Urho

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

supernova kirjoitti:Oletkos konsta muuten toiminut urkin juoksupoikana? Täällä niin moni väittää, siitäkin huolimatta että urho ei kyllä ollenkaan ollut innostunut sun moottoripyöräonnettomuusteoriastasi.
No en ota oikeastaan kovinkaanvakavasti noiden väitteiden kirjoittajia, heidä tasonsa on paistaa kyllä lähes jokaisesta viestistä.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti: Tämäkö oli sitten hienosti sanottu?
Itse en ole Urhoa haukkunut,totesin vain,että en häntä tuntenut ja sen minkä hänestä sain ensivaikutelmana ei ollut todellakaan mikään mairitteleva,mutta asia taisi kyllä tulla hänen kanssaan jo selväksi eli siitä.
Onneksi Madeleine ketjun ilmapiiri on taas parantunut ja sehän on tärkeintä.Ehkä ne jotka piikkittelivät kirjoituksia,säikähtivät Urhon pois joutumisen myötä. Se hyöty siitä ainakin oli. :roll:
Kuule clint cornwell - ei ollut tarkoituskaan sanoa hienosti. Sinun ja monien muiden ensivaikutelmalle annan kyllä piut ja paut. Millään tasolla ei ole oma vaikutelmani sinustakaan mitenkään mairitteleva.

Joku fakin madeleineketjuko tässä on tärkein?

Ja Urho ei joutunut pois vaan hän lähti itse - oman tapansa valiten.
No on sulla otsaa :shock: :shock:
Mulla ei ole ollut mitään sua eikä ketään muutakaan vastaan,mutta sinua vastaan täst edes on.Voin sanoa,että olet juuri itse se mitä sanot toisista:vähintäänkin älyllisesti keskinkertaisen alapuolella.
Kiistele yksinäs,minä en alennu jonninjoutavuuksiin. :evil:
Olet jo alentunut. Muista lupauksesi jatkossa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

supernova kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:
supernova kirjoitti: Kuule clint cornwell - ei ollut tarkoituskaan sanoa hienosti. Sinun ja monien muiden ensivaikutelmalle annan kyllä piut ja paut. Millään tasolla ei ole oma vaikutelmani sinustakaan mitenkään mairitteleva.

Joku fakin madeleineketjuko tässä on tärkein?

Ja Urho ei joutunut pois vaan hän lähti itse - oman tapansa valiten.
No on sulla otsaa :shock: :shock:
Mulla ei ole ollut mitään sua eikä ketään muutakaan vastaan,mutta sinua vastaan täst edes on.Voin sanoa,että olet juuri itse se mitä sanot toisista:vähintäänkin älyllisesti keskinkertaisen alapuolella.
Kiistele yksinäs,minä en alennu jonninjoutavuuksiin. :evil:
Olet jo alentunut. Muista lupauksesi jatkossa.
No tämän lupaan,toivottavasti et paukahda omaan erinomaisuuteesi täällä. :twisted:
Totuus on tarua ihmeellisempää
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

oh yeah. Vai Urho lahti itse :lol:

Taitaa olla johtajakompleksi, silla "johtajat" aina lahtevat "itse", heita ei koskaan "eroteta" :wink:
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

groot kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:
groot kirjoitti:Rautalangasta: ellei osaa kayttaytya ja kunnioittaa toisia keskustelijoita, tiedon maaralla jonka tuo ei ole merkitysta.

Hah :lol:

Vai etta sellaista elama on...ei millaan pahalla, tulee mielikuva, etta poika yrittaa opettaa isaansa..... :wink:
paraskin puhuja, sitten sun groot kannattaisi varmaan toimia omien ohjeidesi mukaan, ainakin toisinaan.
Mista nyt tuulee? :lol:

Onko sinulla kenties........??? :wink: :roll:
sieltä mistä aina ennenkin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

keksi ! groot jotain muutakin kuin ? laittaa "mooniksien" syyksi , kapinointia!
olla oikeassa :shock:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

grootilla ei riitä mielikuvitusta naisten kohdalla mihinkään muuhun kuin kuukautisiin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17157
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Urhon lähtö oli perin harmillinen asia. Hänellä oli ja on edelleenkin paljon tietämystä monista sivustoamme koskevista jutuista. Minun suuntaan hän oli ihan asiallinen.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Pe Loka 12, 2007 11:39 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Alatteko nyt porukalla itkemaan Urhon kohtaloa. Sita saa mita tilaa eli Urho itse aiheutti oman "kohtalonsa". Han oli lahella syyllistya rikokseen eli valheellisen tiedon levittamiseen.

