Miten asian olisi I.E:n mielestä pitänyt tapahtua? Ettei vain olisi itse laittanut koko tapahtumaketjua liikkeelle
Jyväskylän laukkusurma v. 2011
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Jotakinhan siellä on ollut jotain sellaista jota uhri ei ollut elämänsä aikana myöntänyt tehneensä. Niin ja mitäs sitten jos osoittautuukin että ei olekaan...
Miten asian olisi I.E:n mielestä pitänyt tapahtua? Ettei vain olisi itse laittanut koko tapahtumaketjua liikkeelle
Kyllä kaikella sanotulla on merkityksensä. Niin facebookissa kuin todellisessa elämässä.
-
pirrekipsi
- Susikoski
Minä epäilen tätä kans ja vahvasti. Luin muualta A.n sukulaisten kirjoittamia tekstejä ja niissä viitattiin juuri tähän asiaan. Niistä ei jäänyt arvailujen varaan ketä tarkoittivat.MollyMalone kirjoitti:Miten asian olisi I.E:n mielestä pitänyt tapahtua? Ettei vain olisi itse laittanut koko tapahtumaketjua liikkeelle Kyllä kaikella sanotulla on merkityksensä. Niin facebookissa kuin todellisessa elämässä.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Olisi mukava tietää, mitä tekstejä tarkoitat? Tummennus minun.pirrekipsi kirjoitti:Minä epäilen tätä kans ja vahvasti. Luin muualta A.n sukulaisten kirjoittamia tekstejä ja niissä viitattiin juuri tähän asiaan. Niistä ei jäänyt arvailujen varaan ketä tarkoittivat.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Mites se henkilö joka puukotti uhria joulukuussa, onko ollut vangittuna siitä lähtien, vai onko saanut vapaana odotella jatkoa..?
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Edelleenkin olisi mukava tietää, mitä pirrekipsi tarkoittaa?Geissimummo kirjoitti:Olisi mukava tietää, mitä tekstejä tarkoitat? Tummennus minun.pirrekipsi kirjoitti:Minä epäilen tätä kans ja vahvasti. Luin muualta A.n sukulaisten kirjoittamia tekstejä ja niissä viitattiin juuri tähän asiaan. Niistä ei jäänyt arvailujen varaan ketä tarkoittivat.
Onko aiheesta muutenkaan kuulunut viime päivinä mitään uutta?
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Taitaa olla niin selvä juttu jo että seuraavaksi saadaan tietoa kun syytteet nostetaan.
Meni melkoinen hetki tämän ketjun lukemisessa, aikamoiset kiemurat! Itse en hirveesti painoarvoa laittaisi noille IE:n avautumisille, tekstin perusteella varmaan aika nuori likka, enkä usko että on edes täydellisesti asioista perilläkään... harvemmin tuollaisia puuhastelevat vanhemmat lapsilleen kertoo ihan totuudenmukaisimman version...
Onko uhrin profiili poistettu FB:sta vai onko siellä tyttönimellään? Se A jonka sieltä löysin, on profiilikuvassa lapsen kanssa mutta muita kuvia, tai seinää ei kyllä pääse näkemään. Sukunimi ei kuitenkaan täsmää aviomieheen. Irc-galleriankaan tunnus ei löydä mitään.
Tätä ketjua lukiessa tuli vaan helkkarin paha mieli siitä, millaista porukkaa tuolla on liikenteessä ja millaisissa piireissä jotkut pyörii. Välillä on helppo ajatella ettei tuollaista oo olemassakaan kun ei kosketa omaa elämää.
Toivottavasti näihin tapahtumiin, tai lähinnä osallisiin, tulee joku tolkku ja ihmiset saa rangaistuksensa ja ovat poissa tuolta kaduilta!
Onko uhrin profiili poistettu FB:sta vai onko siellä tyttönimellään? Se A jonka sieltä löysin, on profiilikuvassa lapsen kanssa mutta muita kuvia, tai seinää ei kyllä pääse näkemään. Sukunimi ei kuitenkaan täsmää aviomieheen. Irc-galleriankaan tunnus ei löydä mitään.
Tätä ketjua lukiessa tuli vaan helkkarin paha mieli siitä, millaista porukkaa tuolla on liikenteessä ja millaisissa piireissä jotkut pyörii. Välillä on helppo ajatella ettei tuollaista oo olemassakaan kun ei kosketa omaa elämää.
Toivottavasti näihin tapahtumiin, tai lähinnä osallisiin, tulee joku tolkku ja ihmiset saa rangaistuksensa ja ovat poissa tuolta kaduilta!
-
enpakerro
- Vähänniinkuharrastaja
Aijan profiili on poistettu facebookista jo jonkin aikaa sitten. Aviomiehen ja muiden profiilit löytyy kyllä.
