Thaimaan seksiturismi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Voisitko ostaa Thaimaasta seksiä?

Kyllä, olen ostanutkin.
15
14%
Kyllä, mutta en ole vielä ostanut.
22
20%
En.
22
20%
En missään nimessä.
38
34%
En tiedä.
14
13%

Ääniä yhteensä: 111

Shemale Sonja
Armas Tammelin

Re: Thaimaan seksiturismi

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

damfin kirjoitti:Laitetaan nyt vielä ketjun aiheeseen liittyen oma mielipiteeni seksin ostamisesta ja myymisestä.
Jos nyt jätetään ihmiskauppa ja prostituutioon pakottaminen pois, niin varsinaisessa seksin myymisessä tai ostamisessa en näe mitään halveksittavaa tai pahaa, ennemmin arvostan näitä seksiä myyviä henkilöitä kuin halveksuttavia yhteiskuntaa ja muita ihmisiä hyväksikäyttäviä hienohelmoja jotka eivät ole valmiita "likaamaan käsiään" minkäänlaisessa vähänkään vastenmielisessä työssä vaan elävät sossun rahoilla tai muilta huijaamalla saaduilla rahoilla ja lahjoilla.
Jos halveksuu ihmistä joka myy seksiä elättääkseen itsensä, tai tienatakseen itselleen jopa luksusta, niin on aivan sama kuin halveksisit paskakuskia joka tyhjentää ihmisten likakaivoja, ja kieltäisit tätä tekemästä työtään koska se on likaista ja koska paskakuski ei luultavasti nauti työstään vaan tekee sitä rahan takia.
Sama koskee seksiä ostavan henkilön halveksimista, mitä halveksuttavaa siinä on että joku maksaa toiselle palvelusta jota toinen työkseen eli elantonsa tienatakseen tarjoaa? ilman maksavia asiakkaita tuo palveluntarjoaja olisi työtön ja rahaton, vai olisiko sitten syytä halveksua myös sitä asiakasta joka tilaa sen paskakuskin tyhjentämään likakaivonsa eikä lapioi sitä itse tyhjäksi vaikkapa naapurin tontille?

Entä sitten hierojan ammatti, moni tätäkin kirjoitusta lukeva hikoileva läskiporsas menee hierojalla hierotuttamaan itsensä vaikka tuon hierojan mielestä tuon hikoilevan läskin hierominen saattaa tuntua vastenmieliseltä mutta silti hän tekee työtään josta hänelle maksetaan, onko sitä syytä halveksua?

Siinä minun mielipiteeni, samaa mieltä ei kenenkään ole pakko olla, ja tuo mielipiteeni koskee myös niitä thaimaan seksityöläisiä joiden asiakkaina seksituristit käyvät, työtään hekin tekevät elantonsa eteen ja monet lastensa hyväksi.

Itse en ole ikinä seksistä maksanut, tai ehkä välillisesti videoita katsoessa, mutta silti arvostan työtään tekeviä ihmisiä, oli se sitten seksityötä tai mitä hyvänsä rehellistä työtä.
Täyttä asiaa. Lisäksi teemme asiakaspalvelutyötä ihan omasta halustamme, siis jos emme ole ihmiskaupanuhreja, mikä taitaa olla maailman TOP-3 suurin ongelma rikollisten käsissä. Mutta jos sitä täysin itsenäisesti harjoittaa, niin mitä väliä. Vaarana on Pentholmin kaltaiset nahkahanskatyypit, mutta niin se paskakuskikin voi ajaa tieltä ulos sydäninfarktin sattuessa jne. Elämä on riskipeliä ja missään ei ole täysin turvassa.

Minun mielestä me saamme enemmän hyvää aikaan, kuin kaiken maailman psykologit ja lässynlässyn -tädit.

Mutta tuossa tekstissäsi tuli aika selkeästi esille kaikki tärkeät ja järkevät pointit. Osaat siis ajatella järjellä, etkä kuulu ainakaan aivottomiin. Onnittelut siitä.
Shemale Sonja
Armas Tammelin

