Päivän huumoripläjäys

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

aumari kirjoitti: La Tammi 11, 2020 5:43 am Kiitos ajanpatinalle hauskoista vitseistä, uneton kuuhullu sai hyvät naurut.
Kiitos kaunis aumari. :wink: :mrgreen: 🙋‍♂️

Laitetaan tähän jatkoksi, itse asiassa jo vanhakin huumorijuttu, mutta se vain on ollakseen hyvä. Joten laitan sen jatkoksi... :)

Maalaispoika kaupungissa myyjänä

Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo, josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea. Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
"Oot sitten maalta kotoisin?"
"Joo'o."
"Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
"Juu, kyllä mie siellä maalla..."
Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin.
Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
"No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
"Yhden."
Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:
"Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen oli?" :roll:
"200 000." :oops:
"Kaksisataa tuhatta !! Mitä -ihmettä- sä oikein myit??" :shock:
"Niin no, mie myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet.
Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mie myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudankestävää extrasiimaa.
Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat.
Sitten todettiin, että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mie vein kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein.
Seuraavaksi se totesi, ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitte vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin.
Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 197,760 euroa."
"Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken tuon?"
"No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja, ja mie sitten sanoin sille, että siun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähtis vaikka kalaan..." :roll:
**************************************************************************************************************************************************************
Kaikella on aikansa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Mikä ero on mustalla miehellä ja bumerangilla?
- Bumerangi tulee rykäisyn jälkeen takaisin.

Miksi nekrut, somalit ja arabitkin kutsuvat toisiaan "veljiksi"?
- Eivät tiedä kuka isi on.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Meleko tosi juttu
Oli meleko ankea lapsuus ja sitä lisäsi ku kuuli jopa ryssän lapsilla olevan hommat tuolla jamalla kuin tossa kirjassa. Saivat siis vissiin askarrella ihan mitä leluja itte halusivat pottuviipaleista, oli kaikenlaista irstasta Barbia ja jättikyrpä-Keniä tai millä nimellä lie tuolla, Barbara ja Vasili?
Ökyperheen kakaroiden juttuja.
Ökyperheen kakaroiden juttuja.
Perunasta leluja.jpg (48.9 KiB) Katsottu 7577 kertaa
Meillä ei ollu kuitenkaan ees pottuja saati tota kirjaa, niin piti yrittää kyhätä formula-autoa yms. mudasta, kivistä tai jäästä. Ihmismallia tai jumaloita ei saanu yrittääkään tehä ku isä sano, että imaamilta tulee rankkua koko perheelle ja äiti raiskataan moskeijaukkojen toimesta, jos ees yhen muhamatin ois väsänny. Raiskas ne partaäijät sitä kuitenki, niin että kaapu oli aina ihan mäihässä ku tuli perijantaina kottii. Sen piti käyvä aina perijantaisin tekeen jotain siellä moskeijalla, mitä lie? Iha ilone se kuitenki perjantaisi oli ku meijän äijä oli kuulemma joku vitu eunukki, mitä lie tarkoitti tuoki?

Leluista vielä: Luntakaa ei joko ollu tai sitte saanu käyttää. Joskus sitä kuitenki ois saanu käyttää, mutta isä oli päissään kussu siihen. Joskus vetäny rapularipulitki yöllä pimeessä ku se joku allu ei kuulemma pimeessä nähäny.

Ehämminä valita, mutta nuo nykyaja lapset sais painua vittuun peleineen ja muine härpäkkeineen.
Ny pittää juua taas vähä votkaa ni jaksaa. Hejsan!
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Maailman vanhin ylös kirjoitettu vitsi, jostain kaksoisvirtainmaasta, Persiasta, nyky Iranista.
"Nuori vaimo ei voinut estää pierua tulemasta yhdyttyään miehensä kanssa."

itse en ole pieruhuumorin ystävä eikä tämä naurata.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja aumari »

ajanpatina kirjoitti: La Tammi 11, 2020 12:57 pm
aumari kirjoitti: La Tammi 11, 2020 5:43 am Kiitos ajanpatinalle hauskoista vitseistä, uneton kuuhullu sai hyvät naurut.
Kiitos kaunis aumari. :wink: :mrgreen: 🙋‍♂️

Laitetaan tähän jatkoksi, itse asiassa jo vanhakin huumorijuttu, mutta se vain on ollakseen hyvä. Joten laitan sen jatkoksi... :)

Maalaispoika kaupungissa myyjänä

Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo, josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea. Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
"Oot sitten maalta kotoisin?"
"Joo'o."
"Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
"Juu, kyllä mie siellä maalla..."
Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin.
Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
"No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
"Yhden."
Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:
"Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen oli?" :roll:
"200 000." :oops:
"Kaksisataa tuhatta !! Mitä -ihmettä- sä oikein myit??" :shock:
"Niin no, mie myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet.
Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mie myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudankestävää extrasiimaa.
Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat.
Sitten todettiin, että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mie vein kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein.
Seuraavaksi se totesi, ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitte vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin.
Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 197,760 euroa."
"Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken tuon?"
"No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja, ja mie sitten sanoin sille, että siun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähtis vaikka kalaan..." :roll:
**************************************************************************************************************************************************************
Voi vitsi, senkun paranee!
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

