TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Tässä on Lahian (surma)tapauksen hätäpuhelulitterointi. Mies on juuri löytänyt vaimonsa sängystä kuolleena ja tuntemattoman miehen kämpästään. Lehden ja oman kertomansa mukaan hän oli niin järkyttynyt, ettei muistanut edes hätänumeroa heti, vaan soitti ensin väärään numeroon.
"Kuule, tarvittas poliisi tänne ja ambulanssi", kertoo mies häke-virkailijalle aluksi.

Onko tämä puhelu tai miehen käytös millään lailla epäilyttäviä, jos verrataan vaikka Auerin puheluun? Onko hän käyttänyt vaikkapa taustanauhoitetta?


Hätäkeskus vastaanotti puhelun kello 05:10:29.


Hätäkeskus, nödcentralen.

(Nimi) Laihian asemalta, hei.

No hei.

Kuule, tarvittas poliisi tänne ja ambulanssi.

Mitä on tapahtunut?

(Osoite), tuun justiin töistä kotio ku mä oon taksikuski, ulko-ovi lasinpaloilla sisälle, tääl on mies sisällä ja aivan niinku vaimo olis kuolleena sängyssä.

Ahaa, onks se mies hereillä?

Mies on täs mun vieres, en mä päästä sitä mihinkään. Pankaa poliisit tulemaan tänne niin nopiaan kun saatta!

Joo, kyllä. Tunnetteko te häntä?

Kyllä, (nimi) mikä oli sukunimi? (Taustalta kuuluu, kun vieras vastaa sukunimensä).

(Sukunimi).

(Päivystäjä toistaa etu- ja sukunimen).

Joo, tällanen mies tuli täältä vastaan kun mä tulin töistä justiin. Mä oon taksimies ja...

Onko hänellä jotain kättä pidempää?

Ei o, ei o.

No selvä, me laitetaan sinne apua paikalle.

Joo.

Mikä teidän sukunimi on (etunimi)?

(Etu- ja sukunimi).

(Päivystäjä toistaa koko nimen).

Joo.

Joo, mä laitan sinne apua.

Laita am, am, ambulanssi ja...

Joo. Hengittääkö se sun vaimo?

(Vastaus poliisin salaama).

Selvä. Joo, laitetaan sinne apua paikalle.

Laita heti tulemaan, joo.

Kyllä. Joo, hyvä.

Kiitos.

Joo, hei!

Hei.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
myrskylyhty
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: To Kesä 28, 2018 4:01 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty »

Vastarannan naakalle kohdassa 3:40
Anneli kysyy lapseltaan:"Amanda olikse viel siel?"
https://youtu.be/QjylMhxCIxs

Lisäksi, jos et ole edes tota kohtaa kuunnellut niin sun tutkimukset on aika pintapuolisia.
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

myrskylyhty kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 3:52 pm
Vastarannan naakalle kohdassa 3:40
Anneli kysyy lapseltaan:"Amanda olikse viel siel?"
https://youtu.be/QjylMhxCIxs

Lisäksi, jos et ole edes tota kohtaa kuunnellut niin sun tutkimukset on aika pintapuolisia.
Niin mutta mähän kysyin, että missä kohdassa Anneli pyytää tyttöä käymään katsomassa murhaajaa?

