Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

BrDead kirjoitti: Huomio käännettiin minuun, kun en voinut ihan tuosta vain foorumin perustamispäivää muistaa.

Whaaattt? :o Ihmekös tuo...Jokaisella true-minfolaisellahan on tuo päivämäärä tatuoituna jollekkin näkyvälle paikalle kroppendaalissa.... :!:
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minulla otsassa juuri siksi, että joku luulisi minua ''sisäpiiriläiseksi''.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nuotio & Äreät Tiput
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tunnustaudunkos mä tällä sisäpiiriläiseksi.... (tosin mulla on apteekkipurkkeja vaan koristeena olkkarin hyllyssä)

Palatkaa nyt jo perkele tään ketjun aiheeseen ja lopettakaa OT-löpinät :lol:

Tässähän vesitetään koko Lautamiesten idea, kun lätistään ihan mitä mieleen juolahtaa :evil:

-älkää tehkö niinkuin mä teen, tehkää niinkuin mä sanon-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Bombay kirjoitti:Ihan epistä, minä en saa edes tappouhkauksia yksityisviesteinä (saati muutakaan :D) :(

Höpölöpö Bombi. Uhkaillut Kylli ei ole mutta toisessa sävyssä se on sinua lähestynyt... Julkaistaanko? :wink:

Ärsyttää kun en tiedä mikä ihmeen sisäpiiri-keskustelu täällä oikein on käynnissä. MIKÄ HELVETIN SISÄPIIRI? Määrittelisikö joku mitä sillä tällä kertaa oikein tarkoitetaan?! Eihän siihen voi vastata kun en saa tolkkua mitä sillä tarkoitetaan :evil:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kylli kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Ihan epistä, minä en saa edes tappouhkauksia yksityisviesteinä (saati muutakaan :D) :(

Höpölöpö Bombi. Uhkaillut Kylli ei ole mutta toisessa sävyssä se on sinua lähestynyt... Julkaistaanko? :wink:
Hyyssss ;) Nyt kyllä on alkanut satamaan yksityisviestejä, vielä ei kyllä uhkauksia mutta ajan kanssa :D
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Nonni. Nyt ketuttaa sitten jakaa Bomban huomio muitten kanssa. Ne toivoisivat vaan osaavansa äidinkieltä yhtä hyvin kun Bämby eikä ollenkaan tajua että se ei ole mahdollista.

Ärsyttää edelleen kun kukaan ei ole määritellyt sisäpiiriä. Ärsyttänyt jo ainakin kymmenen minuuttia.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Minä olen ainakin kaikesta ulkona, kuin lumiukko, kjäh, kjäh käkäkäää!
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Sisäpiiri: varsinkin alussa, sanotaan tuohon n. 150 kirjoitukseen asti tämän ärsyttävän sisäpiirin pystyi kyllä huomaamaan. Sisäpiiriin kuuluu tällä palstalla tuhansia tai useita satoja viestejä nimimerkit jotka Beesaavat toisiaan (huomatkaa B) tai muuten vaan silittelevät päähän tai leikkimielisesti hellivät toisiaan eri ketjuissa. Parhaiten tämän sisäpiirin voi havaita tuolta minfon bb- ketjusta!! Siellä kaikki ehdottelee samoja naamoja (=sisäpiiriläisiä) ja kehuvat kilvan toisiaan. Onneksi siellä ehdotellaan niitäkin jotka eivät kuulu sisäpiiriin eli markja tai vaikka marsalkka eivät siihen kuulu. Yleensäkään nikit jotka ilmaisevat mielipiteensä toisen nikistä riippumatta eivät kuulu sisäpiiriin. Yksi esimerkki on VoDka joka aina ja joka paikassa kertoo mielipiteensä eikä halua uida kenenkään liiveihin, samoin marsalkka.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Höh...Nyt meni kyllä lista kokonaan uusiksi. :evil:
Olin ihan varma, että juuri kaikki nuo kolme nimenomaan kuuluvat sisäpiiriin. :roll: :P
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää eräs punaisella jokaisen tekstinsä kirjoitteleva nikki. Viestit tuntuvat huutavan joka kerta isoon ääneen "lukekaa minut, lukekaa minut!" En tiedä muista, mutta ainakin minulla tulee pää pelkästään kipeäksi kun yrittää tavata sitä tekstiä siinä. Kontrasti on liikaa, syntyy viha-asenne kyseiseen kirjoittajaan välittömästi jo pelkästään sen vuoksi.

Kyllä, allekirjoitukseni on samalla punaisella, mutta ainoastaan sen vuoksi, että se erottuu mielestäni paremmin erilliseksi tekstiksi. Tuo viiva ei monestikaan erota tarpeeksi, jos ihmisellä on allekirjoituksella vielä saman kokoisella fontilla tekstiä kuin foorumilla. Tekee siitä vain epäsiistin näköisen. Eikä sitä allekirjoitustekstiä tarvitsekaan olla lukemassa joka hetki uuden informaation toivossa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

VoDKa kirjoitti:Ärsyttää eräs punaisella jokaisen tekstinsä kirjoitteleva nikki. Viestit tuntuvat huutavan joka kerta isoon ääneen "lukekaa minut, lukekaa minut!"
Sama homma täällä. Jos todella täystyy kirjoittaa punaisella, niin oletan asian olevan jotain T_O_D_E_L_L_A tärkeää. Näissä tapauksissa kuitenkaan näin ole. Pitäiskös munkin alkaa kirjoittamaan kirkkaan keltaisella ihan vain siksi, että minut huomataan? Siis IHQUu ja sillee :wink: :D
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^^

tytöt kirjoittaa tyttöjen väreillä ja pojat poikien väreillä.
Ja sillä siisti.

Ei mukinoita tai tulee nurkkaa ja jälkkää kaikille!!!!!!!
Nuotio & Äreät Tiput
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kylli kirjoitti:

Höpölöpö Bombi.
Mikä Bombi? Bombsu se on! :lol:

Minfossa ärsyttää beesaus. Mikä helvetin beesaus? Saatana!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Kylli kirjoitti:

Höpölöpö Bombi.

Minfossa ärsyttää beesaus. Mikä helvetin beesaus? Saatana!
Voi kristus... :D
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

joey kirjoitti:
Kylli kirjoitti:

Höpölöpö Bombi.
Tai vaikka Bombaduur :lol:
Rakkaalla lapsella monta nimeä ja sillai :wink:
Lukittu