Palstan loukkaavat kirjoitukset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Foobar? :) Mitäs se tarkoittaa?
viikate
Sofia Karppi
Viestit: 443
Liittynyt: Su Kesä 17, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja viikate »

Sami se jaksaa ilahduttaa meitä loistavilla kommenteillaan vaikka on ehdonalaisuudessa.


Sami kirjoitti:
Mikko ja lapsi pääsivät turvakotiin. Turvakodissa Mikko alkoi laittaa elämäänsä järjestykseen. hän haki avioeroa ja lapsen yksinhuoltajuutta.
XDDDDD Voi Mikko parkaa. Aika nynnerö pelle kun ei saa akkaansa kuriin, hahahahha!
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

viikate kirjoitti:Sami se jaksaa ilahduttaa meitä loistavilla kommenteillaan vaikka on ehdonalaisuudessa.


Sami kirjoitti:
Mikko ja lapsi pääsivät turvakotiin. Turvakodissa Mikko alkoi laittaa elämäänsä järjestykseen. hän haki avioeroa ja lapsen yksinhuoltajuutta.
XDDDDD Voi Mikko parkaa. Aika nynnerö pelle kun ei saa akkaansa kuriin, hahahahha!
Joo, kaikkihan me olemme huomanneet että Sami on Sami... Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan... ;)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä jo odotin, että koska samille napsahtaa nakki
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Kalessin kirjoitti:mä jo odotin, että koska samille napsahtaa nakki
Ja nyt on napsahtanut? Mitä toi nyt sitten käytännössä tarkottaa se kasvatus-systeemi? :)
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Cicciolina kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:mä jo odotin, että koska samille napsahtaa nakki
Ja nyt on napsahtanut? Mitä toi nyt sitten käytännössä tarkottaa se kasvatus-systeemi? :)
Kai sitä, ettei Sami pääse vähään aikaan ilahduttamaan meitä omilla ajatelmillaan :roll:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Eihän ne mielipiteet mitään -ärsyttävätkään.
Mutta törkeä kielenkäyttö yleensäkin. Onkohan hän jotenkin "sokea" huomaamaan, mikä on suoraa törkeilyä ja missä menee raja. :?:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

ohoo, vai kasvatuslaitokseen...

sami oli aika nuori henkilö varmaankin, 12 v?? :shock:

tai sitten muuten vähän yksinkertainen ja sivistymätön :lol:
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

blackwidow kirjoitti:ohoo, vai kasvatuslaitokseen...

sami oli aika nuori henkilö varmaankin, 12 v?? :shock:

tai sitten muuten vähän yksinkertainen ja sivistymätön :lol:
Itse veikkailin tuossa samaa, joku keskenkasvuinen veijari.. Tai sitten ihan oikeasti aikamies jolla lapsen jutut. Tai mitäpä jos nimim takaa paljastuukin naishlö...? Hiukan katkeroitunut ja jotai... No, tää ei enää pysy aiheessa... :)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

poitsu mikä poitsu, kyllähän sen jo tekstistäkin näkee.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Kyllä Sami on noiden juttujen perusteella ihan fiksu tyyppi. Tosin nähtävästi saa kiksejä typerän/lapsellisen leikkimisestä/esittämisestä, niin kuin allekirjoittanutkin. Tosin huomattavasti useammin.
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Niin tai hänellä on vaan erillainen tapa ilmaista asioita... Suorastaan röyhkeä. ;) Varmasti fiksuakin kannanottoa häneltäkin tulis jos vaan kaikkea huomiota ei veisi nuo typerät kommentit. Jokaisella meistähän on kuitenkin oma tyylimme tuoda asiat julki, mut huomioida sitten kuitenkin pitää muutkin. Ja kuten huomaamme, fiksuus jäi varjoon; ->kasvatuslaitokseen.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Cicciolina kirjoitti:Niin tai hänellä on vaan erillainen tapa ilmaista asioita... Suorastaan röyhkeä. ;) Varmasti fiksuakin kannanottoa häneltäkin tulis jos vaan kaikkea huomiota ei veisi nuo typerät kommentit. Jokaisella meistähän on kuitenkin oma tyylimme tuoda asiat julki, mut huomioida sitten kuitenkin pitää muutkin. Ja kuten huomaamme, fiksuus jäi varjoon; ->kasvatuslaitokseen.
Indeed.
What you do... Makes you who you are.
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Todella aikuismaista käyttäytymistä teiltä, kun arvostelette henkilöä joka ei itse pysty osallistumaan keskusteluun.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Lizzie B. kirjoitti:Todella aikuismaista käyttäytymistä teiltä, kun arvostelette henkilöä joka ei itse pysty osallistumaan keskusteluun.
Itse ainakin olen valittanut hänelle silloinkin kun hän on voinut kirjoitella.

Toivon mahdollisimman pitkää tuomiota.
What you do... Makes you who you are.
Vastaa Viestiin