Kuusankoski-Voikkaa-Kouvola ketju
Moro kaikille, tulin tänne palstalle jostain linkitettynä kun etsin sitä bändi pedoviiliä netistä.
Kävin sitten selailemaan tätä niin ei helvetti, samoista tyypeistä puhuttiin about 17v sitten kun olin teini, hauska nähdä ettei ne kaikki kuolleita o..
Muistoja 90 luvulta lainattuna tästä topicista Kouvolassa juu:
Kuntsin disco
Kenkäkukkula
Roki
Alenit
Börje (sehän oli lasihelmen portsarina hiljattainkin?)
Takala
Natsi Leskinen
Korpela Jooe joka silloisen kuuleman mukaan potkas hyppypotkulla tuomaria päähän, helvetin huvittava tarina tiedä sitten miten oikeasti vetäsi..
Kävin sitten selailemaan tätä niin ei helvetti, samoista tyypeistä puhuttiin about 17v sitten kun olin teini, hauska nähdä ettei ne kaikki kuolleita o..
Muistoja 90 luvulta lainattuna tästä topicista Kouvolassa juu:
Kuntsin disco
Kenkäkukkula
Roki
Alenit
Börje (sehän oli lasihelmen portsarina hiljattainkin?)
Takala
Natsi Leskinen
Korpela Jooe joka silloisen kuuleman mukaan potkas hyppypotkulla tuomaria päähän, helvetin huvittava tarina tiedä sitten miten oikeasti vetäsi..
Game over man
Katsa kirjoitti:Samoin, tietääkseni myöskin hengissä ja tosiaan Barracks MC:n miehiä. Ei liene Kuuliin koskaan kuulunutkaan?dour kirjoitti:Mun tietääkseni Börje elää ja hengittää, ja oli mun mielestä "Barragsin" miehiä?? Korjatkaa parempi muistiset jos korjattavaa on.
Minkäs sortin bändi tämä Barracks MC on? Ihan motoristeja vai...?
NÄISTÄ ASIOISTA VOIDAAN KESKUTELLA KASVO TUSTEN!JzR kirjoitti:Katsa kirjoitti:Samoin, tietääkseni myöskin hengissä ja tosiaan Barracks MC:n miehiä. Ei liene Kuuliin koskaan kuulunutkaan?dour kirjoitti:Mun tietääkseni Börje elää ja hengittää, ja oli mun mielestä "Barragsin" miehiä?? Korjatkaa parempi muistiset jos korjattavaa on.
Minkäs sortin bändi tämä Barracks MC on? Ihan motoristeja vai...?
Alibi 4/93 Huhtikuu. Tällä hetkellä ei pysty referoimaan.Zamm kirjoitti:Tosta Vanhan Viialan ampumisesta oli joskus Alibissa tarinaa. Onkos kellään juttua tallessa?Tuo Vanhan Viialan episodi oli surullinen juttu, väärä mies kohteena ja muutenkin.
Ampujanahan tässä oli silloinen portsari Määttänen.
I don't like democracy, 'cause I'm surrounded by idiots.
-
Katsa
-
kakojootti
- Olivia Benson
-
-FatherLand-
- Scooby-Doo
- Viesti:
Katsa kirjoitti:Niin, niin, että "TUUPPA KUUSAALLE" vai?-M- kirjoitti:NÄISTÄ ASIOISTA VOIDAAN KESKUTELLA KASVO TUSTEN!
No niin kaverit, nyt menee taas "nokitteluksi" hyvä ketju...
Jos joku vaan pystyy, niin referointi tuosta Alibin 4/93 jutusta koskien tuota Vanhan Viialan ampumista olisi kiva lukea. Itselläni nuo vanhat Alibit aika vähissä.
Toinen henkirikos Myllykoskelta mistä en löytänyt juttua täältä koski miehen ampumista haulikolla. Tapahtuma-aika oli tuossa 90-luvun puolen välin jälkeen. Alibissa oli aikanaan juttu myös tästä. Auttakaahan immeiset kellä noita lehtiä vielä löytyy
---When you´re good no-one remembers, when you´re bad, no-one forgets---
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
En mielelläni kirjoittele näihin kulmakuntien omiin sisäpiirin suhinoihin, mutta poikkeus vahvistakoot säännön:
Ei saa puhua Barracks MC:stä muuta kuin _kasvo tusten_ Kuka estää? Vieläkö ao. kerho toimii entisen harmonikkatehtaan tiloissa ? Onko se (muistaakseni) siniharmaa Chevrolet Suburban vielä kerhon käytössä?