HYVÄ SELITYS

Eläkeläinen ajoi uudella BMV Z4 avoautollaan pois ostoskeskuksesta valtatielle. Hän ajelee enintään 150 km / h vauhdilla ja tuntee kuinka kesäinen tuuli saa hänen vähäiset hiuksensa hulmuamaan. ”Mahtavaa”, hän ajattelee ja painaa vähän kaasua lisää, kunnes sivupeilistä huomaa etäältä poliisiauton siniset vilkkuvalot takanaan. Mies painaa pikkasen kaasua ja mopeusmittarin osoittaessa 190 km / h ja samassa nopeus jo nousikin 220 km tunnissa. ”Mitäpä minä tässä poliisia kiusaan”, ajatteli mies, ”alan oleen liian vanha tällaiseen” ja niin hän hiljensi vauhtia ja pysähtyi seuraavalle levikkeelle odotteleen poliisiauton tuloa. :roll:
Poliisiauto pysähtyi hänen taakseen ja sieltä poliisi käveli hänen luokseen BMV:n viereen, katsoi kelloaan ja loihe lausumaan.
”Työni loppuu 10 minuutin päästä ja tänään on perjantai ja minulla vapaa viikonloppu… Jos voit antaa minulle hyvän selityksen, miksi ajoit niin lujaa, enkä minä ole koskaan ennen kuullut sitä selitystä, niin kirjoitan sinulle vain sakon, enkä ota korttiasi pois.” 8)
”Monta, monta vuotta sitten vaimoni jätti minut poliisin kanssa ja luulin, että olit tuomassa häntä takaisin”. :shock:
”Hyvää päivän jatkoa, sanoi poliisi sakkojakaan kirjoittamatta ja poistui paikalta. :mrgreen:
Kaikella on aikansa.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

MERIKORTTI

Valtamerilaivoissa aluksen päällikkö, kippari, suunnittelee etukäteen reitin, mistä laiva kulkee, piirtäen merikorttiin reitin, siis ajolinjan etukäteen. Vahtivuorossa olevat perämiehet navigoi laivan annettua ajolinjaa pitkin eteenpäin.

Erään kerran taas kippari oli vetänyt paksun viivan merikorttiin, mistä reittiä paatin tulee ajaa. Vahtivuorossa oleva perämies oli katsonut ajolinjaan ja pyysi kipparia tarkastamaan ajolinjan, "aivan, kun tuossa olisi jotakin viivan alla..."
Kippari katsoi hetken ja pyyhkäisi kädellään merikortin pintaa, todeten, "Mikä kärpäsen paska lienee..."
Aamuyöstä kippari, kuten laivan muukin väki, heräsi helvetinmoiseen rytinään ja ryskeeseen, laivan täristessä ja paukkuessa hetken aikaa isoa lujaa.
Kippari juoksi prykälle, siis komentosillalle ja kysyi ihmeissään perämieheltä, "Mitä helvettiä täällä tapahtuu"?
Perämies vastasi; "Me ollaan nyt siellä sun kärpäsen paskalla"! :shock:
Kaikella on aikansa.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja aumari »

Mistä sinä ajanpatina noita vitsejä löydät? Omasta päästä vai kylän miehiltä? Hauskoja ovat.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

aumari kirjoitti: Ti Tammi 28, 2020 10:57 am Mistä sinä ajanpatina noita vitsejä löydät? Omasta päästä vai kylän miehiltä? Hauskoja ovat.
Osa on omasta päästä, osa tallessa tietsikalla ollut toistakymmentä vuotta. 🙄🙋‍♂️🤣 :mrgreen:

Laitan tähän lisukkeeksi yhden tuhman... :oops:

Mikä on ahtauden huippu ?
Tungetaan tynnyri täyteen velttoja kulleja,
vilautetaan pillua ja pistetään kansi kii.
:shock:
Kaikella on aikansa.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

MUUTAMA AFORISMI


Nyt saat hintansa arvoisia neuvonja, ja
ilmaiseksi...!

Minkä Nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Ei kannata olla sovinisti - ne
aivottomat panopuut ei tykkää siitä


Voisitko toistaa mitä sanoit sen jälkeen
kun sanoit ”nyt kuuntele hyvin
tarkkaan”?

Miksi väärät numerot eivät koskaan ole
varattuja?

43% kaikista tilastoista on turhia.

Anna aina anteeksi vihamiehillesi,
mikään ei harmita heitä enempää.

Minä en ole kukaan ja kukaan ei ole
täydellinen: olen siis täydellinen

Älä varasta; verottaja vihaa kilpailua!
:roll:
Kaikella on aikansa.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Alkoi ahdistaan. . .