Ehkä snadi ot.
Ehkä snadi ot.
Ylläolevaa komppaan.päihdeporukoissa sattuu ja tapahtuu.ehkä uhria oli tarkotus kouluttaa vasikoinnista mut dropit oli liian suuret ja tyttö putosi eikä heränny.siitä sit jengi säikähti ja tunki laukkuun ja pois tieltä.ei se sen kummemmalta draamalta vaikuta.ikävä tapaus, mutta ei sen suurempaa draamaa.
-
Mantua
ei douppiporukoissa ole normaalia, että jos joku saa överit, ruumis piilotettaisiin- vaan monta kertaa överitilanteita ja "kouluttamisia" nähneenä, on porukalla aina ollut pokkaa soittaa tilanteen vaatiessa apua uhrille (kuten antaa osoite, jossa överit vätänyt on ja kadota itse maisemista). En nyt tietty voi yleistää..
-
enpakerro
- Vähänniinkuharrastaja
Komppaan edellistä sinä, että kyllä "normaali" douppiporukoissa soitetaan lanssi, jos od:t tulee. Ei laiteta ruumista kassiin. 
-
Mantua
Ja miks kukaan "kouluttaisi" ketään kalleilla huumeilla? Jos joku on paskasti toiselle douppipiireissä tehnyt, niin empä ole koskaan kuullut että sille ilmaisia huumeita tarjottaisiin. Tai no olen kerran, mutta silloin douppien ohessa tuli vasikoineelle miehelle pesäpallomailaa, sähköä kiveksiin ja muuta yleistä kidutusta, joten pelkkä huumeilla kouluttaminen olisi.. aika "laimeeta". Jos koulutuksessa ei ole tarkoitus tappaa, ei "uhri" saisi kuin ilmaiset olot- hyvät tai pahat, mutta olot kumminkin.
Tietty eihän sitä tiedä minkäluokan rikollisia tekijät ovat ja mikä on heidän asteikollaan "kovaa".
Tietty eihän sitä tiedä minkäluokan rikollisia tekijät ovat ja mikä on heidän asteikollaan "kovaa".
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Olihan tässäkin tosin puhetta (=huhuja), että muutakin olisi käytetty. Siitähän se näkyykin, että kyseessä ei varmaan ole pelkät överit. Ja siitä, että joku dumppasi ruumiin kassiin ja heitti tienposkeen...
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Niin siis minäkin alun uutisoinneista ymmärsin, että tämän huumaamisen/myrkyttämisen tai jtn. lisäksi olisi muutakin tehty. Rivien välistä olin käsittävinäni, että ainakin jonkinasteisia ulkoisen väkivallan merkkejä olisi ollut havaittavissa... En kyllä nyt jaksa niitä uutisia esille takaisin kaivella, mutta mielestäni jotain tämän suuntaista oli uutisoitu.
Periaatteessa oman mielikuvani mukaan sopisi hyvin tuollaiseen vasikan/varkaan koulutustilaisuuteen (niitä myös muutaman nähneenä), mutta tuo laukkuhomma kieltämättä on varsinainen neroleimaus. Tai siis se, että jätettiin uhri laukussa makaamaan. Luulisi, että olisi edes jätetty johonkin tien varteen kuolleena, vaikka hakattunakin, mutta että laukussa...
Toisaalta jos oli jotain, joka yhdisti tekijät uhriin jokatapauksessa, ts. poliisilla tietoa jotain kautta, niin että lavastukset olisi olleet turhia...?
No kyllä me varmaan tästä tulemme aikanaan kuulemaan totuuden.
Periaatteessa oman mielikuvani mukaan sopisi hyvin tuollaiseen vasikan/varkaan koulutustilaisuuteen (niitä myös muutaman nähneenä), mutta tuo laukkuhomma kieltämättä on varsinainen neroleimaus. Tai siis se, että jätettiin uhri laukussa makaamaan. Luulisi, että olisi edes jätetty johonkin tien varteen kuolleena, vaikka hakattunakin, mutta että laukussa...
Toisaalta jos oli jotain, joka yhdisti tekijät uhriin jokatapauksessa, ts. poliisilla tietoa jotain kautta, niin että lavastukset olisi olleet turhia...?
No kyllä me varmaan tästä tulemme aikanaan kuulemaan totuuden.
-
Mantua
Niin tuo laukku tuossa saa just viittamaan hätiköityyn hävittämiseen. Luulisi, että mielessä on käynyt, että laukussa voi olla vaikka mitä karvaa, nöyhtää tms, joka aikanaan johtaa tekijöiden jäljille. Ja jos "muille opetukseksi" niin eiköhän joku shokeerampi tapa olisi tullut mieleen (ei sillä, etteikö tää "laukkusurma" ole jo nyt saanut huomiota).