Mutta asiaan: On jooet sun muut hörhöt käsitelty, mutta kuka muistaa kun Hankkijan liiketalon (purettiin 90-luvun lopulla) ja Uudenmaankadun välisestä metsiköstä löytyi surmatun miehen ruumis? Uhri oli 23-vuotias anjalankoskelainen Timo Tapio Suomalainen. Hänet löysi eräs pankkivirkailija keskiviikkoaamuna 10. marraskuuta 1976.
Suomalainen oli nähty edellisenä iltana Kouvolan rautatieaseman tienoilla joidenkin henkilöiden seurassa. Suomalaisen tuntomerkit olivat; (nyt kynä ja paperia esille, että muistatte siellä Kouvolassa - kaupungissa VR:n armosta - millainen tuo uhriksi päätynyt oli. Tiedä vaikka joku lukijoista muistaisi miehen): Pituus 170 senttiä, normaali vartalo, tummanruskea puolipitkä tukka ja hän käytti silmälaseja, joissa oli kultaiset sangat. Hänellä oli puolipitkä huuliparta ja pyöreät kasvot. Päällä kirkkaansininen soft-nailonpusero, tummemman sininen villapaita, siniharmaat suorat housut ja puolivarrelliset ruskeat saappaat.
En muista enkä edes taida tietää kuinka tässä jutussa sitten lopulta kävi. Lähtikö kukaan linnaan, ts. joutuiko edesvastuuseen teostaan?
Lähteenä jokin tuon alueen sanomalehti 12.11.1976
Ei saa puhua Barracks MC:stä muuta kuin _kasvo tusten_ Kuka estää? Vieläkö ao. kerho toimii entisen harmonikkatehtaan tiloissa ? Onko se (muistaakseni) siniharmaa Chevrolet Suburban vielä kerhon käytössä?
Mutta asiaan: On jooet sun muut hörhöt käsitelty, mutta kuka muistaa kun Hankkijan liiketalon (purettiin 90-luvun lopulla) ja Uudenmaankadun välisestä metsiköstä löytyi surmatun miehen ruumis? Uhri oli 23-vuotias anjalankoskelainen Timo Tapio Suomalainen. Hänet löysi eräs pankkivirkailija keskiviikkoaamuna 10. marraskuuta 1976.
Suomalainen oli nähty edellisenä iltana Kouvolan rautatieaseman tienoilla joidenkin henkilöiden seurassa. Suomalaisen tuntomerkit olivat; (nyt kynä ja paperia esille, että muistatte siellä Kouvolassa - kaupungissa VR:n armosta - millainen tuo uhriksi päätynyt oli. Tiedä vaikka joku lukijoista muistaisi miehen): Pituus 170 senttiä, normaali vartalo, tummanruskea puolipitkä tukka ja hän käytti silmälaseja, joissa oli kultaiset sangat. Hänellä oli puolipitkä huuliparta ja pyöreät kasvot. Päällä kirkkaansininen soft-nailonpusero, tummemman sininen villapaita, siniharmaat suorat housut ja puolivarrelliset ruskeat saappaat.
En muista enkä edes taida tietää kuinka tässä jutussa sitten lopulta kävi. Lähtikö kukaan linnaan, ts. joutuiko edesvastuuseen teostaan?