örkki kirjoitti:Minun mielipide on ja tulee olemaan, että ihmisiä ei ole kuin kahta eri sukupuolta.
Kun lapsi syntyy, ilmoitetaan yleensä suvulle, onko vauva tyttö tai poika.
Ja se sukupuoli, jona lapsi syntyy, on se oleva aina.
Kolmatta sukupuolta ei voi olla. Luoja loi miehen ja naisen. Ei sukupuoletonta sekasikiötä.
Mielipiteesi hyväksytään, mutta valitettavasti minun täytyy sanoa, että luojaa ei ole olemassa, ellei isän suunniteltua tai vahingollista laukausta lasketa luojaksi. :P
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Lupaan että loppuvuodesta lähden Thaimaan seksiturismia täydentämään.Ei ikinä ole tylsää ollut minulla taikka seuralaisella. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
meitzi
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti:Jos nyt jätetään ihmiskauppa ja prostituutioon pakottaminen pois, niin varsinaisessa seksin myymisessä tai ostamisessa en näe mitään halveksittavaa tai pahaa
Ongelmanahan on pitkälti se, ettei voi tietää kuka on ihmiskaupan tai pakottamisen tiellä. Ellei sitten paneskele niitä halvimpia huoria, jotka jakavat persettä lihatiskeillä paukkuja ja taksimatkaa vastaan, mutta niiden käyttämisessä on epävarmuustekijöitä, kuten se vapaa valinta sanoa alaovella, että ei ei sittenkään, tällä kertaa pelkät paukut ja kyyti oli sopivampi.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ongelmanahan on pitkälti se, ettei voi tietää kuka on ihmiskaupan tai pakottamisen tiellä. Ellei sitten paneskele niitä halvimpia huoria
Elikkä siis halvinta huoraa polkemalla tietää ainakin mistä liha on kotoisin ,ymmärsinkö oikein ?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Shemale Sonja
Armas Tammelin

HolyWhiskey kirjoitti:
pakko kommentoida muutamaa ristiriitaa joka kirjoituksissasi tulee ilmi, ensinnäkin tuo pillu tai pippeli naisella, ristiriita on siinä että jos sinulla on pippeli niin silloin et ole nainen, joku "muunsukupuolinen" saatat olla niinkuin itsekkin myöhemmin käytät myös tuota termiä mutta nainen sinä et ole vaikka kuinka naurettavat silikonitissit hommaisit. Sen voin hyväksyä että jos käyt läpi kaikki täydelliset sukupuolenvaihdos-leikkaukset ja hoidot niin että sinulla on toimiva pillu ja synnytyselimet niin sitten voit kyllä kutsua itseäsi naiseksi mutta et jos sinulla on pillun tilalla pippeli.

Jos te nyt niin suurella innolla haluatte viralliseksi sen termin "muunsukupuolinen" niin käyttäkää sitten sitä, ja lopettakaa se höpötys siitä että olette nainen jolla on pippeli ja olkaa ylpeästi ja rehellisesti muunsukupuolinen.

Sitten tuo väite että kyllä ukkoja kiinnosta, juu tiedän kyllä että voi olla joitain ukkoja joita tuollainen kiinnostaa, mutta jos pukeudut naiseksi ja oikeasti näytät naiselta niin se että baarissa tai kadulla miehet yrittävät iskeä ei kyllä tarkoita sitä että ukkoja kiinnostaisi muunsukupuolinen jolla on munat, vaan se tarkoittaa sitä että ukkoja kiinnostaa naiset ja jos he heti tietäisivät että sinulla on munat niin kiinnostus voisi olla huomattavasti vähäisempää, tai ainakin eri aiheista kiinnostusta kuin seksin vonkaaminen.

Tämän ei nyt ole tarkoitus olla suvaitsemattomuutta muunsukupuolisia kohtaan, vaan pyyntö siitä että pysyttäisiin rehellisinä itselle ja toisille siitä mitä ollaan, eli ollaan joko naisia joilla on pillu, tai miehiä joilla on munat, tai sitten niitä muunsukupuolisia.

Itse tuohon ketjun aiheeseen, eiköhän se ole ihan yksinkertaisesti niin että jos sinne thaimaahan naimaan mennään, niin miehet menee sinne naimaan halvempia ja kaikkeen suostuvia ilotyttöjä, homot menee naimaan pikkupoikia ja "ladyboita", ja pahnan pohjimmaisena pedofiilit menee naimaan pikkulapsia.
Mä vastaan nyt tähän, kun kerta lupasin ja kuten olet huomannut, niin osaan olen vastannut "myöntämällä" mm. muunsukupuolisuuteni, vaikken ole sellainen, kuin pakosta, koska Suomen translaki. Tässä nämä diagnoosit, mitä on olemassa eri sukupuoliristiriidoille ja -fetisseille.

