Tiina kirjoitti:^Voi koiraraukat. Ja noilla molemmilla vielä. On se surullista.

Onks syltyllä joku koira? Tai tolla toisella näyttelijällä mihin Tiina viittaa?
Tiina kirjoitti:^Voi koiraraukat. Ja noilla molemmilla vielä. On se surullista.

Koin itsekin suuren hämmästyksentunteen, kun huomasin olevani jostain samaa mieltä Jukka Siintosen kanssa ja pystyin jopa lukemaan postauksiansa loppuun asti turhautumatta. Onkohan joku kaapannut tunnukset, kun ihan järkeviäkin nykyään juttelee? Mutta jatka samaan malliin!Chefile kirjoitti:Tämä ei varsinaisesti naurata, enemmänkin hämmästyttää mutta positiivisella tavalla: käyttäjä Jukka Siintonen (tai jotain sinne päin) on ryhdistäytynyt kuin mies konsanaan! Hän ennen oli joka välissä sättimässä mamuja ja pisti heidän piikkiin monia negatiivisia asioita. Mutta mitäs nyt: hän on ilmaissut muutamankin kerran miten ääliömäistä on epäillä kaikesta lähtökohtaisesti mamuja, vaikkei mitään tietoja olisikaan. Ja siis niinhän se onkin! (Ja todettakoon vielä, että en ole suvakki, ja uskon siihen, että jokaiselle tulee antaa ansionsa mukaisesti! Jos 1% jonkin etnisen taustan omaavista on paskasakkia, ei loppujen 99% tarvitse siitä kärsiä kollektiivisesti.)
Ehdotan nimimerkki Jukka Siintoselle vuoden minfolainen-palkintoa.!
Välistä poistettu viesti mihin vastasin. Tosi kiva.Samppalainen kirjoitti: Onks syltyllä joku koira? Tai tolla toisella näyttelijällä mihin Tiina viittaa?
mielikki kirjoitti:Miksi nimim. Ärkkele saa jatkuvasti ihan joka viestin jälkeen bannia?? Ei ymmärrä,en näe hänen viesteissä mitään kummallista.
Berlin kirjoitti: Kaikenmaailman idiootteja sitä on olemassa. Lapseton, miehetön/vaimoton?
^Berlin tässä vaan vauhdissa sättimässä muita kirjoittajia. Mietin, että mikä sairaus saa ihmisen käyttäytymään näin, mutta sitten tajusin.Berlin kirjoitti: Olet aika säälittävä. Et ainakaan äiti, se on käynyt monta kertaa ilmi. Pelkkä säälittävä vanhapiika.
Tavallaan ikävää ja tavallaan naurattaa että Berlinillä on lapsi, miten turvallisen kasvualustan tarjonnee äiti joka notkuu baareissa tappelemassa mamujen kanssa?Tiina kirjoitti:Berlin kirjoitti: Kaikenmaailman idiootteja sitä on olemassa. Lapseton, miehetön/vaimoton?^Berlin tässä vaan vauhdissa sättimässä muita kirjoittajia. Mietin, että mikä sairaus saa ihmisen käyttäytymään näin, mutta sitten tajusin.Berlin kirjoitti: Olet aika säälittävä. Et ainakaan äiti, se on käynyt monta kertaa ilmi. Pelkkä säälittävä vanhapiika.![]()
Ei se ole sairaus. Se on vaan pelkkä fobia.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!Chefile kirjoitti:Pidätkö siis venäläisiä villi-ihmisinä? Heillä oli jo korkeaa kulttuuria samaan aikaan kun esi-isäsi loi paskaa ojan pohjalla ja poltti kaskea metsässä.
Ei ole helppoa olla ulkomaalainen tämän päivän Suomessa. Koitat kovasti pitää kiinni teroitetuista säännöistä ja kun tilanne sattuu kohdalle, koitat selvittää tilanteen hätäkeskusta myöten ja lopulta paska kaatuu niskaan. Sitten on kaiken maailman vajakit huutelemassa asiasta.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
En tiedä onko muut täällä huomannut, että olen haukkunut Venäjän toimia lähes joka käänteessä. Nyt olen sitten Stalin-trolli ja nuolen Stalinin kuvaa. Jostain syystä taas Ärrkeleen juttuihin tuli miesten naaman nuoleminen. Viimeksi puhui mustan miehen siittimestä kuola valuen ja himon kiilto silmissään. Olisit edes yrittänyt ja haukkunut CIA-trolliksi, niin kuin olen saanut kuulla olevani täällä foorumilla, mutta ei sinulla taida tosiaan tuo äly riittää edes siihen.Ärrkele kirjoitti:Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!Chefile kirjoitti:Pidätkö siis venäläisiä villi-ihmisinä? Heillä oli jo korkeaa kulttuuria samaan aikaan kun esi-isäsi loi paskaa ojan pohjalla ja poltti kaskea metsässä.
