Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

merzi kirjoitti:
groot kirjoitti:Jep. Lahinna nyt yritin ymmartaa mita mita tarkoitit nimikirjaimilla M.J ja miksi viittasit johnonkin pikkupoikien ahdistelijaan, jota ihailen?

Oletko taas vetanyt jotain pillereita vai alkoholiko siella suonissa jalleen virtaa?

Olet ymmartanyt vaarin allekirjoitukseni. Biisissahan puhutaan hyvin siita, etta........

Mita taas tulee Konstaan, en pyytanyt hanta lahtemaan, vaan totesin vain biisin kautta, etta back off hetkiseksi.
Jep... jep...
Kuinka näppärä ihmisen pitääkään olla jos ei tajua Michael Jacksonia yhdistää M.J:ksi , ja sanomaa mikä kyseisellä artistilla biisissään on tai sitten
että on ollut epäilty niinkin rankkaan rikokseen.
Just juu... taidatkin olla tämä samainen "lääkitysinformoija" joka toisaallakin on henk.kohtaisuuksiin mennyt; eiköhän nyt olisi parasta
että jokainen hoitaa omat lääkkeensä ja ne säännöllisesti ottaa avulla tai ilman ketä niitä tarvitsi tai sitten ei! :wink:
Haha. :lol: :lol:

Pelkka vaarinkasitys silla en ole seurannut ko. herran elamaa. En ole kiinnostunut henkiloista ja heidan taustoistaan, vain ja ainoastaan siita mita ovat saaneet musiikin saralla aikaan. Cheers.
---------
Allekirjoitus.
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

groot kirjoitti:
merzi kirjoitti:
groot kirjoitti:Jep. Lahinna nyt yritin ymmartaa mita mita tarkoitit nimikirjaimilla M.J ja miksi viittasit johnonkin pikkupoikien ahdistelijaan, jota ihailen?

Oletko taas vetanyt jotain pillereita vai alkoholiko siella suonissa jalleen virtaa?

Olet ymmartanyt vaarin allekirjoitukseni. Biisissahan puhutaan hyvin siita, etta........

Mita taas tulee Konstaan, en pyytanyt hanta lahtemaan, vaan totesin vain biisin kautta, etta back off hetkiseksi.
Jep... jep...
Kuinka näppärä ihmisen pitääkään olla jos ei tajua Michael Jacksonia yhdistää M.J:ksi , ja sanomaa mikä kyseisellä artistilla biisissään on tai sitten
että on ollut epäilty niinkin rankkaan rikokseen.
Just juu... taidatkin olla tämä samainen "lääkitysinformoija" joka toisaallakin on henk.kohtaisuuksiin mennyt; eiköhän nyt olisi parasta
että jokainen hoitaa omat lääkkeensä ja ne säännöllisesti ottaa avulla tai ilman ketä niitä tarvitsi tai sitten ei! :wink:
Haha. :lol: :lol:

Pelkka vaarinkasitys silla en ole seurannut ko. herran elamaa. En ole kiinnostunut henkiloista ja heidan taustoistaan, vain ja ainoastaan siita mita ovat saaneet musiikin saralla aikaan. Cheers.
8) Pitänee hyväksyä vastaus, toistaiseksi :lol:
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho: Miksi ketään kiinnostaisi toisten ip:t ja henkilöllisyydet, mehän ollaan kaikki täällä kiinnostuksesta muihin ihmisiin?

Groot: Fakta on se, etta Urho nimimerkilla Kekkonen on naita tietoja pyytanyt.

Muuralan palstalla Urho uteli muiden kirjoittajien ip-osoitteita aivan julkisesti.
Hänen kiinnostuksensa "muihin ihmisiin" oli varsin erikoista. Sama tyyli näyttää jatkuvan täälläkin.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Maza puhuu paskaa :!:

- Alkaa jo mennä maku tästä touhusta. En ole tuollaisia koskaan pyytänyt sen paremmin yksityisesti kuin julkisestikaan. Sikälihän tämä keskustelu on aivan naurettavaa, että ko. palsta oli täysin julkinen, ja kai todistusaineistokin eli keskustelu pitäisi olla jossain tallessa. Nyt on käynyt niin, että minulle ikuisesti katkera Maza, joka tuolla jo väitti minun karkoittaneen Wagnerin ja Merivuokon (lukekaa Wagnerin kommentti), ja todellisuudesta irtaantunut ääliö groot ovat kimpassa valehtelemassa asiasta.

groot jäi jo paskanjauhamisesta kiinni kirjoittaessaan, ettei ole väittänyt minua multinikiksi, ja Maza väittäessään minun karkoittaneen Wagnerin. (merivuokko ei ole vielä kommentoinut). Eli vetäkää tuosta johtopäätökset.

Tuon paskanjauhamisen lisäksi ko. kirjoittajien tasoa laskeva vaikutus tulee siitä, että groot on itseään täynnä oleva loogiseen ajatteluun kykenemätön poikanen, ja Maza pelkkä provokaattori, minkä tietysti voisi laskea eduksikin. Ainakin itseäni jopa naurattaa lukea Bodom-keskustelua, jossa joka toinen otsikko jo pyörii enemmän huuhaa-osaston piireissä. Sujuvaa keskustelua aiheista, joita reaalimaailma ei tunne. Ja tämä tosiaan täysin odotusten mukaan, kun Maza ilmaantui piireihin. Jos tällaisesta tykkää, niin onnittelut Mazalle.

Voisitko Maza vielä laittaa Bodom-sivustolle kaiken mitä tiedät 60-luvun rekisteriotteista. Etkös sinä tiennyt jotain niistäkin?
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

muistaakseni säännöissä lukee, että trollaus on kiellettyä, eikös tämä groot ole sun puolelta just sitä? ja turha mulle heittää, että onko erimielisyys kiellettyä, ei ole, mutta tässä on jo turhan ärsyttämisen makua. ja mazalle samat sanat. vaikka täällä nämä nokittelut sallitaankin niin olen samaa mieltä herkkiksen kanssa, että valitakaa paikka ja kertokaa se meillekin että voidaan tulla popcornien kanssa katsomaan :)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD

Urhohan se taalla taas raivoaa intohimon palolla.....vai Palolla :lol:

Jos valilla rauhoittuisit. Ystavallisesti pyysin, etta joku nama ko. Muuralan ajoilta olevat viestit toimittaisi. Jos ne minun arkistoissani olisivat, ne olisivat jo taalla yllapidon hyvaksynnan jalkeen.

Muuralassa tosin todettiin foorumin lopettamisvaiheessa, etta "ei ole hyvan tavan mukaista" viesteja sielta muille foorumeille kopioida.

Oikeastaan siina ei tarvittaisi kuin kaksi viestia eli Kekkosen pyynto ja yllapidon jyrkka vastaus, joka oli ei .

Mita tulee taas noihin todellisuudesta irtoamisineen, niin tarkoitatko toista viestiketjua talla foorumilla, jossa puhutaan "ruumiista irtaantumisesta" :lol:

Ja mita tuohon multinikkikirjoitukseeni tuli, niin siina tuli minulle tyypillinen kirjoitusvirhe. En tarkoittanut, etta olet multinikki talla foorumilla vaan viittasin vain siihen, etta Muuralassa sinulla oli toinen nikki kuin taalla kun sinut yleisesti on tunnettu Kekkosena.
---------
Allekirjoitus.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Toisaalla Urho kertoo, että hänellä on Muuralan palstalta sisäpiirin tietoa ip-osoitteista ja nyt sitten inttää, että muiden kirjoittajien tiedot eivät häntä kiinnosta. Takinkääntö käy niin, että suhina kuuluu.

Urhon trollaus pitäisi jo lopettaa. Minulle tämä riittää. Groot onkin jo vetäytynyt tästä kuonasta. Nyt teen niin minäkin.
Urho

groot kirjoitti: Ja mita tuohon multinikkikirjoitukseeni tuli, niin siina tuli minulle tyypillinen kirjoitusvirhe. En tarkoittanut, etta olet multinikki talla foorumilla vaan viittasin vain siihen, etta Muuralassa sinulla oli toinen nikki kuin taalla kun sinut yleisesti on tunnettu Kekkosena.
Käytit siis minusta multinikki sanaa, vaikka yllä mainittu kuvaus sopi aivan yhtä hyvin sinuun, jarre-groot. Itse yritin rekisteröityä tänne Kekkosena, mutta ko. nimi oli jo viety.
groot
Andy Sipowich NYPD

Kalessin kirjoitti:muistaakseni säännöissä lukee, että trollaus on kiellettyä, eikös tämä groot ole sun puolelta just sitä? ja turha mulle heittää, että onko erimielisyys kiellettyä, ei ole, mutta tässä on jo turhan ärsyttämisen makua. ja mazalle samat sanat. vaikka täällä nämä nokittelut sallitaankin niin olen samaa mieltä herkkiksen kanssa, että valitakaa paikka ja kertokaa se meillekin että voidaan tulla popcornien kanssa katsomaan :)
Alapa yleista. En vaadi sinua minun viestejani katsomaan, mutta katsohan ne viestit, jotka on kirjoittettu muihin kuin Bodomia-kasitteleviin ketjuihin. Sielta et loyda mitaan muuta kuin taysin asiallista pohdintaa.

Lue nyt tuo moderaattorien linjaveto: Bodomissa sallitaan kovempaa keskustelua

Bodom on erityistapaus, jossa kirjoittajat paaosin "tuntevat" toisensa ja ovat olleet kuvioossa pitemman ajan.

PS. Eika sinun tarvitse naita viesteja lukea jos noin paljon sinussa kuohuntaa herattaa.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

eipä tuo yleistystä ollut, toteamus vaan ja koskien tätä ketjua. ja kuka tässä mistään kuohumisesta on puhunut?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Urho

Nuori vihainen mies omaksuu hämmästyttävän hyvin ilmaisuja vanhemmiltaan. Vääristelet, luikertelet ja viimeisimpänä "Gustu-fani". - Hitlerjugend-ainesta?
Urho

Maza kirjoitti:Toisaalla Urho kertoo, että hänellä on Muuralan palstalta sisäpiirin tietoa ip-osoitteista ja nyt sitten inttää, että muiden kirjoittajien tiedot eivät häntä kiinnosta. Takinkääntö käy niin, että suhina kuuluu.
Kuten kerroin tiedän, että Maza oli sen "kuuluisan" Jürgen Assmann viestin lähettäjä, ja olen sen asian tuonut täällä esiin, koska Maza hurskaasti väitti, ettei ole kirjoittanut kuin Mazana ja Masana. - Tämä mainitsemani tieto tuli minulle yllättäen ja pyytämättä. En ollut sitä pyytänyt.
Urho

groot kirjoitti:
Mita tulee taas noihin todellisuudesta irtoamisineen, niin tarkoitatko toista viestiketjua talla foorumilla, jossa puhutaan "ruumiista irtaantumisesta" :lol:
Luin sen viestin vasta nyt, eli en ole mitenkään viitannut siihen. Tarinassa ei ole myöskään mitään pilkkaamisen aihetta.
groot
Andy Sipowich NYPD

Urho, ilman pienintakaa vittuilua. Ota lomaa Bodomista?
Tama viestisi oli sellainen, etta se ei voi olla nayttelya:
--Lainaus alkaa-----------------
Maza puhuu paskaa

- Alkaa jo mennä maku tästä touhusta. En ole tuollaisia koskaan pyytänyt sen paremmin yksityisesti kuin julkisestikaan. Sikälihän tämä keskustelu on aivan naurettavaa, että ko. palsta oli täysin julkinen, ja kai todistusaineistokin eli keskustelu pitäisi olla jossain tallessa. Nyt on käynyt niin, että minulle ikuisesti katkera Maza, joka tuolla jo väitti minun karkoittaneen Wagnerin ja Merivuokon (lukekaa Wagnerin kommentti), ja todellisuudesta irtaantunut ääliö groot ovat kimpassa valehtelemassa asiasta.

groot jäi jo paskanjauhamisesta kiinni kirjoittaessaan, ettei ole väittänyt minua multinikiksi, ja Maza väittäessään minun karkoittaneen Wagnerin. (merivuokko ei ole vielä kommentoinut). Eli vetäkää tuosta johtopäätökset.

Tuon paskanjauhamisen lisäksi ko. kirjoittajien tasoa laskeva vaikutus tulee siitä, että groot on itseään täynnä oleva loogiseen ajatteluun kykenemätön poikanen, ja Maza pelkkä provokaattori, minkä tietysti voisi laskea eduksikin. Ainakin itseäni jopa naurattaa lukea Bodom-keskustelua, jossa joka toinen otsikko jo pyörii enemmän huuhaa-osaston piireissä. Sujuvaa keskustelua aiheista, joita reaalimaailma ei tunne. Ja tämä tosiaan täysin odotusten mukaan, kun Maza ilmaantui piireihin. Jos tällaisesta tykkää, niin onnittelut Mazalle.

Voisitko Maza vielä laittaa Bodom-sivustolle kaiken mitä tiedät 60-luvun rekisteriotteista. Etkös sinä tiennyt jotain niistäkin?
------Lainauis lopppuu---------------

Kun olet tutkinut tata Bodomia ihan kaytannossa ja reaalielamassa

Ala ota tata vaarin:
Kai ymmarrat etta vaikka kuinka paiskit, niin Bodomia ei pysty kukaan ratkaisemaan?

Eika myoskaan jo tapahtuineta vaaryyksia kukaan korjaamaan?

Vai onko tama vain pelkka harrastus?
---------
Allekirjoitus.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

groot kirjoitti:Urho, ilman pienintakaa vittuilua. Ota lomaa Bodomista?
Toivottavasti nyt Urho ei ota lomaa. Hän on Bodomin tapauksessa ylivoimainen tietölähde.
Tietojen saannin kannalta, mutta eri syistä toivon myös Merivuokon, Mazan ja Wagnerin pysyvän palstalla.
Vastaa Viestiin