Anneli kysyy Amandalta ”olikse vielä siellä”, sen jälkeen kun Amanda on mennyt omin päin olohuoneeseen, nähnyt takkahuoneeseen ja kirkaisten sieltä tullut takaisin keittiöön.
Hovioikeus 2015:
"A:n toteamus "joo, se lähti" tallenteen kohdassa 3:41 on osa keskustelua, jonka on aloittanut hätäkeskuspäivystäjä tallenteen kohdassa 3:30 kysymällä Anneli Auerilta "joo, mut missäs se tekijä nyt on, missä se tekijä täl hetkel on". A:n vastaus Anneli Auerin kysymykseen "A, oliks se viel siel" tulee spontaanisti, mitä ennen A on tullut äitinsä luokse puhelimen läheisyyteen. Tämä tukee A:n havainnon oikeellisuutta (ks. kirjallinen todiste nro 115, s. 31: "A vastaa ilman pitkää miettimistä äidin kysymykseen […] Tämä viittaa siihen, että A:lla on aika lailla välittömästi se käsitys, että hän on nähnyt tekijän poistuvan, eikä kyseessä ole jälkikäteen ennen haastatteluja tapahtunut muistikuvan rekonstruointi."). On huomattava, että Anneli Auer keskittyy puhelimeen palaamisensa jälkeen keskustelemaan hätäkeskuspäivystäjän kanssa, eikä Anneli Auer anna A:lle ennen A:n alkavaa itkua ja kirkaisua tallenteen kohdassa 3:14–3:17 mitään kehotusta tai ohjeita mennä takkahuoneeseen.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 10:45 pm
eikä Anneli Auer anna A:lle ennen A:n alkavaa itkua ja kirkaisua tallenteen kohdassa 3:14–3:17 mitään kehotusta tai ohjeita mennä takkahuoneeseen.

Mutta eipä estäkkään pikkutytön menemistä tilaan, jossa riehuu "hullu tappaja".

En sanoisi, että normiäitikäytöstä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Ahaa
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 11, 2019 12:52 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ahaa »

Susku London kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 2:06 pm
Ahaa kirjoitti:
Su Loka 13, 2019 1:56 am
Olen pienin liekin kanssa täydellisen samaa mieltä. Miten mä --- ja linjoil - sanojen välissä on kaksitavuinen sana "PÄÄ - SEN". Kolmea tavua 1. PY - 2. SY - 3. TÄÄN
Tässä se virhe piilee. Kyse ei ole kaksitavuisesta sanasta, vaan hyvin nopeasti ja hätäisesti puhutusta lauseesta, jossa tietyt kirjaimet kuuluvat paremmin tuon nimenomaisen sanan kohdalla..

Ei miten mä, vaan

me p…ysyt…ää…n... sen linjoil.
Ei ole totta. Kohta kestää vain 0,6 sekuntia. Tuollaista määrää tavuja (7) ei kohdassa ole. Annu sanoo lauseen rauhallisesti:
MITEN MÄ PÄÄSEN - LINJOIL. Päällekkäiset äänet tuottavat näemmä sinulle tuskaa.

Ahaa
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 11, 2019 12:52 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ahaa »

Ahaa kirjoitti:
Pe Loka 25, 2019 11:20 am
Susku London kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 2:06 pm
Ahaa kirjoitti:
Su Loka 13, 2019 1:56 am
Olen pienin liekin kanssa täydellisen samaa mieltä. Miten mä --- ja linjoil - sanojen välissä on kaksitavuinen sana "PÄÄ - SEN". Kolmea tavua 1. PY - 2. SY - 3. TÄÄN
Tässä se virhe piilee. Kyse ei ole kaksitavuisesta sanasta, vaan hyvin nopeasti ja hätäisesti puhutusta lauseesta, jossa tietyt kirjaimet kuuluvat paremmin tuon nimenomaisen sanan kohdalla..

Ei miten mä, vaan

me p…ysyt…ää…n... sen linjoil.
Ei ole totta. Kohta kestää vain 0,6 sekuntia. Tuollaista määrää tavuja (7) ei kohdassa ole. Annu sanoo lauseen rauhallisesti:
MITEN MÄ PÄÄSEN - LINJOIL. Päällekkäiset äänet tuottavat näköjään sinulle tuskaa.

Ahaa
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Loka 11, 2019 12:52 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ahaa »

Ahaa kirjoitti:
Pe Loka 25, 2019 11:20 am
Ahaa kirjoitti:
Pe Loka 25, 2019 11:20 am
Susku London kirjoitti:
Su Loka 20, 2019 2:06 pm


Tässä se virhe piilee. Kyse ei ole kaksitavuisesta sanasta, vaan hyvin nopeasti ja hätäisesti puhutusta lauseesta, jossa tietyt kirjaimet kuuluvat paremmin tuon nimenomaisen sanan kohdalla..

