SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Electric Larry

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Electric Larry »

Gurney kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:44 am
Silakoiden FBsivu paljastaa, miten yksinkertaisia ja puusilmäisiä ihmisiä siellä parveilee. Suomen pohjasakkaa foliohatut päässä. Tappelevat keskenään kaiken lisäksi.

Käykää katsomassa niin se jälkeen tyhmin ihminen, jonka tiedät, tuntuu Einsteinilta:
Tälle on ihan selkeä syy. Ideologia ja teesit, millä sitä ajetaan, ovat todella typeriä ja heppoisia, joten on ihan loogista että verkkoon jäävät vain tyhmimmät kalat (pun intended). Jos on vähänkään järkeä päähän siunaantunut, tällaisilla idioktrinointisivustoilla on lähinnä viihdearvoa jos sitäkään. Enempi säälittää näin armoton hölmöjen hyväksikäyttö.

Tietty pienenä kauhukuvana on se, että Idiocracy-elokuva osoittautuukin komedian sijaan dystopiaksi.

Electric Larry

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Electric Larry »

Villeri kirjoitti:
Pe Tammi 10, 2020 11:15 pm
Ja ilmeisesti Ylilautaa on ihan oikeasti yritetty kaataa:


6b8ecbdf.jpg

Ihan mukava huomata, että joku vielä sanoo hieman vastaan, kun oikeutta otetaan omiin käsiin.

Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
5 § (13.6.2003/515)
Yllytys
Joka tahallaan taivuttaa toisen tahalliseen rikokseen tai sen rangaistavaan yritykseen, tuomitaan yllytyksestä rikokseen kuten tekijä.

Edit: Poliittisen ilmapiirin ollessa mitä on, aika skeptinen olen että tämä mihinkään johtaa. Hyvähän se olisi jos laki olisi kaikille sama. Ja sekin että joulupukki olisi totta.

JammuSetä

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Gurney kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:44 am
Silakoiden FBsivu paljastaa, miten yksinkertaisia ja puusilmäisiä ihmisiä siellä parveilee. Suomen pohjasakkaa foliohatut päässä. Tappelevat keskenään kaiken lisäksi.

Käykää katsomassa niin se jälkeen tyhmin ihminen, jonka tiedät, tuntuu Einsteinilta:

Miehennäköinen Inkeri Aula on huolestunut, kun Halla-aho trollit ovat vallanneet Wikipedian ja kirjoittavat väärin Australian metsäpaloista !!!!!!

Työtön opettaja Hannele Veistola on sitä mieltä, että silakoita on siksi niin vähän, kun porukka ei halua liittyä heihin, koska pitää olla liian kohtelias. What?

Transnainen Julian Piittala taas on huolissaan siitä että valkoiset antavat äänen Disneyleffoissa tummalle hahmolle. *Huutonaurua*

Tua Onnela, tuo työtön pissis muistelee koulutovereitaan, joista tuli "rasisteja" (=eivät hyväksy hallitsematonta maahanmuuttoa) ja kuvailee tarkasti, kuinka toinen oli jo lapsena älyllisen kehitysvammaisuuden rajalla ja toinen ruma ja hankala ihminen, jota Tua koulukiusasi.

Lena Pepparkotte Lindfors taas on huolissaan läheisestään, joka kannattaa väärää puoluetta. Hän kysyy neuvoja, miten saada tämä läheinen ymmärtämään, että on väärässä.

Satakiloinen työtön Christin Bergström maalittaa joka ikisen Kärkkäisellä töissä olevan ihmisen.

Eläkeläinen Leila Hämäläinen kirjoittaa: Ylpeys käy yleensä lankeemuksen edellä! 77 % äänestäjistä ei kannata perussuomalaisia. Mikä mahtaa antaa heille oikeutuksen käyttäytyä kuin he määräisivät Suomen suunnan lainsäädännössä ja tutkimuksessa? Ei se näin mene! Tuota, tuota, muutama tuhat silakkaahan ei yritä määrätä, miten saa keskustella ja mitä mielipiteitä saa olla? Eiku *100x huutonauru*

Jne jne. Käykää katsomassa ja ihmettelemässä, miten pohjattoman tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa.

