Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Voi olla,tässä ilmottautuu ensimmäinen,ei hajuakaan missä lähin.Tosin oletan että ensimmäinen olisi lähinnä olevassa kerrostalossa jonne on yli 1km:n matka mutta en ole tarkastanut asiaa.Pitää vissii rakentaa kellariin omaMotiivitOn kirjoitti: Voiko olla että joku onneton (aikuinen) ei tämänpäivän Suomessa tiedä asuinpaikkansa lähintä väestönsuojaa?
sama seuraavalle
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Ehkä siitä, että keskeneräiset asiat rasittavat ja varsinkin ajatuskulku jota ei ole saanut päätökseen, jumittuu mieleen kunnes se on suoritettu loppuun edes jonkinlaiseen tyydyttävään tulokseen. Samasta syystä jotkut tulevat hulluiksi, kun jokin pakkoajatus jyllää mielessä antamatta hetkenkään rauhaa.
Uskotko, että oman koiransa parvekkeelta pudottava henkilö voisi tehdä jotain samansuuntaista myös kanssaihmiselleen?
Uskotko, että oman koiransa parvekkeelta pudottava henkilö voisi tehdä jotain samansuuntaista myös kanssaihmiselleen?
Nothing is quite what it seems
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tarvittaisiin Euroviisuketju! Olen parantumaton Euroviisuisti, pahin paha tapa mitä minulla on. Joka vuosi näihin aikoihin alkaa kuume nousemaan ja alan etsimään sinä vuonna esiintyviä jo tiedossa olevia esiintyjiä ja heidän kilpailukappaleitaan. Toistaiseksi kuulemistani Waldo on reilussa johdossa jo nyt. O_ORetku kirjoitti:Kerro yksi parannus minkä haluaisit Murha-infon sivustoille, vai onko nämä jo valmiit ja toimivat sivut?
Kuuntelin juuri kaikkien aikojen lempieuroviisukappaleeni läpi ja huomasin, että joko hyviä kappaleita tulee koko ajan enemmän mitä pidemmälle päästään (tosin joinakin vuosina ei ole ollut yhtään hyvää kappaletta, mutta esimerkiksi vuodet 2007 ja 2008 olivat voitokkaita hyvien kappaleiden rintamalla) tai sitten sitä vain muistaa ne vielä niin paljon paremmin.
Mikä on ensimmäinen Euroviisukappale jonka muistat kuulleesi ja josta pidit? (Ja tähän ei kelpaa vastaus "Euroviisut on sontaa" tms. Oikeasti hei nyt kunnollinen vastaus niiq.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tottahan mä nyt tuon muistan, Marionin Tom-tom-tom...VoDKa kirjoitti:
Mikä on ensimmäinen Euroviisukappale jonka muistat kuulleesi ja josta pidit? (Ja tähän ei kelpaa vastaus "Euroviisut on sontaa" tms. Oikeasti hei nyt kunnollinen vastaus niiq.)
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=75&t=369&a=2868
Mitä mieltä olet Lex Nokiasta? Onko se perustuslain vastainen?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Onhan toiveet mailien tunnistetietojen urkinnasta lainvastaiset. Viba taitaa tulla siinä, että siinä annetaan joillekin yksityisille yrityksille käytännössä jopa poliisia suuremmat valtuudet, mikä on perustuslaillisesti ongelmallista.
Itse suon tämän urkinnan yhtenä väylänä vähemmän mutta se on vain vaatimaton mielipiteeni. Tosin tv-uutisten mukaan ainakin tämä säpö kohu olisi ollut uutisankka.
edit, kysymys jäi. Pimeä kuja. Mies tulee vastaan. Ottaa sua kiinni harteista ja sanoo rauhallisella äänellä; Mä nyt raiskaan sut, ilman väkivaltaa jos olet iisisti. Mitä sä teet?
Itse suon tämän urkinnan yhtenä väylänä vähemmän mutta se on vain vaatimaton mielipiteeni. Tosin tv-uutisten mukaan ainakin tämä säpö kohu olisi ollut uutisankka.
edit, kysymys jäi. Pimeä kuja. Mies tulee vastaan. Ottaa sua kiinni harteista ja sanoo rauhallisella äänellä; Mä nyt raiskaan sut, ilman väkivaltaa jos olet iisisti. Mitä sä teet?