Ei miten mä, vaan

me p…ysyt…ää…n... sen linjoil.
Ei ole totta. Kohta kestää vain 0,6 sekuntia. Tuollaista määrää tavuja (7) ei kohdassa ole. Annu sanoo lauseen rauhallisesti. Siinä on viisi tavua: MITEN MÄ PÄÄSEN - (LINJOIL) Päällekkäiset äänet tuottavat näköjään sinulle tuskaa.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Miten mä pääsen linjoil? Mille linjoille? Mitäkö vittikö. :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ahaa kirjoitti:
Pe Loka 25, 2019 11:20 am
Ei ole totta. Kohta kestää vain 0,6 sekuntia. Tuollaista määrää tavuja (7) ei kohdassa ole. Annu sanoo lauseen rauhallisesti:
MITEN MÄ PÄÄSEN - LINJOIL. Päällekkäiset äänet tuottavat näemmä sinulle tuskaa.

Meillä Londoolassa 0.6 secundiin menee kuule mahtava määrä tavujakin. Londoon kieli tästä hyvä esimerkki or wat du ju tink böyt it ur slf?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Ahaa kirjoitti:
Pe Loka 25, 2019 11:20 am
Ei ole totta. Kohta kestää vain 0,6 sekuntia. Tuollaista määrää tavuja (7) ei kohdassa ole. Annu sanoo lauseen rauhallisesti:
MITEN MÄ PÄÄSEN - LINJOIL. Päällekkäiset äänet tuottavat näemmä sinulle tuskaa.
Kerro mistä kohtaa tallennetta alkaa ja loppuu mainitsemasi puolikas sekunti? Lauseen sanoo nopeasti sekunnissa, kokeile vaikka puhelimesi stopwatch'illa. (Sorry, en muista mikä lie suomeksi). Kokeile sitten tavata rauhallisesti "miten mä pääsen linjoil", ja kerro montako sekuntia meni?

Alla on ote vuosia sitten tekemästäni litteroinnista.

1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?

1:40 Taustalta vaimea ääni: Joo! ja kopsahdus ääni päälle. Ei kuullosta uhrilta eikä lapselta, vaan pikemminkin ulkopuoliselta, sillä äänimaisema poikkeaa edellisistä. Vai onko mikrofoni voinut vääristää lapsen äänen mikäli tämä on ollut kääntyneenä pois mikrofonin suunnasta?

1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.

1:42 Lapsi: Mitä mä…? Taustalta kuuluu uhrin huuto ”Tule apuun”

1:43 Epäilty vastaa päälle: Mä, -mä soitan poliisil, siel pyydettii et…


1:46 Uhri huutaa vaativasti mongertaen: Tule pjaa pjaa! (yrittää sanoa Tule pian pian?)

1:46 Epäilty: me pysytään sen linjoil. Tämä oli litteroitu täysin väärin ja väärän ihmisen sanomaksi ”Mite mä pääse linjoil”. Nauhoituksessa on eri atmosferinen saundi (äänimaisema), ei taustaääniä, ei hengitystä. Luuri on kauempana suusta, epäilty ojentaa sitä juuri lapselle? Tapahtuiko sama, kun lapsi vastasi ”Joo” aiemmin?

1:48 Uhri huutaa erittäin vaativasti: Tule(han)*Annu auttaa(n)! (*kopsahdus tai lasin päällä askel?) Tämäkin on ollut täysin väärin litteroitu ”No vähä voit auttaakii” Luuri on suunnattuna/ojennettu lapselle takkahuoneeseen päin, sillä tämä kuuluu hyvin selvästi.

Koko litterointi luettavissa täällä:

http://anneliauer.com/ulvilan-hatakesku ... tterointi/
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Susku London »

CSI kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 10:51 pm

Mutta eipä estäkkään pikkutytön menemistä tilaan, jossa riehuu "hullu tappaja".
Murha tapahtui takkahuoneen perällä. Asunnon pohjapiirrustuksesta näkee, ettei tytön ole tarvinnut mennä edes olohuoneen puolelle nähdäkseen murhaajan poistuvan. Tyttö ei "mennyt samaan tilaan", jossa murhaaja oli hänen isänsä kimpussa. Kyllä Sinä tämän tiedät, kunhan vaan väännät ja väännät.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Susku London kirjoitti:
La Loka 26, 2019 3:48 am
CSI kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 10:51 pm