Toki han nahnyt vaivaa asioiden selvittelyyn, mutta ei siita seuraa erikoiskasittelya kayttaytymisen suhteen.....tyylin : "No, han tuo niin paljon tietaa,. etta nyt annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan eli hanelle laaditaan eri kayttaytymisen saannot kuin muille.....
---------
Allekirjoitus.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olen grootin kanssa asiasta samaa mieltä, sillä Urho aika kevein perustein syytteli esimerkiksi allekirjoittanutta valehtelijaksi, mikä ei tunnu umpirehellisestä ihmisestä kovinkaan hauskalta.

En väitä sitä, ettenkö itsekin joskus asioita saatan liioitella, tai kirjoittaa sellaista mikä ei ole totta, mutta silloin se on tietämättömyyttäni, jonka olen jostain lukenut tai nähnyt, sekä väärin käsittänyt.

Kun johonkin ihmisen on pakko johonkin uskoa, kun kaikkea ei itse voi kokeilla, vaikka sitäkin hyvin paljon itse teen, niin silloin joskus on lehtienkin ja uutistoimituksiin uskominen.

Hekin tekevät virheitä ja kun nykymaailma on niin paljon dataa tulvillaan, kuka näistä kaikesta selvän ottaa.

Urho kuitenkin on valinnut linjansa ja ne törkeydet, joilla hän ansaitsi tulla erotetuksi foorumilta, olivat aivan käsittämättömiä, joten Urho on siellä missä hänen kuuluukin olla, mutta otetaan kaljat silti, jos joskus tavataan.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17157
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

En ala asiaa itkemään, vaan totesin omalta kohdaltani sen, mitä mieltä olen Urhosta. Jos groot ei Urhoa suvaitse, niin se ei suinkaan merkitse sitä, että muutkaan eivät saa suvaita.
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, Pe Loka 12, 2007 11:39 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Doctor Lecter kirjoitti:
groot kirjoitti: En ala asiaa itkemään, vaan totesin omalta kohdaltani sen, mitä mieltä olen Urhosta. Jos groot ei Urhoa suvaitse, niin se ei suinkaan merkitse sitä, että muutkaan eivät saa suvaita.
niinhän sitä luulisi...valitettavasti, ja itse ainakin jään kaipaamaan urhoa, kohtelias ja asiallinen kirjoittaja.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Kyllä Urhoa tulee ikävä. Hänellä on todella paljon tietoa monista eri rikostapauksista. Harmi, että kävi näin.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti:Toki han nahnyt vaivaa asioiden selvittelyyn, mutta ei siita seuraa erikoiskasittelya kayttaytymisen suhteen.....tyylin : "No, han tuo niin paljon tietaa,. etta nyt annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan eli hanelle laaditaan eri kayttaytymisen saannot kuin muille.....
Jotenkin suuresti ärsyttää nyt nämä sinun vuodatuksesi, Groot. Sinhän et kestännyt lainakaan Urho perusteltu ja selkeää asiatyyliä, vaan olit juuri yksi näistä provoajista. Koska et kyenneyt vastaamaan asiakysymyksiin. Awa ja Hessu eivät niitä edes ymmärtäneet.

Jotenkin hiton tekopyhää sinulta nyt tanssia haudalla. Ikään kuin oikeus, eli sinä olisit voittanut. hyi helvetti.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^yhdyn konstan mielipiteeseen!!!!kysymykseen vastaaminen kysymyksellä ei tee älykästä vaikutelmaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin