Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Jos pidät fysiikanlakeja kumoamattomina olet auttamattoman jäljessä, ne ovat kumoutuneet tieteessä jo vuosikymmeniä sitten liittymättä nyt tähän tapaukseen, koska en myöskään itse usko Annelin omaavan Jeesuksen kykyjä fysiikanlakien kumoamiseen, kuten vetten päällä kävelyyn.
Mutta asia johon et ole kiinnittänyt huomiota kuulusteluissa on kohta, jossa AA toteaa, että jos tuo on minun ääneni, niin...

No, oliko se hänen ääni? Kysymys, jonka olen monta kertaa esittänyt, ja mielestäni täysin aiheellisesti jos henkilö itsekin sanoo, että "jos on minun ääneni".
Alethes doksa meta logu
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Kuolemannaakka kirjoitti:Mitä samaa laulua mä muka laulan...? :?
Mun lauluissahan on äärimmäisen vaihteleva repertuaari, et ole Mileva vaan lukenut alusta alkaen=) Ulvila-keissiäkin olen tarkastellut joka ainoasta suunnasta ja kehittänyt teoriaa jos toistakin kaikista mahdollisista syyllisyysolettamista lähtien, kuitenkin reaalimaailman muistaen ja sitä ohjenuorana pitäen. Ja aina asiat perustellen, tai jos asiaa ei voi perustella faktoilla, kertoen, että MINUN mielestäni, jolloin on kyse vain loogisesta pohdiskelusta, ei milloinkaan varmoista väitteistä=)

Totuus on aina out there, ei koskaan in here. Vain fysiikan lakeja pidän kumoamattomina.
Kyllä minä, Naakka-hyvä, olen kaikki ketjut lukenut, ihan totta. Aloitin lukemisen toukokuussa 2011, Minfoon liittymiseni ajankohdasta voit katsoa, milloin olin "valmis". Kaikkea en tietenkään ulkoa muista -kuten aloittelijamainen mokani us:n suhteen paljastaakin- mutta tietynlainen kuva on kirjoittajista muodostunut. Tein profiloinnin samaan tyyliin, kuin piirtelen karikatyyrejä: poimin pari mielenkiintoista, silmiinpistävää ominaisuutta, ja korostan niitä potenssiin kymmenen. Yritin löytää kaikista sekä hyviä, että huonoja puolia, ja olla piittaamaatta henkilökohtaisista näkemyksistäni. Yv:llä voin toki niistäkin kertoa, julkisesti olen tietysti mahdollisimman korrekti ja puolueeton :wink:
ulkosuomalainen
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Tara -- juu, itse sopankeittajan voi haivyttaa nakyvistaan mutta sitten muut viittaavat. Kuoliaaksivaikeneminen ei naapuripalstallakaan nakojaan toiminut. Vuoden jaksoi puhua itselleen.
Muuten voisi kohdella kuin ilmaa mutta kun muu keskustelu uppoaa siihen pohjattomaan foliohattufaktalettoon.

P.S. Skoonelle pikavilkutuksia. Hyva muisti!
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Sirpa

Jassoo ja täällä loistaa suuri Järjenvalo - "... jaksoi puhua ittelleen", ja sinäkin sen tiedät? Se on näitä samoja tarinoita, kun kapakan naapuripöydästä lausuttu: "On se ihme - joka päivä toikin täällä istuu, eiks sillä oo muuta tekemistä?"
Alethes doksa meta logu
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Sirpa kirjoitti:Jassoo ja täällä loistaa suuri Järjenvalo - "... jaksoi puhua ittelleen", ja sinäkin sen tiedät? Se on näitä samoja tarinoita, kun kapakan naapuripöydästä lausuttu: "On se ihme - joka päivä toikin täällä istuu, eiks sillä oo muuta tekemistä?"
Ei mene läpi. Täällä (ja naapuripalstalla) voi tehdä em havainnon vaikka ei muutamaan päivään paikalla kävisikään, itsensä kanssa keskustelijan jäljet sieltä silti voi nähdä..
..saapa nähä..
Sirpa

Mutta mitä ilmeisemmin et ole tutustunut aiheeseen, jos oletat sen olevan yksinpuhelua?!