Ja samalla ilmiantakaa sivu vihapuheesta!!!!!
Ei herranjumala. Onkä nämä oikeasti näin sekaisin?
Siis kyllä mä olen aina tienny että noitten elämän epäkohdat on välillä olemattomia mutta että ne noin pihalla on kaikesta. Ilmeisesti mielenterveyssairaaloihin tarvittaisiin lisää vuodepaikkoja. Eihän tuo ole normaalia käytöstä.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

annaanna kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 3:50 am
Olen varma huvittuneisuudesta.
Mitä tutkimista tammikuussa olisi pariskunnan iskän mahdollisista nukkumisista joulunpyhinä tai siinä, että kerrotaan Murhainfossa jonkun nikin keksineen omasta päästään jonkun mielisairausfaktan
Ei ehkä kannattaisi olla. Lastensuojeluilmoituksessa pitää käyttää enemmän tai vähemmän aikaa selvittääkseen sen aiheettomuudenkin. Vain silakoiden kosteissa toiveunissa homma menee niin, että siellä tunnistetaan silakaksi ja asialle naureskellaan taukohuoneessa. Todellisuudessa pitää kaivaa kaikenlaista lasten terkkariraporteista yms. jne. ja siinä menee joltain ihan oikeaa työaikaa, vaikka ilmoitus olisi perusteetonkin, jota se varmaan tässä tapauksessa olisikin.

Pelkästään keissin avaaminen ja lopettaminen vie aikaa sillä varsinkin sipilän norminpurku- ja byrokratianpurkutalkoot tuottivat velvollisuuksia kirjaamisista ja yksityiskohtaisemmista raportoinneista. Jo ennen tuota lisääkin sekin piti perustella, että miksi ei vanhempia kutsuta haastatteluun ja tutustuta kotiolosuhteisiin.

Perusteettomat ilmoitukset vittuilumielessä on ihan saatanan typerä idea, eikä se tee ideasta ainakaan parempaa, että motiivi on "potut pottuina" ja "saa maistaa omaa lääkettään". Toinen ääripää on pelastamattomissa, joten ihan tosissaan toivon ettei se rajakkiväki lähde samalle tielle.

Jos taas verkkoliikennettä häiritään, niin tietenkin ilmoitus poliisille, ja ylilauta tehnee sen kyllä, ei jokaisen tarvitse sitäkään erikseen tehdä. Jos haluaa kuvakaappaukset toimittaa tutkintaa helpottamaan, niin ylilauta on jo valmiiksi aika sopiva paikka, sillä se tosiaan on palvelu, jossa voi lähettää vaikkapa kuvakaappauksia.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Electric Larry kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 10:21 am
Gurney kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:44 am
Silakoiden FBsivu paljastaa, miten yksinkertaisia ja puusilmäisiä ihmisiä siellä parveilee. Suomen pohjasakkaa foliohatut päässä. Tappelevat keskenään kaiken lisäksi.

Käykää katsomassa niin se jälkeen tyhmin ihminen, jonka tiedät, tuntuu Einsteinilta:
Tälle on ihan selkeä syy. Ideologia ja teesit, millä sitä ajetaan, ovat todella typeriä ja heppoisia, joten on ihan loogista että verkkoon jäävät vain tyhmimmät kalat (pun intended). Jos on vähänkään järkeä päähän siunaantunut, tällaisilla idioktrinointisivustoilla on lähinnä viihdearvoa jos sitäkään. Enempi säälittää näin armoton hölmöjen hyväksikäyttö.

Tietty pienenä kauhukuvana on se, että Idiocracy-elokuva osoittautuukin komedian sijaan dystopiaksi.
Jospa näillä silakkat x vastarinta liikkeillä onkin tarkoitus kerätä näkyville kansakunnan kerma, josta poliisin, tai supo:n on sitten helppoa seurailla mieleltään epävakaita ihmisiä haluamassa milloin mitäkin muutosta..

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tiinas kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 10:03 am
Onneksi tajusin ottaa kuvakaappaukset Silakoiden keskustelusta, jossa kehoitettiin palvelunestohyökkäykseen klo 00.30 Ylilaudalle

Ei taida Johannes Koski ja Joonas Jormalainen tietää, että se on rikos Suomessa.

