Miksi epäilet, että tämä ei ole minulla tiedossa?Harriet Makepeace kirjoitti:En missään nimessä ole väittänyt että olisin lukenut kaikki 2500 viestiä. Sitähän mä just harmittelin, ettei siihen ole aikaa..
En tiedä mitä muuta iskujen 'laadusta' on kerrottu, paitsi että kohdistuivat ylävartaloon, mutta olen kuullut että uhria oli puukotettu lukuisia kertoja eli selvästi enemmän mitä olisi tarvittu hänen surmaamiseen, josta on päätelty että tekijä on vihannut/ ollut raivoissaan uhrille. Jos olisit itse selannut aikaisempia viestejä huolellisimmin niin tämä olisi sulla tiedossa.
Minä en puhu ylitappamisesta siksi, että iskuja on ollut paljon vaan siksi, että julkisuuteen annettujen tietojen mukaan tekijä on tehnyt uhrille jotakin aiheetonta, ylimääräistä ja poikkeuksellista väkivaltaa (siis iskujen suuren lukumäärän lisäksi). Mikäli tuo silmienpuhkominen on totta, se kuuluu näihin "ylimääräisiin" ja "poikkeuksellisiin". Kaikki tuollainen menee minun mielestäni henkilökohtaisuuksien piikkiin, jolloin jo senkin perusteella voidaan jättää pois se vaihtoehto, että tekijä olisi ollut ammattitappaja.