Joo ei todellakaan ole kaikille hupia. Itsellä jäi myös kahden kerran kokeiluun. Ensimmäisellä kerralla jaoin n. puolen gramman jointin kahden muun kanssa ja oksentelin sitten seuraavat neljä tuntia mahahappoja. Paikantaju hävisi täysin ja luulin olevani jossain ihan muualla, josta tuli sitten paniikkikohtaus ja lamaannuin tuijottamaan yli tunniksi tyhjyyteen sykkeen vedellessä 200. Samaa sätkää polttaneille ei tullut muuta kuin rento olo ja nälkä.Tuhkala kirjoitti: Su Loka 03, 2021 5:56 pm
Jep. Tuskin suurimmalla osalla on mitään hajua, miltä kannabis tuntuu, eikä varmaan sairaalassakaan ensimmäisenä epäillä huumausaineita, jos esim. lapsi, mummo tai vaikka koko perhe menee päivystykseen kertomaan oudoista oireistaan. Joku saattaa mennä paniikkiinkin, kun ei ymmärrä, mitä tapahtuu ja miksi.
Ja mulle kaveri ainakin kertoi joskus, että jäi kertakokeiluun. Oli makoillut ja oksennellut holtittomasti jossain porttikongissa keskellä yötä. En tiedä sitten paljonko oli ottanut ja missä muodossa, mutta ei se ilmeisesti kaikille ole pelkkää hupia.
Annoin toisen mahdollisuuden paljon pienemmälle määrälle eri lajiketta ja joo, ei monen tunnin oksentelua sillä kertaa, mutta syke nousi silti pilviin ja ahdisti aivan helvetisti. Ei todellakaan mun aine, pitäydyn alkossa, josta taas ei negatiivisia vaikutuksia(darra, rähinäkänni jne.) ole vielä ilmaantunut.
Molemmilla kokeilukerroilla edellisestä alkoannoksestakin oli kulunut vähintään kuukausi, enkä muuta käytä, joten yhteisvaikutuskaan ei ole ollut mahdollinen. Ostaisin kuvitteelliselle lapselleni paljon mieluummin siksarin kaljaa, kuin hitustakaan pajaa. Vaaratonta tavaraa tuosta ei mitenkään päin saa, jos minulla(ei skitsotaustaa jne.) kokemus noin pienellä määrällä oli tuollainen.
Vanhemmat ihmiset ja lapset, jotka noita lounaspaikkojen keksejä yleensä syövät, voivat saada todella pahat oireet suht pienestäkin määrästä. Vanhuksilla tuppaa vielä olemaan milloin mitäkin lääkityksiä, joista yleisimpiin taitaa kuulua erilaiset sydän- ja verenkiertolääkkeet. Kannabikseen yhdistettynä voi tulla ihan ruumiitakin tuosta, puhumattakaan siitä, jos joku lähtisi lounaalta auton rattiin tietämättä, että hetken päästä kosahtaa oman kokemuksen mukainen oirekuva päälle.