Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Electric Larry

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Electric Larry »

MohammedMohammed kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 9:57 am

Ainahan nämä radikaali-ideologiat politiikassa vetävät syrjäytyneitä idiootteja kuin paska kärpäsiä. Eipä tuo persujen alajaosto ole yhtään sen fiksumpaa..

Fiksuudesta en tiedä, mutta ovat monin kerroin harmittomampia kuin fasemmiston sanan- ja mielipiteenvapautta rajoittavat fanaatikot.

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Jaha, jutkut taas peppukipeyttä valittamassa. Koskapa eivät olisi.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1386
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Onko tietoa? Tiedetäänkö, kenen rahoilla tämä Kontula matkusteli vallankumousta tekemään? Oletuksena on tietenkin että minun rahoillani. Hänkö sai kuitatata myös ulkomaan päivärahan vaikka oli rosvoretkellä? Onko kansanedustajalla oikeus käydä minun rahoillani suorittamassa iskuja ulkomailla? Nythän minä saatan joutua avunannosta epäillyksi. Kenen ostamilla työvälineillä aitaan yritettiin läpeä leikata?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

PiikkiSika kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 7:13 am
Sama tuli mieleen ... perseellä päässyt pois!
Totta. Eikä mikään ihme edes, kun katsoo millä tämä julkisuuteen ponnisti.
Esimerkki:
---------------------------------------------
PROSTITUUTIO SUOMESSA
- Anna Kontula -
---------------------------------------------

Havainto: Juutalaiset voivat näköjään kuokkia klyyvarillaan hieman takkuisempaakin vakoa, vaikka eihän Anna voi mitenkään olla kosheri tai sitten sillä on halkinainen sorkka?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Väkivallantarkastaja
Roger Murtaugh
Viestit: 899
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2018 12:28 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Väkivallantarkastaja »

Sverdlov kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 1:09 pm
Onko tietoa? Tiedetäänkö, kenen rahoilla tämä Kontula matkusteli vallankumousta tekemään? Oletuksena on tietenkin että minun rahoillani. Hänkö sai kuitatata myös ulkomaan päivärahan vaikka oli rosvoretkellä? Onko kansanedustajalla oikeus käydä minun rahoillani suorittamassa iskuja ulkomailla? Nythän minä saatan joutua avunannosta epäillyksi. Kenen ostamilla työvälineillä aitaan yritettiin läpeä leikata?
Kansanedustajat eivät saa ilmaisia päivärahoja, lentolippuja tai kulukorvauksia jos eivät ole virallisella edustusmatkalla. Kontula ei ollut.
Marttyyrikohtaloni on verrattain mitätön. En viitsi uhriutua.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Väkivallantarkastaja kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 2:38 pm
Sverdlov kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 1:09 pm
Onko tietoa? Tiedetäänkö, kenen rahoilla tämä Kontula matkusteli vallankumousta tekemään? Oletuksena on tietenkin että minun rahoillani. Hänkö sai kuitatata myös ulkomaan päivärahan vaikka oli rosvoretkellä? Onko kansanedustajalla oikeus käydä minun rahoillani suorittamassa iskuja ulkomailla? Nythän minä saatan joutua avunannosta epäillyksi. Kenen ostamilla työvälineillä aitaan yritettiin läpeä leikata?
Kansanedustajat eivät saa ilmaisia päivärahoja, lentolippuja tai kulukorvauksia jos eivät ole virallisella edustusmatkalla. Kontula ei ollut.
Mistäs tiät? Se ihan niin itsestään selvää ole että kansanedustaja kulkee omalla kustannuksellaan omiin menoihinsa.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Arvostan tälläisiä naisia jotka ryhtyvät puheista tekoihin. Mitä tällä saavutettiin , no ei paljoa mitään mutta edes hieman julkisuutta Israelin ihmisoikeus rikkomuksiin joita järjestelmällisesti koitetaan peitellä julkisuudessa. Parempi vähän kuin ei mitään.
Viimeksi muokannut sikakoira, Pe Tammi 17, 2020 4:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1386
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Väkivallantarkastaja kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 2:38 pm


Kansanedustajat eivät saa ilmaisia päivärahoja, lentolippuja tai kulukorvauksia jos eivät ole virallisella edustusmatkalla. Kontula ei ollut.
Olisit nyt sitten vastannut koska olet ainakin tietävinäsi. Edelleen oletuksenani on että minun rahoillani Kontula hummasi.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

Aasinajaja
Nikke Knakkertton
Viestit: 184
Liittynyt: To Joulu 19, 2019 12:19 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Aasinajaja »

Unhola kirjoitti:
Ke Tammi 15, 2020 9:48 pm
Eiköhän Kontula itse tiedä parhaiten, onko hän antisemiitti vai ei. Turha siihen on minkään seurakunnan ottaa kantaa.
Juu ja jokainen persukin tietää onko rasisti vai ei, turha siihen on HusuPusun ottaa kantaa.

