onkos tarjous tämän vko voimassa? tuo 500e jos on kait se ois pakko hakea pois.30 min sitten lusifer ja hooligan nähty hakunilassa saagatiellä. jos sitä seuraavan kerran puhuis jannujen kanssa kasvotusten.lonkeroinen kirjoitti:Yhdistyksen rekisteröinti on hidas prosessi vaatii hallituksen jäsenet sotuineen, osoitteineen jne. sekä yhdistyksen säännöt. Siinä voi mennä puolikin vuotta. Tuotemerkiksi (tm = trade mark) tuon voisi sen sijaan rekisteröidä nopeammin, mutta siinäkin pitäisi olla joku tuotemerkin omistava oikea taho. Sit vois kieltää poikia käyttämästä klubinsa nimeä. Tai no, haastaa ne samantien oikeuteen tuotemerkin maineen vahingoittamisesta.
Olishan siinä bisnesmielessä ideaa. Nykyään kun nämä huumoripaidat ovat muodissa, niin saishan tosta vaikka mitä sloganeita paitaan painettuina. Esim. rffn, mffn, l&r ja homo.
Ps. Meikäläinen taisi sitten säästää 500e, kun kukaan ei hakenut liivejä viikonloppuna.
Mongols Mc Probationary Finland
Re: Mongols Mc probationary finland
Jos nämä mongoloidit saisivat itselleen sen 500€ liiveistänsä, niin hehän toisivat hyvinkin nopeasti liivinsä sinulle. Muuta tarjoustasi hieman. Näen jo Alibin otsikot: "Pahamaineinen moottoripyöräjengi lopetti toimintansa Suomessa!"lonkeroinen kirjoitti:Ps. Meikäläinen taisi sitten säästää 500e, kun kukaan ei hakenut liivejä viikonloppuna.
-
lonkeroinen
- Lauri Hanhivaara
Tää mun tarjouskampanja oli voimassa vain viimeviikonlopun ajan ja rahat olisin lahjoittanut hyväntekeväisyyteen. Tarjousehtoihin kuului hyvien hyvien neuvottelutapojen noudattaminen. Tarvittaviessa mä olisin voinu printata hyväntekijälle jonkun diplomin liivien rinnalle Wall of Shameen. Mun intressit oli vain nuorison tapa- ja asennekasvatuksessa. Näistä muista meneillään olevista liivien palautushinnoista ja toimitustavoista en tiedä. Mun tarjouksessa lyöminen ei ollut sallittua kuin itsepuolustus ja vihollisen eliminointitarkoituksessa. Noissa muiden kampanjoissa rahoja ei välttämättä saa ellei tekijä toimita irtoraajoja liivien mukana?
-
Liituraita
- Alibin satunnaislukija
En tiedä näinkö harhoja kun Anjalankoskella tuli vastaan kaksi moottoripyörää joiden kuskien huppareiden selkä näytti black and white crew:n logolta..
En ole itse nähnyt, mutta outlawseja "kuulema" olisi kaakkois-suomessa nähty, eli sillä suunnalla. Noito mongoapinoita tuskin.
Outlaws supporteja oon nähnyt samoilla seutuvilla huppareissaan...Liituraita kirjoitti:En tiedä näinkö harhoja kun Anjalankoskella tuli vastaan kaksi moottoripyörää joiden kuskien huppareiden selkä näytti black and white crew:n logolta..
-
Liituraita
- Alibin satunnaislukija
No saattoi olla niitäkin.. Pyörät näytti ainakin olevan rakennetun näköisiä.corppi kirjoitti: Outlaws supporteja oon nähnyt samoilla seutuvilla huppareissaan...
-
Random Nick
- Remington Steele
Mikä vaan Leatherheavenin huppari näyttää samalta... Neutraaliväristen ongelma on just toi että kukaan ei liikenteessä erota ketä ne on.
