Susan Ruusunen, Matti Vanhanen ja Pääministerin morsian
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Ei kun mä en vaan jaksa alkaan vääntään ihmisen kanssa joka ei tiedä musta yhtään mitään.
//edit. nii joo ja piti kysyä että miten puolustaa? Sä vaan aattelit et mun moraali on jotain muuta, ja tässä keskustelussa kuitenkin puhutaan kurosesta, ei mun moraalista. Jos sä haluat kertoa mulle (tai muille) lisää musta, niin kerro vaan, mutta se pitää sit tehdä lautamiehissä yksinpuheluna.
Kyllä tän palstan tyypit tietää kuinka väkivaltainen ja moraaliton mä olen, ei sun tarvii niille sitä kertoa. Turhia tällaset keskinäiset kinat.
edit. typo
//edit. nii joo ja piti kysyä että miten puolustaa? Sä vaan aattelit et mun moraali on jotain muuta, ja tässä keskustelussa kuitenkin puhutaan kurosesta, ei mun moraalista. Jos sä haluat kertoa mulle (tai muille) lisää musta, niin kerro vaan, mutta se pitää sit tehdä lautamiehissä yksinpuheluna.
Kyllä tän palstan tyypit tietää kuinka väkivaltainen ja moraaliton mä olen, ei sun tarvii niille sitä kertoa. Turhia tällaset keskinäiset kinat.
edit. typo
Viimeksi muokannut Sadie_Manson, Su Maalis 09, 2008 12:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Huomautan vaan täältä sivusta että kyllä mun mielestä voi arvioida ihmisen tyhmyyden tasoa, vaikkei tuntisikaan henkilökohtaisesti 
Itse keksin heti pari esimerkkiä sieltä pöljemmästä päästä
Mutta tosi hyvä juttu tuo, että nyt on alettu jo hakemaan käsittämätöntä "tukea" sanomisille keskusteluketjujen rajojenkin yli! Ja ihan ehdottomasti voi myös olettaa, että valittu nick kertoo jotakin palstalaisen syvimmistä ajatuksista!
Itse keksin heti pari esimerkkiä sieltä pöljemmästä päästä
Mutta tosi hyvä juttu tuo, että nyt on alettu jo hakemaan käsittämätöntä "tukea" sanomisille keskusteluketjujen rajojenkin yli! Ja ihan ehdottomasti voi myös olettaa, että valittu nick kertoo jotakin palstalaisen syvimmistä ajatuksista!
Täällä on ennenkin joku kirjoittaja väittänyt (en sano kuka), että nimimerkeistä voisi päätellä jotain kys.kirjoittajasta. Näinhän ei ole. Valintaan vaikuttavat niin monet syyt, aika joka on käytettävissä, kuin paljon nimimerkki sinänsä kiinnostaa, mikä tulee yhtäkkiä mieleen jne. Tulee mieleen esim. Primaveran kertomus hänen nickinsä synnystä. Ei sen tartte sen ihmeellisempää olla eikä syvällisempää. Itse keksin nickini, kun olin just lukemassa Viiltäjä-Jackista, ja Maybrickin osuudesta on, kuten kaikki Minfolaiset tietävät, kirjoitettu kokonainen väärennetty päiväkirjakin. Ei siis taaskaan hirveän syvällistä pohtimista nickin valinnassa.
Susan Kurosen älyllisestä tasosta voi päätellä paljon hänen teoistaa. Hedelmistään puu tunnetaan. Jos on järkeä, ei ole pakko käyttäytyä niin kuin järjetön. Eikä ole kyse vain yksittäisestä tekemisestä, vaan koko prosessista kaikkineen.
Minua ei kukaan valjasta puhumaan kenenkään puolesta enkä tunne ketään tällä palstalla henk.koht., mutta uskallan sanoa toisen kirjoittajan puolesta/hänen kommenttiaan vastaan silloin kun haluan.
Voin myös olla poissa koneelta monta! päivää, jolloin reagoinnit jää myöhään, eikä se tee minusta eikä muistakaan pelkurimaisia raukkoja, jotka "eivät uskalla itse puolustaa kantaansa". Mikä ihmeen sotatanner tämä on? Olenko lukenut huonosti palstan säännöt?
Susan Kurosen älyllisestä tasosta voi päätellä paljon hänen teoistaa. Hedelmistään puu tunnetaan. Jos on järkeä, ei ole pakko käyttäytyä niin kuin järjetön. Eikä ole kyse vain yksittäisestä tekemisestä, vaan koko prosessista kaikkineen.