Vakavasti puhuen se ei ole kunnolla edes sitä, vaan se on uutisarkisto, ja lähtee liikkeelle syyskuun 2010 maanpetosrikosuutisoinnista, ja seuraan siinä - poimien uutiset talteen - Suomen tärkeimmät tapahtumat etsien uutisoinnin aiheille myös taustoja.

Tämä aika on mieletön - uutisia virtaa solkenaan, kukaan ei tiedä enää mistään mitään, kukaan ei kanna vastuuta mistään, eikä välitä. Suomessa uutisoidaan tehty maanpetosrikos, ja kansa joko kohauttaa olkapäitään tai ei ole edes kuullut?! Olin ihmeissäni. Kaikki ovat jotenkin kuin hypsoosissa?!

Sitten ajattelin, että minulla on aikaa etsiä ja penkoa tuota tietoa kaikille niille, jotka haluavat tietää, että mitä todellisuudessa Suomessa ja Euroopassa tapahtuu. Ja nykyiseen tilanteeseen voi lyhyesti todeta, että loppuvuodesta 2010 suoritettiin EU:ssa vallankaappaus, joka on sekä takautuvasti että nyt syynä siihen mitä merkillistä ympärillämme tapahtuu ja on tapahtunut.

Kun aloitin ketjun nimellä "Suomen vai suomalaisten turva uhattuna" (aloitin sen nimenomaan hejacissa, koska täällä tuollaisen tekeminen on tämän huutelun vuoksi täysin mahdotonta) en hurjimmissa kuvitelmissanikaan olisi uskonut mitä löydän, eikä tuo arkisto ole tarkoitettu heikkohermoisille - tieto lisää tuskaa, ja tarvetta ryhtyä kiljumaan äkkiä foliohattuja esille. Mutta totuus on totuus, eikä se tulessakaan pala. Mutta toisaalta olen ihan tyytyväinen jos Korvatunturilla tontut nukkuvat ruususen untaan, se juuri on Suomen viehätys.

Joka tapauksessa - siinä on koottuna melkoinen pläjäytys Suomen historiaa, jota ei ehkä muualle ole koottuna noina historiallisina hetkinä, kun EU:n iskujoukot oli laitettu Suomessa hälytysvalmiuteen, ja silloin, kun Suomen armeija ei suostunut enää olemaan poliitikkojen käskyvallan alla, ja alkoi finanssikriisi, jolla ryhdyttiin toistuvasti rikkomaan Lissabonin sopimusta, siellä on tietoa EU:sta, ja Suomen rikoksia aina firmojen omistajasuhteisiin, ja kadonneista kultaharkoista koskien Suomen valuuttavarantoa.

Doctor Lecterin kanssa kävimme siellä hyvin antoisan politiikkakeskustelun vaalien alla, kun tutkin, että onko perussuomalaisista todella veistämään vielä tulppaa tuohon uppoavan paatin pohjaan nimeltä Suomi. Ei ollut.

Vain tyhmä pilkkaisi tuota kokoamaani aineistoa - se on uskomattomien ja lukemattomien työtuntien määrätietoinen työ ja tulos. Ja olen tuon työn tehnyt kaikille niille, jotka ovat olleet kiinnostuneita tiedosta laidasta laitaan - myös uskonnosta ja mystiikasta.

Tuohon kirjoittamiseen laitoin sekä sydämeni että sieluni, ja se on avoin kirje kaikille niille, jotka välittävät.
Alethes doksa meta logu
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Sirpa kirjoitti:Mutta mitä ilmeisemmin et ole tutustunut aiheeseen, jos oletat sen olevan yksinpuhelua?!
Jo sivukaupalla viestien kirjoittajina ovat ollet Sirpa, Sirpa, Sirpa etc niin eikö tuo ole yksinpuhelua?

Ei kiinnosta enempää..
..saapa nähä..
Sirpa

Ehkä se ei ollutkaan tarkoitettu sinulle? Oletko miettinyt? Ja kyllä - sain todella tehdä työni rauhassa, mutta joukossa on useita erittäin hyviä komnentteja myös. Haluaisitko kieltää tuollaisten tekemisen, jos se ei itseäsi kiinnosta?

En nyt oikein ymmärrä, että miksi olet kokenut tarvetta käydä ikään kuin kurkkimassa oven raosta, ja sitten mökötät täällä kädet lapsellisesti puuskassa?! Onhan se nyt sanomattakin selvää, ettei kaikkia kiinnosta kaikki. Mikä on ongelman nimi?