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse
Anteeksi vain random, mutta kun en ole itse nähnyt niin utelin kyllä aika vahvasti oliko ihan support-huppuja, mutta oli "kuulema" myös niitä joukossa. Kun en ole itse nähnyt, niin en voi sanoa mitään varmaksi. Sorry jos olen väärässä, mutta senverran kyllä on (ollut) motoristitaustaa, eikä tässä enää poikasia olla.
Mutta painotan edelleen! En ole itse nähnyt.
Mutta painotan edelleen! En ole itse nähnyt.
-
Random Nick
- Remington Steele
No prob, tämmöistä suunpieksäntäähän tämä on muutenkin, sitä odotellessa että MC Big Brotherissa tapahtuu taas jotain.
1. Näytä harmittomalta
-
Kivireki
- Sofia Karppi
Kuten eräs sanoi jostain support-paidasta, sillä saa joko pillua tai turpaan. Mutta kuten sanottua, kaikki saa joltain, joku saa kaikilta mutta kaikki ei saa kaikilta. Liivit tai ei. Mullekin heruu vaikka joka illaksi uus muija niin kauan ku olen vaan itseni. Sit ku alan kohteliaaksi, toiset huomioivaksi jne, ei saumaakaan. Sen sijaan mut halutaan mukaan vaateostoksille makutuomariksi.Juujaa kirjoitti:Aivan varmasti näille isoille pahoille 1%:lle irtoaa piparia ja paljon, sen verran tyhmä on Suomalainen nainen varsinkin ikähaarukassa 18-25
bibo ergo sum
Mikäs on muute tilanne Saksassa?Rytinällä mentii sisää ja saatiinko jalansijaa?Suomessa yritetään samanlaista rytinää mut lopputulos taitaa olla ihan muuta 
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Kun katsoo sitä Liituraidan kuvasarjaa, niin ymmärtää ettei hattujen tai enkeleiden tarvi tehdä MITÄÄN,
ei ainakaan todistaakseen jotain
Itse asiassa olisi aika hävettävää mennä pieksemään hikisesti täysikäisiä piripäitä, jotka uhoaa ja pitää kerhotilaa Facebookissa...
Eli eiköhän tästä ole ollut kyläsaari ja kasi1 hiljaa ihan tarkoituksella: Koiranpojat räksyttää, mutta karavaani kulkee.
Tietysti kyllä se veri nenästä purskahtaa, jos oikein helkutisti kaivaa
ei ainakaan todistaakseen jotain
Itse asiassa olisi aika hävettävää mennä pieksemään hikisesti täysikäisiä piripäitä, jotka uhoaa ja pitää kerhotilaa Facebookissa...
Eli eiköhän tästä ole ollut kyläsaari ja kasi1 hiljaa ihan tarkoituksella: Koiranpojat räksyttää, mutta karavaani kulkee.
Tietysti kyllä se veri nenästä purskahtaa, jos oikein helkutisti kaivaa
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
Liituraita
- Alibin satunnaislukija
Tämän päivän Iltalehti tarjoaa tämän:
http://img837.imageshack.us/img837/7780 ... 110811.jpg
Kuva onkin niin iso ettei näy kunnolla täällä palstalla, joten katsokaa tuon linkin kautta.
Eli tosiaan tämä kuvassa oleva revolveri olikin tosiaan oikea.. Hmmm...
http://img837.imageshack.us/img837/7780 ... 110811.jpg
Kuva onkin niin iso ettei näy kunnolla täällä palstalla, joten katsokaa tuon linkin kautta.
Eli tosiaan tämä kuvassa oleva revolveri olikin tosiaan oikea.. Hmmm...
Artikkelin mukaan "vulvomies" tais olla asunnossa?
Kysymys kuuluukin, valehteliko "Vulvomies" meille kaikille?
Onko hän polliisin salainen tiedonantaja?
Nythän monkolit sai valtakunnallista julkisuutta..kivi-iskusta
Kysymys kuuluukin, valehteliko "Vulvomies" meille kaikille?
Onko hän polliisin salainen tiedonantaja?
Nythän monkolit sai valtakunnallista julkisuutta..kivi-iskusta