Lähteenä jokin tuon alueen sanomalehti 12.11.1976
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Jannella on nykyään kaksi lasta, naimisissa, ei ole enää sukunimeltään Pessinen, vaan otti eukkonsa nimen. Töissä, ja yrittää maksella nuoruuden hölmöilyjä pois. Tosin voi olla pitkä projekti, kun tuomittiin aikoinaan "kavereidensa" kanssa yhteisvastuullisesti korvaamaan nuo hölmöilyt. On nimittäin ainoa noista, joka tekee töitä. Jani oli ainakin vapaalla jalalla Jannen häissä. Tosin jos poliisi olisi ratsannut nuo bileet, niin olisi Kouvolassa ollu muutama "konna" vähemmän vapaana. Ainakin sen oloista porukkaa siellä oli. No joo, ehkäpä tuo oli pientä liioittelua, mutta kuitenkin.kakojootti kirjoitti:Tää arkka juttu kävi siinä sippolankadun hotelli hilttonissa ja pesssisen mutsii puukotti viialankatu femmassa. Tää tappaja seurusteli pessisten mutsin kanssa ja kai siinä jotain mustasukkasuutta oli tjsp.
jannehan on vissiin rauhittunut kun lapsiikin on, mut jani taitaa edelleen jatkaa samaan malliin. En oo aikoihin mitään kuullut kyseisestä tyypistä eikä kauheesti oo kiinnostanukkaa.
Korpelan veljeksistä Niko on tutuin. Olen samaa ikäluokkaa sen kanssa, joten samat ala-asteet ja yläasteet sen kanssa tullut pyörittyä. "Hurjia huhuja" siitä pyöri meidän "normikersojen" keskuudessa kaunisnurmen koulun lätkäkentällä, Niko oli kuulemma hakannut jonkun aivan paskaksi mopon ketjun avulla, kun ei ollu röökiä tarjonnut. Tiedä sitten oliko totta, siihen aikaan ei paljon lehtiä luettu.
Tietääkö kukaan Kouvolasta, kaunisnurmelta, semmoista henkilöä kuin Seppälän Janne? Yhteys henkilöön hävisi yläasteen jälkeen. Oltiin kuitenkin aikoinaan hyviäkin kavereita. Kuulemma sotkeutui huumeisiin ja niihin piireihin yläasteen jälkeen pahastikkin. Liekö kuopattu jo.
Respect my authority!
-Eric Cartman
-Eric Cartman
-
kakojootti
- Olivia Benson
-
-FatherLand-
- Scooby-Doo
- Viesti:
"Hurjia huhuja" siitä pyöri meidän "normikersojen" keskuudessa kaunisnurmen koulun lätkäkentällä, Niko oli kuulemma hakannut jonkun aivan paskaksi mopon ketjun avulla, kun ei ollu röökiä tarjonnut. Tiedä sitten oliko totta, siihen aikaan ei paljon lehtiä luettu.
Itse taas vähän vanhempi kuin Niko, joten tutumpia nuo veljeskatraan vanhemmat painokset. Sen mitä Nikoa tunsin, niin yritys oli kyllä kova päästä samalle "arvoasteikolle" kuin veljensä. Mun silmissä oli aavistuksen säälittävä tapaus, toki samanikäisille teineille tuossa vaiheessa varmasti kova kaveri.
Itse taas vähän vanhempi kuin Niko, joten tutumpia nuo veljeskatraan vanhemmat painokset. Sen mitä Nikoa tunsin, niin yritys oli kyllä kova päästä samalle "arvoasteikolle" kuin veljensä. Mun silmissä oli aavistuksen säälittävä tapaus, toki samanikäisille teineille tuossa vaiheessa varmasti kova kaveri.
---When you´re good no-one remembers, when you´re bad, no-one forgets---
Hienoa!kakojootti kirjoitti:Tuskinpa Janne niitä makselee kaikkia yksikseen. Olen meinaan maksanut oman osani joistain korvaussummista, mitä tuli hölmöityä yhdessä.![]()
Respect my authority!
-Eric Cartman
-Eric Cartman
Juu, noinhan se meni. Siihen aikaan (teininä) se tuntui kovalta kaverilta. Näin jälkeenpäin ajateltuna melkoisen säälittävää. Niin sitä viisastuu.-FatherLand- kirjoitti: Itse taas vähän vanhempi kuin Niko, joten tutumpia nuo veljeskatraan vanhemmat painokset. Sen mitä Nikoa tunsin, niin yritys oli kyllä kova päästä samalle "arvoasteikolle" kuin veljensä. Mun silmissä oli aavistuksen säälittävä tapaus, toki samanikäisille teineille tuossa vaiheessa varmasti kova kaveri.
Respect my authority!
-Eric Cartman
-Eric Cartman