Myönnettäköön, mennyt hieman lapsellisuuden puolelleKatsa kirjoitti:Älä nyt vittu Aariel sinäkin jaksa. Pidin sua ihan ok:na mutta hetki vielä tätä niin saatan tarkistaa mielipiteeni.
Otuksen kootut copypastet
No jospa hakattas vaikka nyrkkeilysäkkiä tai lähettäs lenkille jos vituttaa ja tarttee purkaa paineita.. Tai jotain muuta mutta ei aiheuttas ainakaan tahallisesti riidan aihetta tai heittäs sellasta juttua joka alottaa kinastelun ihan varmasti. Tai viisaana jättäs puuttumatta kun jotkut tahot riitelee ja kohta ne huomais että ei tässä oo mitään järkee kun jengi ei lähtis mukaan..Kalessin kirjoitti:pitäähän sitä jossain päästä paineet purkamaan, täällä se on varsin harmitonta, eikä vahingoita ketään.
Jep, tiedän että toiveajatteluahan tuo on. Itse syyllistyn täällä siihen että en esitä omia mielipiteitäni asioihin nimenomaan omina mielipiteinä vaan oletan että kaikki ajattelee samoin ja kun huomaan että joku pistää vastaan niin siitäkös alkaa sota.
Mutta niinhän se on että kuka nyt ei tykkäis olla oikeessa. Tosin rajansa kaikella.
Itse ainakin päätin tässä hetki sitten että en ainakaan enää lietso vihaa tahallani ja kirjoitan lähinnä omapohjasesti ja jos jotakuta kiinnostaa alkaa vääntämään niin vääntäkööt.
Alkaa ärsyttää tämä että vaikka laitettas aiheeks tänne palstalle aiheeks pöytä niin kyllä joku kohta väittää että se on tuoli ja se on saletti. Niin ja muitten mielipiteillä ei ole väliä.
Teen siis itse omalta kohdaltani parannuksen enkä lähde väittelemään enää. Asiallisuus on kato se juttu. Vaikka olis mitä mieltä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.