Minua ei kukaan valjasta puhumaan kenenkään puolesta enkä tunne ketään tällä palstalla henk.koht., mutta uskallan sanoa toisen kirjoittajan puolesta/hänen kommenttiaan vastaan silloin kun haluan.
Voin myös olla poissa koneelta monta! päivää, jolloin reagoinnit jää myöhään, eikä se tee minusta eikä muistakaan pelkurimaisia raukkoja, jotka "eivät uskalla itse puolustaa kantaansa". Mikä ihmeen sotatanner tämä on? Olenko lukenut huonosti palstan säännöt?
Nothing is quite what it seems
Olen samoilla linjoilla Ciceron kanssa. Julkisuus tuli varmaankin vähän yllättäen "tavalliselle tallaajalle". Luulenpa, ettei Susa oikein ehtinyt ajatella loppuun asti, mitä oli tekemässä. Julkisuus vei mukanaan ja "helppo" raha. Jälkeenpäin on varmaan alkanut harmittaa niin kuin ketä tahansa, jolla on mennyt seurustelu poikki. En itse ainakaan haluaisi kohdata vanhoja poikaystäviä enkä ainakaan oikeudessa.cicero kirjoitti:nyt olen kyllä joey ihan eri linjoilla. aika monta eroa nähneenä sanoisin kyllä että kuroska toimii niinkuin normaali erosta katkeroitunut nainen, useammalla ei vaan ole yhtä julkiset välineet käytössään...kuroska ei sentään ole puhellut paskelia niinkuin useammat naiset..eli eksästä ei oo tullut hullua naistenhakkaajaa yhdessä yössä tai muuta sellaista..semmoistahan tapahtuu tosielämässä tuolla kylillä...
Mitä Vanhaseen tulee, häneltä olisi ollut fiksuinta painaa koko juttu villaisella ilman oikeusjuttuja. Kyllähän sen jokainen tietää, että seksiähän aikuinen seurusteleva pari keskenään harrastaa, kukin omalla tyylillään.
-
Harriet Makepeace
Tämä on vähän eri asia pitääkö Ruususesta ihmisenä vai ei. Ilmeisesti enemmistö ei pysty edes arvioimaan onko Kurosen kirja loukannut Vanhasen yksityisyyttä. Ensimmäisen asteen oikeus oli sitä mieltä ettei mistään yksityiselämää loukkaavasta materiaalista ole kyse ja hylkäsi syytteet.
Itsekin voisin vääntää viestejä aiheesta a la mietin mikä mahtoi harmittaa enemmän: suhteen (siis rakkauden) päättyminen vai paluu pääministerin 'morsiamen' asemasta, tavallisen yksinhuoltajan joskus aika ankeaankin arkeen, mutta nämä eivät ole olennaisia asioita jutun kannalta.
Vastapuolella pitää olla kuitenkin parempia argumentteja kuin nämä:
Kuronen on tyhmä tai Kuronen on pelle.
Itsekin voisin vääntää viestejä aiheesta a la mietin mikä mahtoi harmittaa enemmän: suhteen (siis rakkauden) päättyminen vai paluu pääministerin 'morsiamen' asemasta, tavallisen yksinhuoltajan joskus aika ankeaankin arkeen, mutta nämä eivät ole olennaisia asioita jutun kannalta.
Vastapuolella pitää olla kuitenkin parempia argumentteja kuin nämä:
Kuronen on tyhmä tai Kuronen on pelle.
niin no juu aikuisten maailmassa ei ketään tuomita siksi että kyseessä on todellinen pelle.suurin osa julkkiksista olisi vankilassa monta vuotta tuolla periaatteella..
naurettavaa tssä jutussa olivat asiat jotka vanhasta harmittivat eli puhet eläimistä ja lapsista...voi ziisus..itse on tuonut niitä esiin aina kun joku niistä viitsii kirjoittaa...maailmalla vanhanen on saanut kritiikkiä toiminnastaan muilta poliitikoilta...vanhanen toimi ja toimii itse melkoisen tökerösti kun ajatellaan hänen asemaansa ja julkista statustaan...