Poliisille toimitetaan
Miten voi olla mahdollista, että Facebook ei sulje Silakoiden tiliä, jossa yllytetään rikoksiin?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 12:50 pm

Jos taas verkkoliikennettä häiritään, niin tietenkin ilmoitus poliisille, ja ylilauta tehnee sen kyllä, ei jokaisen tarvitse sitäkään erikseen tehdä. Jos haluaa kuvakaappaukset toimittaa tutkintaa helpottamaan, niin ylilauta on jo valmiiksi aika sopiva paikka, sillä se tosiaan on palvelu, jossa voi lähettää vaikkapa kuvakaappauksia.
Miksi ei? Ei se ole asianomistajarikos.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Kyse ei ole perusteettomista ilmoituksista, vaan huoli on ihan aitoa. Ei tarvitse kuin käydä katsomassa silakoiden keskusteluja, niin selviää, miten sekaista sakkia siellä on. Lapsien etujen mukaista jos joku huolissaan oleva tekee heistä lasun.

Lasun voi tehdä nimettömänä ja jos haluaa varmistaa anonymiteettinsä niin käyttää TOR-selainta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 1:51 pm
Kyse ei ole perusteettomista ilmoituksista, vaan huoli on ihan aitoa. Ei tarvitse kuin käydä katsomassa silakoiden keskusteluja, niin selviää, miten sekaista sakkia siellä on. Lapsien etujen mukaista jos joku huolissaan oleva tekee heistä lasun.

Lasun voi tehdä nimettömänä ja jos haluaa varmistaa anonymiteettinsä niin käyttää TOR-selainta.
Mihin sitä TOR:a oikeasti tarvitaan tuossa? Ei sitä nimetöntä ilmoittajaa aleta selvittämään. Voi sen tehdä nimettömänä vaikka kirjeellä.

JammuSetä

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Jätettäskö kuitenki ne aiheettomat LaSut tekemättä että jäis työntekijöille resursseja estää uudet Erikat.

zeko
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2017 10:11 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja zeko »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 1:43 pm
Tiinas kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 10:03 am
Onneksi tajusin ottaa kuvakaappaukset Silakoiden keskustelusta, jossa kehoitettiin palvelunestohyökkäykseen klo 00.30 Ylilaudalle

Ei taida Johannes Koski ja Joonas Jormalainen tietää, että se on rikos Suomessa.

Poliisille toimitetaan
Miten voi olla mahdollista, että Facebook ei sulje Silakoiden tiliä, jossa yllytetään rikoksiin?
Oliko se sen jonkun perustajan avunpyyntö kaverille vai mikä keskustelu?
Hitto ku menee jutut ohi kun ei jaksa kaikkia jaaritteluja lukea.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 1:44 pm
meitzi kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 12:50 pm

Jos taas verkkoliikennettä häiritään, niin tietenkin ilmoitus poliisille, ja ylilauta tehnee sen kyllä, ei jokaisen tarvitse sitäkään erikseen tehdä. Jos haluaa kuvakaappaukset toimittaa tutkintaa helpottamaan, niin ylilauta on jo valmiiksi aika sopiva paikka, sillä se tosiaan on palvelu, jossa voi lähettää vaikkapa kuvakaappauksia.
Miksi ei? Ei se ole asianomistajarikos.
Ihan kaikesta näkemästään ei tosiaan tarvitse tehdä rikosilmoitusta. Se ei ole kansalaisvelvollisuus. Ylilaudan ylläpito kyllä varmaan sellaisen tekee, ja kaikki sen lisäksi tehdyt ilmoitukset on ihan vaan täydellisen turhia, ei muuta.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

JammuSetä kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 2:52 pm
Jätettäskö kuitenki ne aiheettomat LaSut tekemättä että jäis työntekijöille resursseja estää uudet Erikat.
En minä ainakaan ole tehnyt yhtään aiheetonta lasua. Huoleni noiden perheiden lapsista on aito!
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 4:30 pm
. Ylilaudan ylläpito kyllä varmaan sellaisen tekee, ja kaikki sen lisäksi tehdyt ilmoitukset on ihan vaan täydellisen turhia, ei muuta.
Poliisi päättää ovatko rikosilmoitukset turhia. Ei murha.infon nimimerkki meizi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 7:36 pm
JammuSetä kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 2:52 pm
Jätettäskö kuitenki ne aiheettomat LaSut tekemättä että jäis työntekijöille resursseja estää uudet Erikat.
En minä ainakaan ole tehnyt yhtään aiheetonta lasua. Huoleni noiden perheiden lapsista on aito!
Itse en jaksaisi olla huolissani vastapuolen mukuloista.

Vastaa Viestiin