Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Blexin "huumorista" hohkaa katkeruus ja vittuuntuneisuus. Taitaa olla niin, että perunakellaristi on menettänyt elämänhallinnan, ja sen seurauksena hän lähettää täysin munattomia viestejään klo 03.30 johonkin ketjuun, jota lukee korkeintaan muut autistit kellareissaan styroksinen pyöräilykypärä päässään.
Mitä te dorkat dorkailette?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
^Olet taas väärässä ketjussa mekkaloimassa ja pahaa mieltäsi purkamassa. Sinun jos kenen tulee päästä virkistäytymispäiville ja ihan viimeistään 8.3.
Itse en kykene pystymään, sillä 8.3 on tosiaan virallinen naistenpäivä ja mitä todennäköisimmin minulla on myös silloin muuta ohjelmaa.
Presidentti Ronald Reagan käytti Neuvostoliitosta ensimmäisen kerran nimitystä Pahan valtakunta juuri kansainvälisenä naistenpäivänä 8.3 vuonna 1983. Reaganin antikommunistisen retoriikan ajoitus saattoi osin johtua siitä, että kyseinen päivä on myös Venäjän helmikuun 1917 vallankumouksen vuosipäivä.
Itse en kykene pystymään, sillä 8.3 on tosiaan virallinen naistenpäivä ja mitä todennäköisimmin minulla on myös silloin muuta ohjelmaa.
Presidentti Ronald Reagan käytti Neuvostoliitosta ensimmäisen kerran nimitystä Pahan valtakunta juuri kansainvälisenä naistenpäivänä 8.3 vuonna 1983. Reaganin antikommunistisen retoriikan ajoitus saattoi osin johtua siitä, että kyseinen päivä on myös Venäjän helmikuun 1917 vallankumouksen vuosipäivä.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
- Ross Sullivan
Veikkaan, että mielesi on sellainen, että se ei enää purkaudu pahasta mielestä, vaikka yrittäisit sitä itseksesi (tai äitisi (ruumiin) kanssa).LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 12:11 am ^Olet taas väärässä ketjussa mekkaloimassa ja pahaa mieltäsi purkamassa. Sinun jos kenen tulee päästä virkistäytymispäiville ja ihan viimeistään 8.3.
Näin ollen ehdotankin: annetaan Blexin määritellä virkistäytymispäivä.
Blexi: mikä on sinulle sopiva virkistäytymispäivän ajankohta?
- LexVeritas
- Frank Columbo
^ Kvanttimekaniikkaan sekä muutamiin muihin salatieteisiin perustuvan näkemykseni mukaan kovasti tarpeelliselle virkistäytymisellenne suotuisa päivämäärä on 20.12.2024, jolloin tulee kuluneeksi sata vuotta siitä, kun Adolf Hitler armahdettiin suorittamasta loppuun viiden vuoden vankeustuomiotaan, johon hänet ns. Oluttupavallankaappauksen yrittämisestä oli tuomittu. Voi toki olla, että laskin tietyt parametrit vähintään jossain määrin väärin.
- Ross Sullivan
OK, eli 20.12.2024 pääset paikan päälle virkistäytymispäivään?LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 11:27 am ^ Kvanttimekaniikkaan sekä muutamiin muihin salatieteisiin perustuvan näkemykseni mukaan kovasti tarpeelliselle virkistäytymisellenne suotuisa päivämäärä on 20.12.2024, jolloin tulee kuluneeksi sata vuotta siitä, kun Adolf Hitler armahdettiin suorittamasta loppuun viiden vuoden vankeustuomiotaan, johon hänet ns. Oluttupavallankaappauksen yrittämisestä oli tuomittu. Voi toki olla, että laskin tietyt parametrit vähintään jossain määrin väärin.
- LexVeritas
- Frank Columbo
^ Kuten jo aiemmin kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin myös 8.3 muuta ohjelmaa, mikä käytännössä tarkoittaa, että aina. Lisäksi tuossa edellisessä viestissäni totesin, että arvioni mukaan 20.12.2024 on ajankohtana virkistäytymisellenne sopiva. Tarkoitin siis sillä, että se on nimenomaan teidän virkistäytymisellenne sopiva. Itse en tarvitse lisävirkistäytymistä, en etenkään kolmoismurhatapaamisen muodossa.
- Ross Sullivan
Tarvitseeko sitä olla niin jyrkkä? Eihän foorumilaisten tarvitse tavata toisiaan ainoastaan johonkin tapaukseen liittyen.LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 12:05 pm ^ Kuten jo aiemmin kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin myös 8.3 muuta ohjelmaa, mikä käytännössä tarkoittaa, että aina. Lisäksi tuossa edellisessä viestissäni totesin, että arvioni mukaan 20.12.2024 on ajankohtana virkistäytymisellenne sopiva. Tarkoitin siis sillä, että se on nimenomaan teidän virkistäytymisellenne sopiva. Itse en tarvitse lisävirkistäytymistä, en etenkään kolmoismurhatapaamisen muodossa.
