Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Näin hidasälyisenä en ensin ymmärtänyt, miksi Aarnio-osiossa niin kiihkeästi julistettiin "Aarnio-uskovaisia" vastaan ja intoiltiin poliisin ja valtamedian kanssa. Kunnes nämä sankarit itse alkoivat saarnata "maksetuista Aarnion puolustajista", mikä alkoi olla jo aika omituista. Milloin hänellä ei voi olla mitään rahavirtoja tai mahdollisuutta nauttia niistä enää, toisella kertaa hän onkin trolliarmeijaa pyörittävä suurmoguli. Putinin ja Mossadin trolliarmeijan elket muistissa tajusin viimein, että tässähän on joka paikan ammattijulistajat äänessä.
Huumoria Murha.info täyttää 10 vuotta -ketjussa:

Hihi. Tirsk.damfin kirjoitti:Mikä rikos tässä on kyseessä?
Sori oli ihan pakko lol
Mut joo onnea, ja onnea myös seuraaville 10 vuodelle.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
No mistäs siellä Iranissa se tuomio sitten annetaan, kun kyse on ihan oman uskonnon noudattamisesta? Silittävät vain päätä, koska Koraanissa lukee, että "sinun pitää kuvata seksikumppanisi, sanoo Allah".Ärrkele kirjoitti: Teoria 2: muslimi uima-allah -poika axel harrastaa uskontoaan ja sen mukaisia kyseenalaisia oppejaan.
Tuomio: karkoitus kotimaahan Iraniin ja kotimaassa tuomio sormien katkominen tai julkinen hirttäminen.
Kateeksi sulla vaan käy, kun et itse naisia saa. Palstan suurin puupää. Minfo voisi 10-vuotisen uransa kunniaksi karkottaa omaan apinatarhaansa tämän ja muutaman muun älykääpiön täältä melskaamasta. Vihdoin ja viimein.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
- Dark Tetra
- Hetty Wainthropp
^ Tuskin kuolemannaakka saa itsekään miestä tai mitä onkaan täältä hakemassa, mutta siitäpä 10 vuotisen M.infon taipaleen kunniaksi pariskunta. Ärrkele ja kuolemannaakka. Menkää sänkyyn, mutta älkää vain tehkö lapsia, jooko?
Ja minulle on aivan turha tulla tarjoamaan minkäänlaista seuraa tai seksipalveluja, minä kun elän putatiivisessa parisuhteessa, josta olen jo vuosia yrittänyt päästä eroon, mitä erilaisempia seksisuhteita luoden, mutta vielä en ole toistaiseksi onnistunut.
Ja minulle on aivan turha tulla tarjoamaan minkäänlaista seuraa tai seksipalveluja, minä kun elän putatiivisessa parisuhteessa, josta olen jo vuosia yrittänyt päästä eroon, mitä erilaisempia seksisuhteita luoden, mutta vielä en ole toistaiseksi onnistunut.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Mä olen itse asiassa saanut täältä naisen jo monta vuotta sitten, ihan hakematta, että kiitos vaan tarjouksesta. Miehenä jätän ärkeleet ja perkeleet ja muut poikaset kuitenkin väliin.Dark Tetra kirjoitti:^ Tuskin kuolemannaakka saa itsekään miestä tai mitä onkaan täältä hakemassa, mutta siitäpä 10 vuotisen M.infon taipaleen kunniaksi pariskunta. Ärrkele ja kuolemannaakka. Menkää sänkyyn, mutta älkää vain tehkö lapsia, jooko?
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Ei niinkään naurata vaan kovasti tykästyttää, että on jämäkkäotteista moderointia nyt kuvioissa by NILS. Niiaan ja kiitän.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Ei naarata ei, mut itsekin olen huomannut että modetus on muuttunut positiivisempaan suuntaan. Jämäkkää mutta maalaisjärjellä.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
-
Martti Kyttä
- Remington Steele
Nils Bildt?Gladys kirjoitti:Ei niinkään naurata vaan kovasti tykästyttää, että on jämäkkäotteista moderointia nyt kuvioissa by NILS. Niiaan ja kiitän.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-200000510 ... 53f4975542
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
-Friedrich Nietzsche
-
pedoauer
Riukiu
Olisi kiva nähdä livenä, kun riukiu heittää näitä: "jenkit on afganistanissa vahtimassa oopium peltoja. Kuukävely ja holokausti on feikattu. Aarnio on syytön" ym... Läppiä. Missä vaiheessa repeäisi riukiu itse nauramaan.
Huonoja läppiä, mutta jos pokkana näitä heittäs, niin mielellään tämänkin näkisi
Olisi kiva nähdä livenä, kun riukiu heittää näitä: "jenkit on afganistanissa vahtimassa oopium peltoja. Kuukävely ja holokausti on feikattu. Aarnio on syytön" ym... Läppiä. Missä vaiheessa repeäisi riukiu itse nauramaan.
Huonoja läppiä, mutta jos pokkana näitä heittäs, niin mielellään tämänkin näkisi
Ken tietää kun kukaan ei tunnu tietävän kuka on Nils BildtMartti Kyttä kirjoitti:Nils Bildt?Gladys kirjoitti:Ei niinkään naurata vaan kovasti tykästyttää, että on jämäkkäotteista moderointia nyt kuvioissa by NILS. Niiaan ja kiitän.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-200000510 ... 53f4975542
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Muistan uutisen enää hämärästi, siinä kerrottiin kuinka Suomi ensin- hyypiöt olivat tarkoituksellisesti menneet kyttäämään itäkeskuksen uimahallin käyttäjiä. Tästä oli myös tiedotettu jossain porukan sosaalisessa kanavassa. Joten olen kyllä sitä mieltä että nämä valvonta-tehtävät kuuluvat ainoastaan ja vain uimahallin työntekijöille. Ja jos Suomi ensin tai Rajat kiinni soturit haluaa pelastaa Suomen uimahallit pesemättömiltä uikkarinkäyttäjiltä, siitä kannataisi ilmoittaa etukäteen. En ainakaan itse moisia "tarkastajia" uimahalliini haluaisi.damfin kirjoitti:Naurattaa Poliisille tutkintapyyntö uikkarikyttääjistä![]()
![]()
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=22812
5 - 10 suomalaismiestä meni uimahalliin uimaan ja saunomaan ja käyttäytyi asiallisesti, mutta koska siellä sattui olemaan samaan aikaan myös maahanmuuttajia niin tapaus täytyisi tutkia sukupuolisiveellisyyden julkisena loukkauksena, en vaan oikein ole varma missä kohtaa tuo sukupuolisiveellisyyden loukkaus tapahtui, järkyttyikö maahanmuuttajat nähdessään että suomalaismiehilläkin on munat joita he eivät edes kainostele saunassa paljastaa, vai järkyttyivätkö he siitä että vääräuskoiset saattoivat nähdä heidän kulttuurinsa arvokkaimmat jalokivet![]()
Luulin ensin että tuo ketju olisi ihan oikeasti sarkasmia ja lähinnä vitsi, mutta joku sitten on ihan vakavissaan että kyllä tuo poliisin tutkia pitäisi
Tuskin siitä tutkintapyynnöstä rikosilmoitusta kirjattiin, mutta saipahan porukka haluamaansa julkisuutta
When the goings get weird, the weird turn pro
Eikös se oo joku svedujen turvallisuus- ja puolustusneuvonantaja? Tai jotain sinne päin...Gladys kirjoitti: Ken tietää kun kukaan ei tunnu tietävän kuka on Nils Bildt
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Berlin kirjoitti:Mutta jos joku sanoo poikkipuolisen sanan laittomasta maahantunkeutujasta niin nämä suvakkiakat repivät välittömästi pieruverkkarinsa ja rientävät puolustamaan muslimia - vaikka syyllisyys tekoon olisi todettu.

Suvakkiakkoja ja -vasikoita on täällä murha.infossa mm: chefile, teppo, ulrike, janita, radiopuhelin, annaanna, tackleberry, walkingdisaster ja officer crabtree jne.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
-
ktaina
- Adrian Monk
MUPPE
"Ja toisekseen tiedostan hyvin olemukseni ja kokoni jota käytän ihan surutta hyväksi jos siitä jollekin on apua,varsinkin heikommille.. 191cm/148kg otsasta polviin täynnä "linnakuvia"/peittokuvia.Eikä pelkkää läskiä.Kisatuloksia löytyy mm. voimanoston superista +120kg sarja,se että miltä vuodelta niin se jäänee jokaisen sherlockin etsittäväksi,löytyy kyllä kun osaa hakea,myös kisakuvia"...
Mukava kuulla ja naurattaakin tietää se että tuntuu ja ilmeisen kovaa, kerran pääsin kärkeen listallasi!Ärrkele kirjoitti:Suvakkiakkoja ja -vasikoita on täällä murha.infossa mm: chefile, teppo, ulrike, janita, radiopuhelin, annaanna, tackleberry, walkingdisaster ja officer crabtree jne.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”