Niin olisikohan pitänytkin tehdä sama 10 tuplatriplanikillä, mitenkä asia - siis tuo aihe - olisi siitä muuttunut - ei mitenkään - mutta kun hän on käynyt laskemassa, että miten monta kertaa siellä lukee Sirpa, Sirpa, Sirpa...

Se siitä 20 prosentin motivoituneesta todellisuuden havainnoinnista. :shock:
Alethes doksa meta logu
visitor59
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja visitor59 »

ulkosuomalainen kirjoitti:
Paljon Ulvila-tapausta etp:stäkin seuranneena ja sieltä asioita rehellisesti poiminneena, toivoisin että oikaisisit kavereidesi ('syyllistäjien fan club' ) vääriä tietoja jatkossa.
Hau itsellesi, Turre. Minulle tuli sinua itse asiassa ikava (kukapa olisi uskonut... :oops: ) kun tama pro-Anneli argumentointi on nyt lahinna untuvikkojen ja salaliittolaisten hallussa. Vaaria tietoja olen oikaissut puolin ja toisin, todistettavasti, ajan ja mielenkiinnon salliessa. Kuten tasta alyttomasta pro-Anneli Jukkatapettiinolohuoneessa-inttamisesta ja ulkopuolisenrepliikitkatosivatnauhalta-kalabaliikista kuitenkin kay ilmi, joskus ei ole mitaan tehtavissa. Joillakin on ilmeisesti aivat omat agendansa palstalla roikkumiseen. Kuka mistakin kiksinsa saa.

Asiallisen keskustelun nama horhelot kuitenkin tappavat alkuunsa kun naiden "faktat" ovat tulleet jumalallisena ilmoituksena (salakielella, yleensa kirjoitus/ymmarrysvirheiksi naamiotuneina) iltapulujen profeetoilta eika niita mikaan maallinen todistelu voi horjuttaa.

Syksynjatkoa.
Jos jaat kirjoittajia pro/against akselilla, niin oletko siis itse anti-Anneli ryhmän edustaja ?
Bushin: You're either with us, or against us (tai oikeammin: Either you are with us, or you are with the terrorists) mentaliteetti on asioiden liiallista yksinkertaistamista ( tai kenties pelkästään yksinkertaisuutta ? ).

Toivotaan ettet kuitenkaan alennu nimittämään sitä pahan akseliksi siis sen lisäksi, että nyt jo olet määritellyt sen jonkinlaiseksi "tyhmyyden akseliksi". Jotenkin vain Bush:mainen lähestymistapa ei oikein istu yritettäessä osoittaa toisten tyhmyyttä....

En ole kovin tarkkaan näitä ketjuja jaksanut seurata, joten en myöskään ole tietoinen kaikista anti-Anneli / pro-Anneli ryhmän mahdollisista saavutuksista.

Näin "maalikkona" kun näyttää vähän siltä, että pidättäydytään tiukasti omissa MUTU-kuopissa.
Niin voisitko ystävällisesti valaista:
Minkälaisia konkreettisia tuloksia ja faktoja oma anti-Anneli ryhmänne on ylivertaisella älyllään ja asiallisuudellaan löytänyt / havainnut ?
ulkosuomalainen
Michael Knight

Sita todella kannattaa maaritella heti alunalkaen missa joukoissa seisoo, ettei tule vaarinkasityksia.
Jos sina olet ottanut nama tohtoroituHakenauha ja Jukkatapettiinolohuoneessa ja itseasiassaolikyseessaJukkaLehtoeikaLahti--postit vakavasti ja uskot niihin, olen todella eri jengissa kuin sina, enka viitsi enaa laittaa aikaani naiden tyhmyyksien edelleenvatvomiseen.

Itse olen siina joukossa, joka on sita mielta, etta todisteet viittaavat pikemminkin syyllisyyteen mutta naytto ei huonon alkuperaisen rikospaikkatutkinnan vuoksi riittanyt.

Tapaus on monimutkainen eika mitaan oikotieta sen ymmartamiseen ole. Kiistattomia faktoja on vahan. Mitaan lusikalla syotettavaa 5-kohdan soundbitea Annelin syyllisyyden puolesta en valitettavasti pysty tarjoamaan.

