Tuore Miss Helsinki pahoinpideltiin missifinaalin jälkeen
-
Permit_Denied
- Harjunpää
Re: Tuore Miss Helsinki pahoinpideltiin missifinaalin jälkee
Tässä olisi muuten ehdottomasti paikka lain muuttamiselle. Näitä lakeja läheisiä vastaan todistamisesta on vähän joka paikassa, ja ainakin tunnetasolla ymmärrän, että esim. vanhempien pistäminen todistamaan lapsiaan vastaan on hieman nihkeää, mutta ei tuollaisten lakien pitäisi päteä tällaisessa tilanteessa, jossa "läheiset" ovat uhri ja tekijä.
Tämä on ikävä kyllä juurikin näin. Todella vaikeaa kuvitella tämän asian tietävänä yhdistävänsä tätä henkilöä (missiä) ja hänen edustamaansa tuotetta mihinkään positiiviseen. Lähinnä tämän yhdistää siihen, että tekijä hyväksyy heikomman pahoinpitelyt.Syskon S kirjoitti:.......mutta yhteenpaluu pahoinpitelijän kanssa luultavasti katkaisee sen. Ainakin minulle tulee niin negatiiviset fiilikset pelkästään hänen kuvansa näkemisestä, että hänen osallistumisensa johonkin tapahtumaan tai mainoskampanjaan, että eipä olisi halua osallistua sellaiseen tai ostaa tuotetta.
Myös missin ystävien/vanhempien luulisi puhuvan järkeä tuolle rakkauden sokaisemalle naisen alulle.
Ja nyt olisi liivijengillä miehekästä sekä suoraselkäistä toimintaa "julkisesti" potkia tämä naistenhakkaaja ulos kerhosta.Ei jäisi tyhjäksi puheeksi nuo Armanin ohjelman soperrukset.Pikkasen noloa se on muuten huudella julkisesti televisiossa ja sitten pistää pää pensaaseen.Taitaa olla kerho nyt sen verran sekavassa tilassa ettei kukaan tiedä ketä saa tehdä ja mitä.
Ja nyt olisi liivijengillä miehekästä sekä suoraselkäistä toimintaa "julkisesti" potkia tämä naistenhakkaaja ulos kerhosta.Ei jäisi tyhjäksi puheeksi nuo Armanin ohjelman soperrukset.Pikkasen noloa se on muuten huudella julkisesti televisiossa ja sitten pistää pää pensaaseen.Taitaa olla kerho nyt sen verran sekavassa tilassa ettei kukaan tiedä ketä saa tehdä ja mitä.
-Älä Verneri purista rottaa kovaa,siltä lähtee henki.
-Kissa!!
-Niin,kissalta lähti henki ku sä puristit kovaa.
Kaiketi kuitenkin oikea lauserakenne lienee:humulus kirjoitti:- Meillä on tietyt kunniakäsitteet ja peruselämäntavat. Ei raiskata, ei pöllitä kaverilta, ei hakata muijia. Jos tällaisia kyseenalaisia rikoksia sattuu, ne ihmiset vain hylätään, Nacci kuvailee kerhon menettelytapaa.
- Meillä on tietyt kunniakäsitteet ja peruselämäntavat. Ei raiskata, ei pöllitä kaverilta, hakataan muijia. Jos tällaisia kyseenalaisia juttuja sattuu, ne muijat vain hylätään, ja mä toivon että ne kuolee.
Hienoa, että mies katuu pahoinpitelyä jota ei myönnä edes tehneensäLassie kirjoitti:http://www.radionova.fi/uutiset/viihde/ ... inen+nostoYhteenpaluu
Nyt pariskunta on palannut takaisin yhteen. Ruokola kertoo antaneensa anteeksi miesystävälleen. Hän painottaa silti, ettei väkivaltaa saa hyväksyä parisuhteessa. Ruokola ja miesystävä rakastavat toisiaan ja ovat siksi päättäneet jatkaa yhteistä matkaansa.
- Hän on osoittanut sellaista katumusta ja ongelmansa kohtaamista, että olen antanut hänelle uuden mahdollisuuden. Tiedän, että kaikki ihmiset eivät ratkaisuani varmasti ymmärrä, en itsekään ulkopuolisena varmasti ymmärtäisi. Mutta syy on puhtaasti rakkaus.
