Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Samppalainen
Harjunpää

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Samppalainen »

Tiina kirjoitti:^Voi koiraraukat. Ja noilla molemmilla vielä. On se surullista.
Kuva
Onks syltyllä joku koira? Tai tolla toisella näyttelijällä mihin Tiina viittaa?
“Ajattele miten tyhmä keskiverto ihminen on ja pidä mielessä, että puolet heistä on sitäkin tyhmempiä.”
- George Carlin
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Chefile kirjoitti:Tämä ei varsinaisesti naurata, enemmänkin hämmästyttää mutta positiivisella tavalla: käyttäjä Jukka Siintonen (tai jotain sinne päin) on ryhdistäytynyt kuin mies konsanaan! Hän ennen oli joka välissä sättimässä mamuja ja pisti heidän piikkiin monia negatiivisia asioita. Mutta mitäs nyt: hän on ilmaissut muutamankin kerran miten ääliömäistä on epäillä kaikesta lähtökohtaisesti mamuja, vaikkei mitään tietoja olisikaan. Ja siis niinhän se onkin! (Ja todettakoon vielä, että en ole suvakki, ja uskon siihen, että jokaiselle tulee antaa ansionsa mukaisesti! Jos 1% jonkin etnisen taustan omaavista on paskasakkia, ei loppujen 99% tarvitse siitä kärsiä kollektiivisesti.)

Ehdotan nimimerkki Jukka Siintoselle vuoden minfolainen-palkintoa.!
Koin itsekin suuren hämmästyksentunteen, kun huomasin olevani jostain samaa mieltä Jukka Siintosen kanssa ja pystyin jopa lukemaan postauksiansa loppuun asti turhautumatta. Onkohan joku kaapannut tunnukset, kun ihan järkeviäkin nykyään juttelee? Mutta jatka samaan malliin!
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Samppalainen kirjoitti: Onks syltyllä joku koira? Tai tolla toisella näyttelijällä mihin Tiina viittaa?
Välistä poistettu viesti mihin vastasin. Tosi kiva. :D
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kysy mitä vaan ylläpidolta -ketjusta:
mielikki kirjoitti:Miksi nimim. Ärkkele saa jatkuvasti ihan joka viestin jälkeen bannia?? Ei ymmärrä,en näe hänen viesteissä mitään kummallista.
:lol:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Berlin kirjoitti: Kaikenmaailman idiootteja sitä on olemassa. Lapseton, miehetön/vaimoton?
Berlin kirjoitti: Olet aika säälittävä. Et ainakaan äiti, se on käynyt monta kertaa ilmi. Pelkkä säälittävä vanhapiika.
^Berlin tässä vaan vauhdissa sättimässä muita kirjoittajia. Mietin, että mikä sairaus saa ihmisen käyttäytymään näin, mutta sitten tajusin. :idea:
Ei se ole sairaus. Se on vaan pelkkä fobia.
Anuthafobia nimeltään.

Ja niinhän sitä sanotaan, että niistä asioista paljon puhutaan, mitkä omaa mieltä vaivaa.

Mutta älä huoli Berlin. Kyllä se joku mies vielä sinutkin huomaa.
Onhan maahamme tullut tämän ja viime vuoden aikana paljon yksinäisiä nuoria miehiä.
Minä ainakin toivon, että saisit miehen, vaikka hieman huonommankin, mutta silti. :mrgreen:

Ai niin...Myös hymiöfobian olen ollut havaitsevani kyseisessä henkilössä, mutta siihen en voi auttaa.
Ei noita hymiöitä olisi tänne laitettu, jos niitä ei saisi käyttää. :P :P :P
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Joka-alan-asiantuntija Juhani Saari ja linja-autojen konduktöörit...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Radiopuhelin
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Tiina kirjoitti:
Berlin kirjoitti: Kaikenmaailman idiootteja sitä on olemassa. Lapseton, miehetön/vaimoton?
Berlin kirjoitti: Olet aika säälittävä. Et ainakaan äiti, se on käynyt monta kertaa ilmi. Pelkkä säälittävä vanhapiika.
^Berlin tässä vaan vauhdissa sättimässä muita kirjoittajia. Mietin, että mikä sairaus saa ihmisen käyttäytymään näin, mutta sitten tajusin. :idea:
Ei se ole sairaus. Se on vaan pelkkä fobia.
Tavallaan ikävää ja tavallaan naurattaa että Berlinillä on lapsi, miten turvallisen kasvualustan tarjonnee äiti joka notkuu baareissa tappelemassa mamujen kanssa?
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:Pidätkö siis venäläisiä villi-ihmisinä? Heillä oli jo korkeaa kulttuuria samaan aikaan kun esi-isäsi loi paskaa ojan pohjalla ja poltti kaskea metsässä.

Ei ole helppoa olla ulkomaalainen tämän päivän Suomessa. Koitat kovasti pitää kiinni teroitetuista säännöistä ja kun tilanne sattuu kohdalle, koitat selvittää tilanteen hätäkeskusta myöten ja lopulta paska kaatuu niskaan. Sitten on kaiken maailman vajakit huutelemassa asiasta.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! :mrgreen: Shefill tässä paljasti itsensä Stalin-trolliksi. Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.