mutta onhan aina ilkka kanerva joka pistää vielä paremmaksi...tyttöystävä ihmettelee että miksi nämä "tekstiviestitytöt" ovat aina samantyyppisiä...no miehethän yleensä tykkää tietyn tyyppisistä
naurettavaa tssä jutussa olivat asiat jotka vanhasta harmittivat eli puhet eläimistä ja lapsista...voi ziisus..itse on tuonut niitä esiin aina kun joku niistä viitsii kirjoittaa...maailmalla vanhanen on saanut kritiikkiä toiminnastaan muilta poliitikoilta...vanhanen toimi ja toimii itse melkoisen tökerösti kun ajatellaan hänen asemaansa ja julkista statustaan...
mutta onhan aina ilkka kanerva joka pistää vielä paremmaksi...tyttöystävä ihmettelee että miksi nämä "tekstiviestitytöt" ovat aina samantyyppisiä...no miehethän yleensä tykkää tietyn tyyppisistä
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
No niin nyt vaaditaan Matin päätä vadille valehtelusta 
"Pääministeri kertoi aikoinaan tavanneensa Susanin Ikeassa. Tosiasiassa pariskunta "kohtasi" netissä, josta kansakuntamme tärkein poliittinen toimija etsi naisseuraa, hän perustelee."
"Kyllä tässä jo voi hädissään kysellä, mistä muusta pääministeri laskee luikuria? Ja kenelle? "
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1498750
"Pääministeri kertoi aikoinaan tavanneensa Susanin Ikeassa. Tosiasiassa pariskunta "kohtasi" netissä, josta kansakuntamme tärkein poliittinen toimija etsi naisseuraa, hän perustelee."
"Kyllä tässä jo voi hädissään kysellä, mistä muusta pääministeri laskee luikuria? Ja kenelle? "
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Voi jestas sentään. Eikö Ukkola ole saanut omasta mielestään tarpeeksi julkisuutta?! Tämä juttu on kyllä mennyt jo niin noloksi. Toivottavasti Ruusunen vetäytyy jo julkisuudesta, sillä ainakin minun silmissäni hänen "pisteensä" ovat laskeneet jo reilusti miinukselle, Matti pyörii juuri ja juuri plussan puolella. Vähän käy Mattia sääliksikin kun meni kyseisen naisen kanssa peuhaamaan, eipä tainnut tietää mitä tuleman pitää.jamppa kirjoitti:No niin nyt vaaditaan Matin päätä vadille valehtelusta
mä sitten taas aattelin ihan alussa että mikä törppö se ruusunen oikeenon mutta jutun edetessä matti on saanut törpön kruunun kutreilleen...eikä sellaista tietenkään sovi valehdella missä on rakkaansa tavannut, tässähän paljastuu vain se, että ruusunen on ollut suhteessa se narutettava rehellinen sinisilmä ja vanhanen iso paha susi...
Vanhanen tuntuupi tällä hetkellä kyllä epärehelliseltä tyypiltä...mitä muuta se on tosiaan valehdellut
no juu, nyt se on tuonut julkisuuteen uuden morsmaikun joka on kouluja käynyt ja fiksu ja filmaattinen...mitä sellainen näkee törpössä masassa?
mies naureskelee myös "matille" suomessa tuntuu olevan monta mattia joilla julkisuus ja naiset on mahdoton yhtälö....
mies naureskelee myös "matille" suomessa tuntuu olevan monta mattia joilla julkisuus ja naiset on mahdoton yhtälö....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ruususella euron kuvat kiiluu silmissä, ei vissiin sen väliä millaisen maineen saa/miten porukka suhtautuu. Matti oli ihan fiksu viedessään jutun oikeuteen, saa nähdä miten käy. Mä oon sitä mieltä, että kukaan ei oo tehnyt rikosta levitellessään juttuja, mutta tyhmästi käyttäytynyt kylläkin. Phuuh.
Jokseenkin mua nauratti se, että joku kansanedustaja käski tehdä kantelun Matin valehtelusta (missä Matti ja Susan tapasivat). Nehän valehtelee kaikki ja puhuu ympäripyöreitä
Tässä sinänsä valhe ei ole iso asia, isommistakin ja tärkeämmistäkin asioista voi valehdella.
Jokseenkin mua nauratti se, että joku kansanedustaja käski tehdä kantelun Matin valehtelusta (missä Matti ja Susan tapasivat). Nehän valehtelee kaikki ja puhuu ympäripyöreitä
Aika hakoteillä näyttäisi tämä T. Ukkola olevan. Tädillä on tällainen jännä logiikka, että koska joku ei halunnut tunnustaa käyttäneensä nettitreffipalvelua kumppanin hakuun, voidaan myös suoraan olettaa että kyseinen henkilö valehtelee virka-asioissa. Jos valehtelee jossain, valehtelee kaikessa? Mites, jos pistettäisiin eduskunnassa pystyyn masturbointi-gallup, johon olisi pakko vastata jotain? Jos ei kehtaisi myöntää (sehän on tiedossa että kaikki sitä tekevät, kaikki eivät vain tunnusta), kantelua vaan peliin ja edustajaa pellolle.Aariel kirjoitti: Jokseenkin mua nauratti se, että joku kansanedustaja käski tehdä kantelun Matin valehtelusta (missä Matti ja Susan tapasivat).
