Kuinka moni on käynyt Bodomilla?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
YBJ
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 5:23 pm

Viesti Kirjoittaja YBJ »

Eipä ole koko tapaus koskaa kiinnostanu eikä kyl paikat muissakaan rikostapauksis, en ole käynyt.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

Paikat ovat muuttuneet.
Telttapetäjään on tehty ikuiset merkit. Kuka lie vandaali ollut asialla.
Kenkäjemman metsän pihkapuut on kaadettu. Ei tarvitse pöheiköstä hakea gepsillä.
Vaikka suunnistaminen on em. syistä helpottunut, niin liialla kiireellä ei kannata lähteä hakemaan kenkäjemmaa eikä kokeeksi laskettelemaan sieltä niemeen. (kevennys; kukkaron yhdelle, palstan toiselle).
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Voi perhana, ikävän näköistä jälkeä komeassa puussa.

Olisi kiva tavata tuollainen puiden tärvelijä ja katsoa kuka sitten katuu, kenties kaatuukin.
Yksi kusipää pilaa hetkessä sen mitä luonto on rakentanut kymmenet vuodet.

No, en tiedä tuosta tiekuvastakaan, onko sen nyt sitten parempi näkymä kuin ennen, no oli se ryteikköä silloin.

Jos otit teemu itse kuvan, missä kohdin olit itse ottaessasi, tuo Pers Pektiivi hieman hämää, oletko siinä missä tie teki ennen mutkan?
Kauempana näkyy ns. suunnistuspolun kohta, eikö niin?

Miltä lienee näyttänyt tienoo silloin -60?

No yksi vastaus on tässä, kuva kenkäjemman kalliolta etsintöjen aikaan.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

papillon kirjoitti: ..
Jos otit teemu itse kuvan, missä kohdin olit itse ottaessasi, tuo Pers Pektiivi hieman hämää, oletko siinä missä tie teki ennen mutkan?
Kauempana näkyy ns. suunnistuspolun kohta, eikö niin?

Miltä lienee näyttänyt tienoo silloin -60?

No yksi vastaus on tässä, kuva kenkäjemman kalliolta etsintöjen aikaan.
Kuva on otettu mutkasta vesilaitokselle päin. Oikealla oleva iso petäjä lienee silloisen Emilsbergin ahon alkuperäisiä puita. Petäjän vaiheilla oli tien päässä ollut kääntöpaikka ja lähistölle sopii myös oikeuden kenkäkätkökatselmuspaikka 2005.

Q:lla keskusteltu kenkäjemma taas on siinä, missä tie kääntyy viimeiselle suoralleen, kuusia kummankin puolen. Sen suoran kauemmassa päässä on parkkipaikalta pellon yli näkyvä levike, jota on pidetty kiintopisteenä. Suunnistuspolun mäkeä ei näy.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Kukahan idiootti paikalla on ollut ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

papillon kirjoitti:^ Voi perhana, ikävän näköistä jälkeä komeassa puussa.

Olisi kiva tavata tuollainen puiden tärvelijä ja katsoa kuka sitten katuu, kenties kaatuukin.
Yksi kusipää pilaa hetkessä sen mitä luonto on rakentanut kymmenet vuodet.
Kurvaa aka ? Heikkaisin Vessua.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Q lla keskusteltiin paristakin paikasta, tai kolmesta, kun tämä katselmuksen mesta sitten varmistui.

Ensinnäkin se feikkikenkäkätkö, kävelytien varressa vesilaitoksen kohdalla.

Sitten tulee suunnistuspolun mäki, siinä maastoon nousevan lenkkipolun vieressä.

Sitten suora, sitten katselmuksen kenkämesta, jota ennen on vasemmalla levike, oli ainakin kun viimeksi kävin, siitä on häpeällisen kauan, maastokin muuttuu. :lol:

Tässä kuvakenkämestalta kioskin suuntaan, otit siis kuva ollessasi tuolla?
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^Jeps, kuvaajan selän takana on se ottamani kuvan viimeinen suoranpätkä, ja edessa suoralle johtava mutka. Kuva siis on otettu pellon laidan kohdalta tieltä, joka siinä kohdin on tienlaidan koivujen takana, kenkämestaa kohden.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Eikö olisi hyvä idee asentaa tuonne semmoinen webbikamera?
Olisi kliffaa tsiigailla kun siellä tarpoo yks sun toinenkin palstalainen.

Ehdoton hitti olisi seurata Hessun puuhastelua sukkasillaan ja ilman, jännitysnäytelmää siitä että löytääkö hän kenkämestaa vai ei.

*poistettu henkilöspekulointia*tm

Vielä kun saisi Jukolan Viestin legendaarisen selostajan Pekka
" kuiskaaja " Oksalan selostamaan Hessun etsintöjä, se se olisi jotain se.

Kev. :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No papillon, etkö muista kun jo aikaa sitten kerroin, että kenkämestalla puita kaadetaan, eikä mestassa ole enää yhtään puuta jäljellä?

Kyllä paikka tiedossa on, kunhan no olkoon.

Tuo murhaniemen männyn raiskaaminen tuohon kuntoon suututtaa vallan vietävästi.

Wagnerin sanan muunnokset eivät kyllä koske minua ja vaikka en Vihreitä äänestäkään, niin kyllä minussa metsänomistajassa asuu se nimenomaan metsänomistaja, joka halveksii tuollaisia tihutöitä, kuten muitakin tihutöitä, joita tahallaan luonnossa tehdään.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:No papillon, etkö muista kun jo aikaa sitten kerroin, että kenkämestalla puita kaadetaan, eikä mestassa ole enää yhtään puuta jäljellä?

Kyllä paikka tiedossa on, kunhan no olkoon.

Tuo murhaniemen männyn raiskaaminen tuohon kuntoon suututtaa vallan vietävästi.

Wagnerin sanan muunnokset eivät kyllä koske minua ja vaikka en Vihreitä äänestäkään, niin kyllä minussa metsänomistajassa asuu se nimenomaan metsänomistaja, joka halveksii tuollaisia tihutöitä, kuten muitakin tihutöitä, joita tahallaan luonnossa tehdään.
Jaa jaa Hessu, ne rillit. Näyttäisi tuossa kuvassa olevan puita pystyssä, ihan kenkämestan kohta ei niin hyvin näy kylläkään, mutta on siinä puita.

Täytyy piipahtaa paikalla kanssa jos satutaan samaan aikaan niin voin opastaa sinua oikeaan suuntaan tyyliin " Käteni osoittamassa suunnassa jne "

Älä nyt sitten liian läheltä sitä kättä katso. :lol:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:

Tuo murhaniemen männyn raiskaaminen tuohon kuntoon suututtaa vallan vietävästi.
Jäljet viittaavat toisaalta juuri siihen että joku yksioikoisesti Bodomia ajatellut on hakannut päätään tuohon komeaan Bodomin mäntyyn.

Tiedätkö siitä mitään Hessu, onko pää kipeä? :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eipä tuota metsänomistaja voi millään metsäksi sanoa.

Onhan kuusiaitakin kaukaa katsottuna metsän näköinen, vaikkei siinä olekaan montaa puuta.

Kun tuollaista kuvaa katsoo niin siinä tulee mukaan ns. optinen harha, jolloin kauemapana olevat puut näyttävät tiiviimmiltä, kuin itseasiassa ovatkaan.

Höh.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Eipä tuota metsänomistaja voi millään metsäksi sanoa.

Onhan kuusiaitakin kaukaa katsottuna metsän näköinen, vaikkei siinä olekaan montaa puuta.

Kun tuollaista kuvaa katsoo niin siinä tulee mukaan ns. optinen harha, jolloin kauemapana olevat puut näyttävät tiiviimmiltä, kuin itseasiassa ovatkaan.

Höh.
Niin, Hessu, Hesalainen metsänomistaja, sanoit että siellä ei ole yhtään puuta pystyssä.

Se kuulostaa jälleen kerran lööperipuheelta, eikö kuulostakin?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Nyt nyt sitä nytkytellään

Viesti Kirjoittaja Wagner »

*poistettu henkilöspekulaatiota*tm
Jostain siihen oli sytykkeet ja puut saatu.
Lähistön männyn kylki vaikuttaa retkikirveen silpomalta samoin on muutama rantakoivu kuolemassa kun niistä on tuohi kuorittu.
Ehkä pystyssä olevat puut eivät kuulu metsänhoitoon jos metsänhoito-opeissa on kopioitu sairaanhoito-oppeja: hoito alkaa potilaan makuuttamisella.

Tai kyseessä onkin vain optinen harha, nuotioita ei ole ollut, mäntyä ei ole silvottu ja koivujen tuohi on paikallaan, mutta paikkaan kuuluvien lukuisien harhojen ja mahdollisesti jonkun sukkasillaan kulkeneen sukkamehujen vaikutuksesta optiset havainnot ovatkin harhaisia.

Taidan seuraavaksi käydä paikan päällä haastattelemassa erästä tuttua pupua ja muutamaa paikalle heitteillejätettyä viinapirua asian selvittämiseksi: kun pirunviina loppuu, jäljelle jää vain viinapiruja ja nuotionpuruja.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^ :D Että siis toimittajat veivät joukon murha.infolaisia kirveitten kanssa yöretkelle Bodomille?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Vastaa Viestiin