Nainen surmasi miehen Jyväskylässä -06

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
örkki
Frank Drebin

Re: Kaakkolammen surma -06

Viesti Kirjoittaja örkki »

Useinhan sanotaan, että ei kahta ilman kolmatta. Jos näin on Taija on edelleen linnasta päästyäänkin vaarallinen muille ihmisille.
Jos oma lapseni tapettaisiin, en ikinä, en koskaan voisi antaa tappajalle anteeksi. Jos minä annan elämän lapselle, sitä ei pois ota joku huumehörhö. Vihaisisin tätä tappajaa koko loppuelämäni ajan. Olen varma, että nämä tapot on tuoneet surua ja murhetta paljon näitten tapettujen läheisille. Tappaja on tappaja ja se ei siitä muuksi muutu. Ei vapauduttuaankaan.
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Jahasjahas,tuttu turpavärkki Jyväskylän ajoilta... Kyllähän me "Taija Ronja mikäliestä" jo ihan nösseinä tiedettiin,että ei ole kaikki muumit laaksossa... Sanokoon teo;n paperit mitä tahansa. Oma veikkaus valitettavasti tämän tiivitaavin kohdalla on,ettei kahta ilman kolmatta...
Taija
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Taija »

Kehoitan kuitenkin siinä odotuksen ohella tekemään jotain, saattaa muuten alkaa odottelu kyllästyttämään.
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
Bunders
Alokas

Viesti Kirjoittaja Bunders »

Taija kirjoitti:Kehoitan kuitenkin siinä odotuksen ohella tekemään jotain, saattaa muuten alkaa odottelu kyllästyttämään.
Taija, vaikutat mielenkiintoiselta persoonalta. Missä sinuun voisi tutustua?
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Tähän jatkettava ilman mitään kummempia että määrätyissä naisseuroissa kannattaa aina nukkua kuten Tex Willer...toinen silmä auki;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Hyvä teija, että olet Tampereelle päätynyt. Kaupungin vaihdos tekee hyvää. Tuskin sua kyllä JKL:ssä olisi kukaan kaivannutkaan. Ja sä et olisi siellä pysynyt selvinpäin hetkeäkään.

Tampesterissakin voi olla vaikeaa.
Taija
Armas Tammelin

Tälläkin hetkellä olen ihan selvinpäin ja mikä vielä yllättävämpää ehkä osan mielestä; Jkl:ssä ja lapsenvahtina. :) Eikä muuten ole krapulaakaan.
Tosiasia vaan nyt on, että olen elänyt tavallista elämää nyt siviilissä ollessani ja jos olisin tarpeeksi viisas, en lukisi enkä kommentoisi enää mitenkään tätä keskustelua. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää.
Hyvää jatkoa ihan jokaiselle.
Ester
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Ester »

Tuommoset Taijat pitäis kieltää yhteiskunnasta ja ketkä puolustelee tuota niin on ihan samanmielisiä. Sehän on murhaaja ja tiedottomassa tilassa olleita lahdannut. hyi. SIKSI ON HYVÄ että näitten nimiä ja kuvia laitetaa esille että ihmiset osaa varoa tälläsiä hiippailojoita!

Kun sä olet verta tarpeeksi saanut niin mitä sä täältä vielä haet, eikö olisi parempi että sä menisit omaan itseesi lopultakin ja kysyisit mikä osa sinussa sitä ihmisverta vaatii, koska on rikollista ja lainvastaista tehdä murhia ja pelkästään siksi että on vain himomurhaaja. Ihmettelen suuresti kuinka sä ilkeät edes tänne kirjoitella, tiedän paljon tappajia jotka ovat joutuneet vanhigossa tappamaan toisen ihmisen esim. itsepuolustuksessa, mutta heitä hävettää niin paljon että eivät hakeudu yleisille keskustelupalstoille , sinä taidatkin olla ihan villieläintä pahempi tapaus. Rauhotu hyvä otus, muistathan varmaan minkälaista linnassa on
Ei tuule nyt, on tuuli tyyntynyt
Taija
Armas Tammelin

Edelleenkään Ester, minua ei ole tuomittu murhasta.

Juttu nyt vaan on niin, että kirjoitan sinne, minne haluan jja oikaisen asiat, jos ne esitetään vastoin parempaa tietoa. Yksinkertaista. Mikä sinun motiivisi on kirjoittaa tänne ja nimen omaan tähän ketjuun?

Vai tunnet sinä paljon tappajia. Uskoisin, että suurin osa suomalaisista ei tunne yhtäkään ja sinä pokkana leimaat jokaisen, joka on ollut jostain asiasta kanssani samaa mieltä, myös niin kuin sanoit, samaan kastiin? Miksi sinun piireissäsi sitten niin paljon tappajia on?
Ester
Jack Taylor

Tuntemani henkilöt eivät ole tahalleen vieneet kenenkään henkilöä, vaan tilanteessa ovat joutuneet puolustamaan itseään. Ja syy miksi kommentoin juuri tähän viestiketjuun on se että sä odotat ihmisiltä tekoihisi jotakin suvaitsevaisuutta. Ymmärrätkö että olet kahden hengen viennyt, olet yhteiskunnalle vaarallinen, ja kaikkihan sen tietää että suomen tuomioissa on mätää, siksi sinua ei tuomittu murhista.
On hyvä että ihmiset tietää nimen ja tunnistaa kasvot kun tällaisia kävelee vastaan.
Taija
Armas Tammelin

Kaikenlaisia tilanteita sitä sattuu.
Minä en ole hakenut ymmärrystä teoilleni enkä pyytänyt ketään mitään suvaitsemaan. En minä niin tyhmä ole.
Ester
Jack Taylor

Sinä kysyt minulta motiivia minkätakia kirjoitan tänne, minä kysyn sinulta minkätakia tapat ihmisiä?
Taija
Armas Tammelin

Sovitaan että kerron heti kun saan sen selville.
Ester
Jack Taylor

Hah haa.. kunhan et selvitä sitä kun seuraavaa teet
Taija
Armas Tammelin

Onks tää ny sitä miälenvikasta läpändeerusta?
Vastaa Viestiin