Mies meni psykiatrille ja valitti ahdistustaan.
-Kertokaa omin sanoin mikä ahdistaa, sanoi psykiatri miehelle.
-No kaikki alkoi, kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär, josta tuli minun tytärpuoleni.
Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.
Vaimoni sai pojan ja hänestä tuli automaattisesti isäni lanko, koska hän on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli.
Koska poika on äitipuoleni veli, on hän siten myös minun enoni.
Isän vaimo sai myös pojan. Hän on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin hänen ukki. Onhan hän tytärpuoleni poika.
Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.
Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan itseni isoisä.
Siksi ahdistaa!!!
:shock:
Kaikella on aikansa.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja aumari »

ajanpatina kirjoitti: Ma Helmi 03, 2020 3:21 pm Alkoi ahdistaan. . .

Mies meni psykiatrille ja valitti ahdistustaan.
-Kertokaa omin sanoin mikä ahdistaa, sanoi psykiatri miehelle.
-No kaikki alkoi, kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär, josta tuli minun tytärpuoleni.
Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.
Vaimoni sai pojan ja hänestä tuli automaattisesti isäni lanko, koska hän on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli.
Koska poika on äitipuoleni veli, on hän siten myös minun enoni.
Isän vaimo sai myös pojan. Hän on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin hänen ukki. Onhan hän tytärpuoleni poika.
Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.
Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan itseni isoisä.
Siksi ahdistaa!!!
:shock:
Sukuselvitystä kerrakseen. Tuossa olisikin IS:n haastattelemalle asianajajalle työmaata perintöasioissa.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja aumari »

Kaikki eivät ymmärrä miksi seuraava vitsi on mun lemppari:

Pikku-Kalle aloitti koulun ja ensimmäisenä päivänä opettaja kertoili koulusta ja miten siellä käyttäydytään. Opettaja mm. valisti, että "täällä ei saa lähteä luokasta ilman lupaa, jos vaikka tulee vessahätä niin pitää nostaa käsi ylös". Johon pikku-Kalle: "ja sekö auttaa?".
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja poikani »

Hämeen poliisi tiedottelee:
Suostuminen ei aiheuttanut loukkaantumisia

07.02.2020 klo 09.31
Häme

- -

Hollola

Valtatiellä 12 Hämeenkoskella kohdalla tapahtui aikaisin perjantaina aamuyöllä henkilöauton ulosajo. Nuoren miehen kuljettama henkilöauto oli matkalla Tampereen suuntaan, kun se suistui tieltä Koskikartanon jälkeen Pätiläntien risteyksen kohdalla kulkusuunnassaan oikealle ja nousi tienvarsikaiteen päälle päätyen metsään. Kuljettaja epäili nukahtaneensa ajon aikana. Onnettomuusautossa oli yhteensä neljä nuorta. Tapahtumassa ei syntynyt henkilövahinkoja. Tapahtumapaikalla on 80km/h nopeusrajoitus. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisist ... isia_87693

Katsoin tuota otsikkoa tiedotelistassa ja ajattelin heti, että kyse on jostakin petihommista - että ei sitten tunteita loukattu, kun oli etukäteen annettu suostumus, eikä tarvinnut esimerkiksi tehdä rikosilmoitusta raiskauksesta. Pidin tuollaista seksuaalivalistusta poliisilta hyvin erikoisena. Kyse olikin lopulta vain siitä, että tiedotteen oli kirjoittanut konstaapeleista siihen luku- muttei kirjoitustaitoisten luokkaan kuuluva.
????? ?? ??????.
Avatar
ajanpatina
Jack Bauer
Viestit: 985
Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 5:08 pm
Paikkakunta: Loimaa, Tampere
Viesti:

Re: Vitsejä kaikenlaisia

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Jänis - Kettu ja Karhu

Jänis pomppi metsässä ja sitä vastaan tuli kettu.
Kettu kysyi jänikseltä:" Tiedätkö mitä on looginen ajattelu?"
Jänis ei tiennyt mitä se on.
" No, onko sinulla tulta?" kysyi kettu.?
Jänis :" On.
" Kettu sanoi siihen: "Jos sinulla on tulta, niin silloin sinä tod.näköisesti poltatkin"!?
Jänis : "Kyllä".
"Jos sinä poltat, varmaan juotkin?" kysyi kettu.!?
Jänis siihen : "Kyllä kyllä!"
Sitten kettu sanoi : "Jos juot, käyt varmaan myös baareissa!?"
Jänis : "Käynhän minä!"
Kettu : Jos käyt baareissa, niin isket myös varmaan naisia?"
Jänis : "Kyllähän minä isken".
Sitten kettu: Jos isket naisia, niin saat varmaan pilluakin"!?
Jänis: "Kyllä saan".
Kettu: "Noniin.. Tuollaista on looginen ajattelu.."
Sitte jänis lähti pomppimaan, kun tiesi mitä on looginen ajattelu..
Jänistä vastaan tuli karhu, ja jänis kysyi siltä :
"Tiedätkö mitä on looginen ajattelu?"
Karhu ei tiennyt.
"No, onko sinulla tulta?"
Karhu :" Ei ole ".
Jänis siihen:
" No sitten et saa pillua!"
*************************************************************************************'
Kaikella on aikansa.
Vastaa Viestiin