Mikä sinua estää esimerkiksi lähtemästä keilaamaan Quorthonin kanssa? Autistinen persoona ja jännittäminen?
- LexVeritas
- Frank Columbo
^Minua ei varsinaisesti estä mikään mutta kuten tosiaan jo kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin aina muuta ohjelmaa.
Vastoin näkemyksiäsi, Quorthon ei ole mielestäni persoonana jännittävä autisti, vaan häiriintynyt runkkari, minkä hän on myöntänyt itsekin.
Sinun JasseHamesilta omima allekirjoituksesi on sen sijaan hyvin osuva oman henkilösi kuvaus. Siitä onnittelut!
Vastoin näkemyksiäsi, Quorthon ei ole mielestäni persoonana jännittävä autisti, vaan häiriintynyt runkkari, minkä hän on myöntänyt itsekin.
Sinun JasseHamesilta omima allekirjoituksesi on sen sijaan hyvin osuva oman henkilösi kuvaus. Siitä onnittelut!
Miten sun viestejä jos lukee, niin tuo lainauksessa näkyvä määritelmä osuu sinuun oikein hyvin.
Mutta onko pleksi vielä natsikin? Ei yllättäisi, sieltä oikealta laidaltahan ne pahimmat runkut löytyvi.
edit. pleksi muuten kommentoi tämänkin ketjun lähes jokaiseen viestiin, pesii minfossa 24/7.
Eih bennek, eih blavek
- LexVeritas
- Frank Columbo
^ Enimmäkseen muun tekemisen ohessa vastailen minulle esitettyihin kysymyksiin, koska se on hyvien käytöstapojen mukaista.
Joo, internetissä ei lopu ohjelma ikinä kesken...LexVeritas kirjoitti: To Marras 28, 2024 1:07 pm ^Minua ei varsinaisesti estä mikään mutta kuten tosiaan jo kirjoitin, minulla on mitä todennäköisimmin aina muuta ohjelmaa.
Vai että ihan itte myöntänyt... järkyttävää. Tuleeko nyt putkaa vai ehdollista?
Lähde Lex mun kanssa Puolaan tammikuussa? Käydään tsekkaamassa muutama keskitysleiri ja aletaan karjua kännissä sieg heiliä, jos näkyy Saksalaisturisteja jossain.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- LexVeritas
- Frank Columbo
^Minulla on tammikuussa muuta ohjelmaa kuten esimerkiksi sydäntalveen perinteisesti kuuluvaa mateen kalttaamista ja puunkaatoa.
Lähinnä kyse on siitä, että ei normaali ihminen kyttää jollain nettifoorumilla suuna ja päänä viestiketjuissa vastailemassa 247/7/365 kuten pleksi. Mutta jos koko elämä on netissä niin miksipä ei sitten.
Eikä pleksisitä oikein kohteliastakaan kuvaa saa, nytkin tykittää trollaten viestiketjussa johon ei pitäisi olla mitään asiaa, koska ketju käsittelee livetapaamista, joihin pleksi on jo useasti kertonut olevansa saapumatta.
Juu kaatele pleksi sä puita, mä matkailen pitkin tuntematonta universumia ja käyn planeetoilla.
Eikä pleksisitä oikein kohteliastakaan kuvaa saa, nytkin tykittää trollaten viestiketjussa johon ei pitäisi olla mitään asiaa, koska ketju käsittelee livetapaamista, joihin pleksi on jo useasti kertonut olevansa saapumatta.
Juu kaatele pleksi sä puita, mä matkailen pitkin tuntematonta universumia ja käyn planeetoilla.
Eih bennek, eih blavek
Lex tekee 500 pölliä tunnissa ja painii karhujen kanssa Lapissa!Kosti kirjoitti: To Marras 28, 2024 2:46 pm Lähinnä kyse on siitä, että ei normaali ihminen kyttää jollain nettifoorumilla suuna ja päänä viestiketjuissa vastailemassa 247/7/365 kuten pleksi. Mutta jos koko elämä on netissä niin miksipä ei sitten.
Juu kaatele pleksi sä puita, mä matkailen pitkin tuntematonta universumia ja käyn planeetoilla.![]()
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
^Jeba, pleksi heittelee karhuja sinne tänne ja samalla sekoilee minfossa! 
Eih bennek, eih blavek