Confucius
Sirpa

No nyt, no nyt mä sain...

Olen tässä edellä huhuillut vaikka kuinka monta kertaa niistä syyllisyyden todisteista, niin nyt kun jälleen niistä mainitsit, niin kerrotko nyt vihdoinkin mitkä ne on, kun Valkamakin olisi ikionnellinen, kun hänellä on vain spekulaatiota.

Paskan monimutkainen, tää juttu on maailman simppelein, mutta kun te kaluatte kaikki luut mitkä teille viskotaan kuin rakkikoiralauma, niin kai siinä pää menee sekaisin kellä tahansa.

Nämä on oikein poliitikkoja, samalla tavalla ne sotki ihmisten päät Kreikalla ja finanssikriisillä, missä ei ole mitään totuuden pohjaa.

Ai niin juu, innostuin liikaa, sehän olikin viimeisessä lauseessa, ettei niitä todisteita sitten ollutkaan.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Loka 06, 2011 11:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
visitor59
Roger Murtaugh

ulkosuomalainen kirjoitti:Sita todella kannattaa maaritella heti alunalkaen missa joukoissa seisoo, ettei tule vaarinkasityksia.
Jos sina olet ottanut nama tohtoroituHakenauha ja Jukkatapettiinolohuoneessa ja itseasiassaolikyseessaJukkaLehtoeikaLahti--postit vakavasti ja uskot niihin, olen todella eri jengissa kuin sina, enka viitsi enaa laittaa aikaani naiden tyhmyyksien edelleenvatvomiseen.
Eli Sinulle tämä foorumi siis edustaa "joukoissa seisomista" - heh . minä kun tyhmyyksissäni kuvittelin tämän olevan avoin foorumi. Mutta tuo nyt ei kuitenkaan ollut se perimmäinen syyni miksi viestiäsi kommentoin. Vaan:
Tässä foorumissa on monta ns. vakio-osallistujaa, jotka ovat jo vuosia junnaneet asiaa edestakaisin (itsekin olen siihen syyllistynyt) - tulos = 0.
Tuosta voisi "ilkeyksissään" päätellä ettei tämän porukan kyvyt tule jatkossakaan riittämään muuhun kun spekulointiin. Työelämässä tämä porukka pantaisiin ns. vaihtoon - ja tilalle uusi remmi .... Siksi on mielestäni arveluttavaa tyrmätä uusien osallistujien mielipiteet "kerettiläisinä" - ja suhtautua heidän yrityksiinsä alentuvasti "häiriötekijänä". Eivät he sentään mitään tärkeää "tutkimusta "täällä keskeytä tai häiritse. Ja suurin hölmöys on yrittää saada heidät omaksumaan ne samat "totuudet" ja ennakko-asenteet, jotka tämän foorumin ovat jumittaneet.
ulkosuomalainen kirjoitti: Itse olen siina joukossa, joka on sita mielta, etta todisteet viittaavat pikemminkin syyllisyyteen mutta naytto ei huonon alkuperaisen rikospaikkatutkinnan vuoksi riittanyt.

Tapaus on monimutkainen eika mitaan oikotieta sen ymmartamiseen ole. Kiistattomia faktoja on vahan.
Mitä ihmeen monimutkaista tässä nyt on ? Peräti kaksi vaihtoehtoa ja kummankaan tueksi ei löydy rittävää näyttöä ... On se ratkaisu sekin kun myöntää ettei näyttöä ole.
ulkosuomalainen kirjoitti:Mitaan lusikalla syotettavaa 5-kohdan soundbitea Annelin syyllisyyden puolesta en valitettavasti pysty tarjoamaan.
Eli mutulla menet Sinäkin ... mutta pro-Anneli ryhmä on foliohattuja ... Heh
ulkosuomalainen
Michael Knight

Herttinen. Missaan nimessa en ole tyrmannyt kenenkaan uuden osallistujan mielipidetta tai leimannut kaikkia pro-Annelilaisia foliohatuiksi. Mista hatusta sina taman tempaisit? Foliohattua olen sovitellut yhdelle ainokaiselle sirpaletietokirjoittajalle ja kaikille tahan uskoville. Tama kirjoittaja ei todellakaan ole uusi osallistuja vaan loikkasi taalta naapuripalstalle, jossa on oman todistuksensa ja pikakatsauksen mukaan harvinaisen aktiivisesti seurannut keissia iltapuluista.