•F64.0 Transseksuaalisuus (lat. Transsexualismus)
•F64.1 Kaksoisroolinen vastakkaiseksi sukupuoleksi pukeutumisen halu (lat. Transvestitismus dualis)
•F64.2 Lapsuuden sukupuoli-identiteetin häiriö
•F64.8 Muut määritetyt sukupuoli-identiteetin häiriöt
•F64.9 Määrittämätön sukupuoli-identiteetin häiriö

Tämä nyt ei liity asiaan, muuten kuin tuolla "sukupuolenvaihdos-leikkaukset" letkautuksellasi.
Kyseessä on oikeasti sukupuolen korjausleikkaus. Sukupuolta ei voi vaihtaa vaan sitä voi korjata. Meille välimaaston ihmisille, sukupuolen korjaukseen riittää esim. pelkkä hormonikorvaushoito. Vasta oli muuten uutisissa juttua transmiehestä, eli tyttönä syntyneestä, joka ei kokenut tarpeelliseksi ainakaan vielä mennä muovaamaan pillustaan KYRPÄÄ. Muuten hän oli jo aika maskuliinen ja oli aloittanut salaa hormonikorvaushoidon testosteronin i.m. injektioilla. Se on vaarallista, mutta täysin tämän lain vika, josta haluan myös puhua.

Kun ihminen tietää mikä on, niin siinä joutuu ottamaan myös riskejä jos "hoidon" aloittaminen on pitkäpiimäistä ja vuosiakin kestävää, kuten itselläni - vain sen takia, että minulla on B-luokan persoonallisuushäiriöitä. Itsekin olisin ostanut TOR-verkosta estrogeenit ja anti androgeenit, muttei niitä ollut Suomessa saatavilla. Kerroinkin, että valehtelin itselleni F64.0 diagnoosin, koska se oli silloin ainoa mahdollisuus saada hormonikorvaushoito, sekä legitti nimenvaihdos Maistraatinkin hyväksymänä. Jostakin syystä pankkikorttini tulee syntymänimelläni silti... :) Ehkä Nordeaa ei koske Maistraatin jutskat.

Nykyään tilanne on vissiin se, että kaksi alinta ryhmää, josta toiseen kuulun, voi saada myös hormonikorvaushoidon ja legitin nimen, mutten halunnut ottaa riskiä ennen toissa torstaita, jolloin kerroin rehdisti asian. Minä valehtelin. Minä olen transgender ja kutsun itseäni leidariksi. Mä oon nainen jolla on kyrpä, enkä koe leikausta tarpeelliseksi. Olin jo valmistellut palopuheen siitä, että haen sitten Ruotsista turvapaikkaa, koska siellä ei enää syrjitä tuossa asiassa.
Käytän sanaa syrjiminen siksi, vaikket sitä ymmärräkkään esim. seuraavalla vertauskuvalla, että sinulla on vaikka diabetes, johon tarvitset lääkkeet, muttet saa niitä, kun olet kuvitellut, että tarvitset enemmän ruokaa, kuin viisi kanssaihmistäsi. Mekinhän kuulemma kuvittelemme olevamme jotakin muuta, kuin olemme.

Lääkäri olikin oikein ymmärtäväinen, mukava, asiallinen, jne. ja suositteli transpolille uudelleen ilmoittautumista hetun muuttoa varten naisen hetuksi. Nyt se on mahdollista, vaikka syksyllä esim. muun sukupuolisten ja muiden sekasikiöiden, kuten minun hoitoja pidettiin tauolla pitkän aikaa. Onneksi olin onnistunut jo aiemmin kusettamaan itselleni hormonihoidot ja nimen - toisaalta voisin pyytää, että F64.0 otettaisiin pois, koska olen transgender, eli toinen noista kahdesta alemmasta dg. ryhmästä.

Kerroin vielä, että se transpolin lekuri oli yksi vitun kusipää, niin se suositteli vaihtamaan toiseen lääkäriin, joka on kaiken lisäksi mukava. Ainakin näin hormonipolin lääkäri minulle sanoi. Joten varasin ajan, hetun saamiseen menee toki aikansa, mutta enpä ajatellut matkustaa lähiaikoina esim. Venäjälle, jossa passin MALE -merkinnän ja naisen nimeni kanssa tulisi ihan vitun pahat ongelmat pahimmillaan.

