Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kevyen polttoöljyn hinta! Yli euron litralta :o Ens talven sit en tiiä millä tässä mökkinsä lämpösenä pitelee... Karvalakki päässä ja perse huurussa juttuja postaamassa :evil:
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Hintojen nousu, verot- siitä olin jo riitävästi kirjoitanut.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sääski kun kuppaa yhdestä kohdasta niin joka paikasta kutisee. Ehkä liian pitkä kesäloma. Nyt kun kesä alkaa kääntyä syksyyn, ärsyttää.
Nothing is quite what it seems
Tirskis
Neuvoja-Jack

Minä en ollu edes huomanut että on kesä. Sää on kun syksyllä. Haluan kunnon helteet, +30astetta, aurinko aaamusta iltaan. Tuo ei ole minusta kesä.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:Minä en ollu edes huomanut että on kesä. Sää on kun syksyllä. Haluan kunnon helteet, +30astetta, aurinko aaamusta iltaan. Tuo ei ole minusta kesä.
...Nyt alkaa jo vähin erin minuakin vituttamaan tää marina kylmästä kesästä.

Tiskikselle sen verran, että "kaikki on niin suhteellista". Asiat vois olla ihan vitun paljon huonomminkin ja jos sun isoin huolen aihe on, että pihalla on kylmä kuin ryssän helvetissä, niin vähällä oot päässyt.

Lisäksi on pakko lisätä, että minuahan ei henk.koht. vituta mikään niin paljon, kuin ihmiset jotka vinkuu aina kun vaan keksiivät jotain syytä siihen... Eli ts. koko ajan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tirskis
Neuvoja-Jack

Anteeksi, mun piti olla jo tuttunut kun niin kauan täällä asun. On myös positiiviset asiat, esim. se rauha, mitä täällä on ja luonto on lähellä.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Pihalla voisi olla jumalauta vaikka YDINTALVI, että ei urputeta. Minusta on ihan hyvä vaan että ei ole niin törkeän kuuma, no talvi on kyllä muutenkin mun suosikki vuodenaikani.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

No kun katsoo tuota meidän pihaa niin ei edes tunnu kesältä.. Isä vetäisi vähän myrkkyä kasveihin ja ne on.. no, arvaatte varmaan. *huokaus* Kipeänä olo ärsyttää edelleen ja se, että on tuollainen hiostava ilma eli voi tulla ukkosta. Ei siis haittaa se jos alkaisi ukkostaa, vaan se hiostava ilma ärsyttää.
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Naapurin juoppo toi taas idiootin kaverinsa kylään ja jättivät ovensa auki, jotta meteli kuuluisi mahdollisimman hyvin kämppääni. Vartin kuuntelin sitä örvellystä, sit paloi hihat. Menin kalsarit päällä kiroomaan niille että mua vituttaa aivan saatanasti maksaa kämpästä, missä joudun kuuntelemaan pummien meteliä, joiden toimeentulo maksetaan mun verorahoista. Eivät meinanneet ensin saada persettään ylös paskaiselta sohvalta, sitten korotin ääntäni ja käskin sulkemaan sen vitun oven tai heitän ne molemmat pihalle. ovi sulkeutui anteeksipyyntöjen kera, mutta ens kerralla lähtee naapuri niskaotteesta ulos. Oon jo aivan liikaa kestänyt tota vammailua, PERKELE!
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Ärsyttää, kun lomaa on alle kuukausi jäljellä. Pitäisi löytää kämppä ja muuttaa kamat sinne parin viiikon sisällä, mutta mieluummin makoilisin vain paikallani ja lomailisin... :/ Vaikea tarttua mihinkään.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Sakara, pyydä muuttoapua vaikka meiltä! Siinä lähellä on varmasti minfolaisia. :D
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

^ Heh, ei huono idea. Pitää laittaa harkintaan, jos jo lupautunut muuttoapulaiseni pettää ;)
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Voi jeesus. Ihan mieletön krapula, vieläkin! Heräsin kolmelta iltapäivällä yhä päissäni, sen jälkeen torkkunut ja välillä herännyt voivottelemaan ja kiroilemaan ja nyt ei tietenkään saa enää unta ja kaikki pelottaa huomisesta työpäivästä alkaen. Vittuilua ainakin on odotettavissa, varmaan potkutkin koska enhän tietenkään kyennyt sinne tänään.

Kai sitten luen minfoa koko yön vaikka kaikki täälläkin pelottaa.

Ja vasta nyt sain syötyä päivän ensimmäisen suupalan, tonnikalavoileivän, ja hieman vaikuttaa sille ettei se pysykään sisällä kovin kauaa. Itkut.

Ja kämppäkin on ihan kaaoksessa. Miten se edes voi sotkeutua aina juopotellessa, vaikka ei edes itse olisi siellä vaan baarissa!

Ei tämä ennen tällaista ollut, töihin kykeni menemään muutaman tunnin yöunilla ja krapula meni ohi juomalla jaffaa. Vanhuutta kai. Tai sitten harjoituksen puutetta. Tajusinpa kuitenkin ettei enää ole mitään asiaa baareille työviikolla vaikka kaverilla olisi kuinka juhlan aihetta. Perkele. Auts.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

^Ei käy kateeks. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Darra täälläkin. Vielä tähän aikaan :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Lukittu