Untuvikoissa ei ole muuta vikaa kuin, etta rupeavat keksimaan pyoraa uudelleen, kun eivat viitsi lukea vanhoja ketjuja ja siksi esittavat kaikenmaailmaan vaitteita, jotka eivat sovi mihinkaan edes riidattomaan todistusaineistoon.
Ja suurin hölmöys on yrittää saada heidät omaksumaan ne samat "totuudet" ja ennakko-asenteet, jotka tämän foorumin ovat jumittaneet.
Jos haluat rakennella luovasti omia teorioitasi, jotka eivat pohjaa MIHINKAAN jo kahden oikeusasteen hyvaksymaan/kirjaamaan todistusaineistoon, be my guest. Vanhan jengin kunnioitusta et silla saa mutta miksi sina naiden keharaakkien mielipiteesta edes valitat? Tuskin naista kukaan on sinua toihin ottamassa. Tai toisinpain.

Arsyttavat kirjoittajat saa helposti pois silmista-- huom. vihamiestoiminto. Ulvila-osiossa on myos Anneliin positiivisesti suhtautuvien ketju, jossa voi rauhassa patea.

p.s.
visitor 59 kirjoitti
Mitä ihmeen monimutkaista tässä nyt on ? Peräti kaksi vaihtoehtoa ja kummankaan tueksi ei löydy rittävää näyttöä ... On se ratkaisu sekin kun myöntää ettei näyttöä ole.
Toistan itseani ylta kun et nayttanyt uskoneen kerrasta:
ulkosuomalainen kirjoitti
Itse olen siina joukossa, joka on sita mielta, etta todisteet viittaavat pikemminkin syyllisyyteen mutta naytto ei huonon alkuperaisen rikospaikkatutkinnan vuoksi riittanyt.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Pe Loka 07, 2011 2:00 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Confucius
visitor59
Roger Murtaugh

ulkosuomalainen kirjoitti:Herttinen. Missaan nimessa en ole tyrmannyt kenenkaan uuden osallistujan mielipidetta tai leimannut kaikkia pro-Annelilaisia foliohatuiksi. Mista hatusta sina taman tempaisit? Foliohattua olen sovitellut yhdelle ainokaiselle sirpaletietokirjoittajalle ja kaikille tahan uskoville. Tama kirjoittaja ei todellakaan ole uusi osallistuja vaan loikkasi taalta naapuripalstalle, jossa on oman todistuksensa ja pikakatsauksen mukaan harvinaisen aktiivisesti seurannut keissia iltapuluista.
Katsot siis "velvollisuudeksesi" määritellä millaisia ajatuksia tässsä foorumissa sopii / ei sovi esittää. Eiköhän se ole adminien velvollisuus. Kuten itsekin jäjempänä toteat:
ulkosuomalainen kirjoitti: Arsyttavat kirjoittajat saa helposti pois silmista-- huom. vihamiestoiminto
Ei sen käyttö ole Sinultakaan kielletty, jos joku "sirpaletieto" häiritsee.
ulkosuomalainen kirjoitti: Untuvikoissa ei ole muuta vikaa kuin, etta rupeavat keksimaan pyoraa uudelleen, kun eivat viitsi lukea vanhoja ketjuja ja siksi esittavat kaikenmaailmaan vaitteita, jotka eivat sovi mihinkaan edes riidattomaan todistusaineistoon.
No kuka mitäkin arvostaa - minusta heidän viestejään on mukavampaa lukea kuin monen ns. konkarin kehäajatuksia. Kannattaa muistaa sekin, että "riidaton todistusaineisto" ei tarkoita muuta kuin sitä ettei sitä ole tähän mennessä riitautettu. On täysin mahdollista että näin tapahtuu jatkossa.
Eli lyhyesti sanottuna - kaikella sillä keskustelulla ja "konsensuksella" joka mielestäsi joidenkin yksityiskohtien suhteen on saavutettu - ei ole mitään merkitystä. Eikä aikaisempia "totuuksia" sen takia kannata uusille kirjoittajille minään "reunaehtoina" esittää.

Ihan vaan esimerkiksi tuo Häke-nauha - onhan siitä täällä keskusteltu satoja sivuja - ja nyt ollaankin yhtäkkiä aivan uudenlaisessa tilanteessa sen suhteen.

