Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

163 cm.
Misery is almost always the result of thinking.
neitix
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: La Elo 11, 2007 11:53 pm
Paikkakunta: =)

Viesti Kirjoittaja neitix »

Huimat 163cm
Sofia
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: La Loka 27, 2007 9:06 pm

Viesti Kirjoittaja Sofia »

173 :lol: Edit. taisikin olla 174 (mittasin juuri)
Kiva, Kiitos Hei!
Elephant
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:07 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Elephant »

wih, 176cm 8)
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Shrewd
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Joulu 19, 2007 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja Shrewd »

170 cm
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Suomen armeijan mukaan 178 cm, mutta omien mittausteni mukaan 183 cm.

Se intin mittaus tapahtui niin, että mentiin sellaisen puuhäkkyrän viereen seisomaan ja lääkintämies pläjäytti päähän sellaisen siinä tellingissä liikkuvan laudankappaleen, jonka mukaan sitten mitta otettiin.

No perkele, tietysti jalat hieman notkahtivat, kun ei osannut varautua sellaiseen kohteluun, kuin oli neuvolassa pienenä oppinut, joten papereihin jäi mitä jäi.

Luulisin meidän keski-ikäisten, jotka kävivät -60 luvun lopussa intin, olevan heidän mittojaan pitempiä.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Huikeat 159,5cm tasan.

Hyötyä 'pituudestani' on aina ollut. Näillä ulottuvuuksilla saa aina apua, vaikka ei sitä tarvitsisikaan :)

En ole lyhyt, vaan hieman vertikaalisesti rajoittunut.
Nuotio & Äreät Tiput
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Hessu52 kirjoitti: Luulisin meidän keski-ikäisten, jotka kävivät -60 luvun lopussa intin, olevan heidän mittojaan pitempiä.
:wink: Vai keski-ikäisten, jotka kävivät intin -60 luvun lopussa.. :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Tämä varmaan karistaa kaikkien uskomukset siitä, että olisin hontelo, pitkä, finninaamainen, amisviiksinen wannabe-kouluampuja.
Olen 158cm "pitkä".
Yllätyksekseni täältä on näemmä löytynyt muitakin lyhyitä naisia. Olen tottunut aina olemaan se lyhyin, se, jonka päälaki on sopivalla korkeudella käsinojaksi.
Kaupassa ei yletä ylähyllylle, vaan pitää pyytää ventovierailta kanssashoppailijoilta, että "anteeksi voisitteko ojentaa tuolta ylähyllyltä tuon..?". Vaihtoehtoisesti voi uhkarohkeasti kiivetä hyllyyn ja kaataa sen, nimimerkillä kokemusta omaava -77.
Baarissa leuka ylettää juuri baaritiskille, työhaalarit on tehty 176cm pitkille, kaikista autoista ei saa kuskinpenkkiä tarpeeksi eteen ylettääkseen polkimille ja Ladaa ajaessa joutuu katsomaan ratin ja kojelaudan välistä tiehen.
Pieni ja suloinen pikkuveli on päätä pidempi, samoin kuin pikkusisko. Kun niitä on lapsena kiusannut iän suomalla edulla, kostavat ne nyt kaiken koon suomalla edulla.
Kerran eräässä motoristien illanvietossa parimetrinen motoristi nappasi minua olkapäistä kiinni, tarkasteli pitkään käsivarrenmitan päästä, kumartui sitten silmieni tasolle ja sanoi naureskellen: "Näytät erehdyttävästi hyvännäköiseltä naiselta, mutta olet liian pieni ollaksesi ihminen".
Puhumattakaan lukuisista vitseistä "hyvästä suihinottokorkeudesta". :roll:
Portsarina työskennellessäni jouduin jatkuvasti valokuvatuksi koska kaikki halusivat ikuistaa "suomen pienimmän portsarin".
Roudarina ollessani backstagen väki kerääntyy töllistelemään kirppua joka raahaa kaappeja, niin ja hitsarina ollessani miehet tulevat sanomaan, että "mene sinä pieni tyttö kotiin, ethän sinä jaksa nostaa edes kaasupulloa".
Ja kun sitten nostan sitä kaasupulloa, se on yleisönähtävyys. Pitää varmaan alkaa myymään pääsylippuja.

Oikeastaan tämä on aika tylsä pituus. Mielestäni en ole oikein minkään mittainen, en ole rehellisesti lyhyt, mielestäni joku 152cm on lyhyt. En ole pitkäkään, olen välimallin tapaus.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kuulehan, pitkällä tulee lähes väistämättä esiin selkäkivut jossain vaiheessa. Väkijoukossa puikkelehtiminen on hankalaa. Tarjoilijan työssä kolhii itseään siellä täällä kuin vanhoissa mykkäfilmeissä ikään. "Pätkien maassa" ei löydä sopivia vaatteita. Lihasten kasvatus hankalampaa. Pätkät kasvaa muutamassa kuukaudessa Arnoldeiksi, pitkät pääsee korkeintaaan koripalloilijoiden näköisiksi. Pitkät ihmiset myös kuolevat nuorempina, joten pää pystyyn vaan!

T:suht pitkä
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^- Oi Katsa, sinäkin Brutukseni!

Olen saanut useammankin ystävän niin, että baarissa joku on tullut tutustumaan tyyliin: "anteeks, mut ihan pakko kysyä et mikä sun nimi on ku oot noin pieni!". Puhumattakaan siitä, miten minua nostellaan pois tieltä, jos olen tielle osunut. Papereita kysytään tietenkin joka paikassa, vaikka olen täysi-ikäiseksi tullut vuosia sitten. Lähes poikkeuksetta portsarit epäilevät paperieni aitoutta ja kyselevät typeriä pistarikysymyksiä syntymäpäivästäni tai toisesta nimestäni. Parrakasta puolisoani puolestaan luullaan usein isoveljekseni. Seurustelumme alkuaikoina, kun olin juuri täyttänyt 17, pääsin K16 -elokuvaan mieheni kanssa, koska olin "huoltajan seurassa". Silloin olin n. 155-senttinen, siis 2 senttiä lyhyempi kuin nyt. Ulkomailta sukuun naitu valopää puolestaan keksi kännipäissään tiedustella, ovatko kuukautiseni alkaneet kun olen niin lyhytkin. Sopivien housujen löytämisen täydellisen mahdottomuuden olen ratkaissut alkamalla suosimaan saappaita - saa sullottua ylipitkät lahkeet kengän suojiin, etteivät laahaa maata.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

EuroJR kirjoitti:Kuulehan, pitkällä tulee lähes väistämättä esiin selkäkivut jossain vaiheessa.
Haloo! Lyhyiden ihmisten niskakivut?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kylli se vaan taitaa olla niin, että jos poikkeat keskiverrosta suuntaan tai toiseen saat kuulla siitä kommentteja. -Ihan hyvällä, totta kai! Mitäs siitä että olen vuosikymmeniä saanut kuulla milloin minkäkinlaista amatsoni-koripalloilija-iso-korsto-oletko nainen? -lausumaa, eihän ne pahalla!

Molempiin ääripäihin liittyy lisääntynyt alttius tiettyihin vaivoihin, joten en lähtisi kilpailemaan sillä saralla. Prkl kun vihloo taas selkää...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

"Oletko nainen" :D:D

Ihan hyvällä varmaan juu, mutta ei se välttämättä aina hyvältä kuulosta. Itselleni on muuten myös kehittynyt selkävaivoja, syystä että venyttelen niskaani ylöspäin ja selkä ylitaipuu väärään suuntaan. Että ei ole kyllä kummassakaan päässä helppoa :cry: :lol:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Hei pienet siskot ja muut, niin nainen kuin mieskin saa senttitolkulla lisää mittaa voimakkaalla persoonalla ja itseluottamuksella!

Nimim. kokemusta on, 155 cm. (en haluais senttiäkään lisää, olisin jo liian pelottava yläasteen poikien mielestä)
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin