Motiivia miksi juuri nyt voi tietenkin vain arvailla. Lähestyvä hovi? Henkilö itse varmaan uskoo asiaansa, ja on saanut tukea hengenheimolaisilta, jotka löysi minfon kautta (tai joku löysi hänet). Mahtaisiko sieltä olla tullut yllyke, että nyt olisi korkea aika, kun hovioikeuden kakkoskierros on alkamassa?? Antaneet 'tietoa' ja luettaneet niinnbärgin sivuilleen tallentamat loisteliaat viritelmät yksityiskohdista, pakoreiteistä ym.Severin A kirjoitti:Tuota, tuota... Voisiko joku asiaan paremmin perehtyneistä kertoa, miksi uusi ilmianto Huppis-kandidaatista tehtiin juuri nyt? Ensimmäinen ilmianto on vuodelta 2007 ja nyt jo 2014 uudestaan... Onko Auerin ilmoitus ryhtyä kirjan tekoon poikinut kuningasidean toisellekin kirjailijalle? Ilmianto markkinointimielessäkö?
Teko on aina valinta. Valinnoilla on motiivinsa.
Ei muuten ole olemassa mitään varmasti uutta tietoa Auerin aikomasta kirjasta. Rockradion ..vai mikä se olikaan..rapuradion ohjelmassa haastateltu oikeuden edustaja mitä ilmeisimmin perusti kirjankirjoittamisväitteensä vanhaan tietoon Annelin 'päiväkirjamerkinnöistä' sekä vanhoista lehtijutuista, joissa Anneli on ilmoittanut aikovansa kirjoittaa Murhalesken muistelmat .
Nuo päiväkirjamerkinnät (kaikki ovat vlta 2007, ne mitä on julkisuudessa ollut) tulivat esille syksyllä käräjien aikaan. Minun mielestä niissä ei ollut yhtään mitään kiinnostavaa... Minusta ne olivat teennäisiä ja 'poliisia varten laadittu', ei mitään murhaan liittyvää edes, vaan yleistä puhetta 'kohtalosta' ymv.. Tyyli: 'Uhri äänessä'.
Jossain on lainauksia noista päiväkirjoista, mutta ei täällä minfossa (muistaakseni), vaan.. hm..mä unohdin sen justiinsa.
Tästä ketjusta on tulossa samanlainen sekameteliketju kuin niin monesta muusta.. sitä sun tätä, eikä mikään johda mihinkään..
Jukka Lahden surmaajaksi ei ole tiedossani kuin yksi mahdollinen. Sama kuin ennenkin.
nyt riitti taas, typort saa jääädöä-