Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Harriet Makepeace kirjoitti: Vanhat kirjoittajat jotka muuten eivät tarjoa mitään sisältöa palstalle, mutta 'aktivoituvat' suurten mediatapahtumien kuten Kauhajoki yhteydessä
Hmm aktivoiduin jälleen ja hiukan ennen kauhajoen tapahtumia. Mitä siis opimme tästä ? Kun Mamma tulee takaisin kehiin niin voi olla varma, että jossakin kohta paukkuu.
joey kirjoitti:Kirjoittajat, jotka eivät sano suoraan, vaan turvautuvat kyseenalaiseen vihjailuun.
Sama ärsyttää myös itseäni sekä turhan kitisijät
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

No ei todellakaan Mother Northia tai Joeyta tarkoittanut, vaan sellaisia jotka kirjoittavat lähinnä silloin jos 'jotain suurta ja ihmeellistä tapahtuu'.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Harriet Makepeace kirjoitti:
Estolista toiminnan puuttumminen järjestelmässä. Vastenmieliset yksärit on kuulemma lähetettävä yp-lle arvioitavaksi. Naurettavaa, eihän niitä alunperinkaan yp-lle ole lähetetty.
Tähän yhdyn estottomasti ja täysin rinnoin, kysehän on yksityispostista jonka ollessa kyseessä tulisi vastaanottajalla itsellään olla harkintavalta estoa koskien.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ihan epistä, minä en saa edes tappouhkauksia yksityisviesteinä (saati muutakaan :D) :(
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay kirjoitti:Ihan epistä, minä en saa edes tappouhkauksia yksityisviesteinä (saati muutakaan :D) :(
Voin ilman muuta alkaa ahdistelemaan aktiivisesti yksäreillä! Aloitetaanko heti tappouhkauksista vai otetaanko alkuun hieman keveämpi, lähentely?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Ihan epistä, minä en saa edes tappouhkauksia yksityisviesteinä (saati muutakaan :D) :(
Voin ilman muuta alkaa ahdistelemaan aktiivisesti yksäreillä! Aloitetaanko heti tappouhkauksista vai otetaanko alkuun hieman keveämpi, lähentely?
Nämähän voi näppärästi yhdistää että tappouhkailee seksuaalissävytteisillä viesteillä? :D "KURISTAN SUT KULLIISI!".
Yksisilmäinen Änkyrä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Yksisilmäinen Änkyrä »

Harriet Makepeace kirjoitti:Estolista toiminnan puuttumminen järjestelmässä.
Jos tämä meininki jatkuu niin Harriet kyllä sanoo että adios amigos. Kuva

Taisimpas saada hyvän idean just äsken!!! :wink:
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Mua alkaa ottamaan päähän nuo useat Markja:lle omistetut ketjut. Luulis, että asiosta sais väiteltyä ihan yhessäkin ketjussa eikä omistaa liki koko stanan lautamiehiä Markjalle.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Maxwell Smart kirjoitti:Mua alkaa ottamaan päähän nuo useat Markja:lle omistetut ketjut. Luulis, että asiosta sais väiteltyä ihan yhessäkin ketjussa eikä omistaa liki koko stanan lautamiehiä Markjalle.
Ja samaan hengenvetoon (vaikka oma onkin henkeni tässä tapauksessa) haluaisin sanoa, että on se kumma ettei siitä markjasta vain osata olla välittämättä. Ei ole häirinnyt minua ikinä tällä palstalla, enkä usko, että tulee koskaan häiritsemäänkään. Harmittavasti vain suurin osa palstalaisista tuntuu olevan helposti provosoitavissa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

No tässä tapauksessa on aivan sama onko kyseessä markja tai kuka tahansa muu, ketjujen sisältö ei ole se juttu. Nytkun vilkaisee lautamiehien etusivua siin taitaa olla 3 aihetta avattu samalle tyypille. Niitä ei voi yhteen ketjuun sisällyttää kaikkia?

Tarkempi tarkastelu osoitti samaa tyyppiä koskevia ketjuja olevan 5.

No kyllähän tänne juttua mahtuu siinä missä pitkiä linkkejäkin.
Viimeksi muokannut Maxwell Smart, La Syys 27, 2008 10:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Ei meikäläisille sentään mitään uhkauksia tai seksiviestejä tule.

Muuten vaan haukkuja ja kaikenmaailman skitsoiluja muutamalta nimimerkiltä. Joku on mm pistänyt viimepäivinä liikkeelle huhun että minä olen nimim. Sirpan - joka postasi aikaisemmin lähinnä Madeleine ketjuun - kaksoisnikki ja nyt saan siitäkin 'palautetta'. Kuva Hyvä ettei epäillä esim markjan kaksoisnikiksi.BUSTED! Kuva
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Bombay kirjoitti: Nämähän voi näppärästi yhdistää että tappouhkailee seksuaalissävytteisillä viesteillä? :D "KURISTAN SUT KULLIISI!".

Ohoh! :shock:
Moon aina luullut, että Bombay on valkoihoinen.
Oon kai ollut väärässä.. :?
No näitä sattuu, kun ei oo näkönetti. 8)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Tiina kirjoitti: Moon aina luullut, että Bombay on valkoihoinen.
Eikai Tiina vain aliarvioi slaavilaisuroiden miehuutta?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Juliet Jones kirjoitti:Tähän yhdyn estottomasti ja täysin rinnoin
Millaisin rinnoin?

Tiinaa myötäillekseni, kun tämä ei ole näkönetti, niin jää tuo Bombayn kuristajakäärmekin näkemättä. Olkoot sitten valkoinen tahi musta.

Ärsyttää nämä markjasta provosoituvat hlöt.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

joey kirjoitti:
Tiina kirjoitti: Moon aina luullut, että Bombay on valkoihoinen.
Eikai Tiina vain aliarvioi slaavilaisuroiden miehuutta?
Jos Bombay haluaa uhkailuja, voin laittaa YV:tä. Kun en kuitenkaan vihaa bombayta vaan mielestäni hän on OK kirjoittaja, uhkailut maksavat 5e/viesti... 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lukittu