TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Keplotteleva konna
Michael Knight

Re: TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

brmpr1 kirjoitti: To Heinä 30, 2026 9:33 pm
Pesukarhu kirjoitti: To Heinä 30, 2026 2:33 pm Sitä en edelleenkään ymmärrä, miksi SOVITUSkoppiin mentiin vaihtamaan vaatteita. Ei se ole mikään vitun vaatteidenvaihtokoppi.
Asiakas: Hei, voidaanko käydä vaihtamassa nää uudet vaatteet päälle tuolle meidän tytölle kun se sotki vanhat vaatteensa?

Myyjä: Joo, menkää vaan.

Ei ole mikään kovin vaikea yhtälö ratkaistavaksi..
Tai ihan vaan että sopiiko, jos vaihdamme nämä uudet vaatteet tytölle päälle. Jos tuo edellinen sisälsi liikaa muuttujia?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Chloee
Alokas

Re: TS: 8-vuotias tyttö oli vaihtamassa vaatteita, kun tuntematon mies avasi sovituskopin

Viesti Kirjoittaja Chloee »

Minulle kävi vastikään tilanne että unohdin sovituskoppiin jotain ja se oli kiinni ja on epävarmaa onko juttu unohtunut koppiin vai toisaalle. On muuten aika stressaava tilanne. Varsinkin jos on arvokkaasta tavarasta kyse. Siinä tulee sellaista ärtymystä itseäänkin kohtaan. Saattaisi mielessä käydä että jos toisella puolella on mykkä lapsi joka ei osaa vastata tai tulla kopista että avaanpa sitten kopin ja katson itse. Toki olen nainen ja sikäli oikeutettu suurempaan benefit of the doubtiin.

Ja vaikka olen itse vain 160 cm pitkä niin en kyllä monestikaan näe ulkoapäin onko koppi varattu vai ei. Olen tehnyt juuri noin kun täällä neuvottiin ettei pidä tehdä eli kumartunut vähän alaspäin jolloin kengät alkaa näkymään. Epämääräinen mielikuva että tämä toimintamalli ois johtanut juurensa jostain nolosta erehdyksestä vuosien takaa jonka jälkeen ei ole halunnut ottaa riskejä.
Vastaa Viestiin
Null