Tai niinkun tämä meidän Ike, joka pääsi seksitekstiviesteilyllään jo Hesariinkin. Fiksu mieshän sellainen on, joka ei suoralta kädeltä myönnä julkisesti häiriköinneensä sen näköistä mimmiä (sitä vaan, että ei taida tyttö olla sitä terävintä kärkeä, ja huulipunankäytössäkin on ihan selkeästi vielä opittavaa). Ei se tarkoita sitä, että Ike olisi jotenkin täydellisen kykenemätön ulkopoliittiseen työhön.
no´voihan peppu! sehän vasta hirveetä olisikin jos ruususka pystyisi rahaa jutulla tekemään...sehän tässä onkin jutun pääasia
se tuntuukin olevan suomalaisen naisen ajatuksissa ekana ettei vaan kukaan vielä pistäisi rahoiksi kun on oikein päässyt pääministerin kanssa seukkaamaan niin sehän on jo ihan liikaa gloriaa yhdelle naiselle (kaikenlisäksi vielä yli kolmekymppinen yh) no sehän jo tiedetään että ruususka ei ole kirjalla rahaa tahkonut eli olkaahan nyt ihan rauhallisesti
ulkomailla se on ihan selvyys että jos joku on päässyt merkittävän henkilön kanssa samojen vällyjen väliin niin kirjahan siitä on tehtävä...erotuksena vain että ulkomailla ne kirjat menee kaupaksi kun kaikki muutkin haluaa sinne pääministerin lakanoihin sutinoimaan niin täytyyhän niitä vinkkejä jostain saada...
olishan se ollut kiva että paskanmaun lisäksi yyhoolle olis jäänyt käteen muutakin konkreettista, no tovottavasti seuraava morsmaikku keksii jotain parempaa (vaikka keittokirja miten tehdä pääministerin rakastamia uunipottuja!!!!!)
mutta joo tässä tasa-arvon maassa naiset onkin yleensä niitä jotka ei tälläisissä jutuissa suo mitään tasa-arvoa naiselle vaan pitäis vaan kaikki ottaa vastaan ja pitää suu supussa...kompaten monia muita(lähinnä miehiä jotk aovat kirjaa julkisuudesa kommentoineet)...ruususen kirja antoi mukavan kuvan pääministeristä, kyse ei ollut siis mistään loanheitosta, päinvastoin...
se tuntuukin olevan suomalaisen naisen ajatuksissa ekana ettei vaan kukaan vielä pistäisi rahoiksi kun on oikein päässyt pääministerin kanssa seukkaamaan niin sehän on jo ihan liikaa gloriaa yhdelle naiselle (kaikenlisäksi vielä yli kolmekymppinen yh) no sehän jo tiedetään että ruususka ei ole kirjalla rahaa tahkonut eli olkaahan nyt ihan rauhallisesti
ulkomailla se on ihan selvyys että jos joku on päässyt merkittävän henkilön kanssa samojen vällyjen väliin niin kirjahan siitä on tehtävä...erotuksena vain että ulkomailla ne kirjat menee kaupaksi kun kaikki muutkin haluaa sinne pääministerin lakanoihin sutinoimaan niin täytyyhän niitä vinkkejä jostain saada...
olishan se ollut kiva että paskanmaun lisäksi yyhoolle olis jäänyt käteen muutakin konkreettista, no tovottavasti seuraava morsmaikku keksii jotain parempaa (vaikka keittokirja miten tehdä pääministerin rakastamia uunipottuja!!!!!)
mutta joo tässä tasa-arvon maassa naiset onkin yleensä niitä jotka ei tälläisissä jutuissa suo mitään tasa-arvoa naiselle vaan pitäis vaan kaikki ottaa vastaan ja pitää suu supussa...kompaten monia muita(lähinnä miehiä jotk aovat kirjaa julkisuudesa kommentoineet)...ruususen kirja antoi mukavan kuvan pääministeristä, kyse ei ollut siis mistään loanheitosta, päinvastoin...