Mutta eipä estäkkään pikkutytön menemistä tilaan, jossa riehuu "hullu tappaja".
Murha tapahtui takkahuoneen perällä. Asunnon pohjapiirrustuksesta näkee, ettei tytön ole tarvinnut mennä edes olohuoneen puolelle nähdäkseen murhaajan poistuvan. Tyttö ei "mennyt samaan tilaan", jossa murhaaja oli hänen isänsä kimpussa. Kyllä Sinä tämän tiedät, kunhan vaan väännät ja väännät.
Varmaan ihan oma Ulvilalainen tapa tuollainen että lähetetään lapsi katsomaan kun joku henkirikoksen tekijä, siis vaarallisin mahdollinen ihminen, on lähellä ja surmaa jotain perheenjäsentä. Jokainen vähänkään normaali ja terve vanhempi yrittäisi ensiksi saada lapset turvaan ja tekisi sen jälkeen sen mitä voi. Eli lapsi/lapset välittömästi ihan toiseen suuntaan kuin sinne missä murhataan.
Mutta Ulvilassa ja annelistien mielessä kaikki on toisin ja lapsen vaarantaminen on ihan asiallista ja normaalia. Tätä on muiden mahdoton ymmärtää, ja näin keskustelu onkin jo lähtökohtaisesti vaikeaa.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja damfin »

Joosua kirjoitti:
La Loka 26, 2019 4:05 pm
Susku London kirjoitti:
La Loka 26, 2019 3:48 am
CSI kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 10:51 pm

Mutta eipä estäkkään pikkutytön menemistä tilaan, jossa riehuu "hullu tappaja".
Murha tapahtui takkahuoneen perällä. Asunnon pohjapiirrustuksesta näkee, ettei tytön ole tarvinnut mennä edes olohuoneen puolelle nähdäkseen murhaajan poistuvan. Tyttö ei "mennyt samaan tilaan", jossa murhaaja oli hänen isänsä kimpussa. Kyllä Sinä tämän tiedät, kunhan vaan väännät ja väännät.
Varmaan ihan oma Ulvilalainen tapa tuollainen että lähetetään lapsi katsomaan kun joku henkirikoksen tekijä, siis vaarallisin mahdollinen ihminen, on lähellä ja surmaa jotain perheenjäsentä. Jokainen vähänkään normaali ja terve vanhempi yrittäisi ensiksi saada lapset turvaan ja tekisi sen jälkeen sen mitä voi. Eli lapsi/lapset välittömästi ihan toiseen suuntaan kuin sinne missä murhataan.
Mutta Ulvilassa ja annelistien mielessä kaikki on toisin ja lapsen vaarantaminen on ihan asiallista ja normaalia. Tätä on muiden mahdoton ymmärtää, ja näin keskustelu onkin jo lähtökohtaisesti vaikeaa.
Jäi nyt hieman epäselväksi että missä kohtaa hätäpuhelua tuo "lähetetään lapsi katsomaan" tapahtui? ja toisaalta mikä oli hätäkeskuksen rooli tuossa kun hätäkeskuspäivystäjäkään ei kehoittanut poistumaan talosta ja viemään lapsia turvaan, vaan päinvaistoin käski pysymään puhelimessa.

Ja jos nyt oletetaan niin että syyttäjä on ollut oikeassa, eli että anneli kuitenkin on lasten hyväksikäyttäjä ja nuorempien lasten kertomukset pitävät paikkansa, niin silloinhan pitää ottaa huomioon myöskin se seikka että tuo katsomaan lähetetty lapsi on ollut täysin kykenevä osallistumaan lukuisia kertoja orgioihin joissa hän on ollut mukana harrastamassa ryhmäseksiä jensin ja annelin kanssa... eli kai lapsi on silloin ollut myöskin kykenevä ihan omatoimisesti pitämään itsensä turvassa tarkistaessaan onko surmaaja vielä talossa, eli koittakaa nyt päättää oliko se lapsi viaton ja avuton lapsi, vaiko 10 vuotias paholainen joka osallistui nuorempien lasten hyväksikäyttöön :lol:

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti:
La Loka 26, 2019 4:05 pm
Susku London kirjoitti:
La Loka 26, 2019 3:48 am
CSI kirjoitti:
Ti Loka 22, 2019 10:51 pm

Mutta eipä estäkkään pikkutytön menemistä tilaan, jossa riehuu "hullu tappaja".
Murha tapahtui takkahuoneen perällä. Asunnon pohjapiirrustuksesta näkee, ettei tytön ole tarvinnut mennä edes olohuoneen puolelle nähdäkseen murhaajan poistuvan. Tyttö ei "mennyt samaan tilaan", jossa murhaaja oli hänen isänsä kimpussa. Kyllä Sinä tämän tiedät, kunhan vaan väännät ja väännät.
Varmaan ihan oma Ulvilalainen tapa tuollainen että lähetetään lapsi katsomaan kun joku henkirikoksen tekijä, siis vaarallisin mahdollinen ihminen, on lähellä ja surmaa jotain perheenjäsentä. Jokainen vähänkään normaali ja terve vanhempi yrittäisi ensiksi saada lapset turvaan ja tekisi sen jälkeen sen mitä voi. Eli lapsi/lapset välittömästi ihan toiseen suuntaan kuin sinne missä murhataan.
Mutta Ulvilassa ja annelistien mielessä kaikki on toisin ja lapsen vaarantaminen on ihan asiallista ja normaalia. Tätä on muiden mahdoton ymmärtää, ja näin keskustelu onkin jo lähtökohtaisesti vaikeaa.
Mitä, jos ottaisit Jukka S. Lahden roolin murhayönä ja kertoisit hänen sanoin mitä Tähtisentiellä tapahtui sen jälkeen, kun hän palasi Turun reissultaan kotiin siihen saakka, kunnes hän makasi hengettömänä takka-/makuuhuoneen lattialla?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Pieni liekki kirjoitti:
La Loka 26, 2019 6:36 pm
Joosua kirjoitti:
La Loka 26, 2019 4:05 pm
Susku London kirjoitti:
La Loka 26, 2019 3:48 am


Murha tapahtui takkahuoneen perällä. Asunnon pohjapiirrustuksesta näkee, ettei tytön ole tarvinnut mennä edes olohuoneen puolelle nähdäkseen murhaajan poistuvan. Tyttö ei "mennyt samaan tilaan", jossa murhaaja oli hänen isänsä kimpussa. Kyllä Sinä tämän tiedät, kunhan vaan väännät ja väännät.
Varmaan ihan oma Ulvilalainen tapa tuollainen että lähetetään lapsi katsomaan kun joku henkirikoksen tekijä, siis vaarallisin mahdollinen ihminen, on lähellä ja surmaa jotain perheenjäsentä. Jokainen vähänkään normaali ja terve vanhempi yrittäisi ensiksi saada lapset turvaan ja tekisi sen jälkeen sen mitä voi. Eli lapsi/lapset välittömästi ihan toiseen suuntaan kuin sinne missä murhataan.
Mutta Ulvilassa ja annelistien mielessä kaikki on toisin ja lapsen vaarantaminen on ihan asiallista ja normaalia. Tätä on muiden mahdoton ymmärtää, ja näin keskustelu onkin jo lähtökohtaisesti vaikeaa.
Mitä, jos ottaisit Jukka S. Lahden roolin murhayönä ja kertoisit hänen sanoin mitä Tähtisentiellä tapahtui sen jälkeen, kun hän palasi Turun reissultaan kotiin siihen saakka, kunnes hän makasi hengettömänä takka-/makuuhuoneen lattialla?
Kiitän ehdotuksestasi, mutta kykyni eivät alkuunkaan riitä siihen että voisin asettua kauan sitten kuolleeseen henkilöön ja kertoa mitä tapahtui jossain paikassa hänen viimeisinä hetkinään, ja josta paikasta olen ollut kaukana. Suosittelen hakeutumaan paranormaaleiden ilmiöiden asiantuntijoiden pariin. He ehkä voisivat auttaa. Tai varmaan joku toinen vankkumaton annelistikin sopisi. Minulla itselläni ei ole shamanistisia kykyjä.

Vastaa Viestiin