Sitä olen aina ihmetellyt noissa tietyissä piireissä, miksi juuri Israel on heidän hampaissaan? Israel, tuo Lähi-Idän ainoa, edes jollainmuotoa demokraattinen, länsimaiset arvot omaava ja järkevä maa? Ja ollaan huolissaan palestiinalaisista jotka valitsevat valtaan terroristijärjestön jonka agendalla on ihan julkisestikin Israelin ja sen kansalaisten tuhoaminen? Vingutaan siitä etteivät israelilaiset päästä arabeja vapaasti maahansa rajan yli, ja samalla että israelillaiset perustavat asumuksia "miehittämilleen" (eli arabimailta vuosikymmeniä sitten sodassa voittamilleen) alueille? Eikö se ole juuri sitä ihanaa monikulttuurisuutta kun israelilaisjuutalaiset menevät asumaan rintarinnan palestiinalaisarabien sekaan?

Jordania, Egypti yms. eivät halua päästää "palestiinalaisia" pois omiin maihinsa koska heille on tärkeä pitää jatkuva konflikti Israelin ja israelilaisia vihaavien palestiinalaisten välillä päällä. Idea on sama kuin mihin Venäjä tarvitsee venäläis(mielisiä) vähemmistöjään esim. itä-Ukrainassa ja Baltian maissa.

Mitä Lähi-Idän tilanteeseen tulee, kyllä minun sympatiani menevät enemmän Israelin suuntaan. Heissä on sitä samaa rehtiä talvisodan selviytymishenkeä kuin suomalaisissa, lukuunottamatta tietenkin vihervasemmistoa jotka olisivat halunneet osaksi Neuvostoliittoa. Olen tässä asiassa ekspertti koska olen käynyt työmatkalla Haifassa ja minulla on Practitioner 3 taso suoritettuna krav magassa, joten tiedän Israelista ja israelilaisista käytännössä kaiken. Tiesittekö muuten että Jeesuskin oli israelilainen?

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Sitä olen aina ihmetellyt noissa tietyissä piireissä, miksi juuri Israel on heidän hampaissaan? Israel, tuo Lähi-Idän ainoa, edes jollainmuotoa demokraattinen, länsimaiset arvot omaava ja järkevä maa?
Kyllä olisi näissä "länsimaisissa arvoissa" joita Israel levittää alueelle aika paljon viilattavaa jos hiemankin seuraa mitä tuolla tapahtuu :lol:
On kyllä saatu melkoiseen kaaokseen alue ja sitten ihmetellään näitä "pakolais" ryntäyksiä Eurooppaan. Montakos pakolaista se Israelin valtio on mahtanutkaan ottaa alueelleen aiheuttamistaan konflikteista. :roll:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Aasinajaja
Nikke Knakkertton
Viestit: 184
Liittynyt: To Joulu 19, 2019 12:19 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Aasinajaja »

sikakoira kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 4:07 pm
Kyllä olisi näissä "länsimaisissa arvoissa" joita Israel levittää alueelle aika paljon viilattavaa jos hiemankin seuraa mitä tuolla tapahtuu :lol:
On kyllä saatu melkoiseen kaaokseen alue ja sitten ihmetellään näitä "pakolais" ryntäyksiä Eurooppaan. Montakos pakolaista se Israelin valtio on mahtanutkaan ottaa alueelleen aiheuttamistaan konflikteista. :roll:
Mikä alue? Israel vaikuttaa lähinnä vain oman valtionsa alueella, esim. estäen palestiinalaisterroristen pääsyn alueelleen.

Eivät ainakaan Syyrian, Libyan, Afghanistanin, Irakin yms. konfliktit liity juuri mitenkään Israeliin. Kyseiset konfliktit johtuvat lähinnä noilla alueilla sijaitsevista sotaisista ja takaperoisista kulttuureista joiden on vain vaikea elää rauhassa demokraattisesti. Kaulankatkojakultit yms. kyllä siellä nauttivat suosiota, jopa niin paljon että länsimaistakin tietyn kulttuurin edustajat matkustavat sinne liittyäkseen kulttiin.

Jos joku väittää että konfliktit alueella ovat Yhdysvaltojen ja muiden länsimaiden syytä, ohi menee jälleen. Se että kyseisen alueen maat (Israelia lukuunottamatta) tuntuvat hajoavan käsiin ja painuvan anarkiaan jos niitä ei ole hallitsemassa Saddamin tai Gaddafin kaltainen rautakoura, kertoo kyllä kyseisten maiden kulttuurien olevan jatkuvien konfliktien alku ja juuri. Toki Yhdysvallat ja Venäjä ovat toimineet tavalla joka on kärjistänyt joitakin kriisejä (ja joskus tavoilla jotka ovat lieventäneet kriisejä), mutta perussyy on kyseisten alueiden, eli Lähi-Idän ja laajemmin myös Pohjois-Afrikan, takaperoiset kulttuurit. Heille vain tuntuu olevan kovin vaikeaa elää rauhantahtoisesti ja suvaita muita.

