Kiitos, epäilinkin että oon taas oikeassa ja kaverit on taas urpoja
Muuta keskustelua
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Mä en kanssa tajua sitä vaahtoamista joka syntyy jos ei vastaa tekstariin 5 min kuluessa. Tai vastaa puheluihin joita on tullut 10 min aikana 7 samalta tyypiltä. Vastaan vain ja ainoastaan valiojoukolle, kukanenkin saa pohtia kuuluuko siihen or not. Darrassa, kuten Bombay, en vastaa kenellekään. Paitsi yhdelle koska voin vaikka nukkua puhelimessa sillon. Äänettömällä puhelin on 99% ajasta.Eppu74 kirjoitti:Älä luovu omasta puhelimenkäyttötyylistäsi.
Kauankohan mun minfo lakko kestää?
5€ vetoa että yli 2vkoa
Mariella on vetojen vastaanottaja
5€ vetoa että yli 2vkoa
Mariella on vetojen vastaanottaja
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Molto interessante! Mikä syynä? Tuntuiko sinusta joskus (johdatteleva kysymys, joka odottaa myöntävää vastausta, jota sinun ei kuitenkaan tarvitse antaa), että syke tihenee, kun puhelin soi? Minusta tuntuu siltä, olen suunnitellut kännykän lakkauttamista, mutta työasioiden takia se on hankalaa... Kännykkä stressaa!Kyllästytti kyllä aiemmin, kun tuntui että on lähes kansalaisvelvollisuus kantaa puhelinta mukanaan aina ja kaikkialle. Mutta ei siis enää ole sitä ongelmaa
Nothing is quite what it seems
Tuon vitutuksenenergisointikoneen lisäksi krapulan muuttaminen energiaksi olisi täydellinen lottovoitto. Meistä tulisi kaikista öljysheikkejä, tultaisiin ympäri maailman hakemaan meiltä krapulaisia jormia ja seppoja voimalakäyttöön.Bombay kirjoitti:Kaksi asiaa jota Suomi kaipaisi, tyhmyysveroa ja pitäisi keksiä jonkinlainen kone joka kääntäisi vitutuksen energiaksi ja kautta valjastaisi sen sähkökäyttöön.
Minä taas omaan kahdenlaista ystäväpiiriä:Loka kirjoitti:Mä en kanssa tajua sitä vaahtoamista joka syntyy jos ei vastaa tekstariin 5 min kuluessa. Tai vastaa puheluihin joita on tullut 10 min aikana 7 samalta tyypiltä. Vastaan vain ja ainoastaan valiojoukolle, kukanenkin saa pohtia kuuluuko siihen or not. Darrassa, kuten Bombay, en vastaa kenellekään. Paitsi yhdelle koska voin vaikka nukkua puhelimessa sillon. Äänettömällä puhelin on 99% ajasta.Eppu74 kirjoitti:Älä luovu omasta puhelimenkäyttötyylistäsi.
1. JOille jos soittaa eikä vastata mulle niin taatusti jotain on sattunut ja 2. Kun ei vastat se on enemmin sääntö kun poikkeus joten laitan vaan hälyn niin soittaa takas kun soittaa..ehkä ens viikolla en tiiä.
Sitten taas itte olen sellanen että määrätyissä paikoissa esim. sängyssä jos olen niin en vastaa..niin siis jos en satu olemaan yksin lähinnä
Vois luulla että mulla on joku riippuvaisuus..siis mikä se on en oo koskaan kuullutkaan..mutta kyllä puhelin on ihan jokapaikassa mukana..
Saunan pukukopissakin koska..Eihän sitä koskaan tiedä!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Katsa
Sama juttu, n. 5v nyt. Yhtä kauan olen ollut avaamatta ovea, ellei jonkun kanssa ole ihan erikseen sovittu, että on tulossa käymään.PaulaDrew kirjoitti:Mä olen ollut niin hyvin vastaamatta puhelimeen, että eipä enää kukaan soitakaan.
Maija Turjukkakohan se oli, joka mua taannoin moitti siitä etten avaa ovea ovikellon soidessa? No, joku tän palstan naisista se oli kuitenkin. Anyway, se muistissani sitten tässä eräänä päivänä avasin oven jossakin hyvyydenpuuskassani, kun ovikello soi. Ei olisi kannattanut. Siellä oli humalainen, haiseva ja verta valuva mies, jota en ollut koskaan nähnyt. Hän pyysi anteeksi viimeöistä ja sopersi jotain siitä, että vaimo synnytti. Vedin oven kiinni kesken selityksen ja päätin, etten jatkossakaan avaa ovea.
Haha, sinäkin Brutukseni! Mulle on opetettu ihan vanhempien toimesta lapsena, että ovea ei avata ellei tiedetä kuka sen takana on (asuttiin joskus lähellä Jehovantodistajien salia). Inhoan muutenkin sitä, jos joku tulee kylään lyhyellä varoitusajalla...Katsa kirjoitti:Sama juttu, n. 5v nyt. Yhtä kauan olen ollut avaamatta ovea, ellei jonkun kanssa ole ihan erikseen sovittu, että on tulossa käymään.PaulaDrew kirjoitti:Mä olen ollut niin hyvin vastaamatta puhelimeen, että eipä enää kukaan soitakaan.