Ei ole helppoa olla ulkomaalainen tämän päivän Suomessa. Koitat kovasti pitää kiinni teroitetuista säännöistä ja kun tilanne sattuu kohdalle, koitat selvittää tilanteen hätäkeskusta myöten ja lopulta paska kaatuu niskaan. Sitten on kaiken maailman vajakit huutelemassa asiasta.Shefill tässä paljasti itsensä Stalin-trolliksi. Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.
Menehän nyt siitä nuolemaan Stalinin kuvaa pinnasänkysi päädyssä.
On ollut, mutta se oli ennen vallankumousta. Nykyinen Venäjä on tynkä-Neuvostoliitto.Ärrkele kirjoitti:Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.
Kiitos, tätä olen koittanut sanoa. Kannattaa niiden jotka pitää venäläisiä pelkkinä bolsevikkeinä tai kommareina, niin tutustua vähän pidemmälle historiaan. Sieltä löytyy mielenkiintoisia asioita ja korkeaa kulttuuria.Rescuer kirjoitti:On ollut, mutta se oli ennen vallankumousta. Nykyinen Venäjä on tynkä-Neuvostoliitto.Ärrkele kirjoitti:Venäjällä ei ole ollut ikinä mitään muuta kuin bolsevikki-mongoloideja ja kommunisti-teurastajia.
Ehkä kannattaisi kysyä itseltäsi, miksi nuolet kuolleen diktaattorin kuvaa pinnasänkysi päädyssä?Chefile kirjoitti:En tiedä onko muut täällä huomannut, että olen haukkunut Venäjän toimia lähes joka käänteessä. Nyt olen sitten Stalin-trolli ja nuolen Stalinin kuvaa. Jostain syystä taas Ärrkeleen juttuihin tuli miesten naaman nuoleminen. Viimeksi puhui mustan miehen siittimestä kuola valuen ja himon kiilto silmissään. Olisit edes yrittänyt ja haukkunut CIA-trolliksi, niin kuin olen saanut kuulla olevani täällä foorumilla, mutta ei sinulla taida tosiaan tuo äly riittää edes siihen.
Painuhan sinne kaappiin takaisin painimaan identiteettisi kanssa.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Ehkä kannattaisi miettiä ihan hiljaa itsekseen, miksi edes mielessä käy toisen miehen naaman nuoleminen? Tai mustan miehen meisseli? En ole suinkaan homofoobikko, kehotan sinua vain tulemaan kaapista ulos.Ärrkele kirjoitti:Ehkä kannattaisi kysyä itseltäsi, miksi nuolet kuolleen diktaattorin kuvaa pinnasänkysi päädyssä?Chefile kirjoitti:En tiedä onko muut täällä huomannut, että olen haukkunut Venäjän toimia lähes joka käänteessä. Nyt olen sitten Stalin-trolli ja nuolen Stalinin kuvaa. Jostain syystä taas Ärrkeleen juttuihin tuli miesten naaman nuoleminen. Viimeksi puhui mustan miehen siittimestä kuola valuen ja himon kiilto silmissään. Olisit edes yrittänyt ja haukkunut CIA-trolliksi, niin kuin olen saanut kuulla olevani täällä foorumilla, mutta ei sinulla taida tosiaan tuo äly riittää edes siihen.
Painuhan sinne kaappiin takaisin painimaan identiteettisi kanssa.
Olisi virheellistä kutsua sinua CIA-trolliksi, koska olet Stalin-trolli ja islamistinen homofoobikko.
OK, voitko pitää nämä sairaat fantasiasi omana tietonasi. Ei täällä kukaan muu kirjoittele noista kuin sinä. Toivottavasti et saa zika-virusta, tulee vielä pienempipäipäisiä ja -aivoisia ruskeita Shefillejä.Chefile kirjoitti:mielessä käy toisen miehen naaman nuoleminen? Tai mustan miehen meisseli? En ole suinkaan homofoobikko