Haluan tähän väliin sinulle kertoa vielä sen tosi asian kenties uudelleen ja ehkä olet siihen jossakin törmännyt, mutta se ei ole rekisteröitynyt aivoihisi jostain syystä tai et halua "uskoa" tieteen faktoihin tässä asiassa.
On ihan yleisessä tiedossa nykyään, että sukupuolielin ja mieli eivät ole aina kykeneväisiä yhteistyöhön keskenään. Kyseessä ei ole mielisairaus, vaan jo kohdussa tapahtuva asia. Valitettavasti en siitä tähän hätään sen enempää osaa kertoa, sillä minulla ei ole tallessa ko. artikkeleita asiasta, mutta lupaan ne sinulle kaivaa, mikäli niin haluat. Sen jälkeen perustelet, miksi olet eri mieltä sukupuolen moninaisuudesta. En minäkään "usko" kymmeniin sukupuoliin. En edes kolmeen. Olen vain erilainen, koska en mene genitaalileikkaukseen, mutta olen muutoin korjannut itseni naiseksi. Tällaisena oleminen on minulle elämäntehtävä ja missio jo sen takia, että se saa herneitä ihmisten sieraimiin niin paljon, että hengitys ei onnistu enää nenän kautta - vaan osataan vain huutaa seuraavaa fraasia; "JOS ON PIPPELI ON POIKA, JOS PILLU ON TYTTÖ!".
Syntyessä kyllä silmämääräisesti joo ja sukupuoli-identiteetin ristiriidat ovat silti harvinaisia, vaikkeivat ne tieteen valossa ole psykiatrisia sairauksia, vaikka esim. Suomessa, jossa on yksi maailman tiukimmista translaeista, niin täällä käydään erittäin laaja seula erikoispsykiatrian alaisuudessa erinäisissä tutkimuksissa ja se kestää vuodesta aina useampaan vuoteen.

Olinhan minäkin poika ja niin oletinkin, kunnes sukupuolidysforiani alkoi teini-iässä pahenemaan niin pahaksi, että se voinee selittää osittain persoonallisuushäiriöitäni. Toisekseen jokaisessa ihmisessä on jotakin femiinistä, jos on "oikea mies" ja samoin naisissa on maskuliinisuutta. Toisissa enemmän - toisissa vähemmän.

Kirjoitan nyt aika paljon ja muutakin, mitä olet kommentoinut, mutta se on tehtäväni suomalaisena Shemale Sonjana. 8)

Kerron yhdestä yleisestä harhaluulosta transihmisiä kohtaan, varsinkin niitä, jotka ovat korjanneet sukupuolensa loppuun asti, eli käyneet leikkauksenkin läpi. Heistä usein puhutaan punaniska ruokapöydissä, että he ovat homoja, jotka "vaihtavat sukupuolensa miehestä naiseksi, koska he kieltävät niin paljon olemasta homoja, että "vaihtavat sukupuolensa ja värkkinsä".

Tähän voin todeta, että yksikään pelkkä homoseksuaali ei hae tutkimusjaksolle jo sen rankkuuden ja keston takia. Toisekseen homomiehet haluavat naida omaksi kokemassaan kropassaan samaa sukupuolta, kuten homonaiset. Sitten on meitä bi-seksuaaleja, joille sukupuolella ei ole väliä seksipartnerissa, koska nautimme valtavasti kummankin sukupuolen kanssa naimisesta - ja jopa niiden ufosekasikiösukupuolienkin kanssa naisin mielelläni, mutta heitä ei oikein ole Suomessa ja en jaksa itse mennä Thaimaahan seksimatkalle. Lisäksi minulla on hyvä avopuoliso ja hyvä suhde, josta saan kaiken tarvitsemani ja enemmänkin, enkä nyt tarkoita vain seksiä, vaikka naisinkin useita kertoja päivässä hyvin mielelläni.

Vielä todettakoon, että transsukupuolisissa ja kaikissa muissa sukupuoli-identiteetin moninaisissa ryhmissä on prikulleen yhtä paljon heteroita, kuin homoja. Tiedän kyllä aika paljon transnaisia, jotka ovat homosuhteessa, eli elävät naisen kanssa - ja ovat itse naiseksi leikattuja.