Menehän nyt siitä nuolemaan Stalinin kuvaa pinnasänkysi päädyssä. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Pidätkö siis venäläisiä villi-ihmisinä? Heillä oli jo korkeaa kulttuuria samaan aikaan kun esi-isäsi loi paskaa ojan pohjalla ja poltti kaskea metsässä.

Ei ole helppoa olla ulkomaalainen tämän päivän Suomessa. Koitat kovasti pitää kiinni teroitetuista säännöistä ja kun tilanne sattuu kohdalle, koitat selvittää tilanteen hätäkeskusta myöten ja lopulta paska kaatuu niskaan. Sitten on kaiken maailman vajakit huutelemassa asiasta.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! :mrgreen: Shefill tässä paljasti itsensä Stalin-trolliksi. Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.

Menehän nyt siitä nuolemaan Stalinin kuvaa pinnasänkysi päädyssä. :mrgreen:
En tiedä onko muut täällä huomannut, että olen haukkunut Venäjän toimia lähes joka käänteessä. Nyt olen sitten Stalin-trolli ja nuolen Stalinin kuvaa. Jostain syystä taas Ärrkeleen juttuihin tuli miesten naaman nuoleminen. Viimeksi puhui mustan miehen siittimestä kuola valuen ja himon kiilto silmissään. Olisit edes yrittänyt ja haukkunut CIA-trolliksi, niin kuin olen saanut kuulla olevani täällä foorumilla, mutta ei sinulla taida tosiaan tuo äly riittää edes siihen.

Painuhan sinne kaappiin takaisin painimaan identiteettisi kanssa.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Ärrkele kirjoitti:Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.
On ollut, mutta se oli ennen vallankumousta. Nykyinen Venäjä on tynkä-Neuvostoliitto.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Chefile
Christopher Lorenzo

Rescuer kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti:Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.
On ollut, mutta se oli ennen vallankumousta. Nykyinen Venäjä on tynkä-Neuvostoliitto.
Kiitos, tätä olen koittanut sanoa. Kannattaa niiden jotka pitää venäläisiä pelkkinä bolsevikkeinä tai kommareina, niin tutustua vähän pidemmälle historiaan. Sieltä löytyy mielenkiintoisia asioita ja korkeaa kulttuuria.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

vitutus,joutas olla ketjun nimi prkl.oikeeta siellä,vasenta siellä.pilaa jo ihan liian monen ketjun mistä jaksais jopa keskustella.Tänne tarviais Kikki hiirtä ja Outoo enkeliä nimimerkeillä.ugh olen puhunut.kirjallisuuden viskiä.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Ärrkele
Adrian Monk

Chefile kirjoitti:En tiedä onko muut täällä huomannut, että olen haukkunut Venäjän toimia lähes joka käänteessä. Nyt olen sitten Stalin-trolli ja nuolen Stalinin kuvaa. Jostain syystä taas Ärrkeleen juttuihin tuli miesten naaman nuoleminen. Viimeksi puhui mustan miehen siittimestä kuola valuen ja himon kiilto silmissään. Olisit edes yrittänyt ja haukkunut CIA-trolliksi, niin kuin olen saanut kuulla olevani täällä foorumilla, mutta ei sinulla taida tosiaan tuo äly riittää edes siihen.

Ehkä kannattaisi kysyä itseltäsi, miksi nuolet kuolleen diktaattorin kuvaa pinnasänkysi päädyssä?

Olisi virheellistä kutsua sinua CIA-trolliksi, koska olet Stalin-trolli ja islamistinen homofoobikko. :mrgreen:
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Chefile
Christopher Lorenzo

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:En tiedä onko muut täällä huomannut, että olen haukkunut Venäjän toimia lähes joka käänteessä. Nyt olen sitten Stalin-trolli ja nuolen Stalinin kuvaa. Jostain syystä taas Ärrkeleen juttuihin tuli miesten naaman nuoleminen. Viimeksi puhui mustan miehen siittimestä kuola valuen ja himon kiilto silmissään. Olisit edes yrittänyt ja haukkunut CIA-trolliksi, niin kuin olen saanut kuulla olevani täällä foorumilla, mutta ei sinulla taida tosiaan tuo äly riittää edes siihen.

Ehkä kannattaisi kysyä itseltäsi, miksi nuolet kuolleen diktaattorin kuvaa pinnasänkysi päädyssä?

Olisi virheellistä kutsua sinua CIA-trolliksi, koska olet Stalin-trolli ja islamistinen homofoobikko. :mrgreen:
Ehkä kannattaisi miettiä ihan hiljaa itsekseen, miksi edes mielessä käy toisen miehen naaman nuoleminen? Tai mustan miehen meisseli? En ole suinkaan homofoobikko, kehotan sinua vain tulemaan kaapista ulos.

Mutta kiva kuulla jos olen Stalin-trolli! Oikeasti se on ensimmäinen kerta kun minua Putinin haukkujaa kutsutaan pro-Venäjä-tyypiksi. Sinä olet hauska poika! :lol:
Ärrkele
Adrian Monk

Chefile kirjoitti:mielessä käy toisen miehen naaman nuoleminen? Tai mustan miehen meisseli? En ole suinkaan homofoobikko
OK, voitko pitää nämä sairaat fantasiasi omana tietonasi. Ei täällä kukaan muu kirjoittele noista kuin sinä. Toivottavasti et saa zika-virusta, tulee vielä pienempipäipäisiä ja -aivoisia ruskeita Shefillejä. :mrgreen:
Vastaa Viestiin