-
Spekultantti
- Theo Kojak
Nyt on misseillämme jotenkin hämärtyneet käsitykset oikeasta ja väärästä, ja siitä, mitä tarvitsee sietää. Tuore Miss Suomi Shirly Karvinen kertoo tuntevansa Jessica Ruokolan työkaverina ja puhuu pahoinpitelystä ikäänkuin se olisi joku vääjäämätön kohtalo, johon voi suhteessa ajautua. Eikä hän ole varma, tekisikö itsekään vastaavassa tilanteessa rikosilmoitusta! Kysymyksessä on sentään rikos. Hei haloo, nyt on misseillä kyllä arvot hukassa.
https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mis ... en/1103783
- Ei voi tarkoin tietää, mitä heidän välillään on tapahtunut. En osaa sanoa, miten itse toimisin samassa tilanteessa, veisinkö asian eteenpäin vai jättäisikö viemättä, Shirly Karvinen toteaa Seiskalle.
Shirly toivoo, ettei hän joudu koskaan poikaystävänsä pahoinpitelemäksi.
- En halua ajaa itseäni vastaavaan tilanteeseen. Toivon Jessicalle kaikkea hyvää, sillä hänellä ei ole ollut varmasti helppoa viime aikoina.
No niin. Siinä toinen roolimalli. Upeaa olla kaksikymppisten lasten äiti. Onneksi omat lapset eivät juuri ole kiinnostuneita misseistä.
Ja enpä muuten minäkään haluaisi ostaa mitään ihmiseltä joka avoimesti myöntää että hakata saa. Sillä niinhän tuolla teki kun päätti olla todismatta ja otti miehen vielä takaisin.
Ja enpä muuten minäkään haluaisi ostaa mitään ihmiseltä joka avoimesti myöntää että hakata saa. Sillä niinhän tuolla teki kun päätti olla todismatta ja otti miehen vielä takaisin.
Aikamoista on kommentointi. Shirlyn kommenttihan on lähinnä spekuloiva, ei vääjäämättömyyteen viittaava. Lisäksi kannattaa tutustua parisuhdeväkivallan mekanismeihin. Haluttomuus todistamiseen ja usko siihen että kyseessä on yksittäinen tapahtuma ovat juurikin se ydin jonka ympärillä tällainen mahdollistuu. Se että syytetään naama punasena uhria huonoksi malliksi ja jopa väkivallan hyvksyjäksi on suoranaisesti törkeä tapa syyllistää uhria. Ennemmin nostaisin esiin sen ongelman että ilman tukea ja apua ja vahvaa tahtoa näistä parisuhdeväkivallan piireistä on vaikea päästä eroon ja harmi kyllä Jessicalla tulee vielä syvemmät vedet eteen kun homma jatkuu. Toivottavasti silloin kun tämä toistuu on rinnalla tukijoita auttamassa eikä syyttelijöitä ajamassa syvemmälle suohon.
Näitä juttuja on tullut nähtyä viereltä. Vaikka omaiset ja ystävät mitä tekee niin aina sen rakkaan rinnalle palataan nuolemaan haavoja kerta toisensa jälkeen.
Ja parisuheväkivallan mekanismit on kyllä hallussa. Eikä tämä taatusti ollut tuossa suhteessa se eka kerta ja ainakaan ei ollut viimeinen kerta.
Niin se vaan on että tyhmä täytyy olla jos tuollaiseen alistuu. Vaikka se siippa väliaikana olisi mikä ihanuus.
Ja parisuheväkivallan mekanismit on kyllä hallussa. Eikä tämä taatusti ollut tuossa suhteessa se eka kerta ja ainakaan ei ollut viimeinen kerta.
Niin se vaan on että tyhmä täytyy olla jos tuollaiseen alistuu. Vaikka se siippa väliaikana olisi mikä ihanuus.
elli72 kirjoitti: Niin se vaan on että tyhmä täytyy olla jos tuollaiseen alistuu. Vaikka se siippa väliaikana olisi mikä ihanuus.
Eli uhri on vaan tyhmä?
-
Spekultantti
- Theo Kojak
Tyhmä on, jos ei siinäkään vaiheessa, kun asia on jo poliisilla, käytä tilaisuutta hyväkseen ja pakene. Ymmärtää voi, mutta ei hyväksyä.Jokuroti kirjoitti:elli72 kirjoitti: Niin se vaan on että tyhmä täytyy olla jos tuollaiseen alistuu. Vaikka se siippa väliaikana olisi mikä ihanuus.
Eli uhri on vaan tyhmä?
No ihan oikeasti mitä muuta kuin tyhmä... tuollahan se samalla viestittää sillä miehelle ettei se kulta mitään haittaa vaikka hakkasit mua.
Ainoa järkevä teko tuossa vaiheessa on häipyä. Vielä voin jollakin tavoin ymmärtää ettei suostunut todistamaan mutta sitä en voi ymmärtää miten nyt jossain lehtien palstoilla kertoo kuinka rakkauttahan tämä vaan on.
Kerta lyönnin (yhden iskun) vielä voisi ymmärtää jos puoliso hakeutuisi hoitoon ja se oikeasti tehoaisi. Tuo tapaus on jotain ihan muuta kuin kerta lyönti.
