Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Kauniit tytöt ilahduttavat aina, mutta tänään ilahdutti tieto siitä, että loppu kirjastoni saapuu ehkä ensi viikolla Suomesta tänne kotiin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Piiiiiitkästä aikaa 2 päivää peräjälkeen vapaata :D
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Mielenterveys, jonka olen pikkuhiljaa saamassa takaisin.
Mikä ihana olotila.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Uskaltaminen nähtävästi kannattaa! Ja siihen liittyen tuli hyvä mieli tuossa äsken kirjautuessa sisään :)
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Howler kirjoitti:Uskaltaminen nähtävästi kannattaa! Ja siihen liittyen tuli hyvä mieli tuossa äsken kirjautuessa sisään :)

Uskalsit kirjautua sisään Minfoon? Melko roima tyyppi olet! Onnittelut! :o 8)

.
.

kaukana poissa

.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Hyvä leike ravintolassa ja jännä fudismatsi teeveessä.
A man's got to do what a man's got to do.
Howler
Axel Foley

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:Uskalsit kirjautua sisään Minfoon? Melko roima tyyppi olet! Onnittelut! :o 8)
Melkein arvasin, että joku ottaa kirjoitukseni noin :D Ja juu, uskalsin kirjautua, jei for me! Mutta alkuperäisessä viestissä tarkoitin yksäriä, jonka huomasin sisään kirjautuessa ;)
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Ilahduttaa se, että vihdoinkin pääsemme aloittamaan lyhytelokuvamme tekemisen, joka on saanut kehuja jo etukäteen vaikka kuvauspäivät on vasta sovittu. :D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Howler kirjoitti:
synkempi hautajaisvieras kirjoitti:Uskalsit kirjautua sisään Minfoon? Melko roima tyyppi olet! Onnittelut! :o 8)
Melkein arvasin, että joku ottaa kirjoitukseni noin :D Ja juu, uskalsin kirjautua, jei for me! Mutta alkuperäisessä viestissä tarkoitin yksäriä, jonka huomasin sisään kirjautuessa ;)
Ilahduin siitä että kerrankin tajusin mistä tässä oli kyse ilman kysymistä :P Pienet ne on ilot ihmisellä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Howler
Axel Foley

En olekaan niin hirveän pelottava tai friikki, kun täysin ventovieras kykenee hymyillen aloittamaan keskustelun ja puhumaan kanssani aivan naurettavasta jutusta iltapäivälehdessä! \o/ Helkkari, että jäi hyvä mieli.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^heheh :) mä oon ilonen ku sain vihdoinkin tulostettua ja leikattua uudet käyntikorttini. ja lisäks kaveri just soitti et saan kyydin töistä kotiin, ei tartte kävellä, jipi jipi! ai nii, ja eilen tein löytöjä kirjakauppojen alennusmyynneissä, 3 uutta kirjaa 2e/kpl.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Pistin tänään aisoihin töissä henkilön, jonka lusmuilua ja vetelehtimistä olen katsonut jo pitkään ja odottanut spontaania paranemista -turhaan. Nyt uhkailin ihan suoraan vastoin normaaleja tapojani. Kyllä suu loksahti. Huomenna näen tulokset...
Nothing is quite what it seems
Howler
Axel Foley

Tulipa sitten koettua sekin, että annetaan vain geelipuudutus ja viilletään paise auki. Olisi kyllä saanut vielä neulalla puudutustakin, mutta parempi että tekivät nopeasti, muuten olisin alkanut jänistää. Lisäksi, lääkäri osasi pitää suunsa ihan kiinni kun sanoin, etten tahdo tietää mitä hän tekee - kunhan tekee vain mitä meinaa äkkiä.

Miksi laitan tämän "Ilahduttaa tänään"-topiciin? Koska nyt se kipu on hävinnyt ja jos jotain todistin, niin sen, että varmasti kestän sen tatuoinninkin oton kun tuo paisehommakin oli "suht helppo".
Howler
Axel Foley

Tänään sovin pari juttua perjantaille, IHHIIHIHIHIHIHIHI!! <3

EN JAKSA ODOTTAA! :twisted:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tänään ilahduttaa mahdollisuus jäädä huomenna sairastamaan kotiin, jos aamulla olo on yhtä flunssainen kuin nyt. Suussa maistuu veri kun yskin, olen siis oikeasti sairas?
Nothing is quite what it seems
Lukittu