LGBTQ-jengi ja MT-ongelmat? Siitäkin lyhyt maininta, että luulisi olevan itsestään selvää, että ryhmälle, jota ei sallittaisi yleisen normin mukaan edes olla olemassa - heidät pitäisi hakata, tappaa tai pistää jonnekkin uskovaisten "eheytysleireille", haha!
Niin onko kumma jos et voi elää murrosiässä, yleensä jo lapsesta asti, kuten itsellänikin oli, mutta tuo murrosikä on pahin, koska silloin ne eitoivotut hormonit vielä tulee sekoittamaan pakkaa. Eitoivotut transihmisille, joiden aivot ovat kehon kanssa ristiriidassa kokonaan taikka osittain.
Vähän sama kun sun pistettäis pentuna niin tiukan vahdin alle, ettet saa poistua kotoa, et saa pelata Mahtavaa Matikkarakettia "raaempia" pelejä, et saa käydä kavereilla, koska heiltä voi oppia liikaa pahoja tapoja (tai itsenäistä ajattelua ja vapauden kaipuuta). Taikka, että olet alkoholistiperheen vesa ja sinua hakataan koko lapsuus. Esimerkkejä on moneksi, mutta nämäkin em. esimerkkini aiheuttavat yleensä todella pahoja mielenterveysongelmia. Itse koin uudestisyntymisen, kuten nämä hihhuliuskovaiset, kun tulevat siihen uskoonsa, valittuaan ensin jonkun Jumalan ja uskonnon niistä tuhansista eri uskonnoista, joissa jokainen uskonto ja uskonnon eri lahkotkin kieltävät toisen lahkon ja toisen uskonnon Jumalan, lukuunottamatta monijumaluuteen kuuluvia uskontoja.

Eniten mua naurattaakin ihmiset, jotka perustavat kaiken Raamattuun, että; "SIELLÄ SANOTAAN NÄIN!". Se mitä siellä sanotaan, se voidaan tulkita miten halutaan. Ja jokainen joka sanoo sieltä esimerkkejänsä esim. siitä, että transsut on sairaita, niin jokainen heistä on itse tehnyt niin paljon sellaista syntiä, että jos avattaisiin Raamattu etenkin VT:n puolelta, niin kuolema olisi varma jokaiselle elävälle ihmiselle, jos "Jumala" niin haluaisi.
Itse asiassa minulla olisi hauskoja faktoja uskontotieteitä tutkineena mm. Jumalan, Isän ja Pyhän Hengen sukupuolista, mutta jätän sen toiseen kertaan. Minä en osaa vastata lyhyesti mihinkään, joten kirjoitin enemmänkin faktatietoja omalla tietotaidollani, joka tässä asiassa on erinomainen. Jatketaan taas joku toinen kerta turinoita.

Ja edelleen, tiedän että minulla on X ja Y kromosomit. :lol:
Mainitsin epäselvissä kännykkäteksteissä myös hermafrodiitit. Heillä on vaikka minlälaisia kromosomiyhdistelmiä. Se sukuelin on vain sukuelin ja sillä voi nauttia seksistä ja kusta. Jotkut tekee lapsiakin kun yhdistävät ne "ainoat oikeat" vehkeensä yhteen.

En vaadi ketään suvaitsemaan yhtään mitään. Tieto ja järjenkäyttö on suotavampaa ja täällä on niitäkin ihmisiä, eiku henkilöitä, krhm. :oops:

PS. peppuseksi on pop. Tulee sairaan mageet sävärit. :lol: Totta puhuen olen joka kerta saanut orgasmin sitä kautta ja se tuntuu mahtavalta etenkin feminisoivien hormonien kanssa, kun pippeli toimii, kuin pimppi. ;) Siksi kai sitä kutsutaan boy pussyksi.

Ansatyttö ei osaa lopetella, joten lopettelen. Ottakaa herneet nokasta ja käykää ostamassa vaikka samanlaiset lasit, kun sillä saatanan Mikko Alatalolla. 8)
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Shemale Sonja kirjoitti: diagnoosit
Nyt olet aiheen ytimessä.

Terveille ihmisille ei ICD-koodeja jaella.
it's my car !
meitzi
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja meitzi »

sikakoira kirjoitti:Elikkä siis halvinta huoraa polkemalla tietää ainakin mistä liha on kotoisin ,ymmärsinkö oikein ?
Lue lause ihan loppuun asti niin valkenee. Ei välittäjätoiminta pääse tienaamaan, jos persettä jakaa pelkästään tarjoamisia vastaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

meitzi kirjoitti:
sikakoira kirjoitti:Elikkä siis halvinta huoraa polkemalla tietää ainakin mistä liha on kotoisin ,ymmärsinkö oikein ?
Lue lause ihan loppuun asti niin valkenee. Ei välittäjätoiminta pääse tienaamaan, jos persettä jakaa pelkästään tarjoamisia vastaan.
Jos tuomitaan se "välittäjätoiminta" kokonaan pahaksi ja kielletyksi niin taas mennään sinne kaksinaismoraalin puolelle, kun ei se välittäjätoiminta seksipalvelujen myynnissäkään aina niin paha asia ole, päinvastoin se usein tarjoaa turvaa ja asiallisia tiloja varsinaisen seksityön tekijöille joista useat täysin itsenäisesti toimiessaan joutuvat arvaamattomien asiakkaiden armoille pelkkiä "kotikäyntejä" tehdessään.

