samaa porukkaa kaikki.
No niinhän se käytännössä on.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Venäläinen poltti viisi lasta ja kaksi aikuista - "kännin piikkiin"

Viesti Kirjoittaja poikani »

aga kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 2:06 am
poikani:
Olen niin umpimielinen, että en vielä ymmärrä venäläisten kuolemaa uhmaavaa kännisekoilua, vaikka minulle on sanottu, että kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä.

Venäjällä on lähes 200 eri maansisäistä alkuperäistä kansaa ja kulttuuria, huvittavaa ja tietämätöntä typeryyttä leimata kaikki venäläiset samaksi porukaksi ja kansaksi, vaikka itsellämme onkin vain suomalaiset, suomenruotsalaiset ja saamelaiset + maahanmuuttajat. Toki kovin yleistä. Venäjä on ehkä yksi laaja-alaisimmista valtioista eri kansoiltaan ja kulttuureiltaan maailmassa. Helpompaa toki ajatella että kaikki ne siellä rajojen sisällä ovat vaan niitä vitun ryssiä, samaa porukkaa kaikki.
Virheellistä argumentointia. Heh, lienee mennyt panslavistilla tunteisiin.
????? ?? ??????.

Vastaa Viestiin