Väkivallantarkastaja
Roger Murtaugh
Viestit: 899
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2018 12:28 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Väkivallantarkastaja »

Sverdlov kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 3:59 pm
Väkivallantarkastaja kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 2:38 pm

Kansanedustajat eivät saa ilmaisia päivärahoja, lentolippuja tai kulukorvauksia jos eivät ole virallisella edustusmatkalla. Kontula ei ollut.
Olisit nyt sitten vastannut koska olet ainakin tietävinäsi. Edelleen oletuksenani on että minun rahoillani Kontula hummasi.
Eilen radiouutisissa todettiin, että Anna Kontula ei ollut Israelissa eduskunnan edustusmatkalla. Eli eduskunnan kanslian tilaamalla lipulla hän ei sinne ollut silloin lentänyt. Kansanedustajilla on oikeus käyttää edustajan tehtäviin liittyvillä matkoilla junaa, kotimaan reittilentoja ja busseja ilmaiseksi, mutta ei tilailla lentolippuja miten haluaa. Paitsi omalla rahallaan. Joka tietysti sekin on sinun rahaasi siinä mielessä, että veronmaksajat ne kansanedustajan palkan maksaa.

https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedust ... fault.aspx

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000877011.html
Marttyyrikohtaloni on verrattain mitätön. En viitsi uhriutua.

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

Väkivallantarkastaja kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 2:38 pm
Sverdlov kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 1:09 pm
Onko tietoa? Tiedetäänkö, kenen rahoilla tämä Kontula matkusteli vallankumousta tekemään? Oletuksena on tietenkin että minun rahoillani. Hänkö sai kuitatata myös ulkomaan päivärahan vaikka oli rosvoretkellä? Onko kansanedustajalla oikeus käydä minun rahoillani suorittamassa iskuja ulkomailla? Nythän minä saatan joutua avunannosta epäillyksi. Kenen ostamilla työvälineillä aitaan yritettiin läpeä leikata?
Kansanedustajat eivät saa ilmaisia päivärahoja, lentolippuja tai kulukorvauksia jos eivät ole virallisella edustusmatkalla. Kontula ei ollut.
Eihän se nyt aivan noin yksiselitteistä ole, vaikka antifanttina paikalle saavuitkin Kontulaa jynssäämään puhtaammaksi. Kyllähän mm. Persujen saunanvuokraajakin edusti kansaa Juhannuksena useammalla satasella taksin kyydissä. Ei siinä mitään, että juhannus on kansanedustajille lomaa. Ja Toivola suhaili ympäriinsä jakamassa persettään kansan laskuun, sitten sairauslomalle ja sopeutumisrahoille. Vähissä on arkadianmäellä ne ihmiset, jotka ajaisivat äänestäjiensä asioita.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1386
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Parin viikon sisällä selvinnee kenen rahoilla hulmuttiin Mesopotamiassa. Koska en ole seurannut juuri tämän naisen henkilökohtaista asennetta ilmastonmuutokseen ja nimenomaan lentämisen vähentämiseen, en tätä tarkasti tiedä mutta oletan että hän kuitenkin on minun autoiluani hankaloittamassa juuri ilmastonmuutokseen vedoten. Kyllä kai tuo puoluekanta jotakin kertoo.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Kansanedustaja Anna Kontula otettiin kiinni Israelissa

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Väkivallantarkastaja kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 4:25 pm
Sverdlov kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 3:59 pm
Väkivallantarkastaja kirjoitti:
Pe Tammi 17, 2020 2:38 pm

Kansanedustajat eivät saa ilmaisia päivärahoja, lentolippuja tai kulukorvauksia jos eivät ole virallisella edustusmatkalla. Kontula ei ollut.
Olisit nyt sitten vastannut koska olet ainakin tietävinäsi. Edelleen oletuksenani on että minun rahoillani Kontula hummasi.
Eilen radiouutisissa todettiin, että Anna Kontula ei ollut Israelissa eduskunnan edustusmatkalla. Eli eduskunnan kanslian tilaamalla lipulla hän ei sinne ollut silloin lentänyt. Kansanedustajilla on oikeus käyttää edustajan tehtäviin liittyvillä matkoilla junaa, kotimaan reittilentoja ja busseja ilmaiseksi, mutta ei tilailla lentolippuja miten haluaa. Paitsi omalla rahallaan. Joka tietysti sekin on sinun rahaasi siinä mielessä, että veronmaksajat ne kansanedustajan palkan maksaa.

https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedust ... fault.aspx

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000877011.html
Ja meillä on 100-varma tieto että mitään etuja ja oikeuksia ei ole tähän matkaan käytetty? Voi äkkiä olla että sitä firman Finnair plus korttia ja pisteitä on käytetty lipun ostoon tai upgreidaamiseen. Taksikortin voimalla menty kentälle ja myöhemmin sieltä kotiin.

Vastaa Viestiin