Ja mieshän tässä väärin ehdottomasti tehnyt. Mutta joitakin asioita ei vaan pidä hyväksyä.
Ainoa järkevä teko tuossa vaiheessa on häipyä. Vielä voin jollakin tavoin ymmärtää ettei suostunut todistamaan mutta sitä en voi ymmärtää miten nyt jossain lehtien palstoilla kertoo kuinka rakkauttahan tämä vaan on.
Kerta lyönnin (yhden iskun) vielä voisi ymmärtää jos puoliso hakeutuisi hoitoon ja se oikeasti tehoaisi. Tuo tapaus on jotain ihan muuta kuin kerta lyönti.
Ja mieshän tässä väärin ehdottomasti tehnyt. Mutta joitakin asioita ei vaan pidä hyväksyä.
Miss Helsinki Jessica Ruokola julkaisi herkän kuvan - tatuointi ylistää rakasta
Miss Helsinki Jessica Ruokola julkaisi Instagram-tilillään herkän kuvan.
Miss Helsinki Jessica Ruokola ja hänen rakkaansa suhde voi hyvin naisen tuoreen Instagram-päivityksen perusteella. Jessica julkaisi äsken tilillään kuvan, jossa hänen kätensä lepää rakkaansa tatuoidun käden päällä. Kuvassa huomio kiinnittyy Jessican käden tatuointiin, joka on mitä ilmeisimmin miesystävän syntymäaika.
- Tämä, Jessica kirjoitti ytimekkään lyhyesti englanniksi kuvatekstiin.
Hän oli myös lisännyt postaukseen nowords-hashtagin, joka tarkoittaa suomennettuna "ei sanoja."
Ruokola joutui miesystävänsä pahoinpitelemäksi tammikuussa pian Miss Helsinki -kruunajaistensa jälkeen. Mies tuomittiin tällä viikolla pahoinpitelystä viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Ruokola itse ei halunnut tulla kuulluksi jutussa eikä hän vaatinut mitään rangaistusta miesystävälleen. Ruokola itse ei myöskään tehnyt asiasta rikosilmoitusta, vaan poliisi aloitti rikostutkinnan sen jälkeen, kun Ruokola oli itse kertonut tiedotustilaisuudessa joutuneensa pahoinpitelyn uhriksi.
(minä en tykkää arvostella ihmisiä kun en itse ole täydellinen, mutta hän näyttää peuralta joka on joutunut ajovaloihin, mitä vittua MISS HELSINKI?)
http://www.iltalehti.fi/viihde/20160520 ... 8_vi.shtml
Miss Helsinki Jessica Ruokola julkaisi Instagram-tilillään herkän kuvan.
Miss Helsinki Jessica Ruokola ja hänen rakkaansa suhde voi hyvin naisen tuoreen Instagram-päivityksen perusteella. Jessica julkaisi äsken tilillään kuvan, jossa hänen kätensä lepää rakkaansa tatuoidun käden päällä. Kuvassa huomio kiinnittyy Jessican käden tatuointiin, joka on mitä ilmeisimmin miesystävän syntymäaika.
- Tämä, Jessica kirjoitti ytimekkään lyhyesti englanniksi kuvatekstiin.
Hän oli myös lisännyt postaukseen nowords-hashtagin, joka tarkoittaa suomennettuna "ei sanoja."
Ruokola joutui miesystävänsä pahoinpitelemäksi tammikuussa pian Miss Helsinki -kruunajaistensa jälkeen. Mies tuomittiin tällä viikolla pahoinpitelystä viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Ruokola itse ei halunnut tulla kuulluksi jutussa eikä hän vaatinut mitään rangaistusta miesystävälleen. Ruokola itse ei myöskään tehnyt asiasta rikosilmoitusta, vaan poliisi aloitti rikostutkinnan sen jälkeen, kun Ruokola oli itse kertonut tiedotustilaisuudessa joutuneensa pahoinpitelyn uhriksi.
(minä en tykkää arvostella ihmisiä kun en itse ole täydellinen, mutta hän näyttää peuralta joka on joutunut ajovaloihin, mitä vittua MISS HELSINKI?)
http://www.iltalehti.fi/viihde/20160520 ... 8_vi.shtml
-
ktaina
- Adrian Monk
Jeppistä vaan Jessiacalle,olikohan edes eka pahoinpitely,tuli vaan pakosta esiin,noh niin tai näin ei varmaan viimeinen,kunhan nyt muistaa aina, mitä saa ja mitä ei saa tehdä että herra on tyytyväinen,sehän se sitä Onnellisuuta on.
-
Durruti
- Remington Steele
Mukavaa natsisymboliikkaa tatuoitu naistenhakkaajan sormiin. Ai niin, äärivasemmistohan se vaan riehuukin..