Nainen surmattiin Tampereen Lielahdessa 10.9.2017
Re: Nainen surmattiin Tampereen Lielahdessa 10.9.2017
Vähän kyllä epäilen että epäilty harrastaisi tinderistä löytämiensä naisten stalkkaamista jos oikeasti on päänsä pehmentänyt steroideilla ja muilla mömmöillä. Eiköhän tämäkin tappo ole tehty ns.pikaistuksissa. Mustasukkaisuus kuohunut yli ja nyt luulee pystyvänsä pakenemaan poliisia..
-
ktaina
- Adrian Monk
Molemmat löytyy edelleen tuo toinenhan onkin ilman kuvaa..on vaan tuohon asuntoilmoitukseen liittänyt tuon kuvan Valtterin nimellä..(en tuota ilmoitusta nähnyt mutta näin ajattelin)sitäkö tarkoitit..S.T kirjoitti:Ei oo enää sitä profiilia. Joku lukee foorumia...
-
Matlock
- Christopher Lorenzo
No kyllähän tuo uhri on pahuksen nätti nainen. Tulee mieleen kaunotar ja hirviö.Dark Tetra kirjoitti:Ei tuo uhrikaan mikään kovin hehkeä ollut.Blues kirjoitti:Kamalan luotaantyöntävän näköinen ja oloinen tuo epäilty. Hyi.
Ilmeisesti tekijä lukee tätä foorumia?
Pasilan mies.
onpas "hienoo" puhetta uhrista.aivan kivan näköinen likka,taitaa kommentoija olla vähän homppeliDark Tetra kirjoitti:Ei tuo uhrikaan mikään kovin hehkeä ollut.Blues kirjoitti:Kamalan luotaantyöntävän näköinen ja oloinen tuo epäilty. Hyi.
Ilmeisesti tekijä lukee tätä foorumia?
No Jari se ei ole ainakaan.. Näkee jo munapään mallista ettei osaa ressukka edes lukea.S.T kirjoitti:Ei oo enää sitä profiilia. Joku lukee foorumia...
Mikähän lie tämän teon laukaissut, kyrvännuppi luullut että Ira olisi kiinnostunut? Vaiko jollain ihmeellä olisi päässyt sänkyyn asti ja steroidien surkastuttama kulli tehnyt tepposet?
Harmillista ettei näillä kyrväkkeillä ole munaa tehdä sitä viimeistä temppua. Tämäkin paska tulee olemaan laitoskierteessä koko loppuikänsä.
Viimeksi muokannut Juujaa, Ma Syys 11, 2017 9:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos on jo ihan mediassa todettu uhrin ja epäillyn suhde, niin tällaiset nonsense -postaukset voisi kyllä jättää välistä.Juujaa kirjoitti:No Jari se ei ole ainakaan.. Näkee jo munapään mallista ettei osaa ressukka edes lukea.S.T kirjoitti:Ei oo enää sitä profiilia. Joku lukee foorumia...
Mikähän lie tämän teon laukaissut, kyrvännuppi luullut että Ira olisi kiinnostunut? Vaiko jollain ihmeellä olisi päässyt sänkyyn asti ja steroidien surkastuttama kulli tehnyt tepposet?
Lue uutisia, lue ketjua.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Kaveri tiesi kertoa myös, että tää on kohdistanut väkivaltaa aikaisempiinkin naisiinsa.
No täähän olikin ihan arvattavaa, jos kerran lähestymiskieltoa on tässäkin haettu.janita kirjoitti:Kaveri tiesi kertoa myös, että tää on kohdistanut väkivaltaa aikaisempiinkin naisiinsa.
On se vaan, jumalauta, omituista, että ihmiset jää johonkin väkivaltasuhteeseen, vaikka ihan satavarmasti irtikin vois päästä!
Mä aattelin että siinä toisessakin profiilissa sen pärstä pällistelee.ktaina kirjoitti:Molemmat löytyy edelleen tuo toinenhan onkin ilman kuvaa..on vaan tuohon asuntoilmoitukseen liittänyt tuon kuvan Valtterin nimellä..(en tuota ilmoitusta nähnyt mutta näin ajattelin)sitäkö tarkoitit..S.T kirjoitti:Ei oo enää sitä profiilia. Joku lukee foorumia...
-
Matlock
- Christopher Lorenzo
On ollut helkkarin epäsuhtainen pari.
Mies persaukinen vajakin näköinen ongelmatapaus ja nainen treenattu nätti yrittäjä.
Mikähän ihme nämä on johdattanut yhteen?
Mies persaukinen vajakin näköinen ongelmatapaus ja nainen treenattu nätti yrittäjä.
Pasilan mies.
Niin, ja mikä on rikkonut sen, mikä johti yhteen, jo parin kuukauden jälkeen?Matlock kirjoitti:On ollut helkkarin epäsuhtainen pari.
-
ktaina
- Adrian Monk
Eiköhän käyttäytynyt tuota lasta kohtaankin vittumaisesti jos kerran poika sitä pelkäsi..
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Eihän niitä virheitä heti huomaa, mutta alkuhuuman mentyä ohi näkyvätkin sitten jo oikein hyvin.Blues kirjoitti: Niin, ja mikä on rikkonut sen, mikä johti yhteen, jo parin kuukauden jälkeen?
- AutumnForever
- Martin Beck
Oisko semmonen ku rakastuminen? Sellaista olen itsekin kerran todella kokenut. Että vaan rakastuu päätä pahkaa eikä kuule järjen ääntä siitä että mahdotonta. Muutetaan yhteen, rakastetaan, (minä jopa menin äkkiä naimisiin) mutta jossain vaiheessa toisesta tulee ilmi asioita jotka johtaa eroon. Itse vielä nuolen haavojani. Tosin kuvaannollisia, väkivaltaa eikä sen uhkaa ollut vaan ero muista syistä.Matlock kirjoitti:On ollut helkkarin epäsuhtainen pari.
Mutta rakkaus se saa tekemään kaikenlaista. En ennen uskonut sellaista, mutta kun osui kohdalle (ehkä vaan kerran elämässä) niin tiedän että se sumentaa pään.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Mikä tuleekaan mieleen tuosta?No onhan tämä nyt ollut ihmeellistä toimintaa, kun ensin haetaan lähestymiskieltoa, sitten sen purkua, sitten saadaan laajennettu lähestymiskielto ja sitten kuitenkin asutaan osittain yhdessä![]()
Ja kaikki tämä sen puolenvuoden tuntemisen aikana(ko)?![]()
Sellon ampumistapaus. Yhtä helevetin soutamista ja huopaamista, lähestymiskielloilla kikkailua, muijan piti työkaverinsakin sotkea parisuhdeleikkeihinsä ja sitten kävi miten kävi.
Toivottavasti tällä kertaa ei tule muita uhreja, pököpäästä ei ole niin väliä.