Jos välittäjätoiminta tuomitaan niin pitäisikö sitten tuomita myös ne jätefirmat jotka välittävät sen paskakuskin palveluita, ja entä taksien välityspalvelut sun muut, pitäisikö kaikki asiakaspalvelutyö määrätä tehtäväksi pelkästään yksityisyrittäjien toimesta?
tukija
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja tukija »

On olemassa miehiä, naisia ja mielenterveysongelmia. Jos koet tai näet itsesi muuna, kuin miehenä tai naisena niin hakeudu hoitoon. Päässä vikaa.
Shemale Sonja
Armas Tammelin

tukija kirjoitti:On olemassa miehiä, naisia ja mielenterveysongelmia. Jos koet tai näet itsesi muuna, kuin miehenä tai naisena niin hakeudu hoitoon. Päässä vikaa.
Minusta tuntuu, että mielenterveys ongelmia on kaikilla ja esim. narsismini ei ole mt-häiriö, koska minulla ei ole sairaudentuntoa. En voi sille mitään miksi persoonani muovautui. Ei psykopaatitkaan ole sairaita, mutta sinä olet sisäsiittoisen tyhmä ja siinä ei edes minun IDC-koodit päätä huimaa.

Ps. Koko tutkimusjakso oli erikoispsykiatriaa TAYS:ssa. Eli miksi menisin hoitoon?
Shemale Sonja
Armas Tammelin

CharlesBronson kirjoitti:

Eikö sinulla ole leimaa diabeteksestasi?
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Shemale Sonja kirjoitti:
CharlesBronson kirjoitti:

Eikö sinulla ole leimaa diabeteksestasi?
Työni luonteesta johtuen käyn hyvinkin tarkoissa tutkimuksissa säännöllisesti, eikä mitään viitteitä sokeritaudista ole koskaan löydetty.

Muistakin ICD-koodeista puhtaat paperit.

Jos taasen yritit olla näppärä, ja viittasit alhaisen sokeritason ja kognitiivisten kykyjen korrelaatioon, niin voin sanoa, että naurahdin.

Tässä sinulle opiskeltavaa: https://mustaorkidea.blogspot.com/
it's my car !
Calamity Jane
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Enpä oikein jaksa uskoa että nuo taikut tekee tuota itsensä myymistä vapaaehtoisesti. Taloudellinen tilanne pakottaa nämä yleensä yh-äidit myymään itseään. Tuosta itsensä kaupustelusta en usko kenenkään nauttivan. Joka niin väittää valehtelee. Miten voi nauttia kun joka päivä on useita panoja , uppo-outojen miesten kanssa.

Uskoipa kuka Jumalaan kuka ei, se on faktaa ettei koksaan maailman historiassa ole syntynyt muita kuin mies tai nais puolisia ihmisiä. Nämä kaikenmaailman höttentötti sukupuolet ovat kirurgin veitsen tuotteita ei luonnollisesti syntyneitä. Päärasiat kuntoon niiltä pitää laittaa siihen ei maksulliset horot riitä vaan koulutettu psykologi.
tukija
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja tukija »

Shemale Sonja kirjoitti:
tukija kirjoitti:On olemassa miehiä, naisia ja mielenterveysongelmia. Jos koet tai näet itsesi muuna, kuin miehenä tai naisena niin hakeudu hoitoon. Päässä vikaa.
Minusta tuntuu, että mielenterveys ongelmia on kaikilla ja esim. narsismini ei ole mt-häiriö, koska minulla ei ole sairaudentuntoa. En voi sille mitään miksi persoonani muovautui. Ei psykopaatitkaan ole sairaita, mutta sinä olet sisäsiittoisen tyhmä ja siinä ei edes minun IDC-koodit päätä huimaa.

Ps. Koko tutkimusjakso oli erikoispsykiatriaa TAYS:ssa. Eli miksi menisin hoitoon?
Eli päässä vikaa. Onhan se coolia nykyään olla vaikka mitä. Pennut ainakin ihailee kun on niin cool, propsit siitä.
Vastaa Viestiin