Antaa uusien kirjoittajien assosioida vapaasti - ja löytää itse omat reunaehtonsa.
ulkosuomalainen kirjoitti: Jos haluat rakennella luovasti omia teorioitasi, jotka eivat pohjaa MIHINKAAN jo kahden oikeusasteen hyvaksymaan/kirjaamaan todistusaineistoon, be my guest. Vanhan jengin kunnioitusta et silla saa mutta miksi sina naiden keharaakkien mielipiteesta edes valitat? Tuskin naista kukaan on sinua toihin ottamassa. Tai toisinpain.

En minä koe Sinun, tai kenenkään muunkaan mielipidettä itselleni miksikään uhaksi - ja toivonkin että esitetään mahdollisimman monia täysin erilaisia mielipiteitä. Leimaaminen taas pyrkii sita omien ajatusten vapaata ilmaisua rajoittamaan - ja siitä Sinulle huomautin.

Minun henkilökohtaisella mielipiteelläni tai sillä mihin se perustuu, ei pitäisi tässä asiassa olla mitään merkitystä.

Tuohon Sinun "Vanhan jengin kunnioitusta" saamiseen etc. , ei voi kuin nauraa.
Siis oikeasti - Anonyymia "virtuaalista kunnioitusta" - virtuaalista pätemistä - ja työvoiman palkkaamista täältä ???? Huh huh.
ulkosuomalainen
Michael Knight

^Meita on moneksi.

P.S. Tassa blast from the past
Kirjoittaja ulkosuomalainen päivämäärä Pe Touko 07, 2010 1:56 pm
visitor59 kirjoitti
Asiantuntijat ovat samantasoisia, tai puolustuksen omat jopa hieman arvostetumpia ammattilaisia. Tuloksena on kaksi erilaista kuvaa totuudesta - joilla kummallakin on omat toisistaan poikkeavat "faktat". Tästä eteenpäin on kaikki pelkkää mutua, johon vaikuttaa paljon muukin kuin ne ristiriiitaiset asiantuntija lausunnot. Ihminen ei tee päätöksiä loogisesti, eivät edes tuomarit, vaikka niin tietysti ihannetapauksessa pitäisi olla.

Tama nakyy selvasti myos taalla. Kukaan meista ei nae malkaa omassa silmassaan. Omista asenteistasi todistuksena esim lausunnot amamttilaisista: et ottanut kantaa siihen, etta unitutkija antaa lausuntoja intohimosurmista tai "ammattilaisista" pernavammoista mutta arvostelit ankarasti aanitutkijaa, joka kuunteli nauhan useamman kerran--ammattilainen kun tekee vain kerran. Tosiaalta olet valmis uskomaan ammattimaiseen u-pistoon kuluneella fileerausveitsella tai ammattimurhaajaan, joka tulee ryminalla ikkunasta sisaan pimeaan taloon taskulampun varassa, astalo takataskussa, ja kuluttaa 10 minuuttia ja kayttaa kolmea valinetta yhteen surmaan. Et usko(nut) ikkunan rikkomiseen menevan enempaa kuin pari sekuntia ja edelleen kyseenalaistat poliisin (myos alkuperaisen tutkijan) arviot. Edellen uskot, etta ihmisella menee unesta fight or flight tilanteeseen heraamiseen /valmiustilaan pitka aika. Ja etta Annelin lasten aitinsa kanssa viettama aika ennen pidatysta on ollut keskimaarin 10 vuotta kun se julkisten tietojen varassa on ollut 8,5. The devil is in the details.

Itsellani on omakohtaista kokemusta kaksinkertaisen lasin rikkomisesta, yolla aaniin heraamisesta, laheisen vakivaltaisesta kuolemasta, veitsien terottamisesta, murtovarkaudesta, aidinvaistosta ja hmmm... yhteen ja jakolaskusta :-) Eli mun sokeat kohdat on tietenkin ihan toiset.

Mukava on tietenkin huomata, etta maasta riippumatta nama keskustelukerhot on aina samanlaisia: ihmiset, jotka ovat eri mielta kirjoittajan kanssa ovat alykaapioita.
Mikaan ei todellakaan muutu ikina.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Pe Loka 07, 2011